LOPETTAKAA PUOLISOIDENNE JA VAKIKUMPPANEIDENNE PETTÄMINEN!
Aviopuolison pettäminen on avioRIKOS!!! Siis RIKOS!!!
Rikoksesta piäisi saada aina rangaistus!
Rikoksentekijä on luonteeltaan SADISTI, joka nauttii saadessaan pettää, vaikka salaa, puolisoaan, jolle kenties haluaa kostaa, esim. sen, että tämä letkautti jotain, joka ei ollut pettäjän mieleen!
Pettäjä on itsekäs ja omaa nautintoaan tavoitteleva, ei piittää lähimmästä lähimmäisestään mitään! Eikä muistakaan lähimmäisitään. Ei edes siitä, jonak kanssa pettää, sillä tämäkin on hänelle VAIN pelkkä hyväksikäytön kohde: seksiobjekti!
Pettäjälle on välttämätöntä liirutella sanoja "kakkoselle" pitääkseen tämän aina valmiina seksiin.
Pettäjän on välttämätöntä valehdella puolisolleen, pitääkseen tämän tietämättömänä asiasta ja siten saadakseen nauttia sadismistaan salaa, ja säilyttääksen yhteiskuntakelpoiset kulissinsa, esim. lasten, työn ja sukulaisten takia.
Pettäjä on mieleltään sairas, seksuaalisesti vinoutunut, eikä osaa kommunikoida oman puolisonsa kanssa saadakseen oman suhteensa toimimaan tyydyttävällä tavalla, tai että edes ymmärtäisi tai haluaisi ymmärtää puolisoaan!
Pettäjät ovat yhteiskunnan tukirakenteiden tuhoajia, joilla on tarve nakertaa lasten parhainta kasvuympäristöä: onnellista parisuhdetta.
Pettäjien takia yhteiskunnassa tuhotaan suunnattomat määrät psyykkisiä, fyysisiä ja taloudellisia voimavaroja - suoraan sanoen PASKAAN!
avioRIKOS eli pettäminen on RIKOS
26
1739
Vastaukset
- 13+19
Suomessa ainoat rikokset ovat niitä, jotka ovat lueteltuna RIKOSLAISSA, ei muut
- ......
Minä liiruttelen miehelle sanoja siksi että on aina valmiina seksiin.
HÄN on seksiobjekti minulle. Helppoa seksiä, ei muuta. Hän vastaa silti omasta käytöksestään. Ketään ei oteta väkisin. - kymmenen käskyä
Kristillisessä mielessä se on rikos Jumalaa vastaa. "Älä tee aviorikosta". Rikoslaissa tuomittava rikos se ei ole, mutta se ei silti poista teon moraalis-eettistä puolta, mikä on ongelma hyvin monille, kuten tällä palstalla voi lukuisista viesteistä lukea. Harvoin uskottomuutta voi onnistuneena ratkaisuna pitää, ainakaan ihmissuhteiden kannalta katsottuna.
Kaikki, mikä ei ole Suomen lain mukaan tuomittavaa, ei silti ole oikein.- näin
HYVÄ! Näin se on. Kysyköön sen puolison mielipidettä pettämisestä, ennenkuin toimeen ryhtyy. Puolison, jolle asia todellakin kuuluu.
- i0oåojnkö
Ja kun pariskunta elää AVOliitossa, tätäkään ongelmaa ei siis ole..???
- 21Lnm
Pettämiseen johtava elämän tapa, uskonto paasto selipaatti ja Narsismi. 22 vuotta kestäneen avioliiton ongelmat räjähtää lopulti pettämiseen. Huippu-urheiluharrastuksen estäminen, itsetunnon heikentäminen, perheenssä lasten edessä auktoriteetin hävittäminen. Aviopuoliso uhkailee avioerolla pitäen jatkuvaa pelkotilaa yllä. Tässä avioliiton kauhistuksen toteutunut elämänjakso.
- i0oåojnkö
Josset satu tietämään, käsitettä "aviorikos" ei ole ollut olemassa enää aikoihin.
Ilmeisesti AVOliitossa pettäminen ei ole sitten "mitään" ? Avoliittoahan ei sen ihmeemmin "rekisteröidä" eikä sen purkamiseen tarvitse muuta kuin siirtää kamppeet toiseen osoitteeseen... Joten kyse ei siis mitenkään voi olla samanlaisesta "rikoksesta" kuin tuossa "huudat"?- 10 käskyssä
Mihin se käsite "aviorikos" olisi kadonnut ja milloin?
- 0oåojnkö
10 käskyssä kirjoitti:
Ehkä uutinen sinulle, mutta Suomessa on uskonnon vapaus eivätkä kaikki kirkkoon kuuluvatkaan elä käskyjen mukaisesti.
Suomen laki ei tunne termiä "aviorikos" - ja laki on se, minkä mukaan sanktioita määritellään, mikäli joku rikkoo lakia. - ....
0oåojnkö kirjoitti:
Ehkä uutinen sinulle, mutta Suomessa on uskonnon vapaus eivätkä kaikki kirkkoon kuuluvatkaan elä käskyjen mukaisesti.
Suomen laki ei tunne termiä "aviorikos" - ja laki on se, minkä mukaan sanktioita määritellään, mikäli joku rikkoo lakia.... joten?
- 0oåojnkö
.... kirjoitti:
... joten?
Kelaapa lukemaan aloittajan ensimmäiset rivit.
- Anonyymi
10 käskyssä kirjoitti:
Olisko Suomessa poistettu rikoslaista tuo aviorikos noin vuonna 1948? Näin muistelen eli on siis ollut kyllä rikoslaissa, mutta poistettu sieltä.
- näin
Jos seurustelee, on avoliitossa, kihliossa tai avioliitossa, niin se on AINA VAIN heidän kahden asia mitä ovat sopineet. JOS on luvannut uskollisuutta ja pettää ja valehtelee, niin tottakai se on väärin! Kaikenlainen toisen pettäminen ja valehtelu on väärin. Jos ollaan keskenään sovittu jotain muuta, niin se on asia erikseen. (se, että moni sopii vain ihan itsensä kanssa, että voi pettää ja valehdella on suurta typeryyttä, itsepetosta ja itsekkyyttä)
- eikannataihmetellä
Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa sitä ei voi kukaan kiistää on sitten suhteessa tai vapaa. Jos naisystäväni pettää eihän se kivaa ole mutta hänellä on oikeusa siihen eihän sitä voi kieltää, samoin mulla. Jos ihmisella on tarpeita niin tapana on niitä tyydyttää, keinot on taas eri asia. Ei mikään laki kiellä pettämistä se on ollut arkipäivää jo kauan ja sitä paitsi jos sitä huomiota saisi kotona moni pettämis tapaus jäisi väliin, joskus kannattaa petettyjenkin katso peiliin että miksi se toinen käy vieraissa, johtuuko siitä että minä en anna mitään huomiota, mulle kävi niin ja lopputulos oli selviö.
- Anonyymi
eikannataihmetellä kirjoitti:
Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa sitä ei voi kukaan kiistää on sitten suhteessa tai vapaa. Jos naisystäväni pettää eihän se kivaa ole mutta hänellä on oikeusa siihen eihän sitä voi kieltää, samoin mulla. Jos ihmisella on tarpeita niin tapana on niitä tyydyttää, keinot on taas eri asia. Ei mikään laki kiellä pettämistä se on ollut arkipäivää jo kauan ja sitä paitsi jos sitä huomiota saisi kotona moni pettämis tapaus jäisi väliin, joskus kannattaa petettyjenkin katso peiliin että miksi se toinen käy vieraissa, johtuuko siitä että minä en anna mitään huomiota, mulle kävi niin ja lopputulos oli selviö.
Omasta puolesta voin sanoa että unohdin olla parempi mies.
- Anonyymi
eikannataihmetellä kirjoitti:
Tuohan oli vallan typerä kommentti. Tietenkin on "oikeus omaan kehoonsa" , mutta on myös velvollisuus olla rehti sitä kumppaniaan kohtaan. Toki saa pettää jos on niin sika ettei kunnolla voi elää.. mutta se on kerrottava kumppanilleen että tämä voi päättää suhteen/liiton halutessaan. Yleensä päättääkin, sillä eikai kukaan halua vieraissa juoksevan huoran kanssa enää olla.
- uouuu
Hyvin kirjoitettu aloittajalta. Samat ajatukset olivat kun vaimoni petti.
- ei ikinä enään
Keskiaikainen keksintö, mikä ei toimi suurimalla osalla.
- sitäniittäämitäkylvää
HE,HE HEE!
- Anonyymi
Jää saattaa pettää, ihminen tekee huorin. Mielestäni se on oikea ja kuvaava sana.
- Anonyymi
Pettäminen pitäisi palauttaa rikoslakiin sillä se on oman puolison henkistä pahoinpitelyä ja ihan sieltä pahimmasta päästä! Sillä tuhotaan ihmisen elämä, joskus jopa lopullisesti! Jos joku ei tuota tuskaa tunnista ei ole koskaan oikeasti rakastanut ketään.
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Sairaalloinen mustasukkaisuus voitaisi myös kyllä heittää rikoslakiin. se tuhoaa paljon elämiä, henkiä ja mielenterveyden. Kaikilta osapuolilta ja myös ulkopuolisiltakin joskus.
Olette aivan oikeassa!
- Anonyymi
Oot kyllä ihan sairas. Ootkohan vieläkin näiden vuosien jälkeenkin. Pimpelipompeli
- Anonyymi
Olen pitkässä avioliitossa elävä nainen ja minulla on viimeiset 4-v ollut vakituinen suhde avioliitossa olevaan mieheen.
Emme kumpikaan aktiivisesti etsineet mitään suhdetta, mutta näin tässä kävi!
Syytkin ovat hyvin yksinkertaiset :
Miehen vaimo kieltäytyy täysin seksistä, keskittyy lapsiin, komean tiilitalon emännöintiin mutta ei halua erotakkaan.
Minulla taas puolisoni on vuosien saatossa kuin salaa alkoholisoitunut, töissä hän sentään vielä pystyy käymään mutta kaiken vapaa-aikansa hän on enemmän tai vähemmän humalassa. Hän ei enää huolehdi ulkonäöstään eikä hygieniastaan kuten ennen ja erektiohäiriö on vain pahentunut samaa tahtia alkoholismin myötä. Hän ei halua erota, vaikka hänen rakkautensa kohde on kyllä alkoholi eikä kauniiksikin mainittu vaimo.
Minulle on yhdentekevää vaikka 'kärähtäisimme' suhteestamme, itse yritin aikoinaan avioliittoni eteen kaikkeni mutta mikään ei auttanut kun vastassa on alkoholi - olkoon sitten näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2736016Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651949- 1801750
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141185Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561077Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71046Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932