Oon hyvännäkönen, huumorintajune ja kiva tyyppi! Löysin Suomi24:sesta miesystävän itselleni. Sovimme toisillemme! Kyllä tekin muut löydät, juuri sinä kuka tätä luet, uskallusta vaan treffeihin ja ei pidä luovuttaa. Ole oma itsesi.
20v ja 28v löydettiin toisemme
Erfg1
1
290
Vastaukset
- tumblari
Ihanaa, jos joku muukin löytää sieltä treffiviidakosta parisuhteen. Itse löysin 19-vuotiaana 23v. herrasmiehen ja nyt ollaan oltu yhdessä jo yli kaksi vuotta eli nyt olemme 21- ja 25 -vuotiaita. Avoliittoa takana 1v 3kk ja kaikki on edelleen täydellistä. :)
Kihloja odotellessa...
Aika monta toivotonta tapausta piti ennen tätä ihmistä tavata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769