Mitä ihmettä teen jotta saan itseeni jotain potkua!!! Muutama päivä noudatan hiukan kevyempää ruokavaliota mutta sitten taas sorrun ja surutta syön kaikkia herkkuja, Haluan laihtua ja muuttaa tapojani, mutta olen niin heikko! Mikä avuksi??
Itsekurista
4
788
Vastaukset
- äiteliini
Ihan samanlaisia pulmia on mullakin...niin kukaan ei keksi sitä viisasten kivee se on vain löydettävä itsestä. Tseppiä sulle!:)
- ...
kun tekee mieli imelää nappaa jokin hedelmä tai pari hedelmäkarkkia juo myös vettä...muuten tsemppaus on lähdettävä ihan itsestä. voisithan kokeilla jotakin ryhmää tai laihdutuskaveria jos yksin et tahdo onnistua.
- Kirsikka
Mulla on sama ongelma...ollut jo yli puoli vuotta. Välillä menee viikkokin ihan hyvin, mutta sitten sorrun johonkin hyvään enkä jaksa mennä lenkille jne. Mutta todella haluaisin laihtua. Olen itse ainakin huomannut että minun ongelmani on se että minulla ei ole ketään esim. lenkkikaveria joka pakottaisi melkein joka päivä lenkille. Jos olisi lenkkikaveri niin lenkkeilykin olisi paljon mukavampaa. Mutta tsemppiä sulle...(kuten myös mulle :)).
- Laihduttaja
Entäs jos soisit itsellesi yhden päivän viikossa, jolloin syöt herkkuja. Minulla tämä on toiminut jo 8 kk. Lauantaina karkkipäivä ja muulloin ei. Suon toki itselleni pari Marie keksiä päivittäin, mutta muuta makeaa en. Kyllä siihen tottuu ja ei edes kaipaa namia muulloin, kun tietää sen herkkupäivän olevan taas lauantaina. Painoa on pudonnut 20 kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986