Raspberry Ketones

kaikki keinot

Mielenkiinnosta kyselen onko kellään kokemuksia laihdutuspillereistä nimeltään raspberry ketones? lukemieni mukaan melkoinen villitys amerikassa ja sieltähän se on lähtöisinkin. suomessa ei niinkään tunnettu ja sillä aattelin että onkohan ihan huuhaata :o
sen verran mitä tuolta olen lukenut niin olisi todella houkuttavaa testata. ensin kuitenkin ois hienoa tietää onko kukaan niitä ostanut ja kokeillut:p

2

1229

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän luulisit...

Tietysti on huuhaata. Eihän ameriikassa olisi puolet väestä lihavia, jos toi toimisi, eihän?

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013040416858435_lh.shtml

Aika harvaa keinoa kannattaa kokeilla. Järkeä saa käyttää sitäkin enemmän.

Minkäänlaista oikotietä ei edelleenkään ole. Syö terveellisemmin ja liiku enemmän. Kun nyt aloitat, olet hyvissä voinneissa kesällä -14.

• kaikki keinot

no tiedossahan se on ollut että tuommoset ei vaan toimi. kai sitä on sitten vaan niin epätoivonen ja niinkun sanoin niin mielenkiinnostani oisin halunnut tietää onko joku mahollisesti testannut. mutta näin. pitää alkaa vaan skarppaamaan:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1363
    2. 97
      1169
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      195
      876
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      318
      819
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      220
      756
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      225
      625
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      561
    Aihe