en ole ollut sinkku enää vuosiin ja aikoinaan olin minäkin täällä palstalla haukkumassa ties ketä vellihousua, ja haukuttavana noin yleisesti yksihuoltajahuorana. Silloiset ukonketaleet on kai kaikonneet ja menneet muualle ruikuttamaan ja haukkumaan niitä hirveitä muijia joita tuli tavattua siellä ja siellä. Viimoinen pisara mulle tuli Nummelan suunnalta, ja sen koommin en tätä 24treffeitä ukkoa enää ettinyt.. Jätkä nolasi mut niin perusteellisesti julkisessa paikassa että sillä taisi olla pikkasen liikaa itsetuntoa. Joku **ela se oli nimeltään, ei kuitenkaan Anssi... ;)
Oman nykyisen ukkoni löysin ihan muualta...
Näköjään täällä on vähän sama meninki edelleen, haukuttavat ovat vain muuttuneet ja ketjutreffaajat myös.
Onnea kuitenkin teille kaikille, jotka sitä elämänkumppania itsellenne haette
no onneks
helmikatti
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683