Sari Säily kosmetologi

cindy4

Onko joku käynnyt kyseisellä kosmetologilla hoidettavana?
Laittaa myös täytaineita

115

15427

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen asiakas

      kävin mesoterapiassa ja huulipieliin laitettiin Ellanse merkkistä täyteainetta. Lopputulos on todella hyvä. Ihana rauhallinen paikka ja erittäin ammattitaitoinen hoitaja. Suosittelen!
      t. Annika

      • utelias

        kiva kuulla, että paikka on ihana, voisin siis varata ajan


      • Anonyymi

        peruuttaa aikoja, eikä vastaa puhelimeen. Mikähän on vikana?


    • Bella62

      Olen ollut hänen asiakkaansa jo useamman vuoden, ja olen erittäin tyytyväinen. Lisäksi Sari on mielestäni paras huulten täyteaineen laittaja: kaunis ja luonnollinen lopputulos, eikä mikään "ankanokka". Suosittelen!

      • ei tuttavien kehuja

        Onko kenelläkään "huonoja" kokemuksia.'
        Itse olen pettynyt juonteiden- ja huulten täyttöön. Ei näkyvää tulosta. No, muutama ylimääräinen pahkura suupielessä :(


      • pettynyt 36
        ei tuttavien kehuja kirjoitti:

        Onko kenelläkään "huonoja" kokemuksia.'
        Itse olen pettynyt juonteiden- ja huulten täyttöön. Ei näkyvää tulosta. No, muutama ylimääräinen pahkura suupielessä :(

        Kävin hänen luonaan ihonhoidossa, erittäin huono tulos ja kallista oli, vaikka muka kauheet alennukset. Sotkuinen rähjä takahuone, ei todellakaan mikään luksuspaikka. En suosittele kenellekään.


      • Bella62
        ei tuttavien kehuja kirjoitti:

        Onko kenelläkään "huonoja" kokemuksia.'
        Itse olen pettynyt juonteiden- ja huulten täyttöön. Ei näkyvää tulosta. No, muutama ylimääräinen pahkura suupielessä :(

        Kannattaa mennä valittamaan, saat varmasti korjauksen ilmaiseksi. Siinä mielessä hyvä hoitola, että jos ei ole lopputulokseen tyytyväinen, sitä korjataan samaan hintaan kunnes miellyttää. Itselleni jäi huulten täytössä pieni epäsymmetria, ja se korjattiin veloituksetta.
        (Enkä ole hänen tuttavansa, vaan asikkaansa.)


      • Tekee korjaukset
        Bella62 kirjoitti:

        Kannattaa mennä valittamaan, saat varmasti korjauksen ilmaiseksi. Siinä mielessä hyvä hoitola, että jos ei ole lopputulokseen tyytyväinen, sitä korjataan samaan hintaan kunnes miellyttää. Itselleni jäi huulten täytössä pieni epäsymmetria, ja se korjattiin veloituksetta.
        (Enkä ole hänen tuttavansa, vaan asikkaansa.)

        Juurikin näin, pitää uskaltaa sanoa henkilökohtaisesti, hän tekee kyllä parhaansa mukaan korjaukset.


      • STYTMY

        Älkää ikinä menikö Sarin luo! Ystävälläni epäonnistunut hoito, johon luvattiin korvaushoito. Tätä ei useista yrityksistä ja kaikista mahdollisista tekosyitä huolimatta kuitenkaan tullut. Lopputuloksena hän haukkui asiakkaan vanhaksi jolle hoidot eivät edes tehoaisi ja pimahtaneeksi jonka olisi syytä mennä mielummin psykiatrille. AIVAN TÖRKEÄÄ ASIAKKAAN KOHTELUA!!! Syytä olisi kauneushoitajan mennä hoitoon ja laittaa lappu luukulle hyvin pian. Tämä asia mennyt kuluttajansuojaviranomaiselle.


      • Anonyymi

        Suosittelen lämpimästi. Hoidot tehdään ammattimaisesti, Sarilla on mieletön ammattitaito. Olen erittäin tyytyväinen!


      • Anonyymi

        Sari ei saisi pistellä yhtään mitään. Hän ei ole terveydenhuoltoalan ammattilainen.


    • meeri1

      Kävin hänen luonaan Lipolaser rasvanpoltto hoidossa ja samalla tehtiin kohottava nuorennushoito. Olen tosin tyytyväinen ja aion jatkaa hoitoja. Mielestäni hoitohuone ei ollut mitenkään sotkuinen ja rähjäinen , päinvastoin.

      • IMCE

        Olen käynyt kyseisessä paikassa useamman kerran kasvohoidossa johon kuuluu kasvohieronta. PARASTA hoitoa ja palvelua mitä ikinä kosmetologilla saanut! Nyt vielä uusi liiketila Runeberginkadulla! Kokonaisvaltaista hoitoa. Suosittelen!


    • Pirre5

      Kävin hänellä kasvohoidoissa joitakin vuosia, noin pari vuotta sitten viimeksi. Olin ihan tyytyväinen hoitoihin, mutta minua rupesi kyllästyttämään ainaiset aikojen peruutukset ja siirrot. Tila oli ihan siisti, mutta hän on muuttanut näköjään pari kertaa ja nyt taas samoilla kulmilla kuin aikaisemmin, vain toisella puolella Runebergin katua. Ajattelin kokeilla uudestaan, koska hoitoihin olin tosiaan tyytyväinen.

      • no2

        Jep, ainaiset aikojen siirrot, itselläni ne onnistuvat muutaman kerran siirron jälkeen, tosi tylsää. Olen ollut hoitoihin tähän asti tyytyväinen, viime kerralla täyteainepiikki hajosi ja aineet menivät väärin, eli tuli sellainen arpijuova poskeen. Aika kallis paikka mutta jos hoito onnistuu hyvä. Itse ole siirtynyt toisaalle, puolta halvempaa ja erinomaisia kasvohoitoja ilman siirtelyitä. Täytteet otan tulevaisuudessa myös toisaalla. Sari Säily on tosiaan hyvä, jos vain ne ajat ym. onnistuu mutta muitakin loistohoitajia on.


      • sairaanhoitajaA
        no2 kirjoitti:

        Jep, ainaiset aikojen siirrot, itselläni ne onnistuvat muutaman kerran siirron jälkeen, tosi tylsää. Olen ollut hoitoihin tähän asti tyytyväinen, viime kerralla täyteainepiikki hajosi ja aineet menivät väärin, eli tuli sellainen arpijuova poskeen. Aika kallis paikka mutta jos hoito onnistuu hyvä. Itse ole siirtynyt toisaalle, puolta halvempaa ja erinomaisia kasvohoitoja ilman siirtelyitä. Täytteet otan tulevaisuudessa myös toisaalla. Sari Säily on tosiaan hyvä, jos vain ne ajat ym. onnistuu mutta muitakin loistohoitajia on.

        Mulle laittaa täyteaineet ainostaan plastiikkakirurgi. Hän on saanut koulutuksen koko kasvojen anatomiaan. Ei ole pelkoa että pistäisi hermoon tai väärään muuhun väärään paikkaan. Yksityisairaaloilla on myös potilasvakuutusjärjestelmä, Elikkä jos hoito menee pieneen voi tehdä potilasvahinko ilmoituksen ja saada korvauksia.

        Sairaalassa hygieniataso on leikkaussaliluokkaa ja henkilökunnalla on siihenkin huippukoulutus. Ei siis ole pelkoa saada esim. HIV iinfektiota joka on mahdollinen kun ihoa rikotaan. C hepatiittikin voi elää pöydänkulmalla 3 vrk jos ei älyä käyttää asianmukaisia desinfiointivälineitä.

        Täyteaineetkin ovat luonnostaan turvallisia sairaaloissa. Markkinoilla kun liikkuu jonkunverranb piraattejakin. Tästäkin turvallisuudesta pitäää huolen potilasvahinkovakuutusjärjestelmä. Mahdolliset haitalliset aineet jäävät tavallaan kiinni ja niitä ei sitten enään käytetä.

        En ole siis pelkuri mutta en halua sairastua turhaan ja ilman korvauksia.


      • esh

        Vakuututus ei välttämättä korvaa ei ammatti-ihmisen pistoksia. Valvira valvoo lääkärien ja sairaanhoitajien hoitoja ja työtä. Rohkeaa mennä pistoksiin ei-terveydenhuollon ammattilaisille.


      • Kyselijä38
        no2 kirjoitti:

        Jep, ainaiset aikojen siirrot, itselläni ne onnistuvat muutaman kerran siirron jälkeen, tosi tylsää. Olen ollut hoitoihin tähän asti tyytyväinen, viime kerralla täyteainepiikki hajosi ja aineet menivät väärin, eli tuli sellainen arpijuova poskeen. Aika kallis paikka mutta jos hoito onnistuu hyvä. Itse ole siirtynyt toisaalle, puolta halvempaa ja erinomaisia kasvohoitoja ilman siirtelyitä. Täytteet otan tulevaisuudessa myös toisaalla. Sari Säily on tosiaan hyvä, jos vain ne ajat ym. onnistuu mutta muitakin loistohoitajia on.

        Mihin paikkaan olet siirtynyt ja oletko ollut tyytyväinen ko. paikan hoitoihin?


    • tyytyväinen

      Erittäin hyvä, ja parhaimmillaan hieno spanielikaksikkokin saattaa olla nähtävillä hoitolassa. Suosittelen.

      • mitähähh

        Miten koirat liittyvät hoitoihin? Järjetöntä perustelua.


      • 58798mm

        Koiria hoitolassa? Epäammattimaisempaa saa hakea. En astuisi jalallanikaan kauneushoitolaan jossa pidetään koiria. Piti paikkansa tai ei, huolestuttava väite.


      • 1955nainen
        58798mm kirjoitti:

        Koiria hoitolassa? Epäammattimaisempaa saa hakea. En astuisi jalallanikaan kauneushoitolaan jossa pidetään koiria. Piti paikkansa tai ei, huolestuttava väite.

        Olen ollut Sarin asiakkaana jo n 20 vuotta. Tiedän että hän harrastaa koirien kanssa, ja tiedän myös ettei hän ota koiraansa hoitolaan. Olen kysynyt häneltä että miksei hän ota koiraansa mukaan töihin, hän on vastannut että hänellä käy paljon allergisia asiakkaita ja että kaikki eivät pidä koirista. Tietääkseni hänellä on vain yksi koira. Hoitoihin ja hänen edustamiin tuotteisiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Samoin ystäväni jotka ovat myös hänen vakio asiakkaitaan. Olen ottanut kasvohoitojen lisäksi pigmentointi ja täyteaine pistoksia. En antaisi kenenkään muun tehdä noin vaativia ja tarkkuutta vaativia hoitoja.


    • imce

      Luottokosmetologini. Käynyt usesmman vuoden Sarin hoidossa. Miellyttävää ja ammattitaitoista toimintaa. Kasvohieronta aivan ihana! Iho näyttää hyvältä kun olen nyt säännöllisesti käynyt!

    • BirgittaD

      Olen käynyt monta kertaa. Nyt oli yli vuoden paussi, sillä kyllästyin ainaiseen aikojen siirtelyyn. Jos haluat olla hehkeä juhlissa, ei kannata varata aikaa viime tippaan, vaan pitää pari päivää "joustovaraa". Ammattitaitoinen hän kyllä on.

    • oikeetahoitoo

      Kosmetologi on kuitenkin kosmetologi. Saippuakauppias on saippuakauppias. Kosmetologin ei pidä tehdä täyteainehoitoja koska koulutus ei riitä. Sitä varten ovat lääkärit ja sairaanhoitajat.

      • Anonyymi

        Ammattitaitoinen kosmetologi on kyllä ihan koulut käy yt ihan perusteellisesti. Paremmin hän saattaa tuntea ihon ja lihaksiston kun kuin lääkärit ja ihan käsituntumaltakin. Kädentaitoja siinä nimenomaan tarvitaan.Sori mut mut itse uskon että.lääkärit ja sairaanhoitajat eivät ole tässä sen pätevämpiä. Toimistomaksut ja kalliit muut lisät tulee.


    • mainosarvoMiinusta
    • AikaMuija

      Aikataulut ei pidä koskaan paikkaansa ! ! !

      • JaloillaÄänestäjä

        Tästä voin olla samaa mieltä... Koettu on !


    • marja-60

      Olen ollut asiakkaana jo vuosia. Olen tyytyväinen, hän opiskelee jatkuvasti ja olen saanut erittäin moderneja, tehokkaita hoitoja iho ongelmiini, kun vertaan ihoani muihin ikäisiini naisiin niin kyllä hyvät hoidot on kannattaneet! Olen ottanut pistoksia myös aiemmin lääkärillä ja täytyy sanoa että Sari on paras , hänellä on vahva ja tarkka esteettinen näkökulma. Joitain kertoja on joutunut siirtämään aikaani kun on ollut sairaana. Minusta se on kyllä ihan inhimillistä. Olen itsekin joutunut siirtämään aikojani esteen sattuessa. Suosittelen lämpimästi häntä kyllä! Ihastuttava persoona!

      • kosmetologiteipistä

        No ihan hyvä jos jatkuvasti opiskelee, miksi ei ole sitten opiskellut sairaanhoitajaksi tai lääkäriksi?


      • Anonyymi
        kosmetologiteipistä kirjoitti:

        No ihan hyvä jos jatkuvasti opiskelee, miksi ei ole sitten opiskellut sairaanhoitajaksi tai lääkäriksi?

        Sarilla on sairaanhoitajan koulutus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarilla on sairaanhoitajan koulutus!

        Sen niminen lähihoitaja löytyy Valviran rekisteristä. Ei sairaanhoitaja. Onko medikaalitason kosmetologi jos on lähihoitaja?


    • henrietta57

      Näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, kiitos sarille! Mahtavaa kun ei tarvitse miettiä ja huolehtia ulkonäkö asioista, Sari on kyllä huomannut jo kaikki mahdolliset alkavatkin ongelmat ja kertonut niistä. Aina on tehty hoidot sen mukaan mitä on näkyvissä ja tulossa. Niinpä ei mullakaan lähes 60 vuotiaalla ole maksaläiskiä eikä ryppyjä... aina kun menen hoitoon vastaanotto on niin lämmin , henkinen hoito on todellakin plussaa kaiken muun lisäksi.

    • pirjo-60

      Kävin juuri ensimmäistä kertaa Sarin hoidoissa. Eipä ole turhaa häntä suositeltu! Hän kävi tarkasti läpi hoidon eri vaiheet ja osasin oikein rentoutua ja nauttia käsittelyssä. Olin aika jännittynyt kun en oikein tiennyt mitä tapahtuu ja onnistuuko hoito hyvin. Minulle tehtiin kemiallinen kuorinta, laser hoito ja lopuksi hän laittoi pistoksia ryppyihin. Tulis on upea! Eikä sattunut yhtään. Sarin rauhoittava olemus ja ammattilaisen varmat otteet karkottaa kyllä tällaisen jänishousun pelot. Varasin jo uuden ajankin. Suosittelen!

    • linnea62

      Mukava tyyppi. Mutta hänen ei mielestäni kosmetologina pitäisi laittaa pistohoitoja. Kosmetologit luulee olevansa lääkäreitä.

    • KyseenalaistaHUS

      Vuosikymmenten ajattelu heijastuu liikaa työssänne niin, että kuvittelette itsestänne liikoja.
      Onhan se huomattu jo siinä jos tekijä ei ole meinannut kestää edes itsensä olemassa oloa (kts. raportti hus ensiapu / tehohoito).

      • Anonyymi

        mitä ihmettä tarkoitat, ei ne muiden ihmisten hus raportit ole meidän katsottaviss ja jos sinun on, niin et saisi edes mainita


    • Hekaomgsh

      Jatkuva aikojen siirtely turhauttaa. Kun kerroin muutaman ajan siirron jälkeen meneväni hoitamaan asiani muualle hän alkoi marttyyriksi "sinä et varmaan ikinä ole ollut flunssassa". Jos olet kipeä, et siirrä varattua aikaa seuraavalle päivälle.

    • Ensikertalainen123

      Olin varannut ajan lauantaille ja hän laittoi muutamia tunteja ennen viestin että on tulossa sairaaksi. Aika siirtyi sitten seuraavalle maantaille. Toivon tosiaan että ei peruisi tällä kertaa.

    • Huhuh-56

      Sari on todella magic woman. Se on todettu vuosien aikana. Meidän näyttelijä ,ooppera ja esiintyvien taiteilijoiden piireissä annettu lempinimi. Hän on todella huippu ja tuloksia tulee. Sanotte mitä sanotte ja haukutte siellä nimettöminä.

    • Nirvanassa

      Olen suorastaan hämmentynyt kun katsoin peiliin hoidon jälkeen! Olenko se minä? Näytän samalta kuin nuorena. Nyt olen 55 v. Poskien ja kaulan heltat ovat pois! Tästä varmasti jatkan! Ja sarilla jotenkin maagiset kädet, vaivuin puoli uni tilaan. Ja hänen lämmin persoona on jotain jota en ole koskaan kokenut.

    • EitoimiOmg

      Sovitut aikataulut eivät pidä ja aikoja siirrellään, vielä samana päivänäkin....

    • Ex-asiakas

      Toistuvaa hyvissä ajoin varattujen aikojen siirtelyä, tekosyyt vaihtelevat. Jos varatuista ajoista kiinnipitäminen merkitsee, en voi suositella. Ja ”huhuh -56” kommentti; niin mikä se oli sitten sinun oikea nimesi? Eli ihan huutelet anonyymina katsomosta niin kuin muutkin, joten please dear...

    • Siikale

      Minä olen jo käynnyt vuosia, eri hoidoissa, olen tyytyväinen hänen hoitoihinsa.
      Vaikka se on kyllä totta, että ajottain ajat peruuntuvat, mutta ennemmän hoidossa, kuin peruutuksia :). Suosittelen silti häntä.
      Toki voihan jossain olla parempia, mutta miksi vaihtaa, jos hoitoihin tyytyväinen.
      Paikka Runeberginkadulla siisti.

    • Tiinatyytyväinen

      Aivan huippu osaaja Sari on! Olen hänen asiakkaana ollut jo yli 20 vuotta. Joka kerta on jotain uutta ja hän tekee niin paljon töitä ja opiskelee uutta. En mistään muualta saa näin yksilöllistä ha modernia hoitoa ikääntyvälle ja ongelmalliselke iholle. Olemme jutelleet paljon :ja kaikesta. Minua harmittaa hänen puolesta nämä ikävät kirjoittelut aikojen peruuntumisesta yms asiakkaat peruvat usein myös itse viime tipassa aikojaan ja tiedän että Sari ei ole pois töistä kuin vakavan sairauden vuoksi. Näissä nimettömissä palstoissa on niin helppoa lynkata ja aiheuttaa vahinkoa. Ehkä joku saa mukavat kiksit tästäkin. Vintti pimeänä ja ongelmia muille jotka menestyvät kun oma elämä kuralla😂

      • notadoctor

        Kaikki asiakkaat eivät oo tyytyväisiä. Ja kun aikoja siirretään sairauden takia on se ihan okei, välillä ne siirtämiset johtuu jostain muusta. Ja puhut nyt kosmarista. Sellasena okei tyyppi mutta ei mikään iho tauti lääkäri eikä saisi edes pistellä ihmisiä.


      • Anonyymi

        No, toki voisi olla paikalla silloin kun on ajanvaraus. Tai vastata puhelimeen. Tai viestiin (joka oli jätetty kun ei ollut paikalla). Hyvin hämärä juttu. Niinkuin tuo medikaalitaso, nyt kun peruutusten jälkeen katsoin ilmoituksia. Jos on oikeasti sairaanhoitaja tai erikoissairaanhoitaja niin se kyllä mainitaan ilmoituksissa. Tässä medikaalitaso peittää sen koulutusasian (tai siis sen että on saanut vain lähihoitajakoulutuksen). Toki peruskosmetologihommat tietysti mutta en antaisi pistellä ja lasereissa olisin varovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, toki voisi olla paikalla silloin kun on ajanvaraus. Tai vastata puhelimeen. Tai viestiin (joka oli jätetty kun ei ollut paikalla). Hyvin hämärä juttu. Niinkuin tuo medikaalitaso, nyt kun peruutusten jälkeen katsoin ilmoituksia. Jos on oikeasti sairaanhoitaja tai erikoissairaanhoitaja niin se kyllä mainitaan ilmoituksissa. Tässä medikaalitaso peittää sen koulutusasian (tai siis sen että on saanut vain lähihoitajakoulutuksen). Toki peruskosmetologihommat tietysti mutta en antaisi pistellä ja lasereissa olisin varovainen.

        Miksi säily näitä varattuja aikoja peruu. Joka kerta flunssan takia. Onko alko- ongelmaa? Tekosyyt viittaavart siihen. En kyllä tykkää;((


    • SarillaMopoKarannut

      Mairi-Liis Rosenberg ei ole töissä Sari Säilyn kosmetologi firmassa vaikka Sari niin nettisivuillaan mainostaakin.
      Mairi-Liis toimii itsenäisenä yrittäjänä hoitolassa kanta&pää.

    • Tharjanne

      Sari on ollut luottokosmetologi yli 10 vuoden ajan. Enää ei ole, kyllästyin viimehetken aikojen peruuntumisen. Viimeisin kerta oli kesäkuussa, minulle oli varattu aika toimenpiteeseen, jota odotin innolla. Puolituntia ennen sovittua aikaa Sari perui ajan. Myöhemmin varasin uuden ajan kahden viikon päähän. Menin sovittuna aikana hoitolaitokseen, Sari ei ollut paikalla ollenkaan. Ei ollut edes vaivautunut perumaan aikaa. Joten nyt on uusi kosmetologi hakusessa.

    • Huonojuttu

      En suosittele kellekkään. Juoppo mikä juoppo... Käynyt oven takana ainakin 4 kertaa vaikka aika on varattu, mutta ketään ei ikinä ole ollut paikalla!

      • Anonyymi

        Aloin itsekin epäillä juoppoutta aikojen perumiseen.


    • TampereenParas

      Kannattaa testat Kauneushoitola Kahdeksas Aisti, www.8aisti.com Tampereen Tuomiokirkonkatu 8. Aivan loistava paikka, ei tarvitse pettyä.

    • Alkomaholisti

      Taitaa dokailla aivan likaa, koska sovitut asiat eivät pysy näpeissä.

      • Anonyymi

        Perumisen syy on lenssu ja seuraavalle päivälle voisi tulla.


    • Erp

      Aivan uskomattoman ihanat ja hyvää tulosta tuottavat hoidot!Todellakin alansa loistava ammattilainen!

    • Anonyymi

      Hei , kaikille teille ,jotka näitä kirjoituksia kirjoitatte. Tämänlaiset palstat laitan omaan arvoonsa ja kiitos teille hyvät asiakkaat jotka myös kirjoittavat jotain hyvääkin. Nyt halusin hiukan kommentoida näitä juttuja. Muutama asia tiedoksi sairasteluistani. Minulla muutama vakava sairaus, mainittakoon esimerkiksi 1 tyypin diabetes. En saa saada flunssaa ym. Minun kohdallani pienikin flunssa voi johtaa sairaalahoitoon.lähes kaikki sairastumiseni on aiheutunut asiakkaasta jotka ovat tulleet sairaana hoitoon. Olipa tässä taannoin asiakas joka oli todella kipeänä. Hän demonstroi hoidon aikana kuinka paha yskä hänellä on ja kuumettakin vielä. Sain häneltä tartunnan. Hän raivostui kun jouduin siirtämään hänen seuraavan aikansa . Teki mieli sanoa että kiitos vaan. Häneltä tämän sain. Työssäni joudun sietämään hyvin monenlaista käytöstä ja ihmisten itsekkyyttä. Joissain tapauksissa olen väärä paikka hoitaa itseään, psykologi tms olisi se oikea paikka mihin mennä. Nykyajan kova paine joka suunnasta aiheuttaa ihmisille turhan stressaavia elämän tilanteita. Hoidan suurella sydämellä ihmisiä ja olen myös kiitollinen asiakkaistani. 35 vuotta alalla ja edelleen vahva asiakaskunta auttaa myös minua jaksamaan. Suuret kiitokset teille! Mutta kuten sanoin, joukkoon mahtuu monenlaista. Sitten, Olen tehnyt pistos hoitoja 20 vuotta. Olen opiskellut patofysiologiaa ja kouluttautunut hyvin monissa kansainvälisissä kongresseissa. Nämä ovat olleet erikoiskoulutuksia lääkäreille ja kirurgille. Saan kutsuja näihin koulutuksiin kokoajan. Eli, ainakin maailmalla, ammattitaitoani arvostetaan. Ja nuo "juoppo" jutut , en viitsi edes kommentoida. Aikamoista tekstiä. Joku tai jotkut selkeästi haluavat minun lopettavan. Täytyy tähän todeta että minulla tosiaan hyvin vahva hyvä asiakaskunta. Vakituisia asiakkaita 1000! Se on aika paljon. Toivotan teille kaikille oikein kaunista ja hyvää kesää! Ja minulle rakkaat hyvät asiakkaat, tervetuloa! T. Sari

      • Anonyymi

        Jos tämä kirjoitus oli Sarin oma, saa nyt Sari laittaa hanskat naulaan.
        Tällaisen vuodatuksen jälkeen tuskin kukaan hoitoja häneltä haluaakaan. Ja vaikka kävisi sitten missä konferenssissa tahansa, hän ei saa pistää täyteaineita, koska hän on kosmetologi, eikä hänen kurssinsa vastaa sairaanhoitajan tai lääkärin koulutusta. Vakuutuksen puutteesta puhumattakaan.
        Jos ihmisen tarvitsee kehua itseään on se puute toisten arvostuksesta?

        Joten oikein hyvää jatkoa Anonyymille. Juot sitten tai olet juomatta.


      • Anonyymi

        JOS ON AMMATTITAITOINEN TYÖNTEKIJÄ, EI OLE MITÄÄN TARVETTA KOMMENTOIDA, SAATI EDES KÄYDÄ LUKEMASSA KOMMENTTEJA.
        OLEN ITSE MYÖS YKSITYISYRITTÄJÄ, EN IKINÄ VOISI TEHDÄ ASIAKKAALLE NIIN, ETTEN ILMOITTAISI MAHDOLLISESTA AJANPERUUTUKSESTA. Ja vielä se, ettet ylipäänsä soita takaisin. Mahtaa olla aikamoinen kooma päällä.
        Mutta kiitos siitä, ettet ollut paikalla, vaikka minulla oli varattu aika. Löysin aivan fantastisen paikan Espoosta. Ammattitaitoinen henkilökunta ja tulokset superhyviä.
        Helsingin Sanomiin kannattaa kyllä olla yhteydessä, jotta tietävät, millainen henkilö ostaa heiltä markkinointitilaa mainokselle. Tosin ei kai ole heidän vastuullaan, mutta joka tapaukessa sinne ilmoitus.


      • Anonyymi

        Jos on 1000 asiakasta, ei pitäisi olla mitään syytä mainostaa valtakunnallisessa lehdessä isolla mainoksella.
        En ole tavannut koskaan ammatinharjoittaja, joka ei edes ilmoita asiakkaalle pahoitteluja siitä, ettei tullut paikalle eikä ilmoita, että aika on peruttu.
        Ammattietiikkaan myös kuuluu, ettei ikinä puhu asiakkaista halventavasti, vaikka sitten vastaanotollasi kävisikin nuhaisia asiakkaita. Ajanvarauksen yhteydessä lienee jatkossa syytä mainita, että peruutukset mahdollisia myös työntekijän tekemänä( lue: todennäköisempää kuin ajan toteutuminen).
        Lisäksi varoitus, ettei missään nimessä saa tulla sairaana. Luulisin, että pandemian aikana tämä on itsestään selvää.


      • Anonyymi

        No jos on tuollainen määrä asiakkaita, miksi viimeisimmässä Hesarin mainoksessa todella isot alennukset! Ylipäätään luulisi, ettei tarvitsisi kallista mainosta laittaa mihinkään.
        Minulle ainakin riitti yksi peruutus, mistä ei ikinä tullut ilmoitusta eikä pahoittelua, ettei ollut paikalla. Onneksi Leppävaarasta löytyi todella ammattitaitoinen työntekijä.


    • Anonyymi

      Löytyipä mielenkiintoinen ketju. Olin varannut tuonne ajan ja tämä Sari perui sen muutamaa tuntia ennen, ei mikään kiva juttu kun juhlat tulossa ja jouduin kiireessä metsästämään ko. palvelun muualta. Nämä jutut luettuani en tosiaan varaa Sarille ikinä aikaa. Törkeää tuollainen jatkuva aikojen peruuttaminen, ei mene enää sairastelun piikkiin.

      • Anonyymi

        ei ole uskottaa, että aina sairaana.


    • Anonyymi

      Tärisee ja alkoholi haisee. Pelottavaa heilua neulan kanssa!

      • Anonyymi

        Minulla oli aika varattu tällä viikolla hoitolaan. Sari itse soitti minulle kun olin jättänyt sinne yhteydenottopyynnön ja varattiin aika.
        Menin paikalle sovittuna aikana ja ovi oli lukossa ja kun soitin ovikelloa useampaan kertaan niin kukaan ei avannut ovea. Soitin puhelinnumeroon missä oli vastaaja ja jätin sinne viestin. Odotin autossa noin vartin ja kukaan ei soittanut perään eikä vielä 3 päivän päästä ole kuulunut mitään. No ei sen puoleen että menisin enää kyseiseen paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli aika varattu tällä viikolla hoitolaan. Sari itse soitti minulle kun olin jättänyt sinne yhteydenottopyynnön ja varattiin aika.
        Menin paikalle sovittuna aikana ja ovi oli lukossa ja kun soitin ovikelloa useampaan kertaan niin kukaan ei avannut ovea. Soitin puhelinnumeroon missä oli vastaaja ja jätin sinne viestin. Odotin autossa noin vartin ja kukaan ei soittanut perään eikä vielä 3 päivän päästä ole kuulunut mitään. No ei sen puoleen että menisin enää kyseiseen paikkaan.

        Minulle kävi muutama viikko sitten sama juttu. Olin varannut ajan, menin paikalle, mutta liike oli kiinni ja pimeenä. Soittelin Sarin numeroon monta kertaa ja sain viestin, että on sairaana. No, ei ollut kiva asia, löysin Espoosta luotettavan kosmetologin ja hyvän hoidon. Asiakkaalle luottamus on kaiken a ja o.


      • Anonyymi

        Näin on


    • Anonyymi

      Olen käynyt useamman kerran ja todella tyytyväinen! Viimeksi viime perjantaina. Kohottavat kasvohoidot monipuolisia ja hoitotulos uskomattoman hyvä, nuorempi, mutta ehdottomasti _ luonnollinen_ aina. Sovimme toki sairastumisen takia uusia aikoja eteenpäin pari kertaa. Yksityisyrittäjän ei valitettavasti parane sairastua : (

    • Anonyymi

      Sari on ihmisenä ihan valtavan mukava ja sympaattisen oloinen. Valitettavasti siinä se hyvä onkin oman kokemukseni mukaan.

      Myös minun kohdallani Sari siirteli monta kertaa viime tingassa ennalta sovittuja aikoja, mitä erikoisempiin syiden vedoten. Jäi myös sellainen tunne, että Sari ei ota juurikaan vastuuta tekemistään hoidoista. Ei esim vastaa s-posteihin, viesteihin saatika puheluihin viikkoihin. Sitten kun mainitaan, että uusi hoito voisi kiinnostaa niin heti vastaa. Raha siis häntä ainakin kiinnostaa.

      En ymmärrä miten Sari voi pyörittää firmaansa näin löyhällä otteella? En suosittele häntä kyllä kenellekkään :(

    • Anonyymi

      Tosiaan kolme kertaa hänellä käyneenä, niin kahtena kertana on aikoja muutellut. Rööki haissut aina sillon tällön. Olen myös miettinyt, että ei koskaan näytä niitä täyteainepaketteja enkä saa mitään todisteita mukaani mitä on pistänyt, joten todellisuudessa on voinut laittaa mitä tahansa litkua naamaani, eikä välttämättä lainkaan sitä mistä on sovittu tai mistä asiakas maksaa. En väitä että näin tekisi, mutta mietinpähän vain, koska olen kuullut kaikennäköistä stooria usean eri pistäjän olemattomasta "ammattietiikasta". Eikös aina pitäisi näyttää asiakkaalle avaamaton paketti ja ruiskut, ja saada siitä vielä ne tarrat mukaan? No eipä ole ikinä näkynyt. Hän käy aina "valmistelemassa" piikit jossain toisessa huoneessa. Haluan että voin luottaa tekijään 100%, mutta hän on kaukana siitä. Joutuu kyllä jatkossa menemään muualle.

      • Anonyymi

        Hoidon suorittajan tulisi olla terveydenhuoltoalan ammattilainen.


    • Anonyymi

      Olen käynyt Sari Säilyllä säännöllisesti noin kahden vuoden ajan, viimeksi nyt joulukuussa. Kasvojen hoitona oli tälläkin kertaa mesolangat jonka lisäksi ilmettä kohotettiin pienillä täyteainepistoksilla juonteisiin, kuten aiempinakin kertoina. Minä olen ollut erittäin tyytyväinen hoidon laatuun! Sarin ammattitaitoon ja suosituksiin arvioitaessa hoitoa eli sitä peilistä katsovaa omakuvaa ennen hoidon valintaa, on voinut luottaa. Lopputulos on ollut loistava.

    • Anonyymi

      Lisää kokemuksia Sarin palvelualttiudesta: Varasin hoitoajan hänelle ensimmäistä kertaa.Mieheni lähti viemään minua kyseiseen liikkeeseen(asun eri paikkakunnalla)
      Olimme hyvissä ajoissa paikalla,ketään ei kuitenkaan näkynyt liikkeessä.Soitin Sarin numeroon,meni vastaajaan ja kukaan ei soittanut takaisin.Odotimme tunnin autossa,jonka jälkeen liikkeeseen tuli henkilö joka myös yritti saada Saria kiinni hänen omasta henk.kohtaisesta numerosta.Hän ei myöskään tavoittanut Saria ,mutta lupasi välittää soittopyynnön .Hänestä ei silti kuulunut mitään. Muutaman päivän jälkeen jätin
      vastaajaan viestin ja kerroin haluavani varata uuden ajan,jolloin Sari soittikin takaisin ja varasin ajan seuraavalle viikolle.
      Mennessäni seuraavalle ajalle,olin jo Helsingin rautatieasemalla ja menossa ratikkaan kun Sarilta tuli tekstiviesti että joutuu perumaan aikani joka olisi alkanut n.1/2 tunnin päästä.Laitoin hänelle tekstiviestin jossa ihmettelin että miksi peruutus tuli näin myöhään? sekä muutenkin kummastelin tällaista yksityisyrittäjän toimintaa,ja ettei kannattaisi Helsingin Sanomissa mainostaa ja yrittää saada uusia asiakkaita,kun ei heitä kuitenkaan pysty hoitamaan.
      Sari soittikin minulle ja kaikenlaista selitystä tuli:oli edellisillä kerralla sairaalassa,ei puhelimia mukana(ei voinut peruuttaa aikaa)sekä seuraavan ajan kohdalla oli juuri lähdössä ambulanssilla sairaalaan jne...
      Illalla sain viestin jossa halusi hyvittää molemmat hukkareissuni jollain tuotepaketilla...en halunnut varata hänelle enää uutta aikaa,jonka myös ilmoitin hänelle.
      Seuraavana aamuna tuli Sarilta tekstiviesti jossa oli mm.kirjoitettu seuraavasti:
      ´Poistan sinut asiakaslistalta.En todellakaan halua palvella sinua.Btw suurin asiakasryhmä minulla on lääkäreitä.Että silleesti.Olet ilmeisesti nuori,kokematon
      ja neuroottinen omaa peilikuvaansa rakastava.Toivon sinulle hyvää jatkoa ja ehkäpä sinun kannattaisi hoitaa itseäsi muuallakin kun vain ulkonäköä trimmaavana egoistina.Kaltaisiasi ikävä kyllä silloin tällöin tapaa,ja paras keino poistaa heidät minun niin hyviltä asiakaslistoilta on mm.tämä´
      Ihmettelen Sarin vastausta koska emme ole koskaan kasvotusten nähneet ja olen itse kuitenkin yli 50v ,että mistä tämä nuori ja kokematon tulee??(ja vieläpä neuroottinen:)ja muutenkin alan ammattilaiselta joka kohtelee asiakkaitaan näin,en suosittele häntä kenellekkään!Tältä juoksuttamiselta ja vaivalta olisin säästynyt,jos olisin lukenut nämä kirjoitukset tältä palstalta etukäteen!
      Nyt olen kuitenkin käynyt toisella kosmetologilla ajat pitävät ja hoito ollut hyvää.

    • Anonyymi

      Minulta Sari peruutti ajan myös viiimetipassa TEKSTIVIESTILLÄ. Olin ottanut töistä kaksi päivää vapaata hoidon takia joten asia jäi todella harmittamaan. Sari kertoi TEKSTIVIESTILLÄ että on vatsataudisssa, mutta voisi tehdä hoidon parin päivän päästä. Ällöttävää..

      KUVOTTAVA AJATUSKIN, että olisin mennyt vatsatautisen henkilön hoidettavaksi. Olen hoitoalan ammatilainen ja tiedän hyvin tautien itämisajan. Todella ammattitaidotonta edes ehdottaa asiakkaalle tällaista.
      KIerrän tämän paikan todella kaukaa.

    • Anonyymi

      Sarilla vaikuttaisi olevan ongelmaa alkoholin kanssa. Älkää missään tapauksessa käykö hänen "palveluissa". Tuttuni oli varannut ajan huulipigmentointiin ja Sari ei tiennyt mitä hän oli tutulleni tekemässä. Haisi viinalle ja kädet oli tärissyt.

    • Anonyymi

      Luin koko viestiketjun, ennen kuin varasin ajan. Ajattelin, että kokenut kosmetologi kuitenkin ja oli joukossa myös henkilöitä, jotka olivat antaneet kiitosta hoidoista. Petyin!! Minulla oli aika kasvohoitoon. Hoitola oli pimeenä kun saavuin Mannerheimintie 88:siin - ovi lukossa, Sari ei vastannut puhelimeen eikä tekstiviestiin. Harmittaa, olisi edes peruuttanut. Turha odotus ihanasta hoidosta, turhaa matkustelua. Minulta ei saa enää toista mahdollisuutta. Mia.

    • Anonyymi

      Sari on hyvä ammattinsa osaava,uskoisin! Mutta mitä on tapahtunut..hänellähän on monia sairauksia..Ovatko vanhat uskolliseet asiakkat kaikonneet,ja jos niin,kuka olisi yhtä hyvä.

    • Anonyymi

      Sari soitti minulle kun olin jättänyt yhteydenottopyynnön ja varattiin aika. Tulin toiselta paikkakunnalta ja odotin oven takana turhaan, soitin ovikelloa monta kertaa ja soitin perään mutta turhaan. Nyt pääsin takaisin kotiin ja googletin ja löysin tämän palstan. Nimero meni estolistalle. Kiitos turhasta ja hyvin vastuutonta toimintaa. -hyvin pettynyt nuori nainen

      • Anonyymi

        Sama täällä. Ei ollut paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ei ollut paikalla.

        Minulla oli tänään aika tälle hoitajalle. Olin kertonut miten kaukaa tulen ja millä aikataululla. Olin istunut jo 2 tuntia junassa, kun puhelimeen tuli tekstiviesti, että valitettavasti hän joutuu flunssan takia olemaan tämän päivän kotona. Tämä turha Helsingin reissu maksoi minulle yli 70 €. Enpä toista kertaa matkusta tämän hoitajan takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli tänään aika tälle hoitajalle. Olin kertonut miten kaukaa tulen ja millä aikataululla. Olin istunut jo 2 tuntia junassa, kun puhelimeen tuli tekstiviesti, että valitettavasti hän joutuu flunssan takia olemaan tämän päivän kotona. Tämä turha Helsingin reissu maksoi minulle yli 70 €. Enpä toista kertaa matkusta tämän hoitajan takia!

        Sari taas mainostaa hesarissa hoitojaan,ei kannata mennä koska ei tule paikalle!!


    • Anonyymi

      Minä olen supertyytyväinen! Sari on todella ammattitaitoinen ja laittaa hyvin täyteainehoidot ja mesolangat ja käyttää laadukkaita tuotteita, jotka voi jäljittää sillä lähtiessäsi saat pyytämättä tuotteen ID:n kaiken varalta. Peruuntumisia on tullut joskus, mutta uusi aika järjestyy hyvin. Hinta-laatu on todellakin kohdallaan.

      • Anonyymi

        Juu,hyvin hinta-laatu suhde paikallaan säästyy rahat koska ei tule paikalle😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu,hyvin hinta-laatu suhde paikallaan säästyy rahat koska ei tule paikalle😂

        Aivan huippu ja ammattitaitoinen Sari! Ärsyttää vaan nämä kommenttien lukeminen. Olen ollut hänen vakituinen asiakas jo vuosia. Hän kantaa vastuunsa eikä mene töihin jos on esim flunssassa. Ja pakko kommentoida noita alkoholi juttuja, tunnen sarin melko hyvin ja tiedän että hän on uskovainen eikä käytä alkoholia ollenkaan... joku / jotkut haluavat näköjään hänen lopettavan. Kateus on kamala piirre ihmisessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan huippu ja ammattitaitoinen Sari! Ärsyttää vaan nämä kommenttien lukeminen. Olen ollut hänen vakituinen asiakas jo vuosia. Hän kantaa vastuunsa eikä mene töihin jos on esim flunssassa. Ja pakko kommentoida noita alkoholi juttuja, tunnen sarin melko hyvin ja tiedän että hän on uskovainen eikä käytä alkoholia ollenkaan... joku / jotkut haluavat näköjään hänen lopettavan. Kateus on kamala piirre ihmisessä!

        Olen Sarin hoitoihin tosi tyytyväinen <3 Mutta mitä kauneushoitolaa arvostelijat sitten suosittelisitte? Mistä Helsingistä on teille löytynyt the huippupaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Sarin hoitoihin tosi tyytyväinen <3 Mutta mitä kauneushoitolaa arvostelijat sitten suosittelisitte? Mistä Helsingistä on teille löytynyt the huippupaikka?

        Minä olen löytänyt LLB hoitolasta Bulevardilla aivan ihanan Marikan! Suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen löytänyt LLB hoitolasta Bulevardilla aivan ihanan Marikan! Suosittelen!

        Myös minä olen kauan etsittyäni löytänyt Marikan,suositusten myötä.Ja todella; en voisi olla tyytyväisempi.


    • Anonyymi

      Kuukauden aikana tapahtunutta : vastaanotto aika peruttu vuorokausi ennen, toisella kerralla ei ollut paikalla, ei vastaa puhelimeen. Seuraavana päivänä vastasi kun kysyin että mikäs tämä tollainen käytös on.
      Oli kuulemma kipeä. Ymmärrän toki että ihmisiä ollaan ja tulemme kipeeksi, mutta sitä en ymmärrä että ei ilmoiteta asiakkaalle siitä. Pitäiskö hommata sihteeeri joka ilmoittelee asiakkaille ajan peruutuksista , niin ei tarttis turhaan takia raahautua paikalle ja seistä oven takana. Iso pettymys !

      • Anonyymi

        Sama juttu. Peruminen edellisenä iltana, sovitaan uusi aika. Varmistan edellisenä päivänä että onhan aika ok, ei ole sairaana tms. Vastaus: on ok, nähdään! Ja sitten kuten vuosi sitten, kukaan ei ole paikalla, ei vastaa. Ei perumista, ei mitään. Tulin toiselta paikkakunnalta. Aikaa, vaivaa, pettymistä. En tiedä mitä ongelmia hänellä on, mutta eihän asiakkaita kohdella näin. Pitää ilmoittaa jos peruu ajan. Minun osalta oli viimeinen käynti siellä ovella. Olisi pitänyt lukea ja uskoa näitä kirjoituksia. Ja minä en ole tänne aiemmin kirjoitellut, että kyllä näitä petettyjä asiakkaita on useampi.


    • Anonyymi

      Todella surullista käytöstä Sarilta. Koska asiakas odottaa hoitoon pääsyä innolla syystä tai toisesta, pettymys on kova kun Sari ei ole paikalla tai peruu ajan juuri ennen hoitoa. Minun kohdalla hän perui kaksi kertaa varatun ajan samana päivänä kun hoidot olisi ollut. Ja jätti vastaamatta uusiin viesteihin. En voi kuin ihmetellä Sarin käytöstä, hänellä ei ole kohta asiakkaita kenen aikoja voisi perua. Surullista!

      • Anonyymi

        Suosittelen LLB Marikaa! Et pety!


      • Anonyymi

        Niin surullista! Olin muutaman vuoden ikionnellinen löydettyäni Sarin. Osasi hoitaa vaikeasti atooppista ihoani todella hyvin. Mutta useammin ja useammin ei ollut paikalla varatulla ajalla. Aina löytyi " hyvä" selitys. Halusin uskoa ja ymmärtää kunnes ihme ja kumma kerran vastasi puhelimeen kun seisoin oven takana ja ei taaskaan ollut paikalla. Sari oli aivan järkyttävässä humalassa ja jouduin lopettamaan puhelun samantien. Kävin vielä kerran, mutta asenne oli sellainen että se jäi viimeiseksi kerraksi. Kyseessä on sairaus jota Sari ei itse suostu myöntämään.


    • Anonyymi

      SH Esthetics - Täyteainehoidot
      Tätä paikkaa en suosittele !

      • Anonyymi

        Jaahas, näyttää tosiaan olevan totta mitä joku tuolla jo kirjoittikin. Miten sinulla riittää aika tämän yrittäjän vainoamiseen? Ilmeisesti olet harrastanut tätä jo vuosia.


      • Anonyymi

        Onko sama henkilö kuin Sari S ???


    • Anonyymi

      Tämän niminen henkilö toimii hius/kauneusalalla stadissa.
      Eiköhän tämä kirjoittelu olisi syytä lopettaa ..

    • Anonyymi

      Sari peruutti 3 x aikani. Tänään oli sitten tarkoitus hoito saada. Laitoin hänelle viestin eilen illalla, et jos et ole kunnossa, laita ajoissa viestiä, kun kestää ajo sinne lähes 2h. Tänään sitten seisoin oven takana oikeaan aikaan kun sain puhelimeen viestin, että hän ei ole kunnossa. Yli 200km turhaa ajoa ja koko päivä pilalla.
      Tällaisen viestin sain häneltä, kun asiasta valitin:
      Hei, sanoin jo että olen pahoillani!! Haluatko tulla todellakin hoitoon jos pyörryn... eikä tarvitse kiroilla.... jos olet niin vitun itsekäs niin raivoa siellä kun naama ei ole kunnossa. Rajansa se on kuulepas Mullakin! Ei mun tarvitse ottaa kusipäitä hoitoon😡

    • Anonyymi

      Minä olen Sarilla käynyt ja ollut tyytyväinen hoitoihin. Paitsi viimeisellä käynnillä, hänen siirrettyään hoitoni KAHDEKSAN kertaa,en uskaltanut hänen antaa tehdä tilattua hoitoa. Hoidot ennen tätäkin oli liian useasti siirretty, uskoin kyllä hänen ammattitaitoonsa. Kuten tällä sivustolla on huomattu, on hänellä ongelma ! Sääli!

    • Anonyymi

      Kävin ekan kerran kk sitten ja silloin eka aika peruttiin samana aamuna, kun aika olisi ollut ja siirrettiin myöh. Samalla varattiin uusi aika, joka olisi Huom aamuna ja tämän palstan luettuani rupesin varmistelemaan aikaa. Ei vastaa s-post, ei tekstareihin ja kun soitin, niin sanotaan, ettei tähän num oteta puheluita. Eli ei varmaan kannata mennä. Harmittaa, kun kaik muu suunniteltu tämän mukaan kuinka kauan voi toimia näin, ettei joku tähän puutu??

      • Anonyymi

        Onkohan A-holi ongelma, jos tapahtuu näitä yllättäviä ”katoamis” temppuja… ja puhelimet kiinni s-posteihin ei vastata…


    • Anonyymi

      Onhan tämä outoa, käydä katsomassa mitä Sarista kirjoitellaan. Eiköhän hänen tilanteensa ole jo selvinnyt..ainakin hänen entisille asiakkailleen. Ihania hoitoja kaikille!

    • Anonyymi

      On niin käsittämätöntä käytöstä kosmetologilta että huhhuh. Minulle kävi samoin. Olin varannut hyvissä ajoin hoidon, mutta liike oli lukossa kun olin oven takana. En ollut saanut mitään ilmoitusta ajan peruuntumisesta. Yritin sekä soitella että tekstitellä hänelle. Vastaus tuli usean päivän päästä. Oli diabeteksen vuoksi joutunut sairaalaan eikä ollut kännykkää mukana. Silloin vielä uskoin tähän; Onhan se mahdollista, että jollekulle käy KERRAN näin. Mutta nyt kun luin nämä, niin uskottavuus on mennyt täysin. Miksei ihmisellä muka koskaan sairaalaan joutuessaan ole mukanaan kännykkää? Uskoisin että ambulanssin hoitajatkin ovat aivan vakiotyönään oppineet varmistamaan että kännykkä tulee mukaan. Lisäksi jos/kun hän ei muulloinkaan näköjään pahemmin ilmoittele flunssistaan ja aikojen peruuntumisesta, ja tätä samaa jatkunut vuosia, niin onhan se ilmiselvää mistä tässä on kysymys. Hänellä on ongelma, suuri sellainen. Myös nuo järkyttävät palautteet joita hän on asiakkailleen antanut osoittavat selvästi että ei hänellä enää ole asiat hallinnassa. En ole koskaan kuullut moisia syytöksiä ja haukkuja asiakkaita kohtaan. Aivan pöyristyttävää!

      • Anonyymi

        Huijari mikä huijari, valehtelee minkä sielu sietää! Lopettaisi jo ne Hesari ilmoitukset kun ei pysty asiakkaitaan hoitamaan😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijari mikä huijari, valehtelee minkä sielu sietää! Lopettaisi jo ne Hesari ilmoitukset kun ei pysty asiakkaitaan hoitamaan😖

        Sarilla taas ilmoitus hesarissa, on vissiin rahat loppu! Ei kannata mennä kun ei tule paikalle.


    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytyväinen!

      • Anonyymi

        Oli ihan ok hoito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan ok hoito.

        Oliko taas jäänyt A-holi päälle ja korkkia ei saatu kiinni, mutta puhelin oli kiinni!!!

        Taas ajettu paikalle turhaan ja ei ketään paikalla!!


    • Anonyymi

      Hhh

    • Anonyymi

      Olen yli 70 vuotias ja Sari on tehnyt kerrassaan upeaa työtä! Läheiseni ovat huomanneet kuinka nuorrun ja ihmettelevät. Ja luonnollisesti! Kasvoni ovat heleät ja kiinteät ja näytän nyt jopa 45-50 vuotiaalta. Ei todellakaan tarvitse mennä kirurgiseen kiristykseen. Sari on upea ja rauhallinen hoitaja. On todella turvallinen olo hänen käsittelyissään. Olen pelko potilas. Mutta kun tapasin Sarin ensimmäistä kertaa, tiesin että nyt on tosi ammattilainen eikä tarvitse jännittää. Suosittelen häntä kaikille. Nyt olen onnellinen ja menen varmasti uudelleen.

    • Anonyymi

      Olisinpa lukenut nämä kommentit ennen kuin menin tänään täysin turhaan oven taakse odottelemaan.

      • Anonyymi

        Minulla oli myös varattu aika tälle kyseiselle henkilölle eilen klo 16.00. Ajoin taksilla paikalle. Innokkaana menin ovelle, joka oli lukossa. Huomasin ovikellon, jota soitin , mutta ketään ei näkynyt liikkessä. Aloin tarkistaa puhelimestani, olinko erehtynyt ja tullut ihan vääränä päivänä paikalle. Aika oli oikea. Samalla huomasin tekstiviestin, joka oli lähetetty 13 minuuttia ennen aikaani. Siinä tämä ko. henkilö sanoo äitinsä saaneen sydänkohtauksen ja joutuneen teho-osastolle, jonne tämä henkilö joutuu lähtemään. Ja pahoittelut siitä, ettei pääse töihin. Viesti haiskahti heti...
        Voi olla hyväkin tekemään kasvohoitoja, kuten täällä jotkut kirjoittavat. Minä en tule siitä saamaan kokemusta, koska en aio toista varausta tehdä.
        Olen käynyt muillakin kosmetologeilla, joilla ajat ovat pitäneet. Ja olen saanut hyvät hoidot! Aionkin varata ajan sellaiselle kosmetologille, jolla olen aiemminkin käynyt ja joka on todella osaava, ammattitaitoinen ja lisäksi erittäin miellyttävä henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli myös varattu aika tälle kyseiselle henkilölle eilen klo 16.00. Ajoin taksilla paikalle. Innokkaana menin ovelle, joka oli lukossa. Huomasin ovikellon, jota soitin , mutta ketään ei näkynyt liikkessä. Aloin tarkistaa puhelimestani, olinko erehtynyt ja tullut ihan vääränä päivänä paikalle. Aika oli oikea. Samalla huomasin tekstiviestin, joka oli lähetetty 13 minuuttia ennen aikaani. Siinä tämä ko. henkilö sanoo äitinsä saaneen sydänkohtauksen ja joutuneen teho-osastolle, jonne tämä henkilö joutuu lähtemään. Ja pahoittelut siitä, ettei pääse töihin. Viesti haiskahti heti...
        Voi olla hyväkin tekemään kasvohoitoja, kuten täällä jotkut kirjoittavat. Minä en tule siitä saamaan kokemusta, koska en aio toista varausta tehdä.
        Olen käynyt muillakin kosmetologeilla, joilla ajat ovat pitäneet. Ja olen saanut hyvät hoidot! Aionkin varata ajan sellaiselle kosmetologille, jolla olen aiemminkin käynyt ja joka on todella osaava, ammattitaitoinen ja lisäksi erittäin miellyttävä henkilö.

        AA ongelmia tosi paha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AA ongelmia tosi paha

        Onko huikka ollut taas päällä ?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe