Siis tulit taakse istumaan keskelle vaikka muuallakin olisi ollut tilaa ja tullessasi istumaan katsoit minua ajattelin jälkeenpäin, että meillä voisi olla jotain yhteistä joskus kun jäit pois taas katsoit minua en ymmärrä mitä yritit minulle kertoa tuolla tempullasi kun niin lähelle minua halusit päästä istumaan, siis kerro se nyt ja vastaa tähän?
Hei sinä ihana vaalea nainen 270 A
8
2105
Vastaukset
- Vaalea unelma
Halusin kertoa, että vetskarisi on auki.
- Liisa
Änkesin sinne taakse, koska olit levittänyt pelikassisi ja muut releet takaistuimelle kuin omistaisit puoli bussia. Teen aina niin, empiiristä tutkimusta ihmisten käyttäytymisestä julkisissa kulkuneuvoissa. "Anteeksi, mutta istuisin tähän". Se on käsittämätöntä. Hlö, joka on levittänyt kassinsa vierusistuimelle, katselee ympärilleen kuin selvittääkseen, etteikö tuo muka tosiaan muualle mahdu.
Tantat aina haukkuvat nuoria, jotka ovat niin niin huonokäytöksisiä. Omat tavat vaan tuppaavat unohtuun niiden stokkan kassien kanssa.
Joo, olit kiva vilkkusilmä ;) (vaikka sulla onkin vähän tanttamaisia tapoja...). Yleensä kuljen junassa ja siellä tuo homma osataan jotenkin paremmin. - Pöljä
Sanokaa edes mitä mulla oli päällä sillä hetkellä?
- Unelma
En muista mutta jotenkin pöljän näköinen olit.
- Pöljä
Unelma kirjoitti:
En muista mutta jotenkin pöljän näköinen olit.
Sano jotain mitä mulla oli päällä ja ja...
- unelma
Pöljä kirjoitti:
Sano jotain mitä mulla oli päällä ja ja...
NO en muista, mutta voin sanoa sua rehtoriksi!!!
- Pöljä
unelma kirjoitti:
NO en muista, mutta voin sanoa sua rehtoriksi!!!
Et sä voikaan... mutta kerro itsestäsi jotakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636