Ostin omani tänään lindexistä 4€ Ja Ah! rakastuin heti,tässä hyviä puolia.
1.Helppo ja nopea laittaa
2.käy arkeen kuin juhlaan
3. jos on huono hiuspäivä niin tämä pelastaa
4.nutturasta saa sotkuisen näköisen ja elegantin juhliin sopivan.
5. kampaus käy moniin asuihin
6. kun et keksi miten laittaa hiukset tämä pelastaa
Huonot puolet
1.Donitseja saisi olla vähän useammassa eri värivalikoimassa kun vaan ruskea ja vaalea,sillä miettikää jos esim on punaset hiukset niin sieltä alta pilkistää sitte joku tummanruskea hiusdonitsi
Tässä mun mielipide kertokaa omanne eli just ne hyvät ja huonot puolet
Mitä mieltä olette hiusdonitseista?
8
186
Vastaukset
- Yödonitsi
Minä käytän hiusdonitsia yleensä öisin eli kierrän kosteat hiukset donitsilla päälaelle ja aamulla on ihanan tuuheat ja kiharat hiukset. Joskus käytän päivädonitsina perusvalkoista tai sellaista pantterikuosista.
Niitähän voi väsätä itsekin helposti. Kuminauhaa ja kivan väristä kangasta (tilkkuja saa halvalla tai vanhoista vaatteista). Jos ei omista ompelukonetta, sellaisen voi hyvin ommella käsinkin. - carried away
Onko donitsi tullut takaisin? Siis tarkoitan, että sitä voi käyttää myös silloin, kun astuu kotiovesta ulos? Itse en ole Sinkkuelämän jälkeen voinut käyttää donitsia kuin omassa kylppärissa kasvonpesun ja vastaavien toimien yhteydessä... Sinkkuelämästä on ikuisuus, mutta en vieläkään ole kaupunkikuvassa tai missään muotikuvissa nähnyt niitä.
90-luvun alkupuolellahan niitä oli vaikka minkälaisia. Jopa nahkaisia ellen pahoin väärin muista. Kuviota ja väriä löytyi mitä mätsäillä muihin vaatteisiin. Hiuksillekin se taitaa olla parempi kuin tällainen ohut lenksu.- -----
Eiköhän tässä ole kuitenkin kyse vain aloittajasta, joka ei tiedä mitä eroa on donitsilla ja valkilla.
- Donitsiksi
Hiusdonitseja tekee itse kädenkäänteessä kankaspalasta ja kuminauhasta!
- whallki
minä ainakin ymmärsin, että aloittaja puhuisi valkista.. kyllähän se aika donitsilta näyttää
- Tukka tötterölle
Joo, ehkä aloittaja puhui noista hius valkeista joilla tehdään kampauksia mutta sitten on näitä hiusdonitseja joilla saa ponnarin tai nutturan ja se jää näkyviin:
http://kauneutta.com/product_catalog.php?c=34
Glitter puhuu hiusdonitseista, jotkut valkeista:
http://nude.costume.fi/2012/07/03/glitterin-hiusdonitsit-2/- Tukka tötterölle
Korjaan, ei siis Glitter puhu vaan toi kirjoittaja eikä sekään puhu vaan kirjoittaa ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647