Luin kirjan Parantava paasto ja tulin siihen tulokseen että haluan kokeilla puhdasta vesipaastoa. Aion vesipaastota ainakin kaksi viikkoa, riippuen olosta. Kirjottelen tänne joka ilta