miten kertoa...

vojei

oon superihastunu yhteen poikaan, joka asuu noin 150 m päässä musta. Mä tunnen sen pikkusiskon tosi hyvin, mutta en oo kertonu sille varmuudeks. Se poika on mua vähän yli vuoden vanhempi, ja mun kaveri feissbuukissa. Mutta. Jos kerron hänelle, niin mitä tapahtuu mun ja sen siskon kaveruudelle? Entä miten kerron sen?...

5

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä-98

      Moi,
      Mä oon samassa tilanteessa, ja se ei vaivaa sitä systerii, millään taval.
      Kerro pojalle ja jos sisko ei sitä kestä ni se ei oo tosi ystävä.
      Kerro Faces ja ku poika kävelee vastaa ni hymyile vaa.

    • lifemocker

      ei se vaikuta sun ja siskon kaveruuteen.

      kannattaisko sun eka TUTUSTUA tähän poikaan ennenkun menet avautumaan tunteistasi? sillä se on aika epätodennäköistä, että 2 toisilleen tuntematonta ihmistä tuntevat toisiaan kohtaan samoin

    • -01

      Suurin piirtein sama jutu.. Ole n lätkässä yhteen meidän luokan poikaan, joka sattumoisin asuu alle 400m päässä. Ja kas kummaa BFF:äni on hänen pikkusiskonsa( vuoden nuorempi, mutta samalla luokalla hyppäs ykkösen yli..) ihastuin heti, kun näin hänet (kakkosluokalla). Nelos luokalla luin jostain kirjasta että se voi olla joku "kaipuu rakkaus" tai joku sellanen (joku ihastuu isäänsä, kaveriinsa, BFF:ÄN VELJEEN) joten yritin pitää väliä häneen. Ei onnistu, olen edelleenkin lätkässä häneen, BFF:äni tietää siitä, ja olen pri päivää sitten saanut tietää, että ihastukseni mielestä luokan kolme parasta tyttöä on Liisa, Miia ja Minä( nimet keksittyjä)... OMG!

    • Hei Vojei!

      Ihastuminen on ihana ja jännittävä tunne. Sinua selvästi mietiyttää, miten kertoa tunteistasi, koska haluat tehdä vaikutuksen ihastukseesi.

      Tunnetko poikaa muutein kuin facebookista? Jos et, voi olla hyvä alkaa tekemään pikku hiljaa tuttavuutta häneen. Se, että tunnet ihastuksesi pikkusiskon, saattaa edistää tutustumista. Voitte ehkä puuhailla jotain kolmestaan; sinä, poika ja hänen siskonsa? Teillä saattaa olla yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteitakin. Jos vierailet kaverisi luona, saat ehkä samalla mahdollisuuden tutustua hänen veljeensä.

      Pienin askelin on hyvä edetä. Ystävällisellä hymyllä ja toisen huomioon ottamisella pääsee jo pitkälle! On myös hyvä muistaa, että maailma on täynnä mukavia poikia ja mielenkiintoista tekemistä. Useasti tilanteet etenevät omalla painollaan sillä tavalla kun kuuluukin.

      Iloista kevättä sinulle!

      NettiSaapas- päivystäjä Jyväskylästä

    • wappunen

      feissbuukissa xD ohmygosh lapsikulta se on FACEBOOK :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe