Suomi24:n keskustelut ovat jumineet viime aikoina vähän väliä. Samaan aikaan erityisesti Suomalaiset julkkikset -palstalla ja tietyillä Tietotekniikka -palstoilla on tehty avauksia, joihin on avaajan toimesta välittömästi rukattu ohjelmateknisesti tuhansittain käyntejä, jotta avaus on saatu nousemaan Viikkolistalle.
Usein Viikkolistan 15 avauksesta yli puolet on tällaisia teinipoikien tai vastaavien temppuavauksia. Seurailehan jatkossa Viikkolistaa. Viikkolistan idea on, että sinne nousee eri palstoilta todella suosituimmat keskustelunaiheet kaikkien muidenkin mahdollisesti luettavaksi. Tällä hetkellä Viikkolista toimii pelkästään it-nörttien leikkikenttänä.
Olen varma, että tämä kymmenien tuhansien käyntien temppuilu tukkii myöskin koko Suomi24:n keskustelusysteemin ja siksi homma on jatkuvasti täynnä erilaisia häiriöitä.
Asiasta on useaan otteeseen valitettu ylläpidolle, mutta ylläpito ei pyynnöistä huolimatta poista temppuavauksia. Niinpä Viikkolista on nykyisin täysin jotakin muuta mitä sen pitäisi lukijoiden kannalta olla ja häiriöt toiminnassa jatkuvat.
Miksi ylläpito jätit järjen narikkaan?
Lähetä sinäkin oheisen linkin kautta palautetta asiasta ylläpidolle:
http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml
Mahtava vinkki!
2
917
Vastaukset
- Minä
Olen huomannu eri automerkkejä koskevilla alueilla selkeeää häirintää...Esim automerkki X...Niin sinne tullaan haukkumaan ky.automerkkiä ja kertomaan että auto X on paljon parempi...Mikä ihme täällä vetää ihmisiä morkkaamaan jotain automerkkiä,vaikka suosimassaan merkissään on paljon kalliimpia vikoja...Ihme touhua...Täällä on melkein lotto voitto saada asiallinen vastaus kysymykseen,vaikka kysyis oman merkin foorumista... On suomi vähä älyvapaata kansaa täynnä...Missä asiallisuus?
- muuta
voi odottaa kansalta, jonka urospuoliset yksilöt kuluttavat joutoaikansa kädet taskussa syljeskellen ja kaljaa juoden?
Moukkamaisuudesta on tullut Suomessa hyve. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823250Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362060Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691830Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2991376Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki341278Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911200- 1091196
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711090Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084- 281061