Morjensta, sain halvalla Madboy MFP-1000 karaokesoittimen ja kysynkin sellaista että passaako näihin soittimiin ihan kaikki karaokelevyt vai onko näissä ns. oikeissa karaokesoittimissa oltava jotain omia levyjä?
Ainut karaoke kokemus on nimittäin vain Playstationin Singstar peleistä.
Karaoke levyt ja soitin?
4
295
Vastaukset
- vastaaja_666
Juu kyllä käy... Jopa CD G,t
- Laulajamies
Eli ihan sama minkä karaokeen tehdyn dvd levyn hommaa niin ne toimii oikein.
Hyvä homma, pitääpä katsella edullisia levyjä tuohon. - labrador2
Laulajamies kirjoitti:
Eli ihan sama minkä karaokeen tehdyn dvd levyn hommaa niin ne toimii oikein.
Hyvä homma, pitääpä katsella edullisia levyjä tuohon.Mulla on ainakin pari levyä, jotka pätkivät, rätisevät ja paukkuvat, mutta se johtuu VocoPro DVX-880Pro -soittimesta.
Sitten kannattaa harkita, minkä merkkisiä levyjä hankkii. Itse ostin eilen "Nostalgiaa! Karaoke Vol. 1." -levyn ja olipa järkyttävä kokemus. Ääni tuli kuin c-kasetilta ja jälki oli muutenkin omituista. Hyvä, että biisit tunnisti. Tuottaja on MTG.
KSF:n tuottamat "Karaokeboxit" ja "Finhitsit" ovat aika hyviä. Niissä ovat stemmalaulajatkin mukana. Esimerkiksi Junnu Vainion levyissä pitää olla Hyväntuulen laulajat mukana.
- labrador2
Myyn VocoPro DVX-880 Pro -karaokesoittimen eniten tarjoavalle!!!
Muuten on kova peli, mutta parilla levyllä räsähtelee, joten korjatkoon ne, jotka osaavat, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247