apua!!!!

_nainen_

En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kirjoitan kummiskin. Olen nuori nainen 22 v ja olen tutustunut aivan ihanaan mieheen, en ole koskaan seurustellut ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa. Onglema on se että asumme eri paikkakunnilla matkaa on 50 km ja tiedä että toi ei ole paljon mutta itse olen kaukosuhteita vastaan koska tiedä että jotkut päättyy eroon, olemme vasta tutustumis vaiheessa mutta olen korviani myöten ihastunut häneen. Mies on ennenkin ollut kaukosuhteessa silloin nainen asui oulussa ja heidän juttu kesti 5 vuotta, en halua päästää tätä miestä menemään koska tässä voi olla minun ainut tilaisuus. Silti en tiedä uskallanko ruveta tämmöiseen suhteeseen pitäisikö minun vaan ottaa riski ja katsoa mitä tapahtuu, toivon että vastaatte tähän koska tarvitsen kipeästi apua..

8

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _nainen_

      *tiedän

    • 20+11

      Minä ainakin tarttuisin kiinni mahdollisuuteen :) Voittehan te myöhemmin vaikka muuttaa yhteen asumaan, jos teidän juttu kestää sen aikaa :) ja vaikka eroaisitte, voittehan te silti jatkaa ystävinä :)

    • 160km välimatkaa

      Tartu kiinni tilaisuuteen, 50 km on aivan naurettavan pieni välimatka kaukosuhteena, sen matkahan taittaa vaikka viikottain (päivittäin) junalla/bussilla/autolla. Ja, kun ei tavata ovathan puhelin, viestit ja Skype apuna (ovat kaiketi käytössä jo tässä tutustumisvaiheessa?)

      Se ei pelaa joka pelkää. Älä siis pelkää sitä, että juttu on ensimmäisesti äläkä todellakaan pelkää välimatkaa, vaikka kokemuksesta voin kertoa, että etenkin alun ensimmäiset pari-kolme kuukautta ovat niitä rankempia jolloin ikävä on piinaavaa ja toisen luo kaipaa. Toisaalta välimatka antaa myös mahdollisuuden tehdä niitä omiakin juttuja, hengähtää ja pohtia suhdessa kauempaa.

      • 160 km välimatkaa

        Niin ja jos kerta mies on aikaisemminkin ollut pitkäkestoisessa kaukosuhteessa niin se kertoo ainakin jotain siitä, että hän on kärsivällinen asian suhteen. Uskon myös, että hänelle tuo välimatkanne ei ole matka eikä mikään. Ongelma on siis enemmän omassa päässäsi. :)

        Ole rohkea!


    • Itsekin etäsuhteessa

      "itse olen kaukosuhteita vastaan koska tiedä että jotkut päättyy eroon"

      No kyllä ne muutkin suhteet voi eroon päättyä. Ei saman katon alla asuminen tee vielä autuaaksi. Oikeastaan hyvä vaan jos on jotain odotettavaa kuten esim. yhteenmuutto jos/kun se tulee aikanaan kyseeseen.

      Teit hyvin selväksi että tässä on se elämäsi tilaisuus. Pidä siitä siis kiinni. Jos miehesi kykenee ylläpitämään kaukosuhdetta 5v niin uskon että teilläkin juttu toimii. 50km ei ole matka eikä mikään.

      "Silti en tiedä uskallanko ruveta tämmöiseen suhteeseen pitäisikö minun vaan ottaa riski ja katsoa mitä tapahtuu"

      Se ei pelaa joka pelkää, sanotaan. Katso ihmeessä kuinka käy, eihän sinulla ole kuin voitettavaa. Tsemppiä!

    • tyttö pohjanmaan

      MIksi ette muuttaisi samalle paikkakunnalle hänen kanssaan?
      eikö samalla paikkakunnalla olisi opiskelupaikkaa joka kiinnostaisi asinua?

    • HEHEHEEEEEEEEEEE

      50km vaa välii voiko tota kaukosuhteeksi ees sanoo =D ? ittellä o tosiaan 190km välii ni sii kohtaa jo voi sis sanoo kauko suhde =D heh heh heh kiitos nauruista ku sain jutustas 50km ja vittu ongelmii tollasella pienellä matkalla XD huhhuh älä sit vaa seurustele se kaa jos noi vaikeeta XD

    • Andy123451

      50 km? Itsellenäi päivittäinen työmatkakin jo 70km suuntaansa.

      Täällä menty nyt vuosi välillä 900km (juu. Suomi on pitkä maa). Omasta puolestani voin sanoa, että toimii jos vain molemmilla tahtoa jatkaa yhdessä. No yhdessä on tullut oltua 7 vuotta, että ei hyvästä hevillä luovu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe