Minkä pituinen nainen on paras ?

hehheh251651

Niin.

50

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Che naistennarraaja

Koripallossa pitkät, lentomatkalla niin pieni, että voi salamatkusta
      alushouseni povitaskussa ja viihdyttä taskubiljardilla

• Nelly 3513

Riippuu ihan siitä mitä haet. Isoilla naisilla on iso, pienillä pieni.

• Oasis

Nämä pituuskeskustelut päättyvät aina yhtä tuloksettomina kuin ilmastokokoukset.

Ei kukaan pituudelleen juuri mitään voi. Joku tykkää pitkästä, joku pätkästä, jotain ei vois vähempää kiinnostaa ja jokainen on hyvän pituinen juuri sellaisena kuin on.

• tuutu-Matti

Oasiksen pituus on millilleen sopiva...................jollekin-kuka liekää?

Alapas nyh kuvittelemaan kuka ja näet sensankarisi unessa

• tuti-Matti
        tuutu-Matti kirjoitti:

Näin kerran enkelinäyn----ihmeelisen voimakkaan ns hynagoginen näky
        Niitä tulee nukhatamisen ta heräämisen hetkellä yleensä

Eneli toi surusanoman ja menin nopasti sairaalaan ja kerrottiin, että äitini kuoli
        noin tunti sitten??????????????????????

Selailin mainoksia naiste kesä muodista ja hämmästyi yhtä kuvaa
        oli pukeutnukin ja samoi ja saman näköine, kuin se enkeli

Näky kyllä selvisi logiikalla---------mut se enkeli........kuka hän oli?????

• Oasis
        tuutu-Matti kirjoitti:

Sankariunet kelpaa kyllä, kunhan ensin saan viinilasillisen juotua loppuun.

• tuti-Matti
        Oasis kirjoitti:

Sankariunet kelpaa kyllä, kunhan ensin saan viinilasillisen juotua loppuun.

Ole mulle enkelini yön
        kanssa aamupuuron syön=O)

• Oasis
        tuti-Matti kirjoitti:

Näin kerran enkelinäyn----ihmeelisen voimakkaan ns hynagoginen näky
        Niitä tulee nukhatamisen ta heräämisen hetkellä yleensä

Eneli toi surusanoman ja menin nopasti sairaalaan ja kerrottiin, että äitini kuoli
        noin tunti sitten??????????????????????

Selailin mainoksia naiste kesä muodista ja hämmästyi yhtä kuvaa
        oli pukeutnukin ja samoi ja saman näköine, kuin se enkeli

Näky kyllä selvisi logiikalla---------mut se enkeli........kuka hän oli?????

Joskus ihmisillä on kokemuksia, joita ei voi eikä oikeastaan ole tarpeenkaan ymmärtää. Jokin merkitys niillä kuitenkin on, ehkä tuossa valmistauduit alitajuisesti surulliseen tapahtumaan elämässäsi ja näky oli tapasi käsitellä sitä.

Sillä, oliko enkeli oikeasti olemassa vai ei, ei ole väliä sillä sinulle se oli sillä hetkellä todellinen kokemus.

Olen pahoillani äitisi poismenosta.

• tuti-Matti-
        Oasis kirjoitti:

Joskus ihmisillä on kokemuksia, joita ei voi eikä oikeastaan ole tarpeenkaan ymmärtää. Jokin merkitys niillä kuitenkin on, ehkä tuossa valmistauduit alitajuisesti surulliseen tapahtumaan elämässäsi ja näky oli tapasi käsitellä sitä.

Sillä, oliko enkeli oikeasti olemassa vai ei, ei ole väliä sillä sinulle se oli sillä hetkellä todellinen kokemus.

Olen pahoillani äitisi poismenosta.

Illalla äiti soitti ja pelkäsi kuolmvansa, kun häet siirretään toiseen sairaalaan helteellä ja pujo oli pahimmillan, joten aavistin----hänellä oli vaikea astma

Enkeli oli omasta alitajunnastani----heräsin omaan itkuuni ja enkeli istui sängy reunalla ja piti olkapäästä ja kädestä ja jutteli
        Ihmettelin -----kuka sinä olet?
        Enkeli mei ovesta ulos ja menin perään........käytävällä ei ollut ketään ja ovi takalukossa?????erikoisen todentuntuinen kokemus

• Oasis
        tuti-Matti- kirjoitti:

Illalla äiti soitti ja pelkäsi kuolmvansa, kun häet siirretään toiseen sairaalaan helteellä ja pujo oli pahimmillan, joten aavistin----hänellä oli vaikea astma

Enkeli oli omasta alitajunnastani----heräsin omaan itkuuni ja enkeli istui sängy reunalla ja piti olkapäästä ja kädestä ja jutteli
        Ihmettelin -----kuka sinä olet?
        Enkeli mei ovesta ulos ja menin perään........käytävällä ei ollut ketään ja ovi takalukossa?????erikoisen todentuntuinen kokemus

Nuo kokemukset ovatkin yleensä hyvin todentuntuisia. Ehkä ne auttavat ihmisiä käsittelemään vaikeita asioita, ehkä on olemassa jotain mitä ei järjellä voi selittää. Yhtä kaikki, jos kokemuksesta saa lohtua tai hyvää oloa, ei sen todenperäisyydellä ole merkitystä.

• tuti-Matti
        Oasis kirjoitti:

Nuo kokemukset ovatkin yleensä hyvin todentuntuisia. Ehkä ne auttavat ihmisiä käsittelemään vaikeita asioita, ehkä on olemassa jotain mitä ei järjellä voi selittää. Yhtä kaikki, jos kokemuksesta saa lohtua tai hyvää oloa, ei sen todenperäisyydellä ole merkitystä.

Se Enkelinain tuoksiki kesältä -ihmeelisen kaunis tumma pitä tukkakin tuoksui
        vastasi hyvin ihannenaistani----tunsi käsien lämmönkin
        Ennusti muutakin tapahtuvaksi----------vaan ei ole vieläkään tapahtunut:(

• Oasis
        tuti-Matti kirjoitti:

Se Enkelinain tuoksiki kesältä -ihmeelisen kaunis tumma pitä tukkakin tuoksui
        vastasi hyvin ihannenaistani----tunsi käsien lämmönkin
        Ennusti muutakin tapahtuvaksi----------vaan ei ole vieläkään tapahtunut:(

Ennusteissa on se paha, ettei ne vielä takaa mitään. Itsestä on kiinni loppujen lopuksi, miten hyvin ennustukset toteutuu. Kyllä sen sun tummatukka sieltä vielä saapuu :)

• ståndistatti-Matti
        Oasis kirjoitti:

Ennusteissa on se paha, ettei ne vielä takaa mitään. Itsestä on kiinni loppujen lopuksi, miten hyvin ennustukset toteutuu. Kyllä sen sun tummatukka sieltä vielä saapuu :)

HÄTSIKKA!!!!!!!!!!!!

SOOT SÄÄ ITTE

tummun lua
        mää halin sua

• Jos pumppu oikein pamppailee 155 senttiselle naiselle, niin 155 cm on naisen paras pituus. Jos pompotus paidan alla kuuluu 180 senttiselle naiselle niin sitten se on paras naisen pituus. Monihan on lyhyt tai pitkä kokoisekseen.

• Oasis

Sydänhän sen valinnan tekee eikä pituudella tuossa vaiheessa ole merkitystä.

• Oasis kirjoitti:

Sydänhän sen valinnan tekee eikä pituudella tuossa vaiheessa ole merkitystä.

Sydämet on kuitenkin suhteellisesti ottaen ihan samalla korkeudella :>

• ifantiili-vibra:)

viba änkeää aina naisten tissivakoon=O)

• ifantiili-vibra:) kirjoitti:

viba änkeää aina naisten tissivakoon=O)

Käytöksessä joku fiba?

Ifan kun sais kesäautoksi. Todellinen ifantiili ja tytöt tykkäis.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Sydämet on kuitenkin suhteellisesti ottaen ihan samalla korkeudella :>

Hyvin sanottu :)

Mua on usein "peloteltu" korkokenkien pitämisestä, etten tule vain liian pitkäksi. Jos mies sen takia lähtee karkuun että olen oikein korkeilla korkkareilla yli 180cm niin menkööt. Ei näin vanhana enää jaksa moisista stressata.

• Oasis kirjoitti:

Hyvin sanottu :)

Mua on usein "peloteltu" korkokenkien pitämisestä, etten tule vain liian pitkäksi. Jos mies sen takia lähtee karkuun että olen oikein korkeilla korkkareilla yli 180cm niin menkööt. Ei näin vanhana enää jaksa moisista stressata.

Pidä vaan korkkareita. Lattapohjaiset kusiluikkarit on liian kova hinta miesten mahdollisen pituuskompleksin hyvittelyyn =)

• Dara darissimo
        bravo.bravi kirjoitti:

Käytöksessä joku fiba?

Ifan kun sais kesäautoksi. Todellinen ifantiili ja tytöt tykkäis.

Fipa tahtoo kaappariovetkin ja kaappaa jonki kassialmaparan=O)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Pidä vaan korkkareita. Lattapohjaiset kusiluikkarit on liian kova hinta miesten mahdollisen pituuskompleksin hyvittelyyn =)

Kusiluikkarit heh... :) Mistähän tuokin sana on saanut alkunsa?

Jatkan juu korkkareiden pitämistä vaikka olen mä lattapohjaisten lenkkarienkin kannattaja vapaa-ajalla ainakin. Täytyiskin mennä ostamaan uudet, ehkä mä ostan neonkeltaset :D

• Oasis kirjoitti:

Kusiluikkarit heh... :) Mistähän tuokin sana on saanut alkunsa?

Jatkan juu korkkareiden pitämistä vaikka olen mä lattapohjaisten lenkkarienkin kannattaja vapaa-ajalla ainakin. Täytyiskin mennä ostamaan uudet, ehkä mä ostan neonkeltaset :D

Armeijassa niitä käytettiin, en tiä alkuperää.

Osta Dieselit!

http://www.youtube.com/watch?v=U-0OgH4vRSo

• Oasis

• Oasis kirjoitti:

Repesin... :D

Sä tiedät maailmankaikkeuden kamalimmat videot!

Jokainen on hyvä jossain :p Sitä paitti olen itekin ollut Ooken tanssikurssilla nöösipoikana.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Jokainen on hyvä jossain :p Sitä paitti olen itekin ollut Ooken tanssikurssilla nöösipoikana.

No sultahan luonnistuu sitten tanssi kuin tanssi, sambasta jiveen :)

Mun piti muksuna mennä Bjurströmin tanssikurssille, mutta unohdin ajankohdan, olin lähtenyt uimahalliin. Siinä meni mun mahdollisuus maailmankuuluksi tanssijaksi, nyyh...

• Oasis kirjoitti:

No sultahan luonnistuu sitten tanssi kuin tanssi, sambasta jiveen :)

Mun piti muksuna mennä Bjurströmin tanssikurssille, mutta unohdin ajankohdan, olin lähtenyt uimahalliin. Siinä meni mun mahdollisuus maailmankuuluksi tanssijaksi, nyyh...

Netissä onnistuu joo mikä tanssi vaan, varon tilaisuuksia missä pitäs irl todistaa todeksi :)

Uimataidosta on varmaan enemmän iloa. Nami nami ei ole itsekään maailmankuulu, joten teoreettinen menetys kaikin puolin :>

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Netissä onnistuu joo mikä tanssi vaan, varon tilaisuuksia missä pitäs irl todistaa todeksi :)

Uimataidosta on varmaan enemmän iloa. Nami nami ei ole itsekään maailmankuulu, joten teoreettinen menetys kaikin puolin :>

Kyllä, netissä voi olla suurinpiirtein mitä ikinä tahtoo. Eritoten jos jaksaa nähdä niin paljon vaivaa, että luo itselleen jotain alter egoja. Melkoinen muistaminen, mitä minkäkin persoonan kanssa on tullut sanottua :p

Uiminen tuli opittua kyllä, mutta aikoinaan jäi jokin merkki suorittamatta kun en uskaltanut vitosesta hypätä. Kerran se olis vaan kirpaissut, mutta ei sitten millään saanut itsestään niin paljon irti.

• Oasis kirjoitti:

Kyllä, netissä voi olla suurinpiirtein mitä ikinä tahtoo. Eritoten jos jaksaa nähdä niin paljon vaivaa, että luo itselleen jotain alter egoja. Melkoinen muistaminen, mitä minkäkin persoonan kanssa on tullut sanottua :p

Uiminen tuli opittua kyllä, mutta aikoinaan jäi jokin merkki suorittamatta kun en uskaltanut vitosesta hypätä. Kerran se olis vaan kirpaissut, mutta ei sitten millään saanut itsestään niin paljon irti.

Pitää kirjottaa plari eli vuorosanavihko kullekin hahmolle..

Mene huomenna uimahalliin, hyppää vitosesta ja lapsuuden mamoilu on kuitattu =)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Jaa, ehkä hyppään jonkun miehen sänkyyn.. panettaa :)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

No siinäpä vasta olisi näky kun kiipeäisin jalat tutisten vitoseen, pitäisin kaiteista mielipuolisesti kiinni hikisillä käsillä, jahkailisin vartin hypätäkö vai ei vain laskeutuakseni entistä tutisevampana takaisin alas :D

Mä taidan tyytyä mamoiluun tuossa asiassa. Mutta jos joskus elämänsä aikana uskaltaisi tehdä laskuvarjohypyn, niin se kuittais kaiken mamoilun ikinä. Tandemhyppynä tietty :)

• Oasis
        Oasis kirjoitti:

Heh, ei huono ajatus ollenkaan kunhan vain mies on sen sänkyyn hyppäämisen arvoinen :)

• Oasis kirjoitti:

No siinäpä vasta olisi näky kun kiipeäisin jalat tutisten vitoseen, pitäisin kaiteista mielipuolisesti kiinni hikisillä käsillä, jahkailisin vartin hypätäkö vai ei vain laskeutuakseni entistä tutisevampana takaisin alas :D

Mä taidan tyytyä mamoiluun tuossa asiassa. Mutta jos joskus elämänsä aikana uskaltaisi tehdä laskuvarjohypyn, niin se kuittais kaiken mamoilun ikinä. Tandemhyppynä tietty :)

Pyydä tutut ja sukulaiset katsomaan niin kynnys palata rappuja takaisin tulee liian isoksi ja on pakko hypätä :)

No uimahallin jälkeen soitto paikalliseen laskuvarjokerhoon ja sanoista teoksi. Muista pyytää selvin päin oleva hyppymestari toiseksi osapuoleksi!

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Pyydä tutut ja sukulaiset katsomaan niin kynnys palata rappuja takaisin tulee liian isoksi ja on pakko hypätä :)

No uimahallin jälkeen soitto paikalliseen laskuvarjokerhoon ja sanoista teoksi. Muista pyytää selvin päin oleva hyppymestari toiseksi osapuoleksi!

http://www.youtube.com/watch?v=JmcA9LIIXWw

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Aina vaan menee nolommaksi, kohta myn hyppy-yrityksestä kirjoitettaisiin paikallislehdessäkin... "Nainen jumittui hyppytorniin, palokunta apuun"

Selvin päin oleva hyppymestari? Onko ne sitten kovinkin usein kännissä? :D Voi olla että itse tarvitsisin rohkaisyryypyn, mutta jos laskuvarjohypyn uskaltaisi tehdä niin sen jälkeen mua ei voisi yllyttää enää mihinkään.

• Oasis

• Oasis kirjoitti:

Aina vaan menee nolommaksi, kohta myn hyppy-yrityksestä kirjoitettaisiin paikallislehdessäkin... "Nainen jumittui hyppytorniin, palokunta apuun"

Selvin päin oleva hyppymestari? Onko ne sitten kovinkin usein kännissä? :D Voi olla että itse tarvitsisin rohkaisyryypyn, mutta jos laskuvarjohypyn uskaltaisi tehdä niin sen jälkeen mua ei voisi yllyttää enää mihinkään.

Ei kait ny kukaan selvinpäin uskalla mahdollisesti hysteerinen paketti itseen kiinnitettynä lentokoneesta hypätä :P No ei ole kännissä, kokeilemaan vaan. Hyvä motiivi sulla; tulla immuuniksi toisten yllyttämisille :)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Boy George varmaan seukkaisi tämän kanssa ellei aids olis tullut väliin jo 80-luvulla.

http://www.youtube.com/watch?v=rw9OThwHRfQ

Mä en edes kysy mistä sä tuollasia tiedät :)

Nuo viikset... Mä näen taas niistä unta...

• Oasis kirjoitti:

Mä en edes kysy mistä sä tuollasia tiedät :)

Nuo viikset... Mä näen taas niistä unta...

Laaja kulttuurinen sivistys tiätty. Mielelläni laitan tällasia, jotka täsmää miesmakusi kanssa :>

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Ei kait ny kukaan selvinpäin uskalla mahdollisesti hysteerinen paketti itseen kiinnitettynä lentokoneesta hypätä :P No ei ole kännissä, kokeilemaan vaan. Hyvä motiivi sulla; tulla immuuniksi toisten yllyttämisille :)

Hysteerinen paketti... :D Ehkä rohkaisuryyppy tosiaan olis tarpeen kaikille osapuolille.

Itseasiassa minä olen yleensä se yllyttäjä, nämä korkeuksissa tapahtuvat vain tuottaa hiukan ongelmia ja hikoavia kämmeniä...

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Laaja kulttuurinen sivistys tiätty. Mielelläni laitan tällasia, jotka täsmää miesmakusi kanssa :>

Se on kovin huomaavaista sulta, ihanaa kun joku vihdoin ymmärtää mun miesmakua noin täydellisesti :D

Tässä sulle, tää on itseasiassa aika hyvä :p

http://www.youtube.com/watch?v=P9mwELXPGbA

• Oasis kirjoitti:

Hysteerinen paketti... :D Ehkä rohkaisuryyppy tosiaan olis tarpeen kaikille osapuolille.

Itseasiassa minä olen yleensä se yllyttäjä, nämä korkeuksissa tapahtuvat vain tuottaa hiukan ongelmia ja hikoavia kämmeniä...

Ehkä joku muu siedätyshoito kuin laskuvarjohyppely olis pehmeämpi vaihtoehto aluksi, jos kerran korkeanpaikankammo vaivaa... Nouse emännänjakkaralle ja tutki ensin maailmaa sieltä käsin :)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Ehkä joku muu siedätyshoito kuin laskuvarjohyppely olis pehmeämpi vaihtoehto aluksi, jos kerran korkeanpaikankammo vaivaa... Nouse emännänjakkaralle ja tutki ensin maailmaa sieltä käsin :)

Mä olen karaistanut itseni pakon edessä jo rakennustikkaille asti eli sinne asti nousen ongelmitta. Eikös laskuvarjohyppy olisi siis ihan luonteva seuraava askel? :)

Nyt on vihdoin viinit juotu tältä illalta, ei mennytkään kuin viisi tuntia pariin lasilliseen. Jospa sitä pikkuhiljaa siirtyisi viiksivallujen kanssa unten valtakuntaan. Öitä sinne Hämeen metropoliin :)

• Oasis kirjoitti:

Mä olen karaistanut itseni pakon edessä jo rakennustikkaille asti eli sinne asti nousen ongelmitta. Eikös laskuvarjohyppy olisi siis ihan luonteva seuraava askel? :)

Nyt on vihdoin viinit juotu tältä illalta, ei mennytkään kuin viisi tuntia pariin lasilliseen. Jospa sitä pikkuhiljaa siirtyisi viiksivallujen kanssa unten valtakuntaan. Öitä sinne Hämeen metropoliin :)

Kuuta kannattaa tavoitella vaikka ei saisikaan..

Öitäpä öitä, ken lienee tämän yön uni-vallusi. Ehkä vanha kunnon Günther kuitenkin :p

• Oasis

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Kuuta kannattaa tavoitella vaikka ei saisikaan..

Öitäpä öitä, ken lienee tämän yön uni-vallusi. Ehkä vanha kunnon Günther kuitenkin :p

Günther ei petä koskaan... :)

• Oasis kirjoitti:

Mitkä paidat! Nahkahanskat ja kaikki... :) Sä luet mun miesmakua kuin avointa kirjaa, juuri tällaista nainen tarvitsee ennen yöunia :p

Tässä sulle vielä kuumia rytmejä:

http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA

Yön erotiikkateoreettikko at your service :D

Lampaanpata on huippu. Pitäsi vaan päästä jonnekin missä hiekka on kuumaa, drinkit kylmiä ja hetket sinisiä..

• Oasis kirjoitti:

:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe