kertokaas jotain hyvii dubstep biisei mitkä on vähä saman kuulosii ko esim. xKore - need you ft.zoe & naomi, rogue - adventure time, pegboard nerds - disconnected, project 46 - limitless tai k-391 - crazy bass
Vastaukset 7
- Datskitune
Skrillex- All my boys are sasquatch. Yks parhaista dubstep biiseistä mitä oon kuullu. Kaikki ei varmaan ole samaa mieltä mutta ma tykkaan kyll.
- täs pari
Zomboy, Obsidia, Amanix, Xilent, Excision, Rogue, xKore... Onhan niit vaikka mitä!
- Steppuristi
Mala, LD, Coki, Silkie, V.I.V.E.K., Distance, Vex'd, Quest, Kryptic Minds, Vex'd, Kromestar, Jack Sparrow, Kahn, Pinch, El-B, Horsepower Productions, Loefah, Truth, Joker, Zomby, Martyn, Sukh Knight, Hatcha, Kode 9, Burial, Clubroot, James Blake, Goth-Trad, Cessman, Vesicle, Clouds... Onhan niit vaikka mitä!
- ....,.,....
osta vanha toyota corolla ja laitat konttiin subbari. Siihen tarviit sellasen vahvistimen jolle saa kaukosäätimen ja sen lisäksi tarvitset bass boom levyn. Virität tämä kaukosäätimen auton taakse ja pistät tältä bass boom levyltä soimaan bassotestiraitoja. Siinä kun se soittelee niitä raitoja niin kääntelet tätä kaukosäätimen nuppia edestakaisin. Näin saat erinäistä räminää aikaiseksi rekisterikilvestä sekä vanhan auto pelleistä.
- jokupoikavaan2
Koven - More Than You. vaikken suuri Dubstepin ystävä olekkaan niin tämä on kyllä mahtava kipale.
http://www.youtube.com/watch?v=SfKIYHJCS9k - psychedelic dubstep
kuunnelkaa mielummin psysteppiä
- UKF
UKFdubstep-August
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371997- 1011253
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,152741- 30736
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608