Tämä väite pohjautuu että ymmärtääkseni vuosien varrella tulli on maksanut
liian paljon perittyjä autoveroja takasin, tässä välissä auton omistajat
kuitenkin on saattanut myydä autonsa ja on käyttänyt auton hinnan märitellessä
vero prosenttia mitä hän maksoi tuodessa auton. Tulli tietysti on tyytyväinen
kun käytettyjen auto myyntihinnat nousee koska sitähän auton verotus arvo märitty
ja mitä korkeampi auton arvioitu arvo on sen enemmän veroja saadaan.
Eli minua kiinnostaisi mikä on käytetyn auton todellinen markina arvo jos EU säädöksiä
olisi noudatettu alusta alkaen Suomessa?
Minulla on auto josta laskelmien mukaa minulla saataisi parhaassa tapauksessa saada
autovero palautusta noin 2500 euro johtuen Kouvolan hallinto oikeuden päätöksestä
jos lähettäisin valituksen . Nyt kun mietin että jos myisin auton niin mitä laitaan pyyntihinnaksi
330000 vaiko 35500 euro .Minä päätän laitaa 355000 seuraava joka tuo samanlaisen auton
maksa verot 355000 kun minä maksoin verot 33000 näin se jatkuu ja seuraava maksaa aina
vähän enemmän eli mielestäni tilastot vääristyvät pikku hiljaa huomaamatta kun joku sotkee asiat.
Huomautus tämä vääristymä vaikuttaa kaiken eniten auto malleja jota ei ole myyty monta kappaletta Suomessa.
Tuli vääristä käytettyjen autojen myyntihinta pyyntö tilastoja?
jmk3
0
184
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401036Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 162852
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29755Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40643- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42566Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu116546Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6500- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457