Mielenkiinnosta kyselen onko kellään kokemuksia laihdutuspillereistä nimeltään raspberry ketones? lukemieni mukaan melkoinen villitys amerikassa ja sieltähän se on lähtöisinkin. suomessa ei niinkään tunnettu ja sillä aattelin että onkohan ihan huuhaata :o
sen verran mitä tuolta olen lukenut niin olisi todella houkuttavaa testata. ensin kuitenkin ois hienoa tietää onko kukaan niitä ostanut ja kokeillut:p
Raspberry Ketones
2
1232
Vastaukset 2
- Mitähän luulisit...
Tietysti on huuhaata. Eihän ameriikassa olisi puolet väestä lihavia, jos toi toimisi, eihän?
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013040416858435_lh.shtml
Aika harvaa keinoa kannattaa kokeilla. Järkeä saa käyttää sitäkin enemmän.
Minkäänlaista oikotietä ei edelleenkään ole. Syö terveellisemmin ja liiku enemmän. Kun nyt aloitat, olet hyvissä voinneissa kesällä -14. - kaikki keinot
no tiedossahan se on ollut että tuommoset ei vaan toimi. kai sitä on sitten vaan niin epätoivonen ja niinkun sanoin niin mielenkiinnostani oisin halunnut tietää onko joku mahollisesti testannut. mutta näin. pitää alkaa vaan skarppaamaan:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521020
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113974Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust27910Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7814- 74699
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3654Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it186602- 57593
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25587- 73587