Temesta, Diapam, Oxynorm

sekaisinkaikkia

Kun masentaa ja ahdistaa ja vituttaa koko elämä vedän vaihtelevalla annoksella näitä kaikkia aika lailla sekaisin. En kuitenkaan kourakaupalla. Tekevät vähän rennomman olon.

11

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaatlääkkeeni.

Vielä kun haet tramalei ja xannuttuja ne kyllä tehoo, mut älä kaikkia ota kerralla vaan noita tramalia mahdollisimman vähän ja xanorei joku 2mg niin kyllä alkaa tepsimään ja vielä jos siihen vähän swimbaa lisää niin kyllä on hyvä, mut morkut on kans hyviä..

• 1-3mg illalla

kuinka pitkään temesta 1mg tabletti vaikuttaa tai pitäss vaikuttaa jä mikä on normaali annos ? Mulle märättiin 1-3tab ilalla uni vaikeuksien hoitona . Minulla on se vika että minulle pitää määrätä aina kaikkia lääkkeitä isoin mahdollinen annos jos ees ojatellaan että siitä olisi jotain apua minulle :/ kiitos jos joku jaksaa vastata tähän .

• 1234567

Mä olen käyttänyt kaikia muita bentsoja paitsi Xanor sekä myös Tramalia ja Imovane 7.5mg. Nyt ei bentsot auta enää millään annoksilla,kun pää tottunut ja tuosta Tramalista ei tullut oikeastaan mitään "fiiliksiä" Ahdistuneisuuteen mäkin niitä otin.

Temesta ei koskaan mulla auttanut uneen.

• ahdistunut n

Pystyisikö joku luopumaan mulle rivatriliä?

• 1234567

Rivatril toimi ja auttoi ainakin mulla kaikista kokeilemistani bentsoista huonoimmin. Opamox parhaiten, mutta on vaikea pitää taukoja niiden käytössä,että auttaisivat entisillä annostuksilla...
        Millainen on Diapam 2mg? Mulla oli joskus sitä "lievempää" versiota,jonka vaikutus hävis melko nopeasti.

• 1-3mg illalla
        1234567 kirjoitti:

Rivatril toimi ja auttoi ainakin mulla kaikista kokeilemistani bentsoista huonoimmin. Opamox parhaiten, mutta on vaikea pitää taukoja niiden käytössä,että auttaisivat entisillä annostuksilla...
        Millainen on Diapam 2mg? Mulla oli joskus sitä "lievempää" versiota,jonka vaikutus hävis melko nopeasti.

Mitä teen? en saa vieläkään kunnolla nukkuutta:/ vaikka lääkeitä menee tuo temesta 1-3mg ja tenox20mg 2kpl ja vielä melatoni 6mg ja sirralud 4mg toiseen vaivaan ilalla ja silti en saa nukuttua ? Onko teillä neuvoja ? kepitinor lääkettä en halua siitä olen vasta päässyt pois ! Ja sekin meni isolla annoksella ! Ku mulle pitää aina antaa kaikkea lääkettä todella pajon että auttaa mulle ei pienet määrät siitä :/ kiittäen uneton .

• vahavatlääkkeet
        1-3mg illalla kirjoitti:

Mitä teen? en saa vieläkään kunnolla nukkuutta:/ vaikka lääkeitä menee tuo temesta 1-3mg ja tenox20mg 2kpl ja vielä melatoni 6mg ja sirralud 4mg toiseen vaivaan ilalla ja silti en saa nukuttua ? Onko teillä neuvoja ? kepitinor lääkettä en halua siitä olen vasta päässyt pois ! Ja sekin meni isolla annoksella ! Ku mulle pitää aina antaa kaikkea lääkettä todella pajon että auttaa mulle ei pienet määrät siitä :/ kiittäen uneton .

Nykyään tarjotaan väsyttäviä masennuslääkkeitä unettomuuteen. Mutta ne ei sovi noitten kans eli pitäs lopettaa nuo mitä käytät.

• 1-3mg illalla
        1-3mg illalla kirjoitti:

Kun vain tuntuu että ei jaksa enään ! Lääkeitä on kokeilut vaikka mitä ! Kertokaa nyt jotain vaikka jotain vaiehtolääke joka on hyvä tai hoito mutta ei saa olla kallis kun ole eläkkeellä :/ tää on niin raskasta että en jaksa koita enään tätä yhtään :(

• Contteja mullakin on
        1-3mg illalla kirjoitti:

Kun vain tuntuu että ei jaksa enään ! Lääkeitä on kokeilut vaikka mitä ! Kertokaa nyt jotain vaikka jotain vaiehtolääke joka on hyvä tai hoito mutta ei saa olla kallis kun ole eläkkeellä :/ tää on niin raskasta että en jaksa koita enään tätä yhtään :(

Mirtazapin auttaa mainiosti.

• phphph

Sekakäyttö ei ole pitkäaikainen ratkaisu. Sinulla on selvästi päihdeongelma. Olethan jo hoidossa ? Jos et, hakeunu ihmeessä, sillä ongelmat tuppaavat kasvamaan ja pahentumaan, ellei niitä hoideta. Olet sekakäyttäjä. Kaikki lähtee siitä, että myöntää itselle olevansa päihderiippuvainen. Vaaraksi omalle terveydellesi. Nautinnollasi voi olla salakavala, akuutisti tappava ominaisuus. Etköhän nyt tarvi ihan psykologin, psykoterapeutin, psykiatrisen sairaanhoitajan ja etenkin psykiatrin apua.

t. asiaoista jotain aika paljon tietävä...

• 1-3temesta

Aika on psykiatrille tämän viikon toruaina ja kävin siellä toissa torstaina ja silloin määrättiin tuon temesta ! Olin itse vähän sitä vastaan nytkin tänä ynnä en vielä ole nukkunut yhtään !ja takana on erittäin raskas päivä koko päivä liikkeessä ja touhua ja silti en saa unta :/ ja tiedoksi en käytä yhtäään alkohoolia ! Tiedän kyllä että lääke riippuvuus voi tulla vaikka alkohoolia ei käytä yhtään ! Ja sitä minä pelkään :/ !! t. Uneton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe