METALLIA ja siitä parhaasta päästä

Deadly

Voisiko joku kertoa jotain uusia ja hyviä huippu metalli bändejä ja kappaleiden nimiä....itse olen kuullut jo niin montaa että alkavat artistit loppua....ehdotelkaa jotain muuta kuin black metallia tai näitä:Tristania,turmion kätilöt,ajattara,epsilon zero,iron maiden,stratovarius,kotipelto,nightwish,children of bodom,norther,for my pain,charon....voi olla vaikeaa sillä nämä ovat todella hyviä bändejä...mutta jos on tiedossa jotain parempaa niin antaa kuulua vaan....

24

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eno

Kokeiles Scorngrainia. Keväällä ulostu Cyberwarmachine levy bändiltä ja on mielestäni aika "freshiä" tavaraa. Eli poikkeaa aika reilusti tuosta ns. normaalista osastosta. Imase nyt ainakin samplet http://www.scorngrain.com osoitteesta! Mielestäni toimii ainakin aivan helwetin hyvin!

• Serpentum

http://www.mortyfear.com

Seinäjokelainen asenne/death metalli rymittymä tekee tuoreen tuoksuista ja mahtavaa metallia. Varsinkin Rotten Corpse, Meren Raivo ja Damnation biisit kannattaa tarkastaa. Sitten jos ei iske niin sille ei voi mitään, mutta lämpimästi suosittelen kaikille.

• Farth

www.mikseri.net/jesusminus
      Taidokasta rähinää on. Ja ilmaista.

• Luminous

Tässä olis sulle hyvä immeinen muutama mun suosikki: Sonata Arctica, Frostburn, Suburban Tribe... Ja kannattaa ladata vaikka kazaasta japanilaista heviä mm. Dir en Greytä, Malis Mitzeriä, Miavia... Ei ne hevibändit lopu...

• ArchHereticAngelo

onhan sitä heviä ja metallia. Hevin puolella Sababth on yha kuningas Metallican ja Maidenin kanssa (hevi tosin on nössöille).
      Metallin puolella sitten taas seuraavat poppoot hajoittavat ja hallitsevat:
      At The Gates, Amaran, Autopsy, Arch Enemy,
      Amorphis
      Bathory, Behexen, Black Label Society
      Carcass
      Darkthrone, Death, Deicide, Dismember, De Lirium's Order
      Entombed
      Finntroll, Fear Factory Hypocricy
      Gorgoroth, Grave
      In Flames, Insomnium,
      Katatonia
      Lacuna Coil
      Machine Head, Metallica, Meshuggah, Moonspell, Morbid Angel, My Dying Bride
      Napalm Death, Nasum, Nightwish
      Old Man's Child, Opeth
      Sepultura, Slayer, Sotajumala, Suffocation
      Tiamat, Therion, Trollheim's Grått
      Venom

• Kylähullu

...Kuopion hevi legendaa Tarotia. Bändi on vielä vanhempi, kuin Stratovarius. Ensimmäinen levy, Spell of iron julkaistiin 1986. Kannattaa osta joko Sufer our pleasures (2003) tai Shining Black kokoelmalevy, jossa on myös Tarotin vanhoja kappaleita.

• tumppi

Slayeriltä esim. Angel of death, Raining blood, Silent scream

• Jani
        tumppi kirjoitti:

Slayeriltä esim. Angel of death, Raining blood, Silent scream

Slayerin levyn nimi on Reign in Blood, eikä Raining Blood.

Ja jopa minä tiedän tämän. Vaikka olen kuuullut Slayeriltä vain muutaman biisin. Taidatkin olla aika wannabe.....

• butcher
        Jani kirjoitti:

Ja jopa minä tiedän tämän. Vaikka olen kuuullut Slayeriltä vain muutaman biisin. Taidatkin olla aika wannabe.....

Nuo oli kyllä biisien nimiä...

• Tumppi
        Jani kirjoitti:

tarkoitin itseasiassa sitä biisiä raining blood...

• snowhite

Entwine on aivan loistava kotimainen poppoo.. etenkin vanhempi gone-levy. Suosittelen!

• toimii!!!

...

• biisiksi

vaikkapa take my pain

• Janttu

Oletko kuunnellut kotiteollisuutta?
      Siinä potkua.

• -W-

Pojat teki kaks levyä, joille ei mahtunu yhtään munatonta piisiä, upeaa.

• Deadly

olen kyllä

tää HIM on hyvää musaa vaikka on ki love metallia :) oikeen maittavaa... ja sieltä löytyy biisejä ns. joka makuun

• butcher

Slayer, Destruction, Kreator, Testament, Exodus, Stone, Airdash, Death, Mokoma

• butcher

Taaskaan en ajatellu vaa heitin sinne ulkomasiakin sekaan, höh.

• tanja

Ei black metallia.. hmm..

-Turisas
      -Wintersun
      -Shade empire
      -Moonsorrow
      -Korpiklaani
      -Ensiferum
      -Battlelore

• -proghead-

näin aluksi:

- Crematory
      - Arcturus
      - Soilwork
      - Moonspell
      - Katatonia
      - Deinonychus
      - Trail of Tears
      - Primordial
      - Dark
      - Symphony X
      - Tool
      - Danzig
      - Myriads

• -proghead-

Jos Tristania on hyvä on Sirenia myöskin hyvä. Unohtui laittaa tuohon listaan.

• Inc.

Loistava uus kotimainen metallipoppoo jos tykkää melodisesta.

• murmeli

VELCRAA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      36
      2194
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1777
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      124
      1634
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1336
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1060
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      925
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      811
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe