Vesipaastosta on kiistelty todella paljon. Osa pitää vesipaastoa hyvänä juttuna ja osa taas huonona. Jotkut sanovat että kilot tulevat heti takaisin, mutta aion itse kokeilla tuleeko ne. Tästä päivästä lähtien olen 15-20 päivää pelkällä vedellä: kuulostaa tosi hurjalta, mutta ei siihen kuole eikä joudu tiputukseen.. Niin jos siis on perusterve ihminen kyseessä, jolla on ylimääräistä massaa. Juon siis joka päivä ainakin kaksi litraa vettä ja pyrin joogaamaan ja rauhoittumaan. Pituutta mulla on melkeen 170cm ja painoa 73kg.. Käyn joka viides tai kuudes päivä puntarilla ja silloin otan myös uudet kuvat kropasta ja laitan ne tänne. Tässä siis järkytyävä lähtökuva. Mielenkiinnolla ootan miten vesipaasto muovaa kroppaa.
http://aijaa.com/vvUlRG
Vesipaastolle (kuva)
6
206
Vastaukset
- Otahan iisisti
Kunhan laitat sitten kuvia myös vesipaaston jälkeen. Etenkin pari kk sen jälkeen kiinnostaa.
Kyllähän tuolla saa hyvin suolen tyhjäksi. Siinä menee monta kiloa.
Nesteitä lähtee ja lihasta. Hitusen läskiä, mutta ota huomioon että energiankulutuksesi vähenee aivan hurjasti. Et pysty urheilemaan etkä jaksa kuin ajatella, jos sitäkään.
Paino siis putoaa, mutta kunto romahtaa. Lihas katoaa ja läski jää. Ei hyvä.
Sulla on ihan hyvä kroppa. Liikuntaa tuo vähän kaipaisi, ei lihasten menetystä. - Keskitie:)!!!
Oletko vesipaastolla joogan takia. Kun olin lukiossa yksi luokkalaiseni joogasi ja alkoi juoda paastomehuja, hän ajatteli henkisesti kehittyvänsä, mutta paino laski, kunto romahti ja hän joutui sairaalaan letkuruokintaan. Kaikki hänen paastotoimensa perustuivat joogafilosofiaan ja lopulta hänen terveytensä, niin fyysinen kuin psyykkinenkin romahti. Sinä varmasti olet paljon järkevämpi ja huolehdit kehosikin terveydestä, seuraat sitten mitä filosofiaa tahansa niin kultainen keskitie on se joka pitää terveenä:) Hyvää kevättä Sinulle!
- Anteeksi mutta
Sullahan on pelkkää hyytelöläskiä, ei yhtään lihasta! Ei vesipaasto auta tuohon ongelmaan. Tarvitset paljon reipasta liikuntaa ja punttisalia! Lisäksi terveellinen ruokavalio, siis aivan erilainen kuin se millä olet tuon kropan kasvattanut.
Anteeksi suorasanaisuuteni, mutta teet vain itsellesi vahinkoa noilla hölmöilyillä.- Aslslsldksjks
Mitäköhän tarkotit? Kyllä tiedän ettei oo lihasta mulla.
- Otahan iisisti
Kuvaa ja tilannetiedoitusta odottelen!
- Otahan iisisti
Hiljaisuudesta päätellen paastosi kariutui alkuunsa. Hyvä niin.
Toivon että vaihdoit vesipaaston liikuntaan ja terveelliseen ruokavalioon!
Hyvää kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568