Mistä saisin halvimmalla lasiviilan? Tavallinen viila tahtoo kulua ja huonontaa viilaustehoa, joten kuluuko lasiviila? Voiko lasiviilaa puhdistaa pesemällä?
Entäpä kuinka usein kiillotusviilaa voi käyttää?
LASIVIILASTA KYSYTTÄVÄÄ + kiillotusviila
6
514
Vastaukset
- halpalasiviila
Tässä suora lainaus tuolta toisesta lasiviila keskustelu palstalta:
Superhalpaa lasiviilaa myyvät kynsikauppa.comissa. http://kynsikauppa.com/index.php?route=product/product&path=59_71&product_id=182- ei tietoa
Kiitos! Taidampa tilata!
- ÄLÄ OSTA
Noi on IHAN ROSKA viiloja, kahdessa viikossa pinta kuluu pois!
- Ostinpas
Ei tuossa viilassa ollut mitään vikaa. Toinen menossa ja kesti noin puolivuotta eka.
- kynsi hajaarrast
Ostinpas kirjoitti:
Ei tuossa viilassa ollut mitään vikaa. Toinen menossa ja kesti noin puolivuotta eka.
Halvat lasi viilat tosiian kestää maksimissaan sen puoli vuotta. Minulla oli kiko lasiviila samalla viilalla viilasin kynnet 5 vuotta... kunnes nyt pudotin sen lattialle ja meni poikki:( halppis lasi viiloja nyt käyttänyt, viilaavat paljon huonommin kun kiko...:( vaan kun en ole mistään uutta kikoa löytänyt.. nyyh.... Mutta kuitenkin endottomasti joku lasi viila täytyy olla, en missään nimessä käyttäisi enää ikinä "hiekkapaperi" viiloja!
- kynsiviilan omistava
Tavarataloista saa. Suosittelen sitä kaikille!! Parempaa viilaa ette löydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663