Lapselliset miehet

nei1

Nyt vituttaa, tapasin joku aika sitten mukavanoloisen pojun ja hetken juteltuamme vaihdoimme numeroita ja sovimme uudesta tapaamisesta. Pari kertaa kävimme ulkona syömässä ja elokuvissa (herrasmiehenä maksoi kaiken, näin niitä naisia saadaan) ja kaikki vaikutti hyvältä. Tänään oltiin sovittu että menen hänen luokseen kun hän tekee ruokaa ja että jään ehkä yöksikin hänen luokseen.

Alkuilta sujui hyvin ja ruoka maistui, mutta olohuoneen puolella oli järkytys, miehellä oli jumalauta telkkarin ympäristö täynnä jotain saatanan videopelejä, aikuisella miehellä. Yritin vaivautuneesti kysyä mitä ne siinä tekevät ja hän sanoi sen olevan hänen rakkain harrastuksensa. Sillä hetkellä kaikki jotenkin mureni, enhän minä nyt jumalauta minkään lapsellisen nörtin kanssa voi olla, olisi varmaan helvetin hienoja iltojakin tiedossa katsoen vierestä kun mies hakkaa jotain mariota.

Kuinka helvetin lapsellinen täytyy olla ettei koskaan kasva ulos noista, varmaan lisäksi tilaa jotain sarjakuviakin. Eipä tarvitse häntä enää nähdä.

40

3541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo?

      Joo, kannattaa hommata semmoinen mies joka harrastaa viinanjuontia ja naisten hakkaamista kännissä.

      • Ai muita vaihtoehtoja ei ole olemassa? Mies joko juo ja hakkaa tai sitten pelaa konsolipelejä?

        Onneksi tiedän, että suurin osa miehistä ei kuulu kumpaankaan ryhmään. Myös minulle olisi totaalinen turn off jos huomaisin, että aikuisen miehen rakkain harrastus on pelaaminen.


      • ohdakeotsa
        simasuuneiti kirjoitti:

        Ai muita vaihtoehtoja ei ole olemassa? Mies joko juo ja hakkaa tai sitten pelaa konsolipelejä?

        Onneksi tiedän, että suurin osa miehistä ei kuulu kumpaankaan ryhmään. Myös minulle olisi totaalinen turn off jos huomaisin, että aikuisen miehen rakkain harrastus on pelaaminen.

        makunsa kullakin. Täytyy minun kyllä tunnustaa, että aika heppoisin perustein muuten mukava ihminen jätetään, mutta makukysymys. Toisaalta herää kysymys. Koska tänäpäivänä konsolit ovat vallanneet suomalaisten kodit, niin yksinäisten miesten kuin lastenkin, ja niiden tarkoitusperät ovat laajentuneet super mariosta yleiselektroniikaksi, jolla voi surfata, katsella elokuvia ja kuunnella musiikkia... niin Mikä on se hyllystön sisältö joka saa naiset kiinnostumaan? tekniikan maailman vuosikerrat? Nietzschen koko tuotanto? Moottorin korjausvälineistöä?
        On kuitenkin ymmärrettävä, että konsolit yleistyivät 80- luvulla. Ne pojat, jotka aiheesta innostuivat ovat nyt reilu kolmekymppisiä. Minä näen sen harrastuksena siinä missä kalastuksen, nihilistisen maailmannäkemyksen tankkaamisen tai painonnoston. Jos kaverilla olisi ollut laitta täynnä leegoja niin okei, aloittajalla olisi ollut pointti.


      • löydyn treffeistä

        tiedoksi että minua viihdyttää lastenanimaatiot.Viimeksi olen katsonut Alvin ja pikkuoravat 3:sen,suosittelen!


      • luu5nen
        löydyn treffeistä kirjoitti:

        tiedoksi että minua viihdyttää lastenanimaatiot.Viimeksi olen katsonut Alvin ja pikkuoravat 3:sen,suosittelen!

        Hahhahha!!


