Koska kävit viimeksi treffeillä?

treffiapina

Miten ne sujuivat? Oliko seksiä? Suudelmia? Kädestä pitelyä?

14

304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin viimeksi treffeillä viime heinäkuussa, jolloin entinen tyttöystäväni kutsui minut hänen luokseen. Olimme seurustelleet parin viikon ajan noin vuotta aiemmin, eli kesällä 2011.

      Ennen kuin tapasimme uudelleen, olimme flirttailleet yli kuukauden ajan netissä ja puhelimitse. Hän sanoi välillä jopa haluavansa sänkyyn kanssani, mutta noin tuntia ennen tapaamistamme hän ilmoitti tekstarilla ettei halua suudella tai kosketella ainakaan vielä. Muutaman päivän ajan hän myös siirsi tapaamistamme useaan kertaan epävarmuutensa vuoksi.

      Näin jälkikäteen ajatellen tiedän tasan tarkkaan, että se epävarmuus ei johtunut hänen ujoudesta vaan minun alempitasoisuudesta. Myös se, että kunnioitin hänen pyyntöään olla suutelematta häntä, saattoi osoittautua virheeksi nyt kun asiaa ajattelee jälkikäteen ma-teorian näkökulmasta.

      Muutama päivä "treffien" jälkeen hän kysyi minulta että monenko naisen kanssa olen ollut sängyssä sen vuoden aikana kun emme olleet yhteydessä. Kerroin että en ole menettänyt poikuuttani ja hän ihmetteli asiaa kovasti. Noin 3 tuntia myöhemmin, myöhään illalla, kännykkääni tuli viesti jossa hän ilmoitti että meidän on turha yrittää enää mitään. Kysyin syytä, mutta hän ei osannut sanoa muuta kuin että ei tunne minua kohtaan enää juuri mitään.

      Emme ole olleet sen jälkeen juurikaan yhteydessä, mutta tiedän että hän on sen jälkeen seurustellut ulkomaalaisen pojan kanssa. En tiedä etenivätkö he seksiin asti, mutta uskon vahvasti niin ennen kuin toisin todistetaan.

      • carambola87a

        Minkä ikäinen se teininainen oli?

        Tuossa ei mitään uutta että etnopanijat saavat naiset kosteiksi. Minäkin kävelin viime viikonloppuna Kampissa ja näin jos minkä väristä ähkijää joilla oli suomalaisia kauniita naisia seurassaan.


      • carambola87a kirjoitti:

        Minkä ikäinen se teininainen oli?

        Tuossa ei mitään uutta että etnopanijat saavat naiset kosteiksi. Minäkin kävelin viime viikonloppuna Kampissa ja näin jos minkä väristä ähkijää joilla oli suomalaisia kauniita naisia seurassaan.

        Ensimmäisen suhteemme aikana hän oli 14 ja minä 19, viime kesänä ikämme olivat 15 ja 20.


    • Harvakseltaan

      Tais olla 1998

      Ei ollut mitään noista.

      2007 luulin käyväni treffeillä, mutta ei ne kuulemma ollutkaan kuin joku kaveritapaaminen.

      Pitäis varmaan aktivoitua taas vähän, niin ehkä 2016 olisi treffit tiedossa. Tai ainakin uus kaveritapaaminen.

    • paremminkin mennyt..

      Viime viikon keskiviikkona tuli käytyä treffeillä. Aluksi olimme netissä jutelleet chatissa ja sitten hieman myös Skypessä. Pyysin neitiä lounaalle ja lupasin tarjota ruuat.

      Tapasimme julkisella paikalla, tervehdimme ja hymyilimme toisillemme. Kävelimme yhdessä niitä näitä jutellen läheiseen lounasbuffetravintolaan. Maksoin ruuat, nainen oli jo tuossa vaiheessa täyttämään lautasensa ja kun pääsin itse ruokani kanssa pöytään oli hän jo syömässä nopeaan tahtiin ruokaa.

      Yritin siinä sitten hieman jutella syömisen ohella, mutta juttu ei oikein lähtenyt sujumaan. Nainen kyllä vastaili lyhyesti kysymyksiini, mutta ei itse oikeastaan kysynyt minulta mitään. Haimme vielä lisääkin ruokaa ja aina väliin tuli melko pitkiä hiljaisuuden hetkiä kun kumpikin keskittyi syömiseen.

      Kun saimme syötyä, niin nainen sanoi että hänellä on muuta menoa nyt, kiitin häntä ruokaseurasta ja sanoin että oli mukava tavata. Hän sanoi hei, hei.

      Siinäpä se sitten oli. Laitoin naiselle tekstaria samana päivänä ja sain vastaukseksi että katsellaan...

      • Kemisti tietää

        Ei ollu sitä kemiaa.


    • Kuukaus sitte yhen palstanaisen kanssa viimeksi tavattiin... mut eipä siitä kaveruutta enempää tule/ole tullut.

    • nettideittiapina

      Tammikuussa eräs nainen johonka olin tutustunut muutamaa kuukautta aiemmin oli matkalla autolla paikkakunnan ohi jossa minä asun. Menomatkalla nainen pysähtyi kaupungilla ja kävimme yhdessä kävelemässä kaupungilla sekä pitsalla. Keskustelu sujui hyvin ja nainen tuntui mukavalta. Kun hän lähti, sanoin että jos hän haluaa niin minun luokseni voi tulla yöksikin kylään paluumatkalla. Paluumatkalla nainen sitten laittoi viestiä ja kysyi että vieläkö tarjous on voimassa ja minä vastasin että on. Nainen tuli illalla luokseni, katsoimme leffan yhdessä ja nautimme pari drinkkiä siinä samalla. Sen jälkeen nainen meni suihkuun ja kun hän tuli sieltä niin minäkin kävin pesulla. Sitten menimme makuuhuoneeseen ja, no sanotaanko vaikka että kaikkea muuta tuli tehtyä paitsi sitä kädestä kiinni pitelyä. Aamulla tein naiselle aamupalan ja lähtiessään hän kiitti yösijasta ja kaikesta muustakin. Olemme edelleen netin kautta yhteyksissä vaikken olekaan tavannut häntä tuon jälkeen.

    • ikisinkku37

      ööööö, en ikinä. Noo paitsi kun olin teini niin mentii yhen tytön kaa rannalle pussailee. Mut ei ne ollu treffit.

    • kelpaamaton mies

      Kerran tänä vuonna ja sitä ennen vuosi sitten. Mutta ei ne olleet oikeat treffit. Vähän juttelua ja lopuksi nainen toteaa, että ei ole kemiaa. Olisi voinut olla työhaastattelu yhtä hyvin. Noihin fyysisiin juttuihin asti en ole koskaan päässyt.

    • jhkjhkjhkhjkh

      Oltiin ravintolassa syömässä ja ilmoitin meneväni käymään vessassa. Poistuin ravintolasta. En tiedä maksoiko nanen ruuat vai mitä, ei kiinnosta...

    • ----

      Viimeksi tapasin naisen kahden kesken suunnitellusti helmikuussa. Syynä oli se että minulla oli ylimääräistä rahaa ja halusin tarjota ravintolaillallisen jollekulle naiselle. No sitten kävimme syömässä, emmekä ole sen jälkeen enää pitäneet yhteyttä.
      Viimeksi kun oikeasti kävin treffeillä taisi olla joskus vuonna 2009 tai 2010. Ne sujuivat niin kuin sitä aikaisemmat (harvat) treffini olivat muutenkin sujuneet, molemmilla oli ihan kivaa, ja heti sen jälkeen joko naisesta ei koskaan enää kuulu mitään tai sitten nainen ilmoittaa ettei enää halua tavata minua. Ei ollut seksiä, suudelmia, eikä kädestä pitelyä. Vain juttelua.

    • ...

      N. 12 vuotta sitten. Olimme miehen kanssa tapailleet muutaman kerran aikaisemmin, mutta tällä kertaa mies tuli kotiini. Oli suudelmia, haleja, seksiä, keskustelua, kaikkea.

      Ne treffit tavallaan eivät koskaan loppuneet, vietimme siitä lähtien kaiken mahdollisen ajan toistemme kanssa. Siitä sai alkunsa suhde, joka päättyi puolisen vuotta sitten...

    • puhveli

      Milto.teemu: Mietitkö koskaan kuinka alentavasti puhut naisista? Ei ihme, jos ei treffien tai tapaamisien jälkeen kuulu mitään tai olet muuten aina yksin. Puhut naisista kuin objekteina ja lukuina, ja lisäksi käytät vielä todella alentavia sanoja kuten "läski", "kuolaava", "ruma". Puhumattakaan ylianalysoinnista.
      Peiliin katsominen olisi ensimmäinen etappi sinun kohdallasi parisuhteen metsästyksessä. Et ole kuitenkaan ulkonäöllisesti ruma mies, päinvastoin. Katso syvemmälle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe