mutta et uskalla tunnustaa sille.
Vastaukset 7
- kyselijä.
Itse olin joskus yhteen naiseen mutta sain tylyt pakit. Ihastuminen ei kannata.
Empä olen keneenkään tällä hetkellä.
- Traagista se
Kannattaa välttää ihastumista, jos ei osaa tehdä aloitetta.
On vain tuskallista seurata sivusta, kun joku muu korjaa hedelmät. - i like to like
Uskaltaisin tunnustaa, jos olisin. Ihastukseni/rakastumiseni on juuri loppunut/mennyt ohi/lakannut tuntumasta. Miten sellainen "tunnustetaan"? Helpompi kertoa, että tykkää, kuin että ei enää tykkää (vaikka haluaisikin ehkä tykätä, mutta kun ei vaan enää tykkää).
- niinkö?
Siis seurustelette ja olette suhteessa? Sitten täytyy kertoa. Muuten ei tarvi, tietenkään.
- Yks pöllö
Olen ihastunut ja olen kertonut.
Miehen puolelta ei vaan tunteita ollut. - 16+12
Töissä oli aika kivan oloinen naispuolinen sijainen, mutta vain yhden päivän. Eipä sitä voi heti alkaa kyselemään numeroa, mutta nyt vähän harmittaa kun/jos ei nähdä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389