Millainen on Arabi/lähi-idän nainen?

Mikke..

Suomalaiset miehet, kertokaa minkälaisia kokemuksia teillä on Arabi/lähi-idän naisista? Minkälaisia rakastajia sängyssä? Kuin kiihkeitä? Kuin huomioon ottavia? yms..? Ihan voi kertoa pienistä lemmen seikkailuista aina vakavampiin parisuhteisiin.

127

4827

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsukka.

      minäkin tahdon kuulla, siis voiko muslimimuijat sekaantua muihin kuin uskonveljiinsä?!!
      En tunne yhtäkään tapausta ja on sellanen kuva ettei olisi kovin suotavaa touhua

      • Ihmettely

        Sinä et tunne yhtään tapausta, kun maailmasi on muutenkin niin kaponen. Minä tunnen pareja, joissa mies on mikä on, länsimaalainen, ja nainen muslimi. Seksielämästä en vierailta kysele! Sorry.


    • I <3

      Minulla on ollut mielessä, jospa koettais onnea ja lähestyisin yhtä Arabi tyttöä. Neuvoja kiitos. Yhdyn edellisen kirjoittajan kysymyksiin ja lisä kyssärinä, ovatko mustankipeää sorttia ja tempperamenttisiä?

    • Miesporukka

      Arabi tytöt, naiset ja lähi-idän tytöt, naiset. Me halutaan teitä! Teillä on ihailijoita! Ottajia! ........nami nami nami !!!

    • Jäpikkä

      Mitä te Arabi ja lähi idän tyttökullat olette omista miehistänne mieltä? Meidän Suomalaisten miesten omat naiset tuppaa hieman arvostella meidän ulkonäköä alentavasti. Onko se teillä samanlaista? Tietysti kun olette nyt täällä, niin oman maan miesten ulkoisia seikkoja osaa arvostaa, kun ympärillä ei niin paljon samankaltaisia ihmisiä. Erottuu edukseen ja on eksotiikkaa. No olis kiva tietää mitä ajatuksissanne liikkuu?

      • Anonyymi

        No, musumaassa asuneenaa voin vakuttaa jotta suomalaista vässykkää wi ota ykskään niistä tytöistä, ei. Pitää olla edes jotain itsekunnioitusta. Yritä🤔


    • n.24.hki

      libanonissa on paljon kauniita kristittyjä arabi/lähi-idän naisia. tunnen itse muutamia Suomessa asuvia musliminaisia jotka ovat seukanneet suomalaisten miesten kanssa (Iranista ja Irakista) mutta en nyt sen kummemmin ala heidän sänkypuuhiaan täällä eritellä.

      Suosittelen Israelilaisia naisia. Hekin ovat lähi-idästä mutta paljon länsimaalaistuneempia kuin monet muut eivätkä heidän sukunsa ala heittää teitä kivillä, jos he saavat tietää suhteestanne :D Israelista löytyy kaikennäköisiä ja kokoisia naisia blondeista mustatukkaisiin ja punapäihin.

      • twnh

        95% israelilaisista on syntynyt tämän kyseenalaisen valtion ulkopuolella... länsimaalaistuneisempia??????


      • Kale27

        Minulla on suhde turkkilaiseen naiseen ja olemme molemmat naimisissa,hän turkkilaisen ja minä suomalaisen kanssa.


    • Rellu---

      Pyöriikö Arabi ja lähi idän naisia paljon rafloissa ? Jotain erityis kapakoiden nimiä akselilla Hesa-Riksu? Tiedän mihin mennä meinaa ? Mäkin tahdon tuollaisen ittelleni? Etelä-Suomen landelta kun olen, niin olis hyvä tietää mihin suoraan meen.

    • kosovolainen nainen

      Nainen olen,mutta arabityttö valitse muslimimiehen lapsen isäksi,pieni seikkailu teidän kanssa,tunnen myös kosovolaisia tyttöjä jotka lopulta ovat valinnut kosovolaisen miehen aviomieheksi,mulle on ihan sama kuka otta ketään,mutta suomessa esim : harvoin näkee suomi mies ja italialainen/espanjalainen nainen pari

      • Etnisyyttä

        kosovolainen nainen, mä pistän paremmaksi. Oletko nähnyt Mongolialaista miestä yön mustan Afrikkalais naisen kanssa? Tai ylipäätään jotain Itä Aasialaista miestä ja Afrikkalaista naista?


      • hahahhahh

        Sina ola yksi vasynyt soomalainen nainen yolla raaputtamassa.


    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, ja jos Jani Toivola iskee Aasialaisen miehen niin sit onkin jo aika kansainvälinen meininki.

    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, mitä tarkoitat tuolla, kun et voisi mennä ikinä jne... Eikö Suomalainen mies miellytä sinua? Tarkoitan komeampia yksilöitä. Inhottaako meissä jotkin ulkoiset tai muut jutut? Olisi kiva saada rehellinen vastauksesi, vaikka se sitten tekisi hiukan kipeääkin minulle.

      • Sitä kiukuttaa

        Ei Hetemai tykkää suomalaisesta miehestä kun ne ei arvosta hänen Pakkoruotsiaan !


    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, sen lisäksi että odotan äsköiseen: Miksi Suomi mies ei sinulle kelpaa? kysymykseeni vastaustasi, niin kirjoitit että Espanjalaisia, Italialaisia ei täällä näy. No ei varmaan näy, koska he asuvat omassa kotimaassaan. Eikä heillä ole maastalähtö pakkoa nyt jostain syystä ja siitä syntyvää maahanmuuttoakaan. Eipä meitä Suomalaisiakaan näy Espanjassa ja Italiassa tai vaikkapa Arabiassa. Mut jos nyt antaisit siihen ekaan kysymykseeni vastauksen, niin hoidellaan tää jälkimmäinen sitten myöhemmin jos siinä nyt on sulle jotain vielä?

    • kosovolainen nainen

      Mulla on ihan suomalaisia miehiä kavereina /työkavereina,mutta ei enempää ei mun tyyppejä,teiltä puuttu se jokin mitä ulkomaalaisilla miehillä on ja sen takia ulkomaalainen on suosittu tällä.niin italialaisilla naisilla ei ole syytä lähteä poiskotimaasta kuten thaimaalaisilla naisilla jotka menevät naimisiin että pääsevät pois köyhydeestä

      • Mikä yllätys!

        Supisuomalainen röllihän se sieltäkin paljastui.


    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, löytyykö se sinun mainitsemasi: Se jokin. Ruotsalaisilta tai Venäläisiltä miehiltä, tää mikä meiltä Suomalaisilta miehiltä puuttuu? Onko se ulkoista, ulkonäkö? vai sisäistä jotain? Sitäpaitsi kyllä meitä Suomalaisia miehiä on monenlaisia, ei kait nyt ihan yhteen pakettiin voi kaikkia tuomita? Vai voiko? Mutta tämä on hyvä että pääsen kanssasi nyt keskustelemaan. Odottelen jo vastaustasi näihin kysymyksiini.

    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, nyt vielä pikuisen pinnistät ja annat tulla sen ulos. Eli mikä Suomalaisessa miehessä on se jokin joka puuttuu??? Sulla on nyt kosovon nainen ehkä tuhannen taalan paikka lähteä muuttamaan Suomalaista miestä kohti parempaa, nimittäin vaikka minua. Voin olla koekaniinisi tässä jutussa. Kerrot vain mikä on se jokin joka puuttuu, niin katsotaan mitä asialle, eli vaikka minulle voi tehdä Suomalaisena miehenä. Taas odotan vastaustasi. Tämähän käy mielenkiintoiseksi. Hienoa.

      • Suomalainen nainen

        Kyllä minua ärsyttää tämä kotimaisten miesten mollaaminen suunnasta ja toisesta. Suomalaismiehet ovat työttömiä, aggressiivisia, alkoholisteja, syrjäytyjiä... kaikella tavalla mustamaalataan niin mediassa kuin ihan sanatasollakin arkipäivän keskusteluissa. Miksei kukaan arvosta enää suomalaista miestä? Minulle ainakin kelpaisi, kotimainen mies on taatusti enemmän samalla aaltopituudella kuin kaukaa etelästä tullut tulisielu. Eivätkä suomalaismiehet kyllä ulkonäössäkään etelänmiehille häviä :)


      • surullista..,.
        Suomalainen nainen kirjoitti:

        Kyllä minua ärsyttää tämä kotimaisten miesten mollaaminen suunnasta ja toisesta. Suomalaismiehet ovat työttömiä, aggressiivisia, alkoholisteja, syrjäytyjiä... kaikella tavalla mustamaalataan niin mediassa kuin ihan sanatasollakin arkipäivän keskusteluissa. Miksei kukaan arvosta enää suomalaista miestä? Minulle ainakin kelpaisi, kotimainen mies on taatusti enemmän samalla aaltopituudella kuin kaukaa etelästä tullut tulisielu. Eivätkä suomalaismiehet kyllä ulkonäössäkään etelänmiehille häviä :)

        Tätähän nämä suomalaiset naiset ja tytöt tekevätkin moittivat suomalaisia miehiä ympäriinsä ulkomaalaisille maissa joissa matkustelevat ja kenen kanssa parissa ovatkaan. kyllä ne ei muslimi naisetkaan voi sen enempää tosissaan ottaa suomalaista miestä kun suomalaiset naiset on hyvänä esimerkkinä näyttämässä mallia miten suomalaista miestä ei tartte kunnioittaa kun onhan suomi mies väistämättä " ruma" "juntti jolla ei käytös tapoja" "edes kouluttautuneet eivät ole hyviä mies ehdokkaita ovat piilo rasisteja" "alkoholisteja" "itsekäitä" jne...

        muutamankin kerran olen joutunut ulkomaalaisten kanssa keskustelemaan mm yllä mainituista piirteitstä ja ihmettelin mistä he ovat saaneet tälläisen kuvan meistä suomi miehistä. niin kyllähän siellä vastauksia joko suoraan tai hienosti tuli,että maan naisemme ne levitävät tälläistä kuvaa ympäriinsä.


      • Anonyymi
        Suomalainen nainen kirjoitti:

        Kyllä minua ärsyttää tämä kotimaisten miesten mollaaminen suunnasta ja toisesta. Suomalaismiehet ovat työttömiä, aggressiivisia, alkoholisteja, syrjäytyjiä... kaikella tavalla mustamaalataan niin mediassa kuin ihan sanatasollakin arkipäivän keskusteluissa. Miksei kukaan arvosta enää suomalaista miestä? Minulle ainakin kelpaisi, kotimainen mies on taatusti enemmän samalla aaltopituudella kuin kaukaa etelästä tullut tulisielu. Eivätkä suomalaismiehet kyllä ulkonäössäkään etelänmiehille häviä :)

        Mutta näin puolivaloillakin toimiessaan on suomalainen mies saanut aikaiseksi kaikissa mittauksissa pärjäävän maan. Etelän eksotiikassakin alkaa ajan mittaan näkyä rumia piirteitä ulkoisesti ja sisäisesti.


    • niimpäniin

      Olen ollut yhdessä 7 vuotta Iranilaisen muslimitytön kanssa, kihloihinkin tässä on keretty ja yksi kaunis tytärkin löytyy.

      Että kyllä se on aivan tapauskohtaista. Jotkut perheet suhtautuvat Islamiin ja sen oppeihin huomattavasti joustavemmin kun toiset perheet..

    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, viime viestini kysymys jäi vaille vastaustasi. No ehkäpä palaat asiaan sitten kun saat sen: Se jokin puuttuu... --jutun puettua sanoiksi. Annoit aikaisemmissa viesteissäsi ymmärtää että ulkolaiset miehet ovat täällä juuri siksi Suomi naisten suosiossa, kun heillä on se jokin.

      Onko kyse heidän paremmista sänkytaidoista kenties? Onko tämä kenties se jokin-juttu? Vai mikä? Annoit myös ymmärtää että jos Thaimaalaisia yms. naisia ei oteta huomioon. Ulkolaiset naiset eivät ole kiinnostuneita Suomi miehistä, kun puuttuu se jokin.

      No Suomi miehet ja Suomi naiset ovat varmaankin aika saman oloista väkeä loppujen lopuksi, Suomen-kansa. Miten ulkolaiset miehet sitten voivat olla kiinnostuneita Suomi naisesta, kun heiltäkin puuttuu se jokin, niinkuin Suomi miehiltäkin? Kyllä toi: Puuttu se jokin.. olis hyvä selvittää, että minä ja muut ymmärrettäis tää juttu.

      Mutta puhumallahan asiat selviää ja tässä tapauksessa kirjoittelemalla.

      • Turha odottaa...

        Turhaan sinä odotat mitään vastausta nimimerkilta "kosovolainen nainen". Ei hän pysty antamaan sellaista, koska hänen mielipiteensä ei perustu älyyn vaan pelkkään tunteeseen. Ja hän itsekin varmaan ymmärtää, että jos yrittäisi perustella mielipidettään, hän tulisi välittömästi todistaneeksi sen, ettei sen taustalla ole yhtään ainoaa rationaalista, kriittistä tarkastelua kestävää ajatusta. Pelkkää tunnetta. Sellaisena hänen mielipiteensä ei oikeastaan täytä edes mielipiteen kriteereitä, vaan on pelkästään jonkinlaista oireilua. Ehkä on vielä kulttuurishokki päällä tms.


      • etnic

        Tuntuu herralla olevan tosi huono itsetunto, kun pitää jankata tällaista asiaa. Olisiko se siinä, että suomalaiset miehet ovat juuri tuollaisia jankkaajia ettei ulkomaalaiset vaan kiinnostu heidän laisistaan? Ero voi olla siinä etteivät suomalaiset ole tällaisia jankkaajia kuten sinä esimerkiksi, siksi he eroavat kaiken muun lisäksi suomalaisista miehistä.

        Monta vuotta sitten seurustelin erään englantilaisen miehen kanssa ja odotellessaan minua eräässä ravintolassa hän totesi, että suomalaiset naiset ovat fiksuja ja erittäin viehättäviä, mutta miehet jurrikoita. Ei saa mitään kontaktia ja ovat hirveen humalassa jo alkuillasta. Suomalaiset naiset ovat kyllä minunkin mielestä enemmän sosiaalisempia ja verbaalisempia kuin miehet ja sosiaalinen käyttäytyminen on osa älykkyyttä.

        Jos tolla erikoisella olettamuksella mennään eteenpäin, niin miksi thaimaalaiset miehet eivät ole yhtä kiinnostavia kuin naiset siinä maassa? Jos heissä on se jokin, niin miksi miesten kanssa ei haluta "seurustella" yhtä hanakasti kuin maan naisten?


    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, toivottavasti et nyt hermostu. Kun jankkaan tätä. Luin uudemman kerran kaikki viestisi ja tää: ..se jokin puuttuu Suomalaisilta miehiltä. Annoit hieman ymmärtää, että kyse jostain ihmisen sisäisestä jutusta. Tosin tässä tapauksessa ..se jokin puuttuu myös sitten Suomalaisilta naisiltakin. Suomen kansa koostuu miehistä ja naisista. No tulen sinua vastaan. En ole mikään besserwisser -kaikki tietäjä, voinhan olla väärässäkin. Elän toivossa että saat puettua sanoiksi ehkä jossainvaiheessa sen: ..se jokin puuttuu.. -jutun, palaat sitten asiaan.

      • Anonyymi

        Suomalaiselta mieheltä ei puutu mikään vaan on liikaa alistuneemman roolin omaksuneelle naiselle. Eivät osaa toimia eikä tiedä miten pitäisi olla tasa-arvoisessa suhteessa. Ovat niin talutettavia joka asiassa. Voihan joku vanhakantaisempi mies siitäkin tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiselta mieheltä ei puutu mikään vaan on liikaa alistuneemman roolin omaksuneelle naiselle. Eivät osaa toimia eikä tiedä miten pitäisi olla tasa-arvoisessa suhteessa. Ovat niin talutettavia joka asiassa. Voihan joku vanhakantaisempi mies siitäkin tykätä.

        Älkää puhuko paskaa että musliminaiset olisivat aivottomia ja aina toisten talutettavissa olevia. Muslimiperheissä tytöt ovat prinsessoja ja koti on todellakin musliminaisen valtakuntaa. Se mitä suomalaisilta miehiltä puuttuu on miehekkyys. Musliminainen nauraisi suomalaiselle tyttöilijälle ja niin naurna minäkin. Omat tyttärenikin ovat ihmetelleet suomalaismiesten tapoja kun he ei avaa naiselle ovea tai tarjoudu kantamaan kauppakasseja. Muslimimiehet ovat herrasmiehiä ja islamissa on yhteisöllisyyttä. Pidämme miehen sukuun lähes aina yhteyttä ja viimeksi kävimme katsomassa miehen sairasta äitiä. Tämän takia pidän islamista. Suomalaiset jättää sairaan äitinsä tai isänsä palvelutaloon eikä edes pyhinä käydä tapaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää puhuko paskaa että musliminaiset olisivat aivottomia ja aina toisten talutettavissa olevia. Muslimiperheissä tytöt ovat prinsessoja ja koti on todellakin musliminaisen valtakuntaa. Se mitä suomalaisilta miehiltä puuttuu on miehekkyys. Musliminainen nauraisi suomalaiselle tyttöilijälle ja niin naurna minäkin. Omat tyttärenikin ovat ihmetelleet suomalaismiesten tapoja kun he ei avaa naiselle ovea tai tarjoudu kantamaan kauppakasseja. Muslimimiehet ovat herrasmiehiä ja islamissa on yhteisöllisyyttä. Pidämme miehen sukuun lähes aina yhteyttä ja viimeksi kävimme katsomassa miehen sairasta äitiä. Tämän takia pidän islamista. Suomalaiset jättää sairaan äitinsä tai isänsä palvelutaloon eikä edes pyhinä käydä tapaamassa.

        Joo o.. Ei ne arabi miehet mistään mitään tiedä. Sota karkureita paikasta missä sotaa ollutkaan. Ois myös kohteliasta vaikka lähtee kotiin Suomesta lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo o.. Ei ne arabi miehet mistään mitään tiedä. Sota karkureita paikasta missä sotaa ollutkaan. Ois myös kohteliasta vaikka lähtee kotiin Suomesta lopullisesti.

        Juuri näin.Täällä tapeltiin 1939-45 mutta nuo äijät ovat sotaa karussa olevia *miehiä" pyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää puhuko paskaa että musliminaiset olisivat aivottomia ja aina toisten talutettavissa olevia. Muslimiperheissä tytöt ovat prinsessoja ja koti on todellakin musliminaisen valtakuntaa. Se mitä suomalaisilta miehiltä puuttuu on miehekkyys. Musliminainen nauraisi suomalaiselle tyttöilijälle ja niin naurna minäkin. Omat tyttärenikin ovat ihmetelleet suomalaismiesten tapoja kun he ei avaa naiselle ovea tai tarjoudu kantamaan kauppakasseja. Muslimimiehet ovat herrasmiehiä ja islamissa on yhteisöllisyyttä. Pidämme miehen sukuun lähes aina yhteyttä ja viimeksi kävimme katsomassa miehen sairasta äitiä. Tämän takia pidän islamista. Suomalaiset jättää sairaan äitinsä tai isänsä palvelutaloon eikä edes pyhinä käydä tapaamassa.

        Muslimiperheissä tytöt ovat kauppatavaraa ja heitä myydään eniten tarjoaville.

        He ovat myös alistettuja ja usein väkivallan uhreja niin aviomiesten kuin sukulaistenkin.

        Yhteisöllisyys on klaaniajattelua ja kaikkien sota kaikkia vastaan aivan kuin näemme uutisista.
        Raivostuvat helposti ja verikosto elää. Kostostakin tehdään mahdollisimman raakoja , verisiä. Usein rikollisia tai väkivaltaisia.
        Kidnappaavat lapsiaan ja vangitsevat tyttäriään ja vaimojaan- Ihan hyviä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää puhuko paskaa että musliminaiset olisivat aivottomia ja aina toisten talutettavissa olevia. Muslimiperheissä tytöt ovat prinsessoja ja koti on todellakin musliminaisen valtakuntaa. Se mitä suomalaisilta miehiltä puuttuu on miehekkyys. Musliminainen nauraisi suomalaiselle tyttöilijälle ja niin naurna minäkin. Omat tyttärenikin ovat ihmetelleet suomalaismiesten tapoja kun he ei avaa naiselle ovea tai tarjoudu kantamaan kauppakasseja. Muslimimiehet ovat herrasmiehiä ja islamissa on yhteisöllisyyttä. Pidämme miehen sukuun lähes aina yhteyttä ja viimeksi kävimme katsomassa miehen sairasta äitiä. Tämän takia pidän islamista. Suomalaiset jättää sairaan äitinsä tai isänsä palvelutaloon eikä edes pyhinä käydä tapaamassa.

        Eikös musliminaisille ole oma huone, eivät saa näyttäytyä muualla talossa kuin keittiössä. Eivät ole samassa pöydässä vieraiden kanssa jne. Sukuyhteys on kontrolliyhteyttä. Sinun maassasi ei tietenkään ole ammattitaitoista hoitoa, johon voisi sairaansa jättää. Sopii siinä nauraa tasa-arvoiselle tyttöilylle. Eikä täällä ole tarkoitus olla muslimitytöillesi mitään portieeripalvelua.


    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, et sinä minua ole loukannut. Minusta oli/on mielenkiintoista keskustella kanssasi. Aihehan on kiinnostava. Ja tarkoitusperäni hyvä, kun utelen sinulta; Mitä meidän kansan miehiltä puuttuu? Tarkoitukseni oli vain yrittää kanssasi selvittää tätä juttua.

      Jos olisit saanut sanotuksi sen puuttuvan jutun, niin olisin jopa voinut miettiä sanojasi ja muuttaa itsessäni jotain kohti parempaa. Silloinhan siinä voisi käydä vaikka niin, että tulevaisuudessa minulta ei enää puutu sitä jokin-juttua ja sitten, kun vaikka kävelen kaupungilla sinua vastaan, et näe minua enää puutteellisena Suomi miehenä, vaan täydellisenä miehenä. Tiedä vaikka katseemme kohtaa ja rakastumme toisiimme.

    • Etnisyyttä

      kosovolainen nainen, Ja muutkin. Täältä on hävinnyt viestejäsi useampi pois, kun tarkastelin juuri viestiketjua. Sujuva keskustelumme on sabotoitu, jostain kumman syystä? No hieman outoa. Voi olla että tältä viesti rimpsulta on poistunut jotain munkin juttuja. Enpä oikein ymmärrä miksi? No tää maailma onkin sellainen paikka, että ota tän menosta nyt selvää???

    • kosovolainen nainen

      Joo mun viestit on poistettu,huono itsetunto

    • Mikke..

      kosovolainen nainen. Olen se sama Etnisyyttä mies, muutin vain nimimerkkini nyt, eli olen tämän koko viestiketjun aloittaja nimimerkki: Mikke.. En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat huonolla itsetunnollasi? Ja miksi viestisi poistettiin? No, näytti että oli täältä poistunut toistenkin viestejä. Salaperäinen meininki. Jokatapauksessa kanssasi on mielenkiintoista keskustella.

    • Yks arab

      Jos joku teistä mielii saada naisen, jonka juuret ovat lähi-idästä niin annan vinkin.

      Meidän kulttuurissa yleensä ikinä ei nainen tee aloitetta, se katsotaan, että kyseinen nainen on kevytkenkäinen.l

      Toinen asia on, että saa oikeasti liehitellä sitä ihastuksen kohdetta, jotta hän lämpenee.
      Se yleensä puuttuu suomalaiselta (en nyt hauku vaan sanon ihan suoraan) kun yleensä ulkomaalaiset miehet ovat vähän jopa yli-imeliä, kehuvat maasta taivaisiin kaiken maailman korneimmilla lausahduksilla.
      No ei me kaikki tykätä imelästä.

      Pointti kuitenkin, että heillä on se itsetunto tosi hyvä, ne tietää mitä ne haluaa ja ne näyttää, että ne haluu just sen naisen ja, että ne ansaitsee hänet.

      Lyhennettynä ne on aika miehisiä. Tottakai mies voi olla muullakin tavoin, mutta arabi nainen haluaa tuntea itsensä turvalliseksi kyseisen miehen kanssa ja, että mies oikeasti tietää mitä on tekemässä.

      Ehkä vähän sekava kirjoitus, mutta siis ihan oikeasti rohkeasti vaan tekemään aloitetta ja ei sellaista hissun kissun aloitetta parin kymmenen metrin päästä vaan oikeesti suoraan vaan ja samalla iso aiot hymy.

      Oon monesti ite kiinnostunut suomalaisesta ja saanut vastakaikua, mutta kun meidän kulttuurissa se nainen ei mene tekemään sitä aloitetta sen takia, koska miehen oikeasti pitää näyttää, että se tykkää susta ja olet vaivanarvoinen ja sitten nainenkin voi.

      Kuullostaa typerältä, mutta valitettavasti kun meidät on kasvatettu sillä lailla niin sitä on vaikea iskostaa pois.

      Tosin arabinaisesta saa oikeasti hyvän naisen itselleen JOS osaa aloittaa suhteen oikein.

      Osaamme olla tosi temperamenttisia ja suutumme tosi nopsaan, mutta myös se lämmin veri näkyy muissa elämän alueissa myös, kuten arabinaiset ovat tosi huolehtivia, ehkä liiankin ylihuolehtivia ja hemmottelevat miehet pilalle.

      • Yks arab

        Lisään tähän vielä kun unohtu, että jos katsoo joskus jotain arabilaisia tositv kanavia tai käy arabimaissa niin voi huomata joskus, että tosi ruma/ylipainoinen mies voi olla naimisissa tosi kauniin naisen kanssa.

        Ja se on siksi, koska arabinaiset haluavat tuntea itsensä turvalliseksi ja oikeaksi naiseksi.
        Tottakai meillä toisen sukupolven arabeilla ei oli ihan vanhankoulun perinteet, mutta kyllä mä itse haluan sellaisin miehen, jonka kanssa tunnen itseni turvalliseksi (ei tarvitse olla 2metriä pitkä tai super vahva, voi olla ihan vaan se puhetapa tai se miten rauhallinen se tyyppi on) ja että mä olen nainen ja saan olla nainen.

        Mutta en yleistä, koska kaikenlaisia löytyy jokaisesta kansallisuudesta, mutta näin pintapuolisesti sanottuna.


      • taas yks arab
        Yks arab kirjoitti:

        Lisään tähän vielä kun unohtu, että jos katsoo joskus jotain arabilaisia tositv kanavia tai käy arabimaissa niin voi huomata joskus, että tosi ruma/ylipainoinen mies voi olla naimisissa tosi kauniin naisen kanssa.

        Ja se on siksi, koska arabinaiset haluavat tuntea itsensä turvalliseksi ja oikeaksi naiseksi.
        Tottakai meillä toisen sukupolven arabeilla ei oli ihan vanhankoulun perinteet, mutta kyllä mä itse haluan sellaisin miehen, jonka kanssa tunnen itseni turvalliseksi (ei tarvitse olla 2metriä pitkä tai super vahva, voi olla ihan vaan se puhetapa tai se miten rauhallinen se tyyppi on) ja että mä olen nainen ja saan olla nainen.

        Mutta en yleistä, koska kaikenlaisia löytyy jokaisesta kansallisuudesta, mutta näin pintapuolisesti sanottuna.

        Hahahah anteeks unohtu se olennaisin.. taas

        Eli ei se ulkonäkö ole aina se tärkein. On niitäkin arabinaisia joille on must, että se mies on gorgeous, mutta normisti ainakin kaikille mun tutuille täällä ja maailmalla niin se tärkein juttu on se, että mies tuntuu turvalliselta, antaa naisen olla nainen ilman, että tossuttaa ja tavallaan miten sen sanois kivasti :D
        Mummi aina sanoo, että miehen pitää olla perheenpää, mutta tavallaan se nainen on siellä takana pitämässä lankoja.

        Ehkä silleen, että mies osaa päättää ja on määrätietoinen eikä sano että miten sä haluut, eiku ihan sama mulle tai aina, että mitä sinä haluat.
        Mutta sopivasti myös kuuntelee naista.

        En usko, että kukaan ymmärsi mun sössötyksiä, mutta ehkä toivottavasti jotain avautu :D


      • niinpä niin
        taas yks arab kirjoitti:

        Hahahah anteeks unohtu se olennaisin.. taas

        Eli ei se ulkonäkö ole aina se tärkein. On niitäkin arabinaisia joille on must, että se mies on gorgeous, mutta normisti ainakin kaikille mun tutuille täällä ja maailmalla niin se tärkein juttu on se, että mies tuntuu turvalliselta, antaa naisen olla nainen ilman, että tossuttaa ja tavallaan miten sen sanois kivasti :D
        Mummi aina sanoo, että miehen pitää olla perheenpää, mutta tavallaan se nainen on siellä takana pitämässä lankoja.

        Ehkä silleen, että mies osaa päättää ja on määrätietoinen eikä sano että miten sä haluut, eiku ihan sama mulle tai aina, että mitä sinä haluat.
        Mutta sopivasti myös kuuntelee naista.

        En usko, että kukaan ymmärsi mun sössötyksiä, mutta ehkä toivottavasti jotain avautu :D

        "Mummi aina sanoo, että miehen pitää olla perheenpää, mutta tavallaan se nainen on siellä takana pitämässä lankoja."

        Täähän onkin olennaista arabimiehissä, ollaan niin machoja että. Pelkää elostelua. Oikeesti paukkuja ei oo mihinkään muuhun kuin lusmuiluun ja vastuun pakoiluun. Nainen on takana pitelemässä lankoja, koska arabimies voi halutessaan häipyä maisemista oli tilanne mikä tahansa. Nainen saa selvitä parhain päin omin avuin. On omaa kokemusta ja muilta kuultua.

        Nainen on/saa olla nainen - mitä sekin tarkoittaa?!


      • 909090
        niinpä niin kirjoitti:

        "Mummi aina sanoo, että miehen pitää olla perheenpää, mutta tavallaan se nainen on siellä takana pitämässä lankoja."

        Täähän onkin olennaista arabimiehissä, ollaan niin machoja että. Pelkää elostelua. Oikeesti paukkuja ei oo mihinkään muuhun kuin lusmuiluun ja vastuun pakoiluun. Nainen on takana pitelemässä lankoja, koska arabimies voi halutessaan häipyä maisemista oli tilanne mikä tahansa. Nainen saa selvitä parhain päin omin avuin. On omaa kokemusta ja muilta kuultua.

        Nainen on/saa olla nainen - mitä sekin tarkoittaa?!

        No ei kaikki arabi miehet mitään machoja ole nyt puhut ihan happamia
        onhan näitä machoja suomalaisissakin esim. nää hormoni pallerot jotka luulee olevansa kovia ja sitä rataa huudellaan ja haistatellaan ihmisille ylimielinen virne naamalla.Se,että puolet suomi miehistä on tyttö poikia ei ole arabimiesten syy ja siitä syystä heitä moittia machoilijoiksi ..kyllä suomessakin ennen vanhaan miehet oli miehiä.. nyt miehet on mitä on valitettavasti.


    • taas se yks arab

      Nyt on pakko vielä tää kirjoittaa ja sit meen nukkumaan:D

      Eli se kuuluisa seksi.

      Sitä ei välttämättä tule arabinaisen kanssa suhteessa. Sekin kannattaa miettiä, että jaksaako odottaa.

      On niitä, jotka antaa, mutta mä veikkaisin että suurin osa ei antaisi Ei kaikki välttämättä odota avioliittoon asti ( nykyään monessa arabimaassa aika moni harrastaa esiaviollista seksiä), mutta jos on tottunut, että länsimaiselta kumppanilta on saanut suhteen alussa, ehkä jopa parin ensimmäisen viikon sisällä tai jopa kuukauden nii arabin kanssa se voi mennä vuoteen, pariin vuoteen jos oikeasti lykästää.

      Ja se kannattaa miettiä , on se vaivan arvoinen, mutta onko länsimaalainen mies oikeasti valmis odottamaan JOPA pari vuotta tai vasta avioliittoon ennenkuin saa rakastella rakastamansa naisen kanssa ?

      Siinä teille pohdittavaa, toivottavasti en loukannut ketään ja saa kysellä jos jotain ei selvennyt mun tekstistä tai jos oli liian sekava.

      • 17+2

        Kysytään kun kerran on mahdollisuus. Olet ilmeisesti toisen polven maahanmuuttaja ja Suomessa kasvanut. Mutta antaisiko isäsi ja muut perheesi miehet sinun seurustella ja mennä naimisiin kristityn pojan/miehen kanssa. Mihin sijoittaisit perheesi vapaamielinen-vanhoillinen-akselilla?


      • yks arab
        17+2 kirjoitti:

        Kysytään kun kerran on mahdollisuus. Olet ilmeisesti toisen polven maahanmuuttaja ja Suomessa kasvanut. Mutta antaisiko isäsi ja muut perheesi miehet sinun seurustella ja mennä naimisiin kristityn pojan/miehen kanssa. Mihin sijoittaisit perheesi vapaamielinen-vanhoillinen-akselilla?

        En mä usko, että vanhemmilla ois ongelmia tai mun veljillä.

        Olen seurustellut sekä suomalaisen että arabin kanssa ja ainakin veljet tuli tosi hyvin toimeen molempien kanssa.
        Äiti tiesi ja tapasikin monet kerrat ja kerran entinen poikaystäväni tuli mukaan lomalle ja sai jopa yöpyä samassa huoneessa tosin veljet oli myös samassa huoneessa.
        Iskän kanssa mentaliteetilla: tiedän, hyväksyn, mutta ei puhuta ellei ihan pakko. Hänkin tavannut mutta toisen vain.

        Vanhempani ovat eronneet ja äitini on naimisissa suomalaisen kanssa niin varmaan kertoo ettei perheeni ihan kaikkein tiukin ole.

        Tiedän todella monta paria, jossa mies on suomalainen ja nainen arabi, mutta ne on sellaisia suhteita , joita ei mainosteta paljon.

        Koska osalla arabeista on pokkaa tulla kommentoimaan sitä vaikka ei sinua tuntisi tai olisi koskaan nähnytkään.

        Mun perhe on todella vapaamielinen, mutta uskonnollinen. Meidän suhde uskontoon on enemmän henkinen ja koetaan elää eettisesti, tosin ei nyt väen vängällä rikota sääntöjä, mutta katotaan oman moraalin mukaan.

        Nykyään kun olen vähän vanhempi ja asun itsekseni voin toki tehdä mitä vaan, mutta en ole kokenut perheen puolelta mitään, oikeastaan juuri ne tuntemattomat arabit ovat pariin kertaan tulleet sanomaan jotain tai kehottaneet lopettamaan tapailun.

        Ystävieni suhteen, heidän äitinsä tietävät ja aluksi eivät hyväksyneet, mutta lopulta hyväksyivät vastahakoisesti ( oli minkä tahansa maalainen) ja salailevat sitä omilta miehiltään.


      • Taasnäitä

        Pitääkö se paikkansa, että arabitytöt antaa poikaystävilleen b-rappua, että neitsyys säilyy avioliittoon? Tällaista olen kuullut moneltakin.


    • Mikke..

      Yks arab. No näin mä kanssa ymmärrän ja jotenkin itsekin olen päätellyt miten esim. Arabi-nainen haluaa että mies häntä lähestyy ja tekee aloitteen. Eiköhän toi mitä sä kirjoitit ole Venäläisen, Kiinalaisen, Afrikkalaisen, Eurooppalaisen, Suomalaisten ja kaikkien naisten toive, miten heitä mies lähestyy.

      Vai oletko sinä tai joku muu kuullut kulttuurista missä mies menee esim. ravintolaan ja odottaa passiivisena että naiset alkavat iskeä häntä ja jatkaa välinpitämättömänä istumista ja joku nainen liehittelee tuntitolkulla häntä. Kuulostaa aika hassulta.

    • kosovolainen nainen

      Totta mitä arabityttö kirjoitti mutta suomalainen mies ei pysty noita vaatimuksia täyttämään ehkä harvoin joku e sim pari vuotta ilman seksiä,niinkuin kirjoitin paras aviomies muslinaiselle on muslimi.

    • Mikke..

      kosovolainen nainen. Tiedän erään tapauksen missä Arabi mies seurusteli Arabi naisen kanssa ja ennenkuin naimisiin menivät kului useampi vuosi. Arabi mies oli seksi suhteessa seurustelu aikanaan Suomalaisen naisen kanssa. Mitä jos tämä Arabi nainen saisi nyt naimisissa ollessaan tietää mitä seurustelu aikana hänen selän takana tapahtui? Mitä liitolle kävisi? Olisiko tämä Arabi mies nyt sitten turvallinen ja suojeleva yksilö?

      Varmasti on Arabi naiselle tämä mies nyt sitä, mutta Arabi nainen ei tiedä totuutta. Näin ymmärtäisin. Vai tietääkö totuuden? en tiedä? (vai onko tällainen meno normaalia ennen naimisiin menoa, miehellä saa olla rakastaja?) Mitä taas Suomalais naiseen tulee, niin eikö tällainen meno edesauta sitä että Arabi miehet pitävät Suomalais naisia hieman hutsuina ja tuskin Arabi naisetkaan hyvällä tällaisia Suomi naisia katsoo. Vai miten asan käsitätte?

    • yks arab

      Ei tullu uni silmään niin voin kertoa ainakin oman mielipiteen.

      Mä luulen, että monelle toisen sukupolven maahanmuuttaja tytöllä on kriisi rakkauden suhteen, koska joskus se oman maalainen ei natsaa.

      Tunnen aika monta, jotka ei ole tyytyväisiä suhteeseen, mutta ei voida erota.

      Moni maahanmuuttaja tai suomessa syntynyt ulkolaiset juuret omaava tyttö /nainen integroituu tämän maan tapoihin, opiskelee ja saa sen tutkinnon, jopa työskentelee jne.
      Kyllä myös maahanmuuttaja pojatkin, mutta olen huomannut monesti, että kaikki jätkät ei sopeudu niin hyvin ja se tuo paljon ongelmia.

      Mies vaatii vanhan mallin mukaista elämäntapaa eli nainen siivoaa, hoitaa kotia, mutta samalla käy töissä. Mies ei välttämättä edes käy töissä, mutta silti ei tee kotitöitä, jolloin nainen turhautuu pikkuhiljaa kun näkee miten sen oikeasti pitäisi mennä.

      Nämä ei ole sitten vain mielipide vaan on tultu nähtyä ihan itse monesti.

      Ja se pettäminen, kyllä mä uskon, että moni tekee sitä, se on aika yleistä ainakin jossain maissa, mutta en rupea yleistämään kun kaikista löytyy kaikenlaista.

      Suomalaismies ois aika jees, mutta siinä ei ole vaan ne persoona jutut vaan siinä on myös se ilmapiiri naisen ympärillä. Se, että sä sanot, että olet kiinnostunut suomalaisesta tai seurustelet sellaisen kanssa niin sulla pitää ollla tosi paljon itsevarmuutta, sillä kaikkihan tietää, että uusi tai tuntematon on pelottavaa ja ihmiset alkaa ajtteleemaan negatiivisesti ennenkuin tiedetään faktoja.

      Moni ei kerro perheelle aluksi, mutta ystäville kerrotaan. Ja sä saat kuunnella sitä puhetta sun kavereilta ja paljon, epäillään, vähtellään ja välillä sitten on vastakkainen ääni kellossa jne.

      Mä uskon, että viimeistään 20 vuoden päästä suomi jätkä -arabi nainen avioliitot on normeja, ehkä jopa avoliitot

      Mun oma äiti on naimisissa suomalaisen kanssa ja on ollu siitä asti kun oon ollu ylä-asteella. Porukat ympärillä mustamaalas, mutta mä ainakin tykkään tyypistä, reilu eikä käyttäydy mua kohtaan kuin natsi :D

    • kosovolainen nainen

      Mä luulen että monet musliminaiset pitävät muslimimiestä turvallisena ja luotettavana myös minä,en pidä normaalina että oli rakastajatar,mutta kun on eri uskonto ja.kulttuuri ja kielikin,se on vaikea,

    • yks arab

      Ongelmana on lapset, siis jos ruvetaan ajattelemaan ihan kunnolla.

      Muslimit menee muslimien kanssa naimisiin sen takia, koska uskonto on meille tosi tärkeää ja se, että lapsista ei tulis muslimei ois katastrofi.

      Saattaa vaikuttaa oudolta lännessä, mutta niin se vaan on.

      Miks muslimimies saa mennä naimisiin kristityn kanssa? Koska katsotaan, että lapset kasvaa miehen uskonnon mukaan.

      Mulla on periaatteessa yks hailee kenen kanssa päädyn loppujen lopuksi, mutta myönnän, että jos päädyn muun kuin muslimin kanssa niin en niitä lapsia hanki, koska en halua, että omat lapset ei sais kasvaa islamittain.

      Tunnen kyllä yhden pariskunnan, jossa mies ateisti ja nainen muslimi ja kun miestä ei kiinnosta uskonta niin nainen ja mies sopivat, että nainen kasvattaa lapset muslimeiksi.

    • Mikke..

      yks arab ja kosovolainen nainen. Edellä kertomani tosi tarina, niin toki tällaista tapahtuu Suomalaistenkin ja muidenkin keskuudessa. Mutta kertokaapa mikä olisi todennäköinen seuraus, jos tämä Arabi nainen saisi täysin yllättäen tietää, että aviomies oli toisen naisen kanssa sängyssä parivuotta salaa häneltä, kun he seurustelivat? Miten Arabi nainen reagoisi tähän? Ja jos kummankinpuolen suku saisi tietää? Saisiko Arabi mies nuhteita tai mitään? Kävisikö appi-ukko edes läpsäisemässä kunnolla poskelle,tai jotain?

    • yks arab

      Hahahah riippuu naisesta on erilaisia naisia.

      Arabinaiset on temperamenttisia ja mies sais kärsiä siitä ja maksaa kovan hinnan, mutta avioeroa ei välttämättä tulisi (vaikka koraanin mukaan avioeron saa) ja se on varmaan se kun moni arabi ajattelee, että tyypeissä jotain vikaa jos ne eroaa.
      Ihmiset on niin kiinni niitten maineessa, monessa maassa se maine on niin tärkeä, että jos se häpästään niin joku voi pahimmillaan kuolla tai se heitetään "ulos" perheestä.

      Mä voin sanoo, että arabimaissa nainen on se joka tossuttaa miestä, täällä ehkä se mies tossuttaa naista ei välttämättä, mutta joissain tapauksissa joo kun se mies on saattanu tulla tänne aikasemmin ja se nainen ei osaa suomea jne.

      Omassa kotimaassa sentään sun suku kattoo sun perään ja se mies myös kohtelee paremmin kun sillä on paineita omalta suvulta ja myös sen naisen suvulta, ettei se tee mitään typerää, koska muuten sen naisen isä, veljet, enot saattaa sit pistää sen tyypin maksaa.

      Ja hahaha siis sana läpsäsy on liian kiltti ilmasu, pikemminki kepitys.

      • Suomalainen nainen

        Voitko siis oikeasti kuvitella tuollaista tapahtuvan? Että joku kuolee pilalle menneen avioliiton takia? Tai että joku kepitetään avioliitossa tehdyn virheen takia? Tai että suku vahtii aikuista miestä kuin lasta, ja sitten kun tekee virheen niin saa myös "rangaistuksen"? Miltä se sinusta tuntuu, onko mielestäsi ok toimintaa?

        Minusta kuulostaa aivan väärältä, että kukaan kuolisi ihmissuhteen vuoksi. Tai että ihmistä, on se sitten aikuinen tai lapsi, edes rangaistaisiin ruumiillisella väkivallalla. Eikö voisi yrittää sopia asiat keskustelemalla? Miten miestä ikinä otetaan vakavasti, kuin aikuista ihmistä, jos häntä kohdellaan kuin kuritonta kakaraa? Ja miten hän ikinä oppii ottamaan vastuuta teoistaan? Sellaisen kohtelun luulisi alentavan kenen tahansa omantunnonarvoa, ja opettavan vain pakoilemaan vastuunottamista (vääryyden tunnustamista).

        Entä rankaisujen vastavuoroisuus? Onko kaikki oikeutettu rankaisemaan toisiaan, vai meneekö se jotenkin "hierarkisesti", että suvun vanhempi saa rankaista nuorempaa tms? Kuka määrää, kuinka kovan rangaistuksen kukakin on rikkeestään ansainnut? Miten seuraavana päivänä voi istua normaalisti samaan pöytään, jos edellisenä päivänä on toista tarkoituksella satuttanut?

        En myös ymmärrä, miten sanot naisen hallitsevan suhteessa. Monen länsimaisen silmin näyttää kuulemma juuri siltä, että naista alistetaan. Näin olen useammankin kerran kuullut.

        Ja haluan vielä kiittää sinua näistä viesteistäsi. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen missään lukenut arabinaisen mielipiteitä asioista. Pyydän anteeksi, jos olin liian tungetteleva. Nämä esille tulleet asiat vain kovasti herättivät ajatuksia päässäni. Olisi hienoa jos vastaisit. Arvostan keskusteluasi kovasti :)


      • Prinsessana

        Arabimaissa koti on todellakin naisen valtakuntaa. Arabimiehet pitävät naisiaan prinsessoina. Arabinainen suoraan sanoen vaatiikin sitä. Jos mies ei avaa ovea naiselle, kanna kauppakasseja ja ole herrasmies arabinainen ei pitäisi siitä. Suomalaisesta juoposta tai mammanpojasta tuollainen olisi homojen hommaa. Muslimiperheissä tytöt ovat todellakin niitä prinsessoja


      • Naisenvapaus
        Prinsessana kirjoitti:

        Arabimaissa koti on todellakin naisen valtakuntaa. Arabimiehet pitävät naisiaan prinsessoina. Arabinainen suoraan sanoen vaatiikin sitä. Jos mies ei avaa ovea naiselle, kanna kauppakasseja ja ole herrasmies arabinainen ei pitäisi siitä. Suomalaisesta juoposta tai mammanpojasta tuollainen olisi homojen hommaa. Muslimiperheissä tytöt ovat todellakin niitä prinsessoja

        Hihii hahaa pissa kakka prinsessa ja kuningatar ja muslimit pelastaa hihii hahaa pissa kakka prinsessa ja kuningatar ja muslimit ovat niin monta tai ja sitten tulee kerjäämään tai pissa kakka prinsessa ja kuningatar


      • Anonyymi
        Prinsessana kirjoitti:

        Arabimaissa koti on todellakin naisen valtakuntaa. Arabimiehet pitävät naisiaan prinsessoina. Arabinainen suoraan sanoen vaatiikin sitä. Jos mies ei avaa ovea naiselle, kanna kauppakasseja ja ole herrasmies arabinainen ei pitäisi siitä. Suomalaisesta juoposta tai mammanpojasta tuollainen olisi homojen hommaa. Muslimiperheissä tytöt ovat todellakin niitä prinsessoja

        Se valtakunta käsittää kopperon jossa istua lattialla. Äijät vain maleksivat kaduilla ja kahviloissa huumeitaan kiskomassa. Pois maasta karkaavat naiset jos vain suinkin on mahdollisuus.


    • Mikke..

      yks arab. Tiedätkös, jos mä saisin tietää että mun tytärelle olis tehty noin niin keppiä tulis tyttären miehelle. Varmasti. Miten te Arabi naiset muuten suhtaudutte tällaisiin miehienne Suomalaisiin sala-rakkaisiin? Eikö teille tule mustasukkainen olo? Ja jos tällaisia edellä kertomaani tarinaa vastaavia muitakin tapauksia tulee ilmi, niin eikö Suomalais naiset ala näyttään teidän silmissä hutsuilta ja kilpailijoilta, jotka vievät miehenne, tosin salaa. Ei vie/riko avio liittoanne tai seurusteluanne, mutta selän takananne hommaillaan.

    • yks arab

      Mä olen syntynyt täällä joten en pidä suomalaisia naisia ulkopuolisina, mutten myöskään arabinaisia.

      En koskis ite henkilökohtaisesti arabimieheen, joka ei ole tarpeeksi sivistynyt ihan sama missä sitten asuukin lännessä, idässä vai etelässä.
      Noh hutsuja löytyy, joka maasta tosin hauskaa, että jos mies saa niin on ori tai pukki, mutta kun nainen saa niin on lutka,hutsu, jne.

      Eiköhän suurin vastuu ole sillä pettäjällä, joka on parisuhteessa. Toki se nainen eettisesti tekee väärin jos tietää, että toinen varattu, mutta jos sä petät ja oot sitoutunut niin kyllä se mies on ite syyllinen.

    • Chom chom

      Yks arab, mukavaa lukea oikeaa keskustelua :)

    • Mikke..

      Olen yrittänyt välillä ottaa kadulla, kaupassa ja tällaisissa paikoissa katsekontaktia Arabi ja lähi-idästäpäin kotoisin oleviin naisiin. Se vain on niin kovin vaikeaa, kun he painavat katseensa alas tai muuten välttävät katsekontaktia. Ravintola ja tällaisesta elämästä ei niin hajua mulla, kun en ole viime vuosina niissä käynyt ollenkaan. Mutta päiväs aikaan kun tuolla liikun, niin kovin hankalaa Arabi/lähi-itä naisiin on saada kontaktia. Katseesta se yleensä meinaa kaikki alkaa, sitten voi mennä juttelemaan yms.

    • kosovolainen nainen

      Aika hankala,ei varmaan puhu ja ett saa kontaktia,koska fiksu musliminainen ei puhu miehelle kadulla,ja ne varmaan mieti mikä tääkin on,varmaan huvittava niiden mielestä

    • Mikke..

      kosovolainen nainen. Eli siis kahviloihin ja ravintoloihin yökerhoihin Arabi, lähi-idän naisiin luomaan kontakteja? Kun en ole niissä rafloissa pitkään aikaan käynyt, niin ei hajua löytyykö heitä sieltä? Ja jos löytyy, niin pitävätkö toiset heidän maalaiset naiset heitä hutsuina kun pyörivät kapakoissa? Vai onko juttu heille täysin sallittua ja normaalia niinkuin Suomi naisillekin?

    • Mikke..

      kosovolainen nainen. Jos jätetään nyt netti pois. Niin luulis vanhanaikaisillakin menetelmillä jutun toimivan? Ei mulla nyt sinänsä ole varsinaista hakua päällä, mutta tuolla kun ostarilla ja niiden kahviloissa pyörin, niin olen huomannut että he välttelevät katsekontaktia. Ja rafla elämästä ei tietoa kun en niissä pyöri.

      • Yks arab

        Baareista löydät 18-25v ikäiset, koska kyllä mekin joskus käydään, mutta ei niin useasti, pari kertaa on tullu käytyä ja olen nähnyt muitakin.

        Toi katse alaspäin on aika totta ja teen sitä itsekin. Ei me sen takia ettei kiinnosta, hmm se vaa tulee automaattisesti kun joku mies katsoo suoraan silmiin.

        Mee vaan rohkeasti puhumaan, kysy sellasta mihin ei voi vastata vain yhellä sanalla.


    • kosovolainen nainen

      Jos vältelevät katsekontaktia niin ne ei ole kiinnostuneita,ehkä varattuja,

    • Mikke..

      mesopotamia, niin olisko tässä juttu nyt vaan niin, että EI kyse Suomalaisten miesten kömpelyydestä tai surkeudesta, vaan siitä yleisestä ennakko käsityksestä, että olette vain oman heimonne miesten kanssa ja se on muka laki teillä. Ihan niinkuin Suomen mustalaisilla/romaneilla on tällainen tapa ja käsittääkseni he ovatkin suurelta osin vain omiensa kanssa. Suomalaiset miehet ovat varmaan saaneet Suomen romaneista käsityksen, että teillä Arabeilla ja lähi-idän neitosilla sama meno kuin romaneilla.

      • Mikke..

        Joo, kyllä se niin menee että Suomen-Romaneista taitaa olla lähtöisin tää käsitys aika monellakin, että on melkein laki olla vain omien kanssa muittenkin tummien. Toistan tässä nyt vähän samaa kuin aiemminkin tästä aiheesta olin mieltä. Suomen Romanit eli mustalaiset ovat oikeestaan täysin omiensa kanssa. Tietysti Islamin uskollakin on iso sija asiassa Arabeilla lähi-idän ihmisillä. Suomen Romanit taas ymmärtääkseni ovat Kristinuskon Helluntailaisuudessa sidoksissa kuka enemmän kuka vähemmän, jotkin aika vähän.


    • Kannattaalukea
    • Mikke..

      Siitä on jo aikaa, mutta jostain luin eräästä Arabi-historian tutkijasta ja kirjailijasta joka kertoi että Arabien omista historian kirjoista löytyy vanhoja juttuja Viikinkien sotaretkistä aina Arabeiden silloisiin maihin asti. Tämä kyseinen historian tutkija oli itse Arabi-mies.

      Historian sivuilta löytyy hurjia kuvauksia viinaan menevistä röyhkeistä Pohjan-pojista, jotka ryöstelivät Arabeiden mailla ja veivät heidän naisensa. Sinänsä termi Viikinki tarkoittanee muinais Ruotsin ja Norjan ihmisiä, mutta saattaapa siinä porukassa olla ollut mukana sen ajan Suomalaisiakin.

      Pyydän itse henkilökohtaisesti anteeksi, jos ehkä pappani, iso-papan, iso-iso-papan, iso-iso-iso-pappani monta pappaa jne... , -pappani on syyllistynyt tuhmuuksiin joskus muinoin, kun rantautui Viikinki laivastaan Arabeiden maalle.

    • faktum1

      Arabitytölle turvallisuus tarkoittaa sitä, että hän ei koskaan tule käymään töissä, vaan miehen velvollisuus on elättää perhe.
      Aika huono yhtälö nykypäivän Suomessa.

      • Hemmetin loiset

        Toimeentulo-ongelmathan ratkaistaan siten, että väännetään muksu per vuosi maailmaan ja sossu maksaa loput tarpeet.

        Ja olenko katkera, kouluttautunut suomi-nainen - kyllä!


    • Piparkakkutalo

      Maassa maan tavalla. Siihen olis nyt Arabeiden, Pashtujen, Venäläisten, Islantilaisten ja vaikkapa Japanin Ainujen aika monen muun nyt vaan totuttava. Täältä sensuroitiin lapsi aiheinen keskustelu jostain kumman syystä. Ja lähti poistoon myös eläin aiheinenkin... no sen eläin jutun mä vielä just ehkä käsitän, mutta se lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö juttu ja sen poisto kielii mulle ja monille muille, että meillä on kielletty puheen aihe eli tabu täällä.

    • kysy lupa ensin

      Minun mies sanoi, että jos haluaa arabinaisen, niin pitää mennä ensin kysymään avioitumislupaa hänen isältään tai veljeltään. Sitten voi tutustua naiseen. Hän kyllä myös sanoi, että ei antaisi lupaa miehelle avioitua siskonsa kanssa, jos mies ei olisi muslimi.

      • 321312

        Toivottoman takapajuista meininkiä. Mutta kulttuurin varjolla mikä tahansa on hienoa ja kannatettavaa.


    • --++**

      Täällä oli keskustelu nimellä: lasten seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta se poistettiin ilman mitään järkevää syytä. No tossa perustietoa: Suojaikäraja Wikipedia. ..Siinä on helppolukuinen kartta ja tekstiä asiasta. Kun sen on katsonut niin asiasta saa tietämättömätkin hieman paremman kuvan. Jos nyt vielä sitten jaksaisin uudestaan kirjoittaa aiheesta ja saatais siitä keskustelu. Tän aiheen poisto kielii, että jotain todella pimeää salattavaa on, kun ei kestä julkista keskustelua. No katsotaan saadaanko keskustelua ja ilman poistoja.

    • Joopajoo.

      Joo, luulis nyt jotain kulttuurisia yhteentörmäyksiä tulevan kompaten edellistä viestiä. Eli kun jengiä tulee tänne Suomeen ajatuksineen ja tapoineen, mihin on totuttu ja asioita joita pidetään o.k. juttuna omassa kotimaassa mutta kun vaihtaa maata niin jututkin muuttuu... eli: Wikipedia Suojaikäraja.

    • deww

      suomalainen mies ja arabinainen. hmm aika vaikeaa tulee olemaan. ei ole niin helppo kuin suomalainen nainen, kuten aiemmin kommentoitu, pitää liehitellä, ja naiset tuntevat oman arvonsa. myös on paljon jotka vain rahan perässä...

      • Haiskahtaa siltä

        että täydellinen kokemattomuus taas puhuu täysin mututuntumalta.


      • Anonyymi

        Ei heillä mitään arvoa ole. Joku suvun mies omistaa ja heivaa mielellään aviomiehen niskoille, kunhan on oikeaa klaania ja suuntaa. Siihen asti pitää esittäytyä arvokkaana neitsyenä, paras tavara tallessa.


    • Nalli kalliolla

      Oma egyptiläinen kultani oli rakastajani aika iso vastakohta supisuomalaisiin sisareihin verrattuna:

      suomalaisilla naisilla (tai tarkemmin tytöillä) on pitkälti taipumus olla julkisesti ja ihmisten ilmoilla viihteellä hyvinkin ''varmoja ja tietoisia seksuaalisuudestaan''; otetaan kontaktia hävyttä ja häpeilemättä sellaisella ''mennäänks panee''-asenteella. Mutta kun mestoille asti selviydytään ja on tositoiminnan aika niin yllättävän moni heittäytyy äkkiä ujoksi ja noloksi, uusavuttomaksi ja joskus jopa täysin passiiviseksi, tyyliin ''en ny tiiä mitä mun pitäis tehä tee sä vaan hommat''...

      Tämä mainitsemani egyptiläinen nainen taas oli valloittavalla tavalla hyvin kaino ja hillitty tavatessamme, nipin napin kyeten istumaan vierekkäin punastelematta tai hymistelemättä aina kun puolivahingossa hipaisin. Kun molemminpuolin kipinöitä lensi niin kohta olinkin seurustelemassa tosissaan tämän ihastuksen kanssa, ja yllätys oli melkoinen kun yhtenä yönä kuukausien tapailu pelkän suukottelun ja halailun jälkeen hän mainitsi aloittaneensa pillerin käytön ja haluvansa ''syvempää kontaktia''...

      Itselleni oli aivan uutta kokea kuinka kiihkeä joku nainen edes voi olla sängyssä, kuinka paljon joku voi haluta ja samalla haluta antaa niin intohimoisesti. En edes muista täysin mitä kaikkea me edes tehtiin ja kokeiltiin niinä viikkoina, sen muistan että hän tosissaan nautti b-rapun tutkimisesta, sormin tai muutoin.

      Homma kuitenkin meiltä karkasi täysin käsistä yhdessä vaiheessa, ja suunnilleen vuoden jälkeen hänen suvun saatua vihiä että hän on ollut öitä toistuvasti aviottoman miehen kanssa päätti hän tehdä pesäeron itseni ja perheensä välillä.
      Ikäväähän se on aina kun tulee jätetyksi, mutta perhe on muissa kulttuureissa ymmärrettävästi tärkeämpi.

      Kaiken kaikkiaan mahtava kokemus ja kaunis ihminen, en voi muuta sanoa.

      • China Dragon

        Voi helevethi, melkein seisoi kun luin tuota tekstiäsi:)

        Minulla ei ole kokemusta kuin iranilaisesta naisesta. Helkkarin iso kätinen nainen, ei ollut vaaraa ettei sormet olisi yltäneet pilin ympärille. Todellakin poikkeustapaus käsineen kaikkineen. En niin hirveästi ole jäänyt kaipaamaan mutta joitain hajanaisia muistoja hänestä mieleni syövereissäni toki on.
        Paikkana aasia ja fashion baari jossa liikkui tyyliteltyjä menestyneitä ihmisiä. Sisäänpääsymaksu ja taso varmistivat sen ettei kuka tahansa pääse baarin sisäpuolelle.
        Muutama liikaa ja katse kierää, etsii jotain mielenkiintoista. Ja...kas, arabi neitokainen joka kasvoiltaan ihan kaunis. No, helvetti eikun hommiin ja nainen mukaan jonnekin missä voisi olla kahden...ja niin sitä kohta huristeltiin kohti jotain tuntematonta hotellia taksissa, ihmetellen minne helkkarin kuuseen ollaan nyt matkalla.
        Yöpaikkana 4 tähden hotelli ja seurana xxx tähtinen kaunokainen. No totta helvetissä erinlaisuus kiinnosti. Arabi, en ollut koskaan saanut arabi tussua.
        Hotellihuone ihan ok, menin suihkuun rentouttaen wiskin huurentamaa päätäni.
        Arabi tuli alastomana auttamaan kehoni pesemisessä, eikä hänen kehossaan ollut mitään valittamista.
        Mentiin sängyn reunalle ja sytytin savukkeen. Virheeni oli alkaa jutella henkeviä tuon napatanssiakin nähneen naisen kanssa. Miehet, ei koskaan...sis ei koskaan kannata tuhlata aikaa juttelemiseen. Syventää ajattelua ja käsitystä vastapuolesta. Juteltiin elämästä ja siinä paloi savuke jos toinenkin. Loppujen lopuksi halasin hänet syleilyyni yöksi haluamatta panna koko naista...enkä tiedä mikä mieltäni tuolloin painoi...harmittaako näin jälkeenpäin? Ainut mahdollisuus saada arabi tussua ja mokasin..no ei, mukava ja lämmin yö lämpimän naiskehon vieressä. No hard feelings!


      • Ihan tiedoksi
        China Dragon kirjoitti:

        Voi helevethi, melkein seisoi kun luin tuota tekstiäsi:)

        Minulla ei ole kokemusta kuin iranilaisesta naisesta. Helkkarin iso kätinen nainen, ei ollut vaaraa ettei sormet olisi yltäneet pilin ympärille. Todellakin poikkeustapaus käsineen kaikkineen. En niin hirveästi ole jäänyt kaipaamaan mutta joitain hajanaisia muistoja hänestä mieleni syövereissäni toki on.
        Paikkana aasia ja fashion baari jossa liikkui tyyliteltyjä menestyneitä ihmisiä. Sisäänpääsymaksu ja taso varmistivat sen ettei kuka tahansa pääse baarin sisäpuolelle.
        Muutama liikaa ja katse kierää, etsii jotain mielenkiintoista. Ja...kas, arabi neitokainen joka kasvoiltaan ihan kaunis. No, helvetti eikun hommiin ja nainen mukaan jonnekin missä voisi olla kahden...ja niin sitä kohta huristeltiin kohti jotain tuntematonta hotellia taksissa, ihmetellen minne helkkarin kuuseen ollaan nyt matkalla.
        Yöpaikkana 4 tähden hotelli ja seurana xxx tähtinen kaunokainen. No totta helvetissä erinlaisuus kiinnosti. Arabi, en ollut koskaan saanut arabi tussua.
        Hotellihuone ihan ok, menin suihkuun rentouttaen wiskin huurentamaa päätäni.
        Arabi tuli alastomana auttamaan kehoni pesemisessä, eikä hänen kehossaan ollut mitään valittamista.
        Mentiin sängyn reunalle ja sytytin savukkeen. Virheeni oli alkaa jutella henkeviä tuon napatanssiakin nähneen naisen kanssa. Miehet, ei koskaan...sis ei koskaan kannata tuhlata aikaa juttelemiseen. Syventää ajattelua ja käsitystä vastapuolesta. Juteltiin elämästä ja siinä paloi savuke jos toinenkin. Loppujen lopuksi halasin hänet syleilyyni yöksi haluamatta panna koko naista...enkä tiedä mikä mieltäni tuolloin painoi...harmittaako näin jälkeenpäin? Ainut mahdollisuus saada arabi tussua ja mokasin..no ei, mukava ja lämmin yö lämpimän naiskehon vieressä. No hard feelings!

        Persialaiset eivät ole arabeja...


    • ???

      Ketkä ees lasketaan arabeiks? Kuin pitkälle se raja menee. Ku aasialaisilla ain tarkotetaan thaikkuja ja jos arabit on irak, iran, saudi-arabia jne. niin mitäs ne muut sitten on?

      • Iranilaiset eli

        persialaiset eivät ole arabeja.

        Tiukan tulkinnana mukaan vain Arabian niemimaalla on arabeja.


      • muttaku
        Iranilaiset eli kirjoitti:

        persialaiset eivät ole arabeja.

        Tiukan tulkinnana mukaan vain Arabian niemimaalla on arabeja.

        ketä sit on lähi-idän tyypit? eiks niihin lueta myös arabit ja iran?


      • Kyllä kyllä
        muttaku kirjoitti:

        ketä sit on lähi-idän tyypit? eiks niihin lueta myös arabit ja iran?

        mutta iranilaiset ovat persialaisia, eivät arabeja.


    • pläääh

      Kyl niil voi olla viikset ja yhteenkasveneet kulmakarvat, ku uskonto tais kieltää kasvokarvojen nyppimisen. Et silleen :P

    • kale1

      Arabinaisten ja suomalaisnaisten välinen ero on siinä, että arabinaisilla on pidättyvä ja aevokas käytös sekä moraalin taju, joista suomalaisnaisillaei ole hajuakaan.

      • yleistys on turhaa

        Minun mielestäni ei pitäisi yleistää. Naisia on erilaisia. Suomessakin on paljon eri uskontoja ja siten paljon erilaisia moraalikäsityksiä. Kun mietin ihan lähipiirin naisia ja heidän uskontojaan, niin seuraavia uskontoja esiintyy ihan lähipiirini suomalaisissa naisisissa: ortodoksikristillisyys, luterilainen kristillisyys, ateismi, bahai-uskonto, buddhalaisuus. Lähipiirin ulkomaalaisissa naisissa on sitten islaminuskoisiakin. Entä miehissä...lähipiirinissäni on todella vähän miehiä...kaksi muslimimiestä joista toinen on mieheni sekä yksi ateisti (esikoiseni isä). Koska minulla ei käytännössä ole minkäännäköisiä kontakteja perheen ulkopuolisiin miehiin (töissä tietysti joutuu työasioista keskustelemaan), niin ei minua voi kovin häpeilemättömänä näissä moraaliasioissa pitää. Kodin ulkopuolella liikun oikeastaan vain töissä ja kaupassa. Baareissa en koskaan käy. En käytä alkoholia. Mieheni ei ole näyttänyt minkäännäköisiä merkkejä mustasukkaisuudesta, koska sellaiseen ei edes ole tilaisuutta, kun hän tietää aina, missä liikun.


      • China Dragon
        yleistys on turhaa kirjoitti:

        Minun mielestäni ei pitäisi yleistää. Naisia on erilaisia. Suomessakin on paljon eri uskontoja ja siten paljon erilaisia moraalikäsityksiä. Kun mietin ihan lähipiirin naisia ja heidän uskontojaan, niin seuraavia uskontoja esiintyy ihan lähipiirini suomalaisissa naisisissa: ortodoksikristillisyys, luterilainen kristillisyys, ateismi, bahai-uskonto, buddhalaisuus. Lähipiirin ulkomaalaisissa naisissa on sitten islaminuskoisiakin. Entä miehissä...lähipiirinissäni on todella vähän miehiä...kaksi muslimimiestä joista toinen on mieheni sekä yksi ateisti (esikoiseni isä). Koska minulla ei käytännössä ole minkäännäköisiä kontakteja perheen ulkopuolisiin miehiin (töissä tietysti joutuu työasioista keskustelemaan), niin ei minua voi kovin häpeilemättömänä näissä moraaliasioissa pitää. Kodin ulkopuolella liikun oikeastaan vain töissä ja kaupassa. Baareissa en koskaan käy. En käytä alkoholia. Mieheni ei ole näyttänyt minkäännäköisiä merkkejä mustasukkaisuudesta, koska sellaiseen ei edes ole tilaisuutta, kun hän tietää aina, missä liikun.

        "Mieheni ei ole näyttänyt minkäännäköisiä merkkejä mustasukkaisuudesta, koska sellaiseen ei edes ole tilaisuutta, kun hän tietää aina, missä liikun"

        Pitääkö tietää?
        Luottamus on hiukan eri asia mitä kerroit.
        Harva se haluaisi "tutkapannan" kaulaansa.


      • 00+0++0+
        China Dragon kirjoitti:

        "Mieheni ei ole näyttänyt minkäännäköisiä merkkejä mustasukkaisuudesta, koska sellaiseen ei edes ole tilaisuutta, kun hän tietää aina, missä liikun"

        Pitääkö tietää?
        Luottamus on hiukan eri asia mitä kerroit.
        Harva se haluaisi "tutkapannan" kaulaansa.

        Ei ne miehet tykkää siitä,että heidän maan naisensa ottavat kristittyjä tai eurooppalaisia miehiä.Ja on myös niin,että muslimi naiset eivät itsekään halua länsimaalaista miestä, mut melko pitkälle se on tätä.että suku ja muu yhteisö ei katso hyvällä naista jolla on länsimaalainen puoliso.. sanokaa mitä sanotte mutta totuutta ja faktoja ette pakoon pääse.edelleenkin on maita joissa ihmisiä kivitetään syystä,että seurustelu on kielletty,koska pitäisi mennä naimisiin seurusteleminen siis kiellettyä.


      • prinsessana

        Arabimiehet osaa pitää hauskaa ilman viinaa ja heille naiset ovat kuin prinsessoja. Ei ihme jos suomalainen mies ei enää viehätä naisia. Tämä on parhaimpia suhteitani. Arabi mies ojentaa mulle käden kun nousen autosta, avaa oven, kantaa kauppakassit ja jopa laukkuni. Mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta perheessä vaan saan tuntea itseni prinsessaksi


      • Naisenvapaus
        prinsessana kirjoitti:

        Arabimiehet osaa pitää hauskaa ilman viinaa ja heille naiset ovat kuin prinsessoja. Ei ihme jos suomalainen mies ei enää viehätä naisia. Tämä on parhaimpia suhteitani. Arabi mies ojentaa mulle käden kun nousen autosta, avaa oven, kantaa kauppakassit ja jopa laukkuni. Mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta perheessä vaan saan tuntea itseni prinsessaksi

        Hihii hahaa pissa ja kakka prinsessa ja kuningatar ja muslimit ovat Hihii hahaa pissa ja kakka prinsessa ja kuningatar. Kauppakassi ja kuningatar ja muslimit ovat Hihii hahaa pissa ja kakka prinsessa ja kuningatar


      • Anonyymi
        00+0++0+ kirjoitti:

        Ei ne miehet tykkää siitä,että heidän maan naisensa ottavat kristittyjä tai eurooppalaisia miehiä.Ja on myös niin,että muslimi naiset eivät itsekään halua länsimaalaista miestä, mut melko pitkälle se on tätä.että suku ja muu yhteisö ei katso hyvällä naista jolla on länsimaalainen puoliso.. sanokaa mitä sanotte mutta totuutta ja faktoja ette pakoon pääse.edelleenkin on maita joissa ihmisiä kivitetään syystä,että seurustelu on kielletty,koska pitäisi mennä naimisiin seurusteleminen siis kiellettyä.

        Ihan syystälään musliminaiset ei halua länsimaalaista miestä. He pitävät niitä varsinkin suomalaisia liian naismaisina. Musliminaiset nauraa suomalaisille miehille ihan syystäkin, ovat ihan naismaisia tai alkoholisoituneita katkeria juoppoja. Nuo on tosin syytä ja seurausta koska oluessa on kasviestrogeenejä mikä tekee miehestä naisen. Arabimiehet ei sentään juo alkoholia ja siksi suosin naisena arabeja enkä suomalaisia juoppoja ja mammanpoikia.


      • Anonyymi

        On varmaan kun muuten tulee kepistä. Kyllä siinä taju kehittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan syystälään musliminaiset ei halua länsimaalaista miestä. He pitävät niitä varsinkin suomalaisia liian naismaisina. Musliminaiset nauraa suomalaisille miehille ihan syystäkin, ovat ihan naismaisia tai alkoholisoituneita katkeria juoppoja. Nuo on tosin syytä ja seurausta koska oluessa on kasviestrogeenejä mikä tekee miehestä naisen. Arabimiehet ei sentään juo alkoholia ja siksi suosin naisena arabeja enkä suomalaisia juoppoja ja mammanpoikia.

        Nauraako musliminaiset maanmiehilleen jotka lähtevät pakoon pallon toiselle puolen ja jättävät heidät selviämään lapsineen?


    • kiiman

      Ei kaikki arabit mitään machomiehiä todellakaan ole, pelkureita ja karkureita mutta noista ei tiedä minkäverran todella pahoja tappajia tuli tuossa isossa partissa ,rikollisia ainakin puolet sanoin yksi korkea täti ,aika paljon oli myös homoja noissa 2015 tulijoissa ,irakilaisia homoja pyörii paljon huorina ,heillä on ilmeisesti ihan tapana pitää huorapoikia vaikka saattavat muuten olla naisten kanssa . Irakilaiset homot ei eroa juurikaan länsimaisista tosin kiljuvat pannessa samaan tapaan kuin naiset tuolla omituista korkeaa kiljuntaan ,muuten ovat täällä vapautuneita ja pukeutuvat piukeasti ja käyttävät hajusteita paljon ,keskenään peittävät homostelun ystävyyyden osoituksiin ja pitävät jopa ääntä naisille vihellystä ym. "kultuuri-syistä" arabinaiset hyväksyy miesten homostelun muttei siitä puhuta . Tietysti kaikkea ei voi yleistää puhun vain kokemuksesta ,olen itse jo vanhempi mies.

      • Naisenvapaus

        Hihii hahaa pissa ja kakka prinsessa ja kuningatar ja muslimit ovat homoja Hihii hahaa pissa ja kakka prinsessa ja kuningatar. Kauppakassi ja kuningatar ja muslimit pelastaa hihii hahaa pissa ja kakka prinsessa ja kuningatar ja muslimit pelastaa hihii hahaa kauppakassi.


    • dsdsdsd

      jäi vähän epäelväksi jotta oliko se egyptiläinen nainen neitsyt kun alois paneen
      oliko sitä ajettu hanuriin ennen sinua kuten kulttuurissa on tapana
      imikö munaa hyvin

    • Hauskaailmanviinaa

      Arabit ei ryyppää joten suomalaisen miehen kannattaisi miettiä omaa alkoholin kulutusta. Islamissa alkoholi on kielletty ja se on mielestäni hyväkin asia. Ei ole omat pojat tulevia juoppoja. Arabinainen ei suostuisi likaamaan itseään ja korjaamaan autoa joten sun tulee pitää naista prinsessana.

      • Anonyymi

        Mä en halua pitää prinsessoja jotka ei osaa kättään pistää työhön, oottavat vain että joku tekisi kaiken heidän puolestaan. Saat seistä siinä autosi kanssa tien poskessa niin puhtaana kuin jaksat.


    • Anonyymi

      Raiskasin yhen just äsken.

      t. Persu

    • Anonyymi

      Itsellä ei ole kokemusta kuin parin viikon lomasuhteesta tunisialaisen naisen kanssa Soussessa. Koska pidän sheivaamattomista naisista, oli se kokemus erittäin miellyttävä. Nyt ymmärrän hieman paremmin, miksi suominaiset jumaloivat arabimiehiä. Tosin eri syistä.

      • Anonyymi

        Totta kai meitä naisia viehättää arabimiehet jotka ei ryyppää ja rellestä.suomalaiset juopot voisi lopettaa ryyppäämisen niin voisi meilläkin olla todella raamikkaita miehiä eikä olisi pieruverkkareita päällä. Arabimiehet pitävät naisia prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ottakaa oppia ja lopettakaa se ryyppääminen ja rellestäminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai meitä naisia viehättää arabimiehet jotka ei ryyppää ja rellestä.suomalaiset juopot voisi lopettaa ryyppäämisen niin voisi meilläkin olla todella raamikkaita miehiä eikä olisi pieruverkkareita päällä. Arabimiehet pitävät naisia prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ottakaa oppia ja lopettakaa se ryyppääminen ja rellestäminen

        Arabipätkät rellestää ilman viinaakin. Eikä suojele naisia elävältä leikkelyltä ja raiskauksilta. Pierevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabipätkät rellestää ilman viinaakin. Eikä suojele naisia elävältä leikkelyltä ja raiskauksilta. Pierevät.

        Älä puhu paskaa. Arabimiehen kanssa nainen on juurikin se prinsessa. Hän ostaa naiselle lahjoja vaikka nainen kävisi töissä. Suomalainen mies ei alkaisi tuolla lailla "neiteilemään". Mammanpoikia suomalaiset miehet raaskii olla,vakkkei siinä ole mitään miehekästä kuten juopottelussakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Arabimiehen kanssa nainen on juurikin se prinsessa. Hän ostaa naiselle lahjoja vaikka nainen kävisi töissä. Suomalainen mies ei alkaisi tuolla lailla "neiteilemään". Mammanpoikia suomalaiset miehet raaskii olla,vakkkei siinä ole mitään miehekästä kuten juopottelussakaan.

        Suominainen on prinsessa niin kauan, kun oleskelulupahakemus on käsittelyssä. Hyväksymisen jälkeen prinsessoja ovat korkeintaan teinitytöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Arabimiehen kanssa nainen on juurikin se prinsessa. Hän ostaa naiselle lahjoja vaikka nainen kävisi töissä. Suomalainen mies ei alkaisi tuolla lailla "neiteilemään". Mammanpoikia suomalaiset miehet raaskii olla,vakkkei siinä ole mitään miehekästä kuten juopottelussakaan.

        Lahjoja kun on veistellyt puolet perseestä pois? Ja saa luvan kanssa pieksää. Eipä olla kateellisia. Ilmeisimmin keräävät idioottimaisimmat naiseläjät haaremiinsa. Hyvä niin mutta kun periyttävät heikon älynsä lukemattomiin jälkeläisiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai meitä naisia viehättää arabimiehet jotka ei ryyppää ja rellestä.suomalaiset juopot voisi lopettaa ryyppäämisen niin voisi meilläkin olla todella raamikkaita miehiä eikä olisi pieruverkkareita päällä. Arabimiehet pitävät naisia prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ottakaa oppia ja lopettakaa se ryyppääminen ja rellestäminen

        Tapa ittes suvakki😉


    • Anonyymi

      minä sitä ku käyn töis!juon!eikä jumalauta tulis ku UMPISAATANANHUMALASSA nussia kaapupääakkaa joka elää mu verorahoilla.se miten se onnistuis onki jo toinen tarina????toi nussiminen,rakastelusta puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Umpihumalassa töihin no niin hahhah :D


      • Anonyymi

        "Kaapupääakka" ei juoppoa tai neitiä mieheksi. Hehän nauravat suomalaisille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaapupääakka" ei juoppoa tai neitiä mieheksi. Hehän nauravat suomalaisille miehille.

        No kyllä musliminaisia on tullu pantua. Ja jokainen oli naimisissa muslimin kanssa. Vihaavat muslimimiehiä ja antavat hanuria riemusta kiljuen jos vaan pääsevät karvaranteiden valvovan silmän alta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      no nöin pääsiäisen jälkeen on vaan nuo MUNANKUORET KÄSIS ihan suomalaisten tipujen jäkeen!enkä oo enää SAATANANUMPIHUMALASSA!mut AAH suomineito.korjaannun.

    • Anonyymi

      imeekö arabinainen paremmin munaa kun on käsi nyrkissä kasvatettu ja opetettu

      • Anonyymi

        Kyllä. Homma on niillä hallussa


      • Anonyymi

        Hahhahah, ette viitsisi puhua roskaa. Arabimiehen tulee pitää naista prinsessana. Sen takia vaihdoin itsekin suomalaisen juopon ja mamman pojan arabiin.. Arabi tytöistä kasvatetaan enemmänkin prinsessoja kuin nyrkissä kasvatettuja ja opetettuj


    • Anonyymi

      eli nyt osaat siis imeä munaa sissijuustolla tai ilman ja persereikä on siis joka päivä käytössä

      • Anonyymi

        Monenlaista prinsessaa kaikenlaisille maksukyvyille.
        Ikivanha ketju mutta viihdyttävää tuo muslimiprinsessan satuilu. Luulen että poistunut nyttemmin keskuudestamme.


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe