miten kertoa...

vojei

oon superihastunu yhteen poikaan, joka asuu noin 150 m päässä musta. Mä tunnen sen pikkusiskon tosi hyvin, mutta en oo kertonu sille varmuudeks. Se poika on mua vähän yli vuoden vanhempi, ja mun kaveri feissbuukissa. Mutta. Jos kerron hänelle, niin mitä tapahtuu mun ja sen siskon kaveruudelle? Entä miten kerron sen?...

5

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä-98

      Moi,
      Mä oon samassa tilanteessa, ja se ei vaivaa sitä systerii, millään taval.
      Kerro pojalle ja jos sisko ei sitä kestä ni se ei oo tosi ystävä.
      Kerro Faces ja ku poika kävelee vastaa ni hymyile vaa.

    • lifemocker

      ei se vaikuta sun ja siskon kaveruuteen.

      kannattaisko sun eka TUTUSTUA tähän poikaan ennenkun menet avautumaan tunteistasi? sillä se on aika epätodennäköistä, että 2 toisilleen tuntematonta ihmistä tuntevat toisiaan kohtaan samoin

    • -01

      Suurin piirtein sama jutu.. Ole n lätkässä yhteen meidän luokan poikaan, joka sattumoisin asuu alle 400m päässä. Ja kas kummaa BFF:äni on hänen pikkusiskonsa( vuoden nuorempi, mutta samalla luokalla hyppäs ykkösen yli..) ihastuin heti, kun näin hänet (kakkosluokalla). Nelos luokalla luin jostain kirjasta että se voi olla joku "kaipuu rakkaus" tai joku sellanen (joku ihastuu isäänsä, kaveriinsa, BFF:ÄN VELJEEN) joten yritin pitää väliä häneen. Ei onnistu, olen edelleenkin lätkässä häneen, BFF:äni tietää siitä, ja olen pri päivää sitten saanut tietää, että ihastukseni mielestä luokan kolme parasta tyttöä on Liisa, Miia ja Minä( nimet keksittyjä)... OMG!

    • Hei Vojei!

      Ihastuminen on ihana ja jännittävä tunne. Sinua selvästi mietiyttää, miten kertoa tunteistasi, koska haluat tehdä vaikutuksen ihastukseesi.

      Tunnetko poikaa muutein kuin facebookista? Jos et, voi olla hyvä alkaa tekemään pikku hiljaa tuttavuutta häneen. Se, että tunnet ihastuksesi pikkusiskon, saattaa edistää tutustumista. Voitte ehkä puuhailla jotain kolmestaan; sinä, poika ja hänen siskonsa? Teillä saattaa olla yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteitakin. Jos vierailet kaverisi luona, saat ehkä samalla mahdollisuuden tutustua hänen veljeensä.

      Pienin askelin on hyvä edetä. Ystävällisellä hymyllä ja toisen huomioon ottamisella pääsee jo pitkälle! On myös hyvä muistaa, että maailma on täynnä mukavia poikia ja mielenkiintoista tekemistä. Useasti tilanteet etenevät omalla painollaan sillä tavalla kun kuuluukin.

      Iloista kevättä sinulle!

      NettiSaapas- päivystäjä Jyväskylästä

    • wappunen

      feissbuukissa xD ohmygosh lapsikulta se on FACEBOOK :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe