Mulla on tommonen aika pieni tatuointi minkä kaveri teki mulle joskus teinivuosina. Ihan vaan mustalla tehty töherrys. Nyt kuitenkin alkanut näin aikuisiällä jo kaduttaan tai enemmänkin nolottaan toi kuva. Oon nyt löytänyt sopivan kuvan millä haluaisin sen peittää, senkin tarkoitus olla ihan vaan musta ettei mikään värillinen siis. Kuinka hyvin noi peitetatskat onnistuu jos siis vaan mustaa molemmissa. Jostain lukenut että ainaki ne värilliset tulee usein esiin sieltä takaa ja pitää korjailla jne..?? tatskoista siis ihan tietämätön oon :D
Peitetatuointi??
14
1124
Vastaukset
- lifemocker
onnistuuhan ne hyvinkin riippuen tietenkin tekijästä.
tätä sun kannattaa ennemmin käydä kyselemässä kotikaupunkisi tatuointi-liikkeissä eikä täällä netissä- ...
Minkälaisen kysymyksen hyväksyt tälle palstalle, kun räksytät koko ajan jokaisesta kuin keskenkasvuinen pentu?
- lifemocker
... kirjoitti:
Minkälaisen kysymyksen hyväksyt tälle palstalle, kun räksytät koko ajan jokaisesta kuin keskenkasvuinen pentu?
jos sinullakaan aivoja olisi niin sanoisit aivan saman.
kukaanhan sitä täällä ei voi tietää paitsi se joka sen peitekuvan tekee!
- klasdkalsd
no kai mä tietysti käynkin..aattelin vaan eka kysyä täältä alustavasti :D
- tatooo
Mustalla peittää kyllä hyvin mutta on vaan pirun voimakas väri ainakin vaalealla iholla.
Tatuoinnistasi riippuen pahimmat musteet ottasin pois. Veitsi ja verruxin esim.. tai joku happo. Kokemusta löytyy. Itsellä ei tullut sellasia arpia että haittaisivat tatuoinnin alla. Periaatteessa ei arpia ollenkaan. Ja sitten peitekuva. Ettei vaan se entinen paista läpi ja ole sitten semmonen tökerö musta klöntti.
Mielestäni harvat peitetatuoinnit onnistuvat ilman että sitä entistä vaalennetaan. Laaseriin ei kyllä pikkutatskojen takia kannata mennä. Siksi nuo kotikonstit poistossa.
Mielipide vaan tämä. - lifemocker
tatooo kirjoitti:
Mustalla peittää kyllä hyvin mutta on vaan pirun voimakas väri ainakin vaalealla iholla.
Tatuoinnistasi riippuen pahimmat musteet ottasin pois. Veitsi ja verruxin esim.. tai joku happo. Kokemusta löytyy. Itsellä ei tullut sellasia arpia että haittaisivat tatuoinnin alla. Periaatteessa ei arpia ollenkaan. Ja sitten peitekuva. Ettei vaan se entinen paista läpi ja ole sitten semmonen tökerö musta klöntti.
Mielestäni harvat peitetatuoinnit onnistuvat ilman että sitä entistä vaalennetaan. Laaseriin ei kyllä pikkutatskojen takia kannata mennä. Siksi nuo kotikonstit poistossa.
Mielipide vaan tämä.jotkut myös vaalentavat ensin tatuointia vaalealla värillä esim valkealla siihen päälle jokusen kerran ja sitten uutta väriä päälle kun on tarpeeksi vaalentunut
- tatooo
lifemocker kirjoitti:
jotkut myös vaalentavat ensin tatuointia vaalealla värillä esim valkealla siihen päälle jokusen kerran ja sitten uutta väriä päälle kun on tarpeeksi vaalentunut
Joohh.. mut taitaa tulla liikaa inkkii ihon alle?
- -Lamppu-
Nuilla tattoo fading rasvoillahan sais haalennettua mutta kunnon poisto on niillä harvinaista, eli tämä vissiin sopisi hyvin näihin kun suunnitellaan peitekuvaa.
- tatooo
Oikeesti..toimiiko ne rasvat?
- -Lamppu-
tatooo kirjoitti:
Oikeesti..toimiiko ne rasvat?
Kovasti ihmiset väittää et ne toimii mut tosiaan että melkeimpä mahoton kokonaan saada kuva pois mutta haalistaminen pitäs olla tehokasta
- prosessin kesto?
-Lamppu- kirjoitti:
Kovasti ihmiset väittää et ne toimii mut tosiaan että melkeimpä mahoton kokonaan saada kuva pois mutta haalistaminen pitäs olla tehokasta
Onko tällaisilla haalistaminen pitkäaikainen prosessi?
- lifemocker
prosessin kesto? kirjoitti:
Onko tällaisilla haalistaminen pitkäaikainen prosessi?
no kyllä sitä kuulemma joutuu sen 3-4 kertaa ainakin vaalentamaan ensin ja kertojen välillä about 3 viikkoa aikaa parantua, että meneehän siinä jokunen kuukausi
- -Lamppu-
http://tatopia.com/wp-content/uploads/2012/03/tattoo-removers.jpg
Tuommoisia kuvatuloksia tuli haulla, ja keskusteluisakin puhutaan että joko tuota luokkaa tai sitten että tuo tapahtuisi 6kk ja 12kk jälimmäisessäkään kuvassahan ei tatuointi ole kokonaan poistunut.
Tietysti näissäkin on se että rasvoja on paljon erillaisia. - Laivaremppa
Minulla korjattiin parisenkymmentä vuotta siten keskenjäänyt epäselvä suuri tatsa alaselästä. Tatuoijan valitsin netin perusteella. Ainakin puskaradiossa on kohtuullisesti pääkaupunkiseudun tatuoijien arviointeja. Tatsani oli laiva, ympärillä outoja vihreitä myrskyaaltoja. Laiva tehtiin selkeämmän muotoiseksi, aaltosöherrysten tilalle tehtiin ornamenttimaista kuviota. Värit ovat tällä hetkellä oranssin ja lilan tapaisia.
Aivan aavistun vihreitä pisteitä jäi näkyviin jostain reunaornamentin alta, mutten enää halunnut niitä korjauttaa. Mielestäni tatsani historiaan kuuluu myös tuo epäonnistunut alkutekele, ja siitä saa olla pieniä muistoja. Kohta alkaa olla ekasta peittotatuointikerrasta vuosi, ja hyvältä näyttää. Tietysti tatsa muuttaa ajan myötä näköään, tummat viivat levenevät jne. Tyytyväinen olen silti. Ainakaan itse en poistattaisi pientä tatuointia, jos ei ole edes näkyvällä paikalla. Kun isommatkin tatuoinnit on taitavan tatuoijan mahdollista peittotatuoida ilman, että paikalle tulee jättimäinen musta keilapallo. Näkyvällä paikalla ei tämäkään ole, ja poistaminen olisi maksanut sairaasti uuden tekoon verrattuna. Oleellisin vinkkini on, että harkitse, vertaile, kysy kokemuksia. Peittotatuoinnin ei tarvitse olla edes musta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854