Kultakurkku-kisat?

ans kattoo menenkö

Millainen kisa on Kultakurkku-karaokekisa? Kokemuksia? Pääseekö joka ikäryhmästä joku jatkoon? Tekisi mieli mennä kokeilemaan, mutta vähän vanhempana ihmisenä en pärjää nuorille laulajille. Mutta jos saa kisata oman ikäistensä kanssa, niin sitten voisi onnistuakin, ehkä.

27

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laulamaan vaan

      Minäkin ajattelin niitä kisoja mutta valaisiskos joku lisää :) Montako kappaletta esitetään ja millainen tuomaristo siä on ja ja ja ja :)

    • ei ikinä

      alku karsinnas kaikki kilpailee ilman ikä luokkia ja sehän on täysin p....stä miun mielestä

    • p-utin

      joo kannattaa mennä. kaikki pääsee jatkoon, jos jonkinlainen ääni tulee kurkusta. nää alkukisat on näitä juttuja että saadaan vain mahdollisimman paljon kisailijoita mukaan. bisnes on bisnes. sit itse loppukilpailun eka vaiheessa saat laulaa 15 sekkaa, ja ehkä lähteä kotiin......

      • summassaari

        juurikin näin! karsintoja ei tartte pelätä, sllä kaikki pikkasenkin laulua tapailevat pääsee jatkoon.... loppukilpailun eka päivästä melkein kaikki pääsee seuraavalle päivälle(lue ravintola ottaa yöpyjät)ja sitten onkin tiukka seula....jos olet hyvä laulaja mielestäsi niin parempiakin kisoja löytyy;)ja vielä naisvaltainen tuomaristo on ollut viimevuosina....


    • ei ikinä

      ei alkukarsinnoista kaikki hyvät pääse jatkoon monia hyviä putoo jo siellä kyl nois kisois mennään kaveri pohjalta jatkoon...

    • mitäh mitäh

      Nyt on p-utin ja summassaari tainneet olla ihan eri alkukarsinnoissa kuin minä. Ei todellakaan Kultakurkku-kisoissa mene kaikki vähänkin laulutaitoiset jatkoon, ei ainakaan etelä-Suomessa ole menneet!

    • laulaa voi kisattaki

      Joku jo tuossa aiemmin sanoikin, että alkukilpailussa ei ole ikäluokkia ja niinhän se taitaa olla. Eli jos vaikka itse kilpailet vanhemmassa ikäluokassa, niin ei siitä ikäluokasta välttämättä oteta ketään mukaan jatkoon alkukilpailusta, kaikki yrittäjät on samalla viivalla. Ja jatkoon menee yleensä vaan 2 tai 3 per alkukilpailu. Usein ne jatkoon pääsijät taitaa olla sieltä nuoremmista ikäryhmistä, luulen. Kommentoikaa, jos teillä on erilaisia kokemuksia ja näkemyksiä.

      • summassaari

        heh, sarjan ja kanssakilpailijat voi valita jos olet mukana"hommassa", katsopa täältä aikaisempia kisoja:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4879078
        Olin mukana ko.kilpailussa ja juurikin näin toimittiin!


    • kultiskurkkis

      Pääseekö kultakurkku kisassa toiselle kierrokselle vain he joilla näkyy tiedoissa että ovat pärjänneet siinä ja siinä karaokekisassa ja ovat käyneet opiskelemassa laulua ja se ja se opettaja opettanut. Siis voiko *pystymetsästä* voittaa kultakurkkukisaa tai päästä edes finaaliin?

    • Pertti Ylermi

      Kaikki pääsee kekä vähänkin osaa suutaan aukoo alkukarsinnoissa.sen jälkeen alkaa jyvät erottua akanoista.

    • Llaulattaa

      En tiedä missä Pertti Ylermi on käynyt laulamassa tai kuuntelemassa, mutta ainakin etelä-Suomessa kaikki kisat ovat täynnä hyviä laulajia ja vain harvat ja valitut pääsevät jatkoon. Jatkoon päästäkseen pitää osata laulaa, ei vain suutaan aukoa. Varmaan ainakin finaalivaiheessa järjestäjät "tutkivat" laulajien taustoja, mutta haluaisin uskoa, että ilman laulukoulutustakin voi päästä jatkoon. Kunhan on siis hyvä laulaja ja esiintyjä.

    • Wiljami 9

      Pertti ylermi on oikeassa. Sinne halutaan kovasti maksajia että järjestäjät saisivat mania. Samat tyypit sitten valitsee vuodesta toiseen jatkajat 2min laulun perusteella. Ihmettelen kovasti. Palkitaan sitten monta kertaa kävijät. Vaikka parhaat jäävät rannalle.

    • Unto 10

      Varsinkin miesten 50 sarjassa pidetään monta kertaa mukana olleita jatkossa , ei hyvää tuomarointia . Ei kantsi mennä mukaan samat tuomarit.
      ,

    • Levyttää

      Ei kannata vieläkään osallistua . Hirveesti tuntuu olevan pyrkijöitä. Tää Ile on niitten vetonaula yrittävät siten saada laulajia,lue maksajia tälle farssille. Ei Ile tee teistä kumminkaan levylaulajaa ottaa hinnan pois ja lähtee. Samat tuomarit kuin ennenkin. Mut kuka jää laittakaa Ruotsalaisille kampoihin.6

    • Ei levystä

      Ei ruotsalaiset oo sen parempii laulajii. Ihan oikeesti

    • Kualeppi

      Mutta niillä on tutut tuomarit.

    • Elmu66

      Toivon finaalitapahtuman karaokevetäjän vaihdosta. Lahjottavissa ja kieroiltavissa - lähipiiri vinkkaa, kenelle säädöt persiilleen. Tietäisipä kisajohto tästä...

      • Kuhastus

        Olen täysin samaa mieltä. Pitäis olla enempi keskustelua, niin tulis näihinkin asiohin korjaus.


      • turha vaiva
        Kuhastus kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Pitäis olla enempi keskustelua, niin tulis näihinkin asiohin korjaus.

        Ei ne asiat keskustelulla muutu. Bisnes on bisnestä ja ei siinä rutinat auta!


    • Kurkpolvi

      Älkää menkö sitä bisnestä rahoittamaan ,niin siitähän saisivat vähän pähkäilyä. Kaljakin siellä juukelin kallista.

    • Maksiina

      Se oli sitten ruotsi joka voitti 50v sarjassa molemmat palkinnot. Mitä mieltä, olitko paikalla?

    • ihmettelijä

      ..törkeetä rahastusta, 0.4 kalja 6.20 ei ihme että "peräkontti baari" oli suosittu :)

      • Hessuli

        Olikko laulamassa?


    • därför och varför

      Samat nimet Ruotsista pärjäsivät myös viime kesänä ainakin Karaoke Legenda-kisassa. Jotain ne sitten kai tekevät paremmin kuin suomen suomalaiset?

    • Luulija

      Mitähän luulisit?

    • Jännä juttu

      Oli tuo aika erikoinen homma kokea. Lauletaan reilu minuutti, kukaan ei anna palautetta ja sitten yöllä käydään katsomassa ettei ole nimeä listalla. Sitten voikin lähteä vaikka kotiin. Jotakin palautetta jäi kaipailemaan muiltakin kuin kavereilta.

    • Anonyymi

      Joopa-joo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe