Pullat pystyy, taikina nousee, beibe nyt leivotaan...
Osaatko leipoa pullia?
20
96
Vastaukset
En mutta syön taikinaa sitäkin paremmin.
- ilmavaivojako
Pierettää?
ilmavaivojako kirjoitti:
Pierettää?
Noup. Kaikki elämäni leipurit on olleet niin pihejä taikinansa kanssa, että ei sitä niin paljoa ole saanut että kerkeisi vaivoja tulla. Ihme homma, taikinalla tärkeilyä. Ei ole auttanut selitykset että en syö kypsiä ollenkaan tai vähän vaan kun en pullasta pahemmin välitä. Essufasistit :p
- ilmavaivojako
bravo.bravi kirjoitti:
Noup. Kaikki elämäni leipurit on olleet niin pihejä taikinansa kanssa, että ei sitä niin paljoa ole saanut että kerkeisi vaivoja tulla. Ihme homma, taikinalla tärkeilyä. Ei ole auttanut selitykset että en syö kypsiä ollenkaan tai vähän vaan kun en pullasta pahemmin välitä. Essufasistit :p
Osta kaupasta raakapakaste korvapuusteja ja johan alkaa ilmaa kertymään.
ilmavaivojako kirjoitti:
Osta kaupasta raakapakaste korvapuusteja ja johan alkaa ilmaa kertymään.
En pidä taikinasta ilmavaivojen mahdollisuuden takia.
- Che hähähä
bravo.bravi kirjoitti:
Vibra oli leipomossa oppipoikana leipomassa pullia
mut sai kenkää kun pyöritti rengasmunkit pitki k***** - se tässä ohjeeksi
bravo.bravi kirjoitti:
En pidä taikinasta ilmavaivojen mahdollisuuden takia.
Pysy kaupan valmispullissa
Che hähähä kirjoitti:
Vibra oli leipomossa oppipoikana leipomassa pullia
mut sai kenkää kun pyöritti rengasmunkit pitki k*****Ne oli suosittuja munkkeja :>
- Oasis
Njoo, kyllä niistä ainakin pullan näköisiä tulee, mutta en voi sanoa olevani kovin taitava pullanpyörittäjä.
- paulin taikakaulin
Vain Pauli osaa. Maista niin muistat!
- pulla&wiener
Luotan lähileipomoon pulla-asioissa.
- Leipomiseen
Hiiva löytyy omasta takaa.
en, niistä on tupannut tulemaan aina jotenkin likilaskuisia.
mut teen erinomaisia viljattomia ja vähähiilarisia sämpylöitä,
mur- ;p)
onko teillä jo jälkikasvua tilauksessa toljakkeen kanssa?
;p) kirjoitti:
onko teillä jo jälkikasvua tilauksessa toljakkeen kanssa?
voiko niitä niinku tilata jostain,
eikö niitä vaan tuu, niinku..?
mur ;P
Pullan leipominen onnistuu tavallista huonommini, yleesä korvapuusteista tulee kovia jääkiekko "limppuja".
Harvoin tulee itse leivottua. Mielummin leivon kakkuja ja pikkuleipiä. Niissä onnistumisen ennuste on hieman parempi.- tosi..tupu
Ole jo kolmannen kerran leski:(
eka mies tukehui mun korvapuustiin, samoin toinen
kolmas kallomurtumaan, kun suostunut syömään mun korvapuusti, heitin sillä päähän tosi..tupu kirjoitti:
Ole jo kolmannen kerran leski:(
eka mies tukehui mun korvapuustiin, samoin toinen
kolmas kallomurtumaan, kun suostunut syömään mun korvapuusti, heitin sillä päähänHöpöhöpö sun juttujas. Nyt saat limpusta, kops.... :)
- Tiedotus väliin
Nyt on monessa mökissä pullien leipomisaika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu811989- 591798
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3711724Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691463Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä741293- 671233
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141103KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011097