tästä se lähtee.
olen nuori nainen, normipainossa... mutta: pääsiäisherkut (ahhh, mikä ihana tekosyy!) ovat tuottaneet tulostaan ja jääneet ihanaksi parin kilon palloksi vyötärölle=) kasvot turvonneet, ilmavaivat kroonisena seurana ja suolisto kuplii ja metelöi. todella epämukavaa, kun housut kiristää suuntaan jos toiseenkin. ja tosiaan vatsa näyttää siltä, kuin vauva tulisi.
nyt on ostettu easy diet -paketti viikoksi ja päätetty, että huomenna se alkaa.
tämä olkoon julkinen lupaus itselleni, mutta myös teille;) nyt sen teen.
tsemppaukset ja vinkit dietissä pysymiseen ovat tervetulleita! ... erityisesti, miten makeanhimon saa taltutettua. mieliteot ovat diettini ennenkin pilanneet. sanotaan, että on haluttava laihtua enemmän kuin lihoa - kyllä se kuulostaa loogiselta, kunnes ne mieliteot sitten iskevät.
heippa rakkaat armaat läskini!
3
137
Vastaukset
- einiliina
heips taas.
eilinen meni hyvin, nälkä ei oikeastaan ollut. tänään sitten sitäkin enemmän, on tosi nälkä:D en tiedä, miten selviän. juuri söin yhden pussin, ja join runsaasti. silti tuntuu, että "en ole saanut ruokaa vielä" ja nälkä jäi. noooh, jospa se tästä. pitänee mennä ulos liikkumaan, jospa se nälkä unohtuisi.....
apua?:D muilla kokemuksia samantyyppisiä? - einiliina
... olen luovuttaja:/ En selvinnyt. Viime yönä en nälkäni vuoksi saanut nukutuksi, ja nappasin jääkaapista mitä vain eteen sattui. Toisin sanoen pullaa, keksejä, suklaata, ym.
Voiko tästä enää nousta?- samas venees
sä vaadit itseltäsi liikaa unohda pussit ja keskity syömään monipuolisesti oikeaa ruokaa.makeanhioon myydään apteekissa tai jossain sellasta makeanhimon vievää jauhetta/tabletteja.lähisukulainen koitti ja kehu.lisäks voit käydä kalorilaskurin sivuilla ja katsoa päivittäiset kalorisi,sielt löytyy tosi hyvin eri ruokalajeja eikä oo pakko liittyä koska siin on ilmaisversio mitä ite käytän.siel kerrotaan paljonko kaloreita päivässä,painoindeksi ja muuta.älä ruoski itseäsi ja syö hillitysti ei liikaa eikä liian vähän.onnistut kyllä jos päättäväisyys riittää:)
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846