    • 20+14

      En itse pelaa varmaan just sen takia kun oon muutenkin huono netin sun muiden konsolien kanssa mutta hyvinkin moni mies puolinen kaverini pelaa ja ikää yli kolkyt vee. Näköjään toisille kelpaa kun nämä ovat kuitenkin parisuhteessa. Vähän kun sanoisin että ******* mikä ämmä. Käy ***** jossain salilla ****** jotain kuntopyörää polkemassa ja jalkojaan venyttämässä. ****** menis kunnon ruumiillisiin töihin ja jättäis koko lapsellisuuden.
      Kaikki ei kuule ole juuri sinun klooneja ja vain sinun muottiin valmistettuja. Tuo mies ei todellakaan ansaitse sinua joten etsi joku samasta muotista valettu narsisti kuin itsekin olet.

    • melkeinnainen

      Parahin nei1. Saanen ilmoittaa sinulle uutisen; jos et itse kasva tuollaisesta ajattelusta ulos, joudut hyvin suurella todennäköisyydellä odottamaan unelmiesi prinssiä hautaan asti.
      Noh ei sentäs. Hyvällä tuurilla saat itsellesi miehen, joka ei pelaa videopelejä, mutta hällä saattaa olla sitten jonkin muu harrastus, todennäköisesti postimerkkien keräily.

    • zelda

      Olisiko provo?

      No joka tapauksessa... tässä olisi älykäs, kauniiksikin kehuttu, arvostetulla alalla työskentelevä kolmekymppinen nainen. Toivottavasti löydän sen miehen jonka hylkäsit, meillä olisi varmasti mukavaa yhdessä! Sinä voit jäädä sitä unelmiesi prinssiä hakemaan vaikka deittipalstalta. Toivotan onnea, sillä olette varmasti toisenne ansainneet...

      • Link

        Täällä olisi yksi 26v, akateeminen (opinnot jo suorittanut), pitkä ja melko komea.


    • 5+5

      Aika naurettavaa, muuten mies oli mieleinen mutta pelien löytymisen jälkeen täysi turnoff, olette te naiset ihmeellisiä..

      • Voihan pellet...

        "olette te naiset ihmeellisiä.."

        Joo, yleistä toki puoli maapalloa yhden mielipiteen perusteella. En jaksa uskoa, että yksikään teistä on oikeasti aikuinen ihminen, niin lapsellista tällainen "te naiset" -ajattelu on.

        Hohhoijaa.


    • peluriko

      On sitä pöllömpiäkin tapoja tapoja kuluttaa vapaa-aikaa ja nollata aivoja.

      Naisetkin pelailevat fb:ssä candy crush sagaa ynnä muita pelejä, miksi konsolipelit olisivat sit turn-off?

    • trollwarning

      Don't feed the troll...

    • sddsdsdsdsdssd

      Simasuuneiti on selkeä trolli ainakin. Ei kukaan aikuinen ihminen voi olla oikeasti noin pihalla kaikesta.

      Jos konsolipelaaminen on turn off, niin en ihmettele, että olette yksin. Tulee mielikuva sellaisesta loppuun asti vaativasta ihmisestä, jolla ei ole itsellään juurikaan annettavaa (kuivaa seuraa / huumorintajuton / nirppanokka / jne jne jne) Teitähän riittää.

      • miesvm1967

        Simasuuneiti on ihan asiallinen naisihminen.


    • Miksei pelejä sais olla hyllyssä? Nehän on hauskaa ajanvietettä siinä missä dvd-leffatkin joita on hyllyssä kans. Sit vielä musiikit siihen päälle.

      Ihan samanlainen harrastushan se on siinä missä autourheilunki harrastaminen tai jonkun muun asian aktiivinen harrastaminen. Mä vaan sanon että ompa pinnallista jos harrastuksen takia lemppaa mäkeen.

    • Ihme nipotusta

      Aika pikkusieluista touhua, jos muuten hyvälle miehelle antaa pakit joidenkin pelien takia. Kuulostat juuri sellaiselta kapeakatseiselta naiselta, jonka mielestä kaikkien pitää sopia siihen yhteen ja samaan muottiin ja tuossa ja tässä iässä ei saa tehdä sitä tai tätä.

      Jos konsolipelit ovat miehen mielestä mukavaa puuhaa, niin mikä siinä niin kovasti häiritsee? Sekö sitten tekisi miehestä aikuisemman jos katselisi saman ajan TV:stä jotain "aikuismaista" jenkkiroskaa?

