Hei,
olisiko kellään tetoa mistä voisi ostaa isokokoisia nahkahameita kun joka paikassa niiden koot loppuvat tuohon kokoon 44. Ei tarvitsisi paljon isompi olla kun jotain 46 - 48 kokoa.
Olisiko mahdollisesti jollain tarvetta saada vanha hame myytyä.
Kiitoksia tiedoista jo etukäteen:)
Isokokoinen nahkahame
8
891
Vastaukset
- housuhame
Isokokoinen nahkahame .
Käytän itse 54 kokoa nahkahametta, olen tilannut sen saksasta.
Kirjoita googleen "plus size leather skirt" tai leder röcke.
Tänä päivänä voi tilata luotetavasti ulkoa vaatteita. Kokeilehan
onneasi. Myös hinnat ovat kohtuullisia. Minun nilkkapituinen
hame maksoi noin 200€ postikuluineen, ja olen nahkahameeseeni
oikein tyytyväinen. Toivotan onnea hakuun.Kiitoksia ja todella ihanaa kun on saanut apua ongelmaan. Totuushan on kun saa apua itse osaa sitä toisellekin antaa :)
- Elena:_:_:
Asoksella ainakin on Curve-mallistossa ollut tekonahkaisia ja vissiin aitonahkaisiakin
Kiitoksia nyt tuli hieno mekko tilattua vaikka piti nahkahame hankkia. No sen aika tulee myöhemmin ja olihan tuo mekkokin nahkaa. Kiitoksia hyvästä vinkistä :)
- Anonyymi
Onko ollut hyvä
- Anonyymi
ellos.fi on minun luotto netti kauppani siltä löytyy plusmallistoja sieltä löytyy nahka ja keinonahka hameita suuriin kokoihin asti eri plusmallistoilta aina löytyy jotain sopivaa .toimitus on nopeaa ja palautus helpoa
- Anonyymi
Missä teitä pääsee ihailemaan
Mies 55
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3862930SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1021686- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12982Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön265981- 40854