Mielenkiinnosta kyselen onko kellään kokemuksia laihdutuspillereistä nimeltään raspberry ketones? lukemieni mukaan melkoinen villitys amerikassa ja sieltähän se on lähtöisinkin. suomessa ei niinkään tunnettu ja sillä aattelin että onkohan ihan huuhaata :o
sen verran mitä tuolta olen lukenut niin olisi todella houkuttavaa testata. ensin kuitenkin ois hienoa tietää onko kukaan niitä ostanut ja kokeillut:p
Raspberry Ketones
2
1228
Vastaukset
- Mitähän luulisit...
Tietysti on huuhaata. Eihän ameriikassa olisi puolet väestä lihavia, jos toi toimisi, eihän?
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013040416858435_lh.shtml
Aika harvaa keinoa kannattaa kokeilla. Järkeä saa käyttää sitäkin enemmän.
Minkäänlaista oikotietä ei edelleenkään ole. Syö terveellisemmin ja liiku enemmän. Kun nyt aloitat, olet hyvissä voinneissa kesällä -14. - kaikki keinot
no tiedossahan se on ollut että tuommoset ei vaan toimi. kai sitä on sitten vaan niin epätoivonen ja niinkun sanoin niin mielenkiinnostani oisin halunnut tietää onko joku mahollisesti testannut. mutta näin. pitää alkaa vaan skarppaamaan:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446