Sinkkulaiva/Tiina

9+6=96

Tällä ja Yksinäisyys-palstalla miehet jatkuvasti väittävät, että nainen saa AINA miehen/seuraa ja UJOKIN nainen saa aina miehen, koska naiselle tehdään AINA aloitteita eikä sen tarvitse itse tehdä mitään.

Kappas vaan kuinka taas kerran osoitettiin väite vääräksi. Ujo Tiina sai viettää iltansa ihan yksin, vain joku papparainen kommentoi Napakymppi-esitystä.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-kausi-1-jakso-21-0


Milloin te myönnätte jauhavanne vuodesta toiseen ihan puhdasta pas.kaa?

36

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T0tuuden Torvi

      Sitähän ainakin yksi oman tasoinen yritti ja joku pappa vielä bonuksena. Niin olisi saanut oman tasoisensa miehen ja oikeastaan oli vielä valinnanvaraakin eli olisi saanut jos vaan olisi halunnut.

      • 11+15=1115

        Kyllä ätmikin saa jos tuolle linjalle lähdetään, eli riittää että saa mukaansa lähipubin 60 vuotiaan ruususen.

        Puhukaa vaan lisää itseänne pussiin.


      • ......
        11+15=1115 kirjoitti:

        Kyllä ätmikin saa jos tuolle linjalle lähdetään, eli riittää että saa mukaansa lähipubin 60 vuotiaan ruususen.

        Puhukaa vaan lisää itseänne pussiin.

        Sehän se onkin, että esimerkiksi minua naiset eivät ole lähestyneet kertaakaan elämässäni. Olen 29-vuotias ja käyn baareissa silloin tällöin.

        Tuo nainen sai risteilyn aikana ainakin yhden miehen kiinnostuksen. Minä en ole saanut yhdenkään naisen kiinnostusta.


      • Ikisinkku M
        ...... kirjoitti:

        Sehän se onkin, että esimerkiksi minua naiset eivät ole lähestyneet kertaakaan elämässäni. Olen 29-vuotias ja käyn baareissa silloin tällöin.

        Tuo nainen sai risteilyn aikana ainakin yhden miehen kiinnostuksen. Minä en ole saanut yhdenkään naisen kiinnostusta.

        Itseasiassa tuo tiina oli aika töykeä ja tuomitseva ihminen, treffihaastattelijaa haukkui maalaiseksi ja ystävällistä vanhempaa herrasmiestäkin arvosteli, jos samallatavoin kaikki lähestymiset torppaa niin ei ihme jos kukaan ei enemmälti kiinnostu. Sitäpaitsi, Tiinan kaltaiselle yh:lle olisi se "maalaisjuntti" tai vanhempi herra ollut hyvä valinta, isot perämetsät tms. olisi tulleet mukana kaupassa turvaamaan tulevaisuutta.


      • Näin on.
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Itseasiassa tuo tiina oli aika töykeä ja tuomitseva ihminen, treffihaastattelijaa haukkui maalaiseksi ja ystävällistä vanhempaa herrasmiestäkin arvosteli, jos samallatavoin kaikki lähestymiset torppaa niin ei ihme jos kukaan ei enemmälti kiinnostu. Sitäpaitsi, Tiinan kaltaiselle yh:lle olisi se "maalaisjuntti" tai vanhempi herra ollut hyvä valinta, isot perämetsät tms. olisi tulleet mukana kaupassa turvaamaan tulevaisuutta.

        Ei muuten ihme. Hesalaisille kaikki jotka asuu kehä kolmosen ulkopuolella on maalaisia.


      • Ikisinkku M
        Näin on. kirjoitti:

        Ei muuten ihme. Hesalaisille kaikki jotka asuu kehä kolmosen ulkopuolella on maalaisia.

        Niinpä se kai on mutta onneksi vastineeksi taas maalaiset kun tulee Helsinkiin ne joka kerta hämmästyy kuinka maalaisen ja juntin oloista poirukkaa siellä onkaan liikenteessä.


