MIstä olis mahdollista vielä saada vanhan kunnon barbituraatteja pk-seudulla? Eipä tuo mikään muu lääke niin jytevästi unta.
Miten saisi barbituraatteja vielä? Vesparax tms
15
7836
Vastaukset
- Bentsoja nykyään
Laillisesti ei mistään, paitsi lääkelaitoksen poikkeusluvalla. Isoille eläimille tarkoitettuja saattaa löytyä vielä jostain eläinlääkäreiltä tai sairaaloista anestesialääkkeenä. Melkein helpompaa kuin Suomesta löytää on etsiä umpimähkäisesti jostain Viron tai Venäjän pimeiltä markkinoilta. Niitä siis kyllä valmistetaan vielä.
- Onnea matkaan
...piti lisätä, että Kiinasta jostakin labbiksesta pentobarbitaalia saa kuulemma tilattua (saattaa kulkea nimellä Nembutal).
- Onnea matkaan
Vähiin on käyneet. Tiopentaalia anestesia-aineena löytynee sairaaloista (yksiköistä, joissa anestesialääkkeitä käytellään), epilepsian hoitoon tarkoitettuja barbeja ei liene enää, korkeintaan johdoksia, eli siinä ne käyttöaiheittain. Eläinlääkepuolelta barbituraatteja löytyy vielä, esim Euthasol, Mebunat (pentobarbitaali), Barbivet, Phenoleptil (fenobarbitaali). Erityisluvalla saattaa lisäksi jotakin saada, mutta siinä ne.
Katukaupassa ei taida paljon pyöriä, ellei äskettäin ole jotakin eläinklinikkaa putsattu tai diileri itse käytä siinä määrin, että myytäväksikin riittää?
Jossain maailmalla on varmasti jotakin barbituraatteja tarjolla virallisesti ja pimeästikin, mutta esim Vespoja tuskin saa mistään? Barbituraatteja googlettelemalla löytää jotakin yhdistelmävalimisteista kertovia kokemuksia, mutta nämäkin tabut oli hankittu Egyptistä ja Venäjänmaalta.- umpivintti2
helsingin yliopiston apteekki valmistaa vielä pentobarbitaali pohjaista hormoonivalmistetta. tunnettu ennen nimellä bellergan. siinä on 20mg. tuota barbituraattia/tabletti. valmisteen myynti lopetettiin välillä sen vaarallisuuden takia. ei varmasti nuoremmat lääkärit edes tiedä mikä tämä on... ostan niitä välillä 100-300kpl. "katuapteekista" jos ei tolea löydy, voi olla henki pois jos tämän kanssa tekee coktaileja... boostaa pirusti teemuja ym. vahvempia opiaatteja. itse oon välillä tykittänyt tätä ja tekkeniä, ja vetänyt viinaa ym. päälle. mulla on 25 vuoden ura sekakäyttäjänä joten tolea löytyy paljon fentanyylillekin (iv.) tässä on listaa mitä oon käyttäny, ja nämä eivät tässä kaikki ole... panacod, tramal, temcesig subuxone, subutex, tarqenig, oxynorm, oxycontin, dolcontin. norspan litku meinas unehtua ja siis myös toi fentanyl litku. temesta, diapam, opamox, oksepam, risolid, stesolid, insomin, stillnoct, dormicum, xanor, rivatril, tenox, imovane, normison amfetamiini,puolisynteettinen kannabis, tavallinen kannabis, ruoho, kokaiini(jota oli jatkettu herskalla) norflex, sirdalud, lyrica, neurontin, yms. kuten vaikkapa zyprexa. älkää hitossa lähtekö tälle tielle!!! irti ei pääse millään, ku on ollu selkä hajalla samat 25 vuotta, ja paha paniikkihäiriö... sparine, levozin, ketipinor, ja jopa atarax livahtaa suuhun välillä silti kykenen esittämään ihmisille tavallista kaduntallaajaa... syön ja nukun suht normaalist ja olen naimisissa. mut miettikää oikeesti kannattaako alottaa vetään kaikkee paskaa. PÄÄTÖS ON TEIDÄN, TEHKÄÄ SIITÄ JÄRKEVÄ!
- ei niitä saa
Mistäs tiedät?
- skerroooxx
Egyptistä saa ihan turistikohteista vesparaxia ja vielä ilman reseptiä.Eri asia miten uskallat sen suomeen tuoda
- spaaaax-
90-luvun alussa nuorena poikana kuolin kliinisesti barbituraattien ja viinan yhteiskäytöstä, olikahn sombunol lääkkeen nimi, ryypiskeltiin ja otin 5 pilleriä, ONNEKSI en ollut yksin, hengitys lamasi ja olin mennyt siniseksi, kaveri soitti ambulanssin olin kliinisesti kuollut. Onnea vaan barbien etsintään aloittajalle. Karmea lääke jossa hiuksenhieno raja kuolemalle ja hyvälle ololle.
- seeeebbbbb
Up. Eikö nykyajan ketipinor- ja bentsopäät tunne todellista päänsekoittajaa ja nukuttajaa, barbituraatteja,enää?
- Niiiihiiin
Muutama neurologi määrää ergotamiinia migreeniin ja kai sitä vaihdevuosiinkin?
- Anonyymi
Ketkä??
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja mitä tekemistä ergotamiinilla on barbituraattien kanssa????? ei mitään...
- kaikkea vetänyt palj
Joo kyllä se melkoisen hankalaa on niitten kanssa nykyään. Kaveri sai ajokoiralleen fenobarbitaalia eläinlekurilta kun piskillä todettiin epilepsiä. Menin avaamaan suuni ko.lääkkeestä ja koiraparka jäi viikoiksi ilman troppiaan kun isäntä veti ne itse, tosin tuo on aika pliisu vaikutuksiltaan mutta kyllä se krapulaan auttaa, kunhan muistaa että promillet ovat ennen nauttimista häipyneet. Tiopentaaliin älkää hyvät ihmiset koskeko vaikka sitä on yllättävänkin helppo saada, pitää olla alan guru etteivät hyvät olot vaihdu hengen lähdöksi. Määrät esim veteen sekoitettuna ovat todella pieniä mitä voi kitusiinsa ilman letaalia vaikutusta kaataa. Lamaa hengityksen helposti ei se muuten ole varsinaisesti myrkyllistä.
- Eläintenystävä
Paska tuuri koiralla.
- medinal
osta barbitaalia. joku 1/3 grammaa pärisee.
http://www.sigmaaldrich.com/catalog/product/sigma/b0375?lang=fi®ion=FI - iuyt
Nehän on ihan paskoja,ei niillä mitään tee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865