hupaisaa..

lionboy

Suomi24 treffisivulla,mollataan miehiä. Kuinka miehet etsii monella nimim. tai treffailevat montaa naista. Kuitenkin naiset itse tekevät juuri samaa.
Tutustuin todella kivaan ja fiksuun n50v naiseen. Hän etsii seuraa harrastuksiin.Tai ainakin sanoo niin.
Kertoo asiat rehellisesti, ja että katsoo yhden miehen kerrallaan.
Totuus on kuitenkin toinen. On hyvinkin monta miestä kierroksessa.
Piilottaa profiilin, joka käynnin jälkeen olettaen että sitä ei huomaa.
Kaiken lisäksi, hän osoittautui narsistiksi.
Mitä tästä opimme? Kannattaa olla varovainen.
Jos oikeasti aikoo löytää jotain... ei kannata valehdella.

8

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää sexiä

      Todella hupaisaa!Naiset ne hakee täältä suurin osa ,sexiä vaan ja ainoastaan..
      WAIKKA MUUTA VÄITTÄÄKIN..

    • e56jks

      Tuo nyt on vain yksi kokemus muiden joukossa.
      Olet niin harmistunut että piti ihan ketju tehdä asiasta ja alkaa puhua monikossa.

      Jos nainen sanoo katsovansa yhden miehen kerrallaan, ja piilottaa profiilinsa aina kun treffailee jotakuta niin millä tavalla hän on epärehellinen tai narsisti?
      Hänhän tekee juuri sitä mitä sanookin.

      Se että kirjoittelee sinun kanssasi ei tarkoita ettei muiden kanssa saisi kirjoitella.

      • lionboy

        En todellakaan ole harmistunut.. vaan helpottunut ja huvittunut.
        Tottahan jokainen kirjoittelee monellekin.. eikä siinä olekaan mitään pahaa..
        Kuinkahan montaa hän sit treffailee päivässä.. kun käy sivulla tunnin välein.. ja taas profiili piiloon..;D


      • lionboy kirjoitti:

        En todellakaan ole harmistunut.. vaan helpottunut ja huvittunut.
        Tottahan jokainen kirjoittelee monellekin.. eikä siinä olekaan mitään pahaa..
        Kuinkahan montaa hän sit treffailee päivässä.. kun käy sivulla tunnin välein.. ja taas profiili piiloon..;D

        Hmmmm.. Eikös se ole jokaisen oma asia... mitä etsii.. miten etsii.. ja missä etsii..??
        Mä olen ymmärtänyt.. että suomi24 treffisivu.. on ihan vappaehtoinen.. ja kaikille avoin.
        Jos jotakuta ärsyttää.. harmittaa.. kiukuttaa.. miten joku seuraansa etsii.
        Sieltä voi/saa poistua ihan lupaa kysymättä.. niin ei harmita..;))


    • 12+12

      Ilmeisesti tutustuit hyvinkin, kun päädyit narsismi-diagnoosiin? Eihän tuollainen persoonallisuushäiriö selviä kuin pidemmän tuntemisen myötä.. Tuli mieleen, ovatko kaikki narsisteja, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita?

      Ehkä hänellä on syynsä profiilinsa piilotuksiin? Eräs mies teki näin kun mustasukkainen ex stalkkasi ja häiriköi...

    • totuus on totta

      Monet tällä palstalla kirjoittelevat, että ihmiset etsivät nettideiteistä pelkkää seksiseuraa.
      Uskon kyllä sen miehistä, mutta että naisetkin?
      Vastatkaa rehellisesti naiset; oletteko harrastaneet seksiä nettitreffeillä?

    • sex ja sex

      Mä olen pariin otteeseen elämässäni hakenut pelkkää seksiseuraa, kun olen kaivannut seksiä ja säpinää. Foorumeina alastonsuomi ja livechat. Naisella on siellä hyvät markkinat, ja voi valita parhaat päältä, tällainen tavallisempikin nainen. Seksisuhteessa ne miehen ulkoiset ominaisuudet ovat aika tärkeässä roolissa, kuten myös seksitaidot.

    • Ei valheita

      No varmastikin noin. On siellä ihan tavallisiakin ihmisiä jotka etsii sitä helmeä sieltä suuresta joukosta ja joku löytääkin. Vaikeus lienee vain siinä mistä voi tietää mitä kukakin on ja miten luottaa toiseen. Onko missään ehdottomasti uskollisten ihmisten seuranhakufoorumia? Asia on vain niin että jokainen etsii juuri sitä itselleen sopivaa ja siksi voi käydä läpi useita ennenkuin nappaa sen oikealta tuntuvan kanssa. Varovainen on oltava jokaisen suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe