Oon hyvännäkönen, huumorintajune ja kiva tyyppi! Löysin Suomi24:sesta miesystävän itselleni. Sovimme toisillemme! Kyllä tekin muut löydät, juuri sinä kuka tätä luet, uskallusta vaan treffeihin ja ei pidä luovuttaa. Ole oma itsesi.
20v ja 28v löydettiin toisemme
Erfg1
1
311
Vastaukset
- tumblari
Ihanaa, jos joku muukin löytää sieltä treffiviidakosta parisuhteen. Itse löysin 19-vuotiaana 23v. herrasmiehen ja nyt ollaan oltu yhdessä jo yli kaksi vuotta eli nyt olemme 21- ja 25 -vuotiaita. Avoliittoa takana 1v 3kk ja kaikki on edelleen täydellistä. :)
Kihloja odotellessa...
Aika monta toivotonta tapausta piti ennen tätä ihmistä tavata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621