Uusin versio(ja vanhat CRD:t) taitaa olla täysi susi laukeavine Boschin korkeapainepumppuineen ja turboineen, mutta onko noista vanhemmista mihinkään?
Käsittääkseni toi vanhempi versio on Mitsubishin tekniikalla toteutettu ainakin moottorien suhteen.
Joku väitti joskus, että sähköpuoli olisi se heikko lenkki, mutta ilman käynnistyksen estoja sun muuta turhia sähköhärpäkkeitä luulis olevan suht peruskäyttövarma peli.
Ei varmaan mikään Hiace kestävyydeltään ja huollon helppoudeltaan sekä halpuudeltaan, mutta muuten vaikuttais ihan ok pakulta.
Olis mukava kuulla käyttäjien kokemuksia kyseistä vehkeestä, kellään tutullakaan kun ei tuollaista ole viellä ollut.
Hyundai H-1
8
588
Vastaukset
- takaveto on pop
Ja ihan kohta joku kertoo että start-ohjelmassa jäivät tasamaalla kiinni huntailla, no se voi kertoa enemmän kuskista kuin autosta. Huntai on hieman vaikea myydä, mutta jos ajaa sen "loppuun" niin ei se kai haittaa.
- Kahdessa eri ohjelma
.
Huomioikaa että startin pojat jäi kahdessa erillisessä ohjelmassa kiinni Huntailla tasamaalla
.
- on pakuja ja pakuja
Tutulla kiinteistöautomaatiofirmalla oli Hundai. Tuli ostettua kaksi huihaita saman tein; ensimmäinen ja viimeinen. Ainoa kestävä osa oli tosiaan tuo mitsun kone ja sekään ei lähtenyt kovemmilla pakkasilla käymään. Meni lootat ja perät vaihtoon. Muut pakut ko. firmassa Hiaseja ja Vitoja, on pikku transuakin kokeiltu yhden auton verran, pikkuvikaa...
PS. Eihän nuo haisulitkaan enää paljon maksa ja kelpaahan ne sitten afrikkaan... - 7+12
Hyundai ei valmista turboja, yhtälailla ne muistakin autoista laukeaa kun tunnit tulee täyteen. Kuskilla suuri merkitys siihen, kuinka kauan kestää.
- EGRjaVihreätArvot
Tulee ihan mieleen 90-luvun Mazda pakujen ja pick-uppien 2.2 diissulikone.
Kuskeista ja ajotavoista riippumatta noin 100.000 km välein kansi halki, aina.
Taitaapi tuossa Hynysessäkin olla vähän saman luonteista vikaa tuon turbon suhteen:
http://www.khcf.org/index.php?topic=3204.0 - AutotehtaidenAsialla
EGRjaVihreätArvot kirjoitti:
Tulee ihan mieleen 90-luvun Mazda pakujen ja pick-uppien 2.2 diissulikone.
Kuskeista ja ajotavoista riippumatta noin 100.000 km välein kansi halki, aina.
Taitaapi tuossa Hynysessäkin olla vähän saman luonteista vikaa tuon turbon suhteen:
http://www.khcf.org/index.php?topic=3204.0" ja tämä tarina on opetus kaikille nykydieseleillä ajaville."
Sitä se vihreys teettää, lisää kustannuksia ja lyhyempää elinkaarta autoille.
Uusien autojen valmistushan ei todellakaan rasita luontoa vallan laisinkaan, jos EU:n ns. viherlobbaajilta kysytään.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2249369-eu-harkitsee-kayttokieltoa-kaikille-yli-10-vuotta-vanhoille-autoille/
- Antero~#
Ittellä Hyundai h-1 paku, siitä laukes moottori tai joku moottorista ja alle 90000 ajettu, ollut myös sähkövikoja, ja vuosimalli on 2010, että kaikenlaista vikaa löytyy, mutta on se toisaalta kohtalaisen hyvä ajaa.
- KoreanHiace
Eli kyseessä on tuo viimeisin malli.
Kilometrimäärästä päätellen turbo tai korkeapainepumppu lauennut.
Jos sulla on 170 heppanen niin se kuuluu sen ominaisuuksiin.
Tainnu poistua kokonaan Suomen tuontilistalta tuo, sattuneesta syystä, ainakaan täältä ei teknisistä tiedoista löytynyt kuin 136 heppasella moottorilla ja hintatiedoista ei enää edes sitäkään:
http://www.hyundai.fi/h1.asp
Vanhassa vara parempi.
Onhan nuo vanhemmat H-1 Tci:t vähän laiskahkoja liikkumaan, mutta sen minkä viritysasteessa häviää sen kestossa ja korjaamolaskuissa voittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654