Tekeekö kukaan muu samaa kuin minä, eli yhdistelen joskus paria tuoksua? Onko se ihan faux pas? Tsup tsup yhdestä pullosta ja heti perään toisesta... Kevyitä halppistuoksuja yhdistelemällä olen saanut ihan kivoja lopputuloksia (oriflame, avon) en ryhtyisi yhdistelemään kovin voimakkaita ns. hienompia parfyymejä. Onko teillä mitään suosikkiyhdistelmää? Itse laitoin just Oriflamen Ice Avonin Perfect Cotton. Ne ovat yksinään melko mitäänsanomattomia.
Tuoksujen yhdistely
9+13
1
147
Vastaukset
- 1+1
Tulos on järjestään aina kauhea.
Luuletko, ettei niihin ole jo valmiiksi lisätty kaikki mitä voi lisätä?
Kahdesta paskasta tulee yhdistämällä vaan isompi paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741