Morjensta, sain halvalla Madboy MFP-1000 karaokesoittimen ja kysynkin sellaista että passaako näihin soittimiin ihan kaikki karaokelevyt vai onko näissä ns. oikeissa karaokesoittimissa oltava jotain omia levyjä?
Ainut karaoke kokemus on nimittäin vain Playstationin Singstar peleistä.
Karaoke levyt ja soitin?
4
312
Vastaukset 4
- vastaaja_666
Juu kyllä käy... Jopa CD G,t
- Laulajamies
Eli ihan sama minkä karaokeen tehdyn dvd levyn hommaa niin ne toimii oikein.
Hyvä homma, pitääpä katsella edullisia levyjä tuohon. - labrador2
Laulajamies kirjoitti:
Eli ihan sama minkä karaokeen tehdyn dvd levyn hommaa niin ne toimii oikein.
Hyvä homma, pitääpä katsella edullisia levyjä tuohon.Mulla on ainakin pari levyä, jotka pätkivät, rätisevät ja paukkuvat, mutta se johtuu VocoPro DVX-880Pro -soittimesta.
Sitten kannattaa harkita, minkä merkkisiä levyjä hankkii. Itse ostin eilen "Nostalgiaa! Karaoke Vol. 1." -levyn ja olipa järkyttävä kokemus. Ääni tuli kuin c-kasetilta ja jälki oli muutenkin omituista. Hyvä, että biisit tunnisti. Tuottaja on MTG.
KSF:n tuottamat "Karaokeboxit" ja "Finhitsit" ovat aika hyviä. Niissä ovat stemmalaulajatkin mukana. Esimerkiksi Junnu Vainion levyissä pitää olla Hyväntuulen laulajat mukana.
- labrador2
Myyn VocoPro DVX-880 Pro -karaokesoittimen eniten tarjoavalle!!!
Muuten on kova peli, mutta parilla levyllä räsähtelee, joten korjatkoon ne, jotka osaavat, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721153
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun95899- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka31707- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536