      Luuletkos että kaikki sinun harrastuksesi ja touhusi ovat miesten mielestä jotenkin upeita ja hienoja harrastuksia? Voin kertoa, että tuskin ovat. Miehet eivät vaan ole samanlaisia pikkuisieluisia nipoja kuin sinä. Kyllä muutenkin on aikuisuus aika hataralla pohjalla, jos se johonkin pelaamiseen kaatuu. Muutenkin ihmetyttää joidenkin ihmisten jatkuva tarve esittää "oikeaa aikuista" ja se että ei voi tehdä jotain ettei vaaaan kukaan pääse sanomaan lapsellisksi.

      Mitä väliä, oikeasti?

    • Fiksu mies

      Kielenkäytön perusteella avaaja vaikuttaa SATAMAHUORALTA.

      Yäk!

    • ikuinen lapsuus

      Sellaistahan tää on miehiltä löytyy aku ankan taskukirjat kirjahyllystä,heti konsolipelien vierestä ja naisilla löytyy kirjahyllystä kaikki piirretyt leffat...

      • nainen olen

        No mulla ei ainakaan ole yhtään piirrettyä leffaa.


    • Totuus.

      Aloitus on provo, kukaan aikuinen nainen ei nimittele miehiä "pojuiksi".

      Sori aloitusprovon kirjoittaja, mutta jäit heti kiinni. Säälittävää kun nämä Suomi24:n ukot on täällä heti teilaamassa että "just tollasia te naiset ootte" :D ...pitäsköhän kuitenkin mieluummin puhua siitä, millaisia nämä naisina esiintyvät trollimiehet ovat?...

      • niin no joo ehkä

        Ei se varmaan provo ole..

        Tavallaan voin ymmärtää "ongelman" :D voihan se olla pieni järkytys jos pelit ei kuulu millään tavalla omaan elämään eikä esim. kukaan kaverikaan pelaile ja sitten tulee tämmönen "pikku ylläri". Oma eläntyyli voi olla enemmän tuolla ulkomaailmassa eikä siinä konsoli kädessä olkkarissa istuen. Mies teki virheen sanoessaan että pelaaminen on rakkain harrastus. haha. Moni tässä vähättelee tätä pelaamista mutta on se aika iso osa sen henkilön identiteettiä jos sanoo rakkaimmaksi harrastuksekseen, eli tekee sitä joka päivä niin paljon kuin sielu sietää. JA SIIS, siinä ei todellakaan ole mitään vikaa, varmasti löytyy joku nainen joka myös pelailee. En sanoisi miestä lapselliseksi..mutta kyseessä taisi olla aika hc pelaaja.. siitä ei moni muukaan jaksaisi innostua:P


    • -------------

      Täytyy sanoa, että minulle tuo olisi myös aika paha turn off. "Rakkain harrastus" tarkoittaa sitä, että kaikki mahdollinen vapaa-aika vietetään kaikkein mieluiten pelin seurassa. Kuka haluaa sellaista puolisoa? Ihan selvää on, että itse jää arvoasteikolla pitkälle pelin jälkeen. Jos rakkain harrastus olisi vaikka jalkapallo, niin sitä pelaisi maksimissaan tunnin-pari päivässä, sekin on paljon, mutta muun ajan olisi vapaa tekemään jotain muuta. Jos rakkain harrastus on konsolipelit, niin sittenpä loppuelämä menisi mukavasti katsellen, kun mies pelaa, mikäli sellaisen kanssa yhteen lyöttäytyisi. Kyllä vähemmälläkin tuntee itsensä hyväksikäytetyksi ja hylätyksi ja täysin epäarvostetuksi.

      Jos mies nyt joskus aikansa kuluksi pelailisi, kun ei ole parempaakaan tekemistä, vaimo on poissa kotoa tai tekee jotain omia hommia jne, niin se olisi minulle ihan sama, mutta rakkain harrastus pelaaminen ei saa olla. Siis minun miehelleni, muut valitkoon miehensä omilla kriteereillään.

    • akateeminen M

      No mitä jos olisi ollut hylly täynnä aikuisviihdettä?

    • AinaVääräNainen

      Vittuunnu rauhassa, joku tätä miestä arvostava nainen saakin kullan itselleen. :D Mitä väliä, jos mies pitää peleistä? Niin pitää moni nainenkin, esimerkiksi minä. Mä tykkäisin, jos joku pelailisi mun kanssa vaikka edes sen yhden pelikentän ajan. Se on rentouttavaa. Harrastus siinä missä musiikki ja leffat. Sitä paitsi, mulla puolestaan kuluisi aikaa omiin taiteellisiin juttuihin sillä välin, kun mies pelailisi pelejään. So fucking what!! Kai jokaisella on oikeus omiin harrastuksiin? Ja sä olisit vissiin vienyt sen balettii, teatterii, museoon jossa se muumioituis tylsyydestä? :D

      Ja jos sä etsit miestä, joka ei pelaa ja käy jossain baletissa, niin sä etsit neulaa heinäsuovasta (mahdollisuus on, mut ei mikään 99%). Eikä kukaan sua pakottais katsomaan, voisit sillä välin kun mies pelaa, niin vaikkapa käväistä konsertissa kuuntelemassa Mozartia.

      Et kovin fiksulta vaikuta, jos mies ei saa edes pitää omia harrastuksiaan elossa!

      Joku sanois samaa minustakin, mut en mä väitä olevani fiksu tai edes kelpaavani ainekaan ulkokuorelta.

    • Mies 29

      Eikös ennen ollut tapana, että koko kylän väki kerääntyi yhteen pitämään hauskaa ja leikkimään lasten ja toistensa kanssa...

      Ainoa lapsellinen on mielestäni sellainen, joka suhtautuu asioihin noin jyrkästi kuin aloittaja.

      Elämä mee ohi, jos sen antaa mennä...

    • Hieno provo taas :)

    • Vilwa

      Mä olisin ainakin innostunut ja haastanut herran pelaamaan. Kuivikset eivät kiinnosta ketään!

    • mies__1979

      Heh, mulla ei konsolipelejä ole, kun ei konsoliakaan, mutta simssejä löytyy macille (pelaan kuitenkin aika harvoin, kun niihin jumittuu aika helposti) ja lautapelejä vielä enemmän! Vaikka jonkun kanssa parisuhteessa olisikin, niin kai molemmat ovat yksilöitä ja voivat tehdä vapaa-aikanaan mitä haluavat. Toki toisen toiveet voi ottaa huomioon eikä pelaa niin paljon, ettei ehdi seurustella. Älytön syy jättää toinen. Kannattaisiko sitten laittaa profiiliin, että "minua ei kiehdo mies, joka pelaa konsolipelejä"??

    • tahv0911

      miksi miehellä ei saisi olla harrastuksia vaan hänen pitäis olla Sinun orjasi? Pitäiskö miesten hyväksyä joku sinun typerä harrastuksesi, esimerkiksi Salattujen elämien katsomisen tai vastaavan? Tai sen että kirjoitat blogia tai jotain vastaavaa?

    • hiilariplösö histori

      Mun eksä oli sellainen, pelasi suurimman osan ajasta, ruokakin jäähtyi lautaselle. Suklaalevy päivässä riitti ruoaksi.

    • En ole nörtti

      Eikö melkeenpä kaikki pelaa jotain, enemmän tai vähemmän? Mullakin on tuossa xbox:i ja tukku pelejä, joita tosin pelaan nykyään ehkä sen pari tuntia viikossa. Suurimmaksi osaksi katselen konsolilta leffoja, kun ei ole dvd-soitinta.

      Ei se tee vielä nörttiä tai ole lapsellista, jos omistaa Nintendon! Nörtti on se, joka ei pääse koneelta/konsolilta pois, eikä käy ulkona muutenkaan kuin ruokakaupassa ostamassa pelievästä. Tunnen näitä ääri tapauksia, jotka pelaavat varmaankin vähintään sen 10h per päivä.

    • -------------

      "Amerikkalaisten pelaajien keski-ikä on nyt 30 vuotta. Aiemmin ikä oli hiipinyt jo 37 vuoteen saakka. Taustalla on muutos pelaajien iän tilastoinnissa, sillä nyt mukana ovat myös mobiilipelit, joiden keskimääräiset pelaajat ovat tuntuvasti muuta pelikansaa nuorempia."
      http://www.shouthill.fi/2012/08/1648/

      Mitä vikaa siinä on jonkin verran pelailee videopelejä? Sama kun vertaisi jotain aerobicia tai mitä lie tanssitunti nro 123:sta kuntosalilla se ja se huuhaaksi tai hölmöksi harrastukseksi. Ylenpalttinen pelaaminen onkin sitten ihan sairasta, mutta täysin oma lukunsa. Ajanvietteenä melkein peli kuin peli on ihan jees.
      Ja kuten linkkaamani suhteellisen tuore juttu kertoo, ei se ole mikään lasten harrastus.

      Tietysti jos toisesta on pakko löytää joku vika, varmasti löydät. Melko varmasti löytyy sinustakin. Mikset vaan puhu asioista miehelle selvällä suomella ilman mitään helvetin vihjailuja? Jos haluat erota niin sano se ääneen äläkä vihjaile tai valita jostain tyhjänpäiväisestä asiasta.

    • lifemocker

      "(herrasmiehenä maksoi kaiken, näin niitä naisia saadaan)"

      väärin, noin ne hyväksikäyttäjät paljastuu (eli sinä)

    • 13+19

      No jopa oli tekstiä, ei meidän työpaikalta esimerkiksi löydy varmaan yhtään alle 35 v miestä, joka ei pelaisi.

    • pleisteissön

      En halua liikaa puolustella pelaamista, minustakin se on turn off... Mutta on se kumminkin sellaista interaktiivista tekemistä hienosti sanottuna, toisin kuin tv:n katselu. Jotkut pelit kehittää nokkeluutta, joissain on sosiaalisuutta kun netin kautta on oikeita ihmisiä mukana. Mutta telkkaria voi katsoa kahdestaan kulta kainalossa ja herkutella samalla, pelaamisesta tulee heti toisen ulkopuolelle sulkeva mielikuva. Vaikka toinen sattuisikin osallistumaan niin siinä kuitenkin keskitytään pitkälti peliin eikä toisiinsa.

      Jos mies elää pitkään yksin, elämästä voi muodostua aivan muuta kuin haluaisi. Jos pääsee parisuhteeseen niin mies voi kyllä muuttua kuin taikaiskusta. Tai häntä voi pyytää muuttamaan jotain tapaa ja hän voi sen mielellään tehdä. Naiset ei vain tätä tajua koska eivät itse välitä kenestäkään eikä tajua mitä yksin eläminen miehelle on. Ylipäätään on typerää hylätä toinen ensimmäisten treffien tuottaman mielikuvan perusteella. Mies harvoin tekee sellaista, koko loppuelämä ja kenties ylipäätään elämän jatkuminen on siinä kyseessä!

    • pavi ami

      Pelaaminen on p-pelin hiplaamista. ja hiplaaja on sopiva partneri emotaudista kärsiville, jotka haluavat siivota ja laittaa ruokaa.

    • ex peluri

      Sinkkuna tuli itsekkin pelattua ajan kuluksi, siihen tosin saa hurahtamaan paljonkin aikaa. Sittemmin kun aloin seurustella ja oli parempaakin tekemistä, niin pelaaminen jäi. Joskus pelailen kun nykyinen vaimo ei ole kotona eikä ole muutakaan, mutta ei tulisi mieleenkään pelata jotain peliä jos on naisseuraakin tarjolla tai tärkeämpää tekemistä. Eli sinuna katsoisin miten tuo sinuun mukava poju käyttää aikansa, jos se alkaa sinulle näyttämään ja esittelemään pelejään "Pelaan vaan tän loppuun" niin anna olla. Mutta jos keskittyy sinuun ja antaa pelien olla rauhassa niin kannattaa käydä toistekkin kylässä.

    • Anonyymi

      Huudetaa iihaata ja oumaikottia. Juodaan pari kaljaa ja sitten on fan! Nänni pitää tirkistellä ja on niin uskomatonta ja oumaikottia. Pillunkateus on ehdoton jenkkikulttuurissa. Lapsia!!!

    • Anonyymi

      Pelaaminen on viihdettä kuten on elokuvatkin some ja muut jutut. Suutut varmasti myös miehille jotka katsovat elokuvia? Salatut elämät siinäpä aikuista järkevää katsottavaa? Moni nainen katselee muumeja en ole edes lapsena tykännyt. Siinäkin järkevää aikuista katsottavaa. Enpä haluaisi törmätä kaltaiseesi tyttöön joka ei ole kasvanut vielä naiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe