Kertokaapa nyt edes jotain mitä mahdollisesti tämän miespuolisen ystäväni päässä liikkuu! Olemme tunteneet n.pari vuotta (itse olen 26 ja mies 38) ja näemme suurinpiirtein aina parisen kertaa kuussa. Yleensäkin jutustelemme ja erotessa on ollut tapana halata. Nyt kuitenkin viime kuukausien aikana olen pannut merkille että tämä ystäväni on muuttanut käyttäytymistään, alkanut kuin huomaamatta lisämään hymyjään ja iskeä silmää. Ja nyt, viime kohtaamisemme jälkeen siinä halatessamme, hän yllättäen antaa minulle poskelle kunnon pusun! Sitä ei tosiaan ole tapahtunut aiemmin. Että mitähän tästä pitäisi päätellä?
Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?
8
1862
Vastaukset
- tulee vaan mieleen
itsekin olla ihastunut
- ainakin vaikutat
hieman kiihtyneeltä :)
- ihmettelevä nainen
ainakin vaikutat kirjoitti:
hieman kiihtyneeltä :)
No, myönnettäköön että taidan itsekin olla hieman ihastunut ko. mieheen ja iloinen tuosta pususta olin, mutta ehkä olen hieman kiihtynyt, kun en tiedä mitä pitäisi ajatella...Mutta osaako kukaan ajatella miehen logiikalla mitä tuon miehen päässä oikein on tuolla hetkellä liikkunut, kun noin yllättäen, ilman ennakkovaroitusta toimii?
- Selviö
ihmettelevä nainen kirjoitti:
No, myönnettäköön että taidan itsekin olla hieman ihastunut ko. mieheen ja iloinen tuosta pususta olin, mutta ehkä olen hieman kiihtynyt, kun en tiedä mitä pitäisi ajatella...Mutta osaako kukaan ajatella miehen logiikalla mitä tuon miehen päässä oikein on tuolla hetkellä liikkunut, kun noin yllättäen, ilman ennakkovaroitusta toimii?
pusut saattaa loppua jos kovin paljon mietityttää.Olisi ehkä parempi heittäytyä virran vietäväksi.Hölmöillessä tällaiset asiat saattavat saada yllättävän käänteen.
Sillä hetkellä sen hormoonitoiminta on ollut huomattavasti vilkkaampaa kuin naisilla yleensäkään.Jopa niinkin vilkasta että jos mitään ei vastapuolella tapahdu.Niin hänen eläytyminen asiaan saattaa ruveta tuntumaan turhalta tulevaisuudessa.
Miehet nimittäin eivät yleensä ole vain vähän ihastuneita.Ne joko ovat tosi ihastuneita tai ei ollenkaan. - ihmettelevä nainen
Selviö kirjoitti:
pusut saattaa loppua jos kovin paljon mietityttää.Olisi ehkä parempi heittäytyä virran vietäväksi.Hölmöillessä tällaiset asiat saattavat saada yllättävän käänteen.
Sillä hetkellä sen hormoonitoiminta on ollut huomattavasti vilkkaampaa kuin naisilla yleensäkään.Jopa niinkin vilkasta että jos mitään ei vastapuolella tapahdu.Niin hänen eläytyminen asiaan saattaa ruveta tuntumaan turhalta tulevaisuudessa.
Miehet nimittäin eivät yleensä ole vain vähän ihastuneita.Ne joko ovat tosi ihastuneita tai ei ollenkaan.Eli nyt siis pitäisi tästä tehdä johtopäätös että tämä mies on ihastunut minuun. Sitä kai minä olen vähän epäillytkin. Mutta kertokaapa tekevätkö miehet tuollaista yllättävistä päähänpistoista vai oliko tuokin harkittu teko? Täytynee vain katsella seuraavalla kerralla mikä on hänen suhtautumisensa minuun. Paras kai siis heittäytyä virran vietäväksi ja katsoa mitä tapahtuu...
- Mees
ihmettelevä nainen kirjoitti:
Eli nyt siis pitäisi tästä tehdä johtopäätös että tämä mies on ihastunut minuun. Sitä kai minä olen vähän epäillytkin. Mutta kertokaapa tekevätkö miehet tuollaista yllättävistä päähänpistoista vai oliko tuokin harkittu teko? Täytynee vain katsella seuraavalla kerralla mikä on hänen suhtautumisensa minuun. Paras kai siis heittäytyä virran vietäväksi ja katsoa mitä tapahtuu...
Ne pusut ovat kysymys onko alapäässä tilaa hänelle.
Siis ajattele olisiko tämä mies sopiva sinulle.
Muuhunkin kun pusuttelemaan, vaikka panokaveriksi ehkä aviomieheksikin.
- Maijuli
Voisko se tarkoittaa vaikka sitä että olet onnistunut nappaamaan minun mieheni;) nyyh...
Ilmoitti miulle ettei enää olla yhteyksissä. Minä taidan olla sinua muutaman vuoden vanhempi, joten vaihto minut nuorempaan. Pitää lähteä ryppyvoiteen ostoon, käy itsetunnolle.
En minä usko, että hän tuota pusuaan mitenkään suunnitteli. On sellainen ihminen, joka elää päivän kerrallaan. Ei välttämättä hänelle nii kovin vakava juttu. Olet tullut häntä lähelle, joten se oli kiitos luotettavuudesta jne.- ihmettelvä nainen
Toivottavasti ei Maijuli ollut sinun miehesi;) Niin, voi tosiaan olla että se pusu oli hetken mielijohteesta annettu, mutta minulle se kuitenkin oli tärkeä (ja sai minut aivan sekaisin). Moni on sanonut minulle että aivan selvästi tämä mies on ihastunut minuun ja nyt sen päätti sitten näyttää tällä tavalla. Hänellä on kyllä muitakin naispuolisia ystäviä, joita halailee, mutta ei rutista niinkuin minua ja jakele muille noita pusujaan. Kun siinä kävi niin, että olin juuri kääntänyt hieman päätäni erään ystäväni selittäessä minulle vieresä jotain, silloin tämä pusu poskelle tulla tupsahti ja hän sanoo siihen ilkikurisesti vihjaillen että "meni vähän ohi".
Kuukauden päästä on tilaisuus tavata hänet seuraavan kerran, joten täytyy katsoa mitä sitten tapahtuu...Laitoin kyllä hänelle mailia asiasta, mutta koska hänellä ei ole omaa nettiyhteyttä en tiedä koska hän pystyy viestini lukemaan...Aion kyllä vain mennä virran vietävänä ja katsoa mitä hän aikoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702874SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis731628- 1401552
- 691169
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li10956- 39831