Festariseuraa 2013 !!

Erkku92

Olisi kova hinku päästä festareille kesällä, enkä yksin haluaisi lähteä ja maksaa itseäni kipeäksi.

Haluaisin ainakin blocfesteille ja pipefesteille.

Olisi mukavaa saada seuraa.
Majoitusvaihtoehtoina minulla on näillä näkymin hotelli.

Ota yhteyttä; [email protected]

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))

Mooikka!

Mä oon suuntaamassa provinssiin ja campissa ois kiva majottua. Kaverit ei oikeen innostu, siispä etsin seuraa täältä :)
      Olen 21-vuotias rento tyttö, joka ettii rentoa ja huumorintajusta seuraa. Plussaa toki teltanpystytystaidoista :D En etsi välttämättä sellaista 24/7 minussa roikkuvaa seuraa, vaan sellasta "telttarykelmäkaveria". Mutta jos yhtään kiinnostaa, niin olisi kiva, jos jaksaisit laittaa s-postia : provinssi.seuraa[a]outlook.com

• Erkku92

Yöpymiskulut kun menevät puoliksi niin ei ongelmaa. Aluksi saatan olla ujo, mutta se menee nopeasti ohi. Telttaa viimeksi pystyttänyt yli kuusi vuotta sitten, joten taidot taitaa olla ruosteessa..

• Mariatis

Ootko jo liput hommannut? Kiinnostaako HALVAT Vip-passit? Katso Huuto.net kohdenumero: 269701917

• prooovinssi

teltanpystytys nyt ei mitään avaruustiedettä ole joten varmaan onnistuu ;D toivottavasti löydät seuraa! itelle saapu liput eilen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe