vaimoni oli ostanut uuden ruoka kaluston, näihin uusiin lautasiin mahtuu vähemmän ruokaa, kuin entisiin. ovat erin mallisia.
aloin ihmetteleen miten olen laihtunut vaikka en ole yrittänytkään...
no minulla on miehisenä tapana laittaa ruokaa lautanen täyteen. syödä se ja mennä sohvalle.
nyt tulee huomaamatta syötyä vähemmän.
ennen kun oli vanhat lautaset tuli monesti ähky, kun oon lapsesta asti tottunut että lautanen pitää syödä tyhjäksi.
tämä keino voisi sopia miehiseen laihdutukseen, mutte ei varmaan sovi semmoisille joilla on tapana syödä kaikenmailman välipaloja myöntäänsä, ja ovat jääkaapin orjia.
laihtuttaminen huomaamatta
lauri österbacka
1
488
Vastaukset
- jeees
Tuota neuvoa kyllä jaetaan ihan kunnon laihdutusopuksissakin! Monelle ns. terveellistäkin ruokaa syövälle lihottava kompastuskivi on liian isot annokset!!!
Toinen neuvo on täyttää puolet lautasesta vihanneksilla ja kasviksilla, jäljelle jäävä puolikas jaetaan itse lihan, kanan, tai kalan kanssa ja sen itse valitseman lisäkkeen, olkoonkin se sitten peruna, pasta tai riisi. Tämä on ns. lautasmalli jota suositellaan käytettäväksi kaikissa järkevään laihduttamiseen perustuvissa kirjoissa ja ohjeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658