    • Ikisinkku M

      Pistin tuossa näkymään ja ihan alussa vasta mutta ei tuo oikeastaan ollenkaan riidellyt palstan viestin kanssa, Tiina kun olisi ennen reissua pudottanut painonsa normaaliksi varmasti olisi flaksi käynyt mutta kun sitä on ja lisäksi viehtymys suklaansyöntiin näkyy tuossa peinessäkin ruudussa naamasta jo kauas niin kuinkas sitten luonnossa? Täällähän kyllästymiseen asti on jauhettu siitä kuinka iso tekijä ylipaino on ja tämähän vin todisti sitä väittämää todeksi, uskoisitte vaan palstan miehiä jos haluatte heitä tai muitakin miehiä, niitä tiinankin kaipaamia parin tatskan kavereita, viehättää.

    • luuseri.

      Minä en ole edes läski ja siltin naiset ei koskaan lähesty. Juoksevat karkuun kun minä yritän lähestyä.

      • khvfhrpvåj

        Olethan. Olet kertonut olevasi lyhyt (jotain 167 tai 168 cm), ylipainoinen, ruma ja työtön. Lisäksi harrastat vain kuntosalia, netissä surffaamista ja pelaamista. et koskaan edes käy missään missä voisi tavata naisia.


    • Eräs nainen

      Yllättävän tyly oli tosiaan miehiä kohtaan, vaikka muuten vaikutti ihan mukavalta, jopa herttaiselta. Olisikohan kuitenkin pettynyt ja siksi niin hapan?

      Laihduttaa kyllä kannattaisi, mutta eniten minua huolettaa Tiinan terveys ja se minkä esimerkin hän antaa lapselleen. Elää pääasiassa sokerilla. :( Se näkyi myös mielestäni kasvoista ja ilmeestä tietynlaisena väsymyksenä.

      • Ikisinkku M

        Osuit asiat ytimeen, mahtaakohan muksu saada koskaan "oikeaa" kotiruokaa tai oppiiko semmoista syömään jos mammankin pääasiallinen ravinnonlähde on karkit. Tavallaan en haluaisi ihmistä mollata mutta toisaalta kun on äidiksi ryhtynyt niin pitäisi sitä rotia löytyä jos ei itsen niin sen lapsen vuoksi ainakin.


    • Tämä on totuus.

      Poikkeus vahvistaa säännön.

    • heijaaa

      No eihän tuo Tiina mikään ruma ollut missään nimessä, minustakin ihan perusnätti. Näytti niissä nuoruuden kuvissaan jopa tosi hyvännnäköiseltä (tuo nainenhan on ollut myös toisessa tosi-tv-ohjelmassa pari viikkoa sitten, Kukkaron herrassa, siellä näytettiin niitä nuoruuden kuvia). Ongelma ei varmastikaan ollut tuo ulkonäkö, vaan asenne!!! Kuka tuolle mitään uskaltaa edes sanoa, kun mököttää vaan kaikki speeddeitititkin, kaikki käytöstavathan oli totaalisen hukassa. Esittelepä tuollaista myrkyn niellyttä sitten kavereille tai perheelle, mikään ruokakaan ei kelpaa, en usko että suurta vaikutusta tekis. Eli jos tuon naisen asenne olis kunnossa, varmasti vientiä riittäis. Oli ehkä vähän ylipainoa, mutta ei minusta mitenkään ihan mahdottomasti kuitenkaan,10-20 kilon pudotus tekis ihmeitä.

      • 19+3

        Se oli UJO.

        Eikös se ole aika monen ongelma tälläkin palstalla että ei saa suutaan auki? No juuri tuollaiselta se näyttää ulkopuolisesta; että on töykeä ja tyly ja haluaakin olla omissa oloissaan.

        Opetelkaa niitä sosiaalisia taitoja!


      • Johan Pukkas
        19+3 kirjoitti:

        Se oli UJO.

        Eikös se ole aika monen ongelma tälläkin palstalla että ei saa suutaan auki? No juuri tuollaiselta se näyttää ulkopuolisesta; että on töykeä ja tyly ja haluaakin olla omissa oloissaan.

        Opetelkaa niitä sosiaalisia taitoja!

        Saihan se suutaan auki. Mainosti itseään nirsoksi ja kaikkia paikalla olleita miehiä junteiksi.


      • 19+3 kirjoitti:

        Se oli UJO.

        Eikös se ole aika monen ongelma tälläkin palstalla että ei saa suutaan auki? No juuri tuollaiselta se näyttää ulkopuolisesta; että on töykeä ja tyly ja haluaakin olla omissa oloissaan.

        Opetelkaa niitä sosiaalisia taitoja!

        Olihan hän ujo, kyllä. Toisaalta ei hänellä ollut ongelmia avata suutaan kameralle. Toisaalta hän itse selitti tuppisuuttaan miesten alempitasoisuudella, eikä sillä että hän oli niin ujo ettei oikein saanut sanaa suustaan, mikä olisi ollut ymmärrettävää. Kyse ei siis nähdäkseni ole siitä, että hän vain vaikutti töykeältä ujoutensa vuoksi. Asenteessa oli vähän samaa kuin monella palstapojalla: ei viitsitä käyttäytyä ihmisiksi jos toinen ei satu miellyttämään yhtään, vaan aletaan lutkittelu ja törkyily. Täällä tietysti epäystävällisyys vedetään useita satoja kertaluokkaa pahemmin.


      • Aapo2
        lord.boredom kirjoitti:

        Olihan hän ujo, kyllä. Toisaalta ei hänellä ollut ongelmia avata suutaan kameralle. Toisaalta hän itse selitti tuppisuuttaan miesten alempitasoisuudella, eikä sillä että hän oli niin ujo ettei oikein saanut sanaa suustaan, mikä olisi ollut ymmärrettävää. Kyse ei siis nähdäkseni ole siitä, että hän vain vaikutti töykeältä ujoutensa vuoksi. Asenteessa oli vähän samaa kuin monella palstapojalla: ei viitsitä käyttäytyä ihmisiksi jos toinen ei satu miellyttämään yhtään, vaan aletaan lutkittelu ja törkyily. Täällä tietysti epäystävällisyys vedetään useita satoja kertaluokkaa pahemmin.

        Tiina EI OLE UJO sillä ujot henkilöt eivät niin vapautuneesti juttele kameralle. Sen sijaan Tiina on epävarma viehätysvoimastaan ja se taas johtuu 20 kilon ylipainosta. Tiiina tietää vallan hyvin, että ylipainoinen nainen ei viehätä valtaosaa miehiä.

        Kuvaavaa yleisemminkin naisille, että vaikka laihduttaminen olisi ratkaisu asiaan, niin tyydytään valittamaan ujoudesta tilanteen korjaamisen sijaan.


    • Sarcasm.

      Hapannaamainen, pyöreä pallero ja plussana että saa olla jonkun räkäpennun puoli-isä!

      Mikä saalis!

      • potaskabootti

        Komppaan.
        Tyhmä sarjakin. Ei auta sinkkuja jotka ei halua lauivalle bilettään.
        Tarkistaaks ne faktat ennen ku pääsee laivaan, et kaikki on varmasi sinkkuja eikä vaan väitä niin....


    • huhheijjjaa

      Huhhuh kun pisti silmään toi töykeä asenne miehiä kohtaan kyllä, ihan hirvittävää. Itse ainakin pyrin olemaan mukava ja kohtelias ulkonäöstä/iästä riippumatta - vaatiihan se munaa tulla juttelemaan tuntemattomalle.

      Enpä mä häntä kovinkaan nätiksi sanoisi - tai sitten mulla on vaan poikkeuksellisen nättejä kaverita, sillä meidän porukassa ainakin jäis seinäruusuksi.

      Mutta asenne vaihtoon, muutama kilo mahdollisesti pois ja ennen kaikkea hymy korviin ni eiköhän se mies jostain löydy :)

    • Reipas Mies

      Minä toivon että Tiinalle löytyisi pian ihan oikeasti ymmärtävä hyväsydämminen perhe-iskä mies jostain, ehkä paras olisi sellainen vähän vanhempikin vkl-iskä jolla on jo omakin lapsi niin ei tulisi ihan sormi suuhun tuon ikäisen lapsen kanssa.

      Eihän Tiina ole mitenkään toivoton tapaus vaikka toivon että ruoka valiotansa kävisi jonkun asiantuntijan kanssa läpi ihan oman hyvinvoinnin takia.

      Jotenkin kertoi hyvin paljon millainen nainen Tiina on kun kaivoi Nalle Puh- yöpaidan laukustaan. Tuli minulle vähän samanlainen olo kun näkisi eksyneen linnunpoikasen heinikossa.

    • jkjäjä

      Tiina kelpaa oikeesti jollekkin baarijuopolle ainoastaan

    • Katsoin ennen töihinlähtöä jakson. Edelleen: ulkonäkö ei ole ongelma, mutta Tiinalla oli sen verran hapan ja nirso asenne, että parisuhteen löytyminen voi olla ongelmallista. Kovin hyvää kuvaa ei anna, jos ei viitsi yrittää normaalia sosiaalisuutta (eli sanoa edes jotain speed-datingissä), ja jos heittelee tuolla tavalla maalaisjunttituomioita. Se rumentaa ihmistä.

      • 8+12

        Minä näin tuon käytöksen ujoutena ja epävarmuutena ja sosiaalisten taitojen puutteena. Pohjimmiltaan varmasti hyvin herkkä ihminen.


      • Johan Pukkas

        Oletko loordi jo ottanut yhteyttä Tiinaan? Olisi "match made in heaven".

        Kutsuthan palstalaiset häihinne?


      • Johan Pukkas kirjoitti:

        Oletko loordi jo ottanut yhteyttä Tiinaan? Olisi "match made in heaven".

        Kutsuthan palstalaiset häihinne?

        Perustele nyt vähän tuota match made in heavenia. Koulutustausta ei osu yksiin, taloudellinen asema ei osu yksiin (en halua että kumpikaan elättää toista), minulla ei ole tatuointeja, hänen aikansa kuluu lapsen ja nykyään kai töiden välillä sukkuloidessa kun minä taas en ole ihan valmis siirtymään lasten ympärillä pyörivään elämään.


    • Kokeile itse!

      Huonompikin nainen saa aina seuraa. Toki kotiin ei pidä jäädä, mutta saa olla tosi epäsosiaalinen ja ujo.

      Aina on miehiä tyrkyllä, se on varma asia.

      Ei tarvitse kuin mennä baariin odottelemaan. Tai helpoimmillaan laittaa deittipalstalle ilmoitus, että haluaa seksiä. Melko pian ilmestyy jono halukkaita, vaikka nainen olisi minkälainen.

      Jos et, nainen, tätä usko, kokeile itse. Laita nettiin tai lehteen ilmoitus: olen seksin tarpeessa. Ei tietenkään tarvitse antaa, mutta voit tehdä pikku tutkimuksen.

      • apiturientti

        Ööö seksiä varmaan saa, mutta se taas ei ole yhtä kuin parisuhde.

        Miehet varmaan kokeekin epäreiluna sen, että naiset saa niin helposti seksiä. Mutta osa ei ilmeisesti ymmärrä, että suurinta osaa naisista taas ei yksinkertaisesti kiinnosta se pelkkä seksi, pitää siinä olla muutakin. Sinänsä siis aika turhaa vertailla keskenään asiaa tällä tasolla.


    • Oikeesti hän oli aika nätin näkoinen. Ulkonäöstä ei todellakaan jää kiinni, mutta tuo luonne oli kyllä sellainen että se aiheuttaa mutkia matkaan. Itse olen muutamia samankaltaisen luonteisia naisia tavannut ja en ainakaan minä ole tullut toimeen tuppisuun kanssa... se on tylsää kun toinen ei vastaa kuin muutamalla sanalla eikä kysy mitään, on ja kattoo vaan.

      Sosiaalisuutta pitäis hänenki kehittää, niin ei takuulla yksin jäis sen jälkeen.

    • tavismies.

      Tiina on tyypillinen pinnallinen suomi nainen jolle ei voi mennä tekemään tuttavuutta kun naama on norsunvitulla heti kattelyssä. Eikä se ujous selitä sitä et on tyly ja huonokäytöksinen.

    • jooooo

      Eli jatkossakin saa siis käyttäytyä miten huonosti vaan, suorastaan vittumaisesti, ja saa sen anteeksi vain sillä, että kertoo olevansa ujo??

      Taidanpa itsekin käyttää tuota jatkossa. Vittuilen kaikille minkä kerkeän, en vastaa jos kysytään, nirsoilen kaikessa ja halveksun avoimesti kaikkia muita. Jos joku ihmettelee, voin vaan sanoa että olen ujo ja asia on sillä kuitattu? Näin ilmeisesti ainakin Tiinan mielestä.

      Minusta on toisaalta outoa, että ujo ihminen osallistuu moniin tosi-tv-ohjelmiin. Olen itsekin ujo ja pysyn kyllä kaukana kamerasta - en menis mukaan, vaikka maksettaisiin! Missähän ohjelmassa Tiina nähdään seuraavaksi, jään odottelemaan.

      • huputsadu

        Totta kai saat olla törkeä, jos koet itse viihtyväsi siinä roolissa. Ongelmanahan tässä sinkku-Tiinan tapauksessa on se, että hän on ujo eikä osaa sosiaalisia taitoja, vaan karkoittaa tympeällä olemuksellaan kaikki vähääkään normaalit tapaukset pois. Tosin Tiinahan sanoi, että hänellä ei ole myöskään ystäviä.

        Sitä paitsi tässähän selvästi nähtiin, että mihin tympeällä moukkamaisella käytöksellä pääsee: ei mihinkään!!! Tiina ei saanut risteilystä käteen mitään, vaikka on nuori ja elämä edessä.

        Kannattais Tiinan ihan itsensä takia opetella sosiaalisuutta. Myös hänen lapsensa takia on tärkeää, että hän opettelisi normaalia kanssakäymistä kaikenikäisten kanssa, koska muuten on vaarassa, että hänen lapsestaan tulee ihan samanlainen töksäyttelijä.

        Itse olen myös ujo, mutta opetellut normaalia kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa. Ujous tulee enää esille vain niissä tilanteissa, joissa pitäisi käyttää viehätysvoimaa eli tyypillisesti juuri baaritilanteissa.


      • huputsadu kirjoitti:

        Totta kai saat olla törkeä, jos koet itse viihtyväsi siinä roolissa. Ongelmanahan tässä sinkku-Tiinan tapauksessa on se, että hän on ujo eikä osaa sosiaalisia taitoja, vaan karkoittaa tympeällä olemuksellaan kaikki vähääkään normaalit tapaukset pois. Tosin Tiinahan sanoi, että hänellä ei ole myöskään ystäviä.

        Sitä paitsi tässähän selvästi nähtiin, että mihin tympeällä moukkamaisella käytöksellä pääsee: ei mihinkään!!! Tiina ei saanut risteilystä käteen mitään, vaikka on nuori ja elämä edessä.

        Kannattais Tiinan ihan itsensä takia opetella sosiaalisuutta. Myös hänen lapsensa takia on tärkeää, että hän opettelisi normaalia kanssakäymistä kaikenikäisten kanssa, koska muuten on vaarassa, että hänen lapsestaan tulee ihan samanlainen töksäyttelijä.

        Itse olen myös ujo, mutta opetellut normaalia kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa. Ujous tulee enää esille vain niissä tilanteissa, joissa pitäisi käyttää viehätysvoimaa eli tyypillisesti juuri baaritilanteissa.

        http://areena.yle.fi/tv/1823379

        tässä ohjelmassa sama nainen mistä tässä viestiketjussa jutellaan...


      • Sarkasmivaroitus
        laardipallero kirjoitti:

        http://areena.yle.fi/tv/1823379

        tässä ohjelmassa sama nainen mistä tässä viestiketjussa jutellaan...

        On tää nainen "todellinen" löytö, talousasiat kunnossa ja silleen...


    • ssic~

      Ihan oikeestiko te katotte Sinkkulaivaa? Kai sitä on vahvasti sinkku, kun tekee ittensä sellaseksi.

    • Dr Obvious

      "Hesalaisille kaikki jotka asuu kehä kolmosen ulkopuolella on maalaisia"

      Kaikki jotka käyttävät sanaa "hesalainen" OVAT maalaisia tai K3:n sisälle vastamuuttaneita.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe