Kiitos enontekiöläisille!

Kiitos kaunis

Saimme viettää todella hienon ja rentouttavan loman Enontekiöllä. Jyppyrän rinteet ovat hyvät ja erittäin hyvin hoidettu, tosin olis hienoa, jos taempikin hissi ja sen rinteet olisivat olleet käytössä. Murtsikkaladut ovat todella hyvässä kunnossa ja hulppeissa maisemissa. Majoituspalvelut ovat edulliset ja ruoka on todella hyvää kotiruokaa.
En kyllä keksi mitään moitittavaa, no ehkä elintarvikekauppa on kyllä hinnoitellut tuotteet kilpailutilanteen mukaan :(
Saatte olla enontekiöläiset ylpeitä omaperäisestä Hetasta ja vaikka palstoilla on paljon negatiivistä, niin ei se kaikki ole totta.
Me aiomme tulla uudestaan lomailemaan Hettaan!

14

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvia

      Parempi olis teijän mennä vaihteeksi muuallekin. Täällä teistä tykkää vaan nuo majoituspalvelu ihmiset, tai näyttelevät sitä, koska leipä on siitä kiinni.

      • ihan oikeestikko?

        Miun mielestä aika kipee - ja rasistinenkin kannanotto?


    • Hetta on hyvä paikka. Kävittekö pitemmällä tunturilenkillä vai vain tuossa lähituvalla kurvaamassa? Hetassa voi tehdä muutakin, mitäs jos vuokraatte päiväksi moottorikelkan? Tai ostatte parin kympin pilkkivehkeet ja käytte kokeilemassa kalaonnea?

      Vai miten olisi retki Norjaan, reilu tunti niin olet Norjassa vastaavankokoisessa kylässä kuin Hetta. Kovana hiihtäjänä pieni reppu, jossa parin päivän eväät ja makuupussi ja Hetta-Pallas hiihtäen, nyt ovat ladutkin kunnossa, juuri päivällä kokeilin tuolla Pallaksen päässä.

      Enontekiö on loistopaikka, sitä ei huomaa paikallinenkaan ennenkuin on vähän aikaa pois. Ja nuo käsivarren suurtunturit ovat vielä teiltä näkemättä ja kokematta.

      Tämä suomi24:n palsta on vähän väärä foorumi kiittää Hetan asukkaita, tällä palstalla majaileva yleensä ne tyhjäntoimittajat, jotka eivät suksille nouse, eivät edes pakotettuna...

      • Kaunis nHetta

        Ompa mukava lukea tältä palstalta tällaista yeksti.

        Tervetuloa taasen.

        Yleensä tällä palstalla ei ole enää aikoihin kirjoitelleet muut kuin tuollaista ala-arvoista tekstiä tuottavat. ja todella harvoin tänne lukijoiksikaan vaivautuu enää tavallinen oikea enontekiöläinen.


    • Hettalainen_yrittäjä

      Hei, kiitos kaunis kehuista. Täällä niitä ei ikinä näe. Kiitos vielä ja tervetuloa uudelleen!

    • höpöjuttuja vaan

      Aloittja nyt mikään turisti ole, kunhan taas provoillaan.

      • urpuerkki

        Tälläisiä asioita ei kannata enään ajatella Enontekiö kun laitethan muihen kuntien kansha niphuun se on siinä tämän kunnankohtalo KUNNANTALON LAISKAT TYÖMUURAHAISET SAA MONOA PERSHEELLE se tämän asian piste sithen
        Olen nähnyt viimeisen kuntarakenteen pohjan ja hurjat on näkymät koko ylä-lapin kunnat niputethan Muonio Kittilä koko alue Rovaniemeltä ylöspäin kaikki kunnat
        samaan kophaan suositan nyt jo hakeutumaan MOL-TUMPULOITHEN SEURAAN
        jotta voitte olla suuren uran MOL-toimiston kirjoilla ja nehän työllistää kyllä upeast
        tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATA


      • persuut
        urpuerkki kirjoitti:

        Tälläisiä asioita ei kannata enään ajatella Enontekiö kun laitethan muihen kuntien kansha niphuun se on siinä tämän kunnankohtalo KUNNANTALON LAISKAT TYÖMUURAHAISET SAA MONOA PERSHEELLE se tämän asian piste sithen
        Olen nähnyt viimeisen kuntarakenteen pohjan ja hurjat on näkymät koko ylä-lapin kunnat niputethan Muonio Kittilä koko alue Rovaniemeltä ylöspäin kaikki kunnat
        samaan kophaan suositan nyt jo hakeutumaan MOL-TUMPULOITHEN SEURAAN
        jotta voitte olla suuren uran MOL-toimiston kirjoilla ja nehän työllistää kyllä upeast
        tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATA

        Kuuleppas urpuerkki------hankkisit oman elämän et olis noin katkera ja kateellinen ihminen elä aikuiseksi ja ajattele jotain kaunista ja kivaakin. Turistit tervetulleita tänne on kivaa kun on vilinää.


      • LEVI PARAS
        persuut kirjoitti:

        Kuuleppas urpuerkki------hankkisit oman elämän et olis noin katkera ja kateellinen ihminen elä aikuiseksi ja ajattele jotain kaunista ja kivaakin. Turistit tervetulleita tänne on kivaa kun on vilinää.

        Minäkin olen monesti käyny siellä ei siellä ole mitään kuin poronpaskoja Kittilän Levi se on paras paikka siellä on menoja joka illalle ja on vilinää kun viimeksi olin
        hiljaista oli kuin Heihnäkenkä tehtaassa


      • valinnanvapaus3
        LEVI PARAS kirjoitti:

        Minäkin olen monesti käyny siellä ei siellä ole mitään kuin poronpaskoja Kittilän Levi se on paras paikka siellä on menoja joka illalle ja on vilinää kun viimeksi olin
        hiljaista oli kuin Heihnäkenkä tehtaassa

        Toiset tykkää erilaisista lomanviettotavoista ja paikoista. Eivät kaikki ole bilehileitä tai yökyöpeleitä ..lomalla voi toinen ihminen arvostaa eniten luonnon kauneutta, hiljaisuutta ja rauhaa. Hyvä vaan ett hulinapaikkoja löytyy niitä kaipaaville.......


      • paikallinen1
        urpuerkki kirjoitti:

        Tälläisiä asioita ei kannata enään ajatella Enontekiö kun laitethan muihen kuntien kansha niphuun se on siinä tämän kunnankohtalo KUNNANTALON LAISKAT TYÖMUURAHAISET SAA MONOA PERSHEELLE se tämän asian piste sithen
        Olen nähnyt viimeisen kuntarakenteen pohjan ja hurjat on näkymät koko ylä-lapin kunnat niputethan Muonio Kittilä koko alue Rovaniemeltä ylöspäin kaikki kunnat
        samaan kophaan suositan nyt jo hakeutumaan MOL-TUMPULOITHEN SEURAAN
        jotta voitte olla suuren uran MOL-toimiston kirjoilla ja nehän työllistää kyllä upeast
        tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATA

        Yrität kirjottaa hoon oikeahan paikhan mutta epäonnistuit ja lopuksi vielä kirjotat "kyllä upeast tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATA " varmistaa että olet etelän pelle. Tällaisia etelän pellejä on jo liikaa enontekiöllä sossu luukulla siis uusavuttomia.... jos seuraavan kerran yrität olla paikallinen niin kirjota oikein.


    • onhan se näky

      huh huh , sano eemeli ........, toella kaunis se jyppurän hotelli - varastonrähjä ja romukasat . ne ovat yleisenä nähtävyytenä hetassa.

      • rantatassu

        Totta kirjoitat ainakin ja poromiesten takapiha nehän vasta on rähjässä kunnosha
        kisuranluita pitkin takapihoja ja haju näin keväällä kauhea on ryöttästä sakkia
        Kunnan imagolle haitallista


      • Dr tutk.
        rantatassu kirjoitti:

        Totta kirjoitat ainakin ja poromiesten takapiha nehän vasta on rähjässä kunnosha
        kisuranluita pitkin takapihoja ja haju näin keväällä kauhea on ryöttästä sakkia
        Kunnan imagolle haitallista

        Kävin läpi otannalla valtavan määrän tämän kunnan kirjoitteluja, enkä missään muualla ole tavannut näin ala-arvoista, vihamielistä ja jopa äärettömän rasistista kirjoittelua, kuin täällä Enontekiön sivuilla Aivan ilmeisesti tavalliset enontekiöläset eivät ole enää vuosiin alentuneet tälle sivustolle.

        Veikkaan, että ei mene kauaa, kun tämä sivusto lopetetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe