Mitä mieltä olette hiusdonitseista?

lovehiusdonitsi

Ostin omani tänään lindexistä 4€ Ja Ah! rakastuin heti,tässä hyviä puolia.
1.Helppo ja nopea laittaa
2.käy arkeen kuin juhlaan
3. jos on huono hiuspäivä niin tämä pelastaa
4.nutturasta saa sotkuisen näköisen ja elegantin juhliin sopivan.
5. kampaus käy moniin asuihin
6. kun et keksi miten laittaa hiukset tämä pelastaa

Huonot puolet
1.Donitseja saisi olla vähän useammassa eri värivalikoimassa kun vaan ruskea ja vaalea,sillä miettikää jos esim on punaset hiukset niin sieltä alta pilkistää sitte joku tummanruskea hiusdonitsi

Tässä mun mielipide kertokaa omanne eli just ne hyvät ja huonot puolet

8

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yödonitsi

Minä käytän hiusdonitsia yleensä öisin eli kierrän kosteat hiukset donitsilla päälaelle ja aamulla on ihanan tuuheat ja kiharat hiukset. Joskus käytän päivädonitsina perusvalkoista tai sellaista pantterikuosista.
      Niitähän voi väsätä itsekin helposti. Kuminauhaa ja kivan väristä kangasta (tilkkuja saa halvalla tai vanhoista vaatteista). Jos ei omista ompelukonetta, sellaisen voi hyvin ommella käsinkin.

• carried away

Onko donitsi tullut takaisin? Siis tarkoitan, että sitä voi käyttää myös silloin, kun astuu kotiovesta ulos? Itse en ole Sinkkuelämän jälkeen voinut käyttää donitsia kuin omassa kylppärissa kasvonpesun ja vastaavien toimien yhteydessä... Sinkkuelämästä on ikuisuus, mutta en vieläkään ole kaupunkikuvassa tai missään muotikuvissa nähnyt niitä.

90-luvun alkupuolellahan niitä oli vaikka minkälaisia. Jopa nahkaisia ellen pahoin väärin muista. Kuviota ja väriä löytyi mitä mätsäillä muihin vaatteisiin. Hiuksillekin se taitaa olla parempi kuin tällainen ohut lenksu.

• -----

Eiköhän tässä ole kuitenkin kyse vain aloittajasta, joka ei tiedä mitä eroa on donitsilla ja valkilla.

• Donitsiksi

Hiusdonitseja tekee itse kädenkäänteessä kankaspalasta ja kuminauhasta!

• whallki

minä ainakin ymmärsin, että aloittaja puhuisi valkista.. kyllähän se aika donitsilta näyttää

• Tukka tötterölle

Joo, ehkä aloittaja puhui noista hius valkeista joilla tehdään kampauksia mutta sitten on näitä hiusdonitseja joilla saa ponnarin tai nutturan ja se jää näkyviin:

http://kauneutta.com/product_catalog.php?c=34

Glitter puhuu hiusdonitseista, jotkut valkeista:

http://nude.costume.fi/2012/07/03/glitterin-hiusdonitsit-2/

• Tukka tötterölle

Korjaan, ei siis Glitter puhu vaan toi kirjoittaja eikä sekään puhu vaan kirjoittaa ;-D

• toimii1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      94
      4174
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      140
      3651
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      86
      3415
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2829
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1693
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1201
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1184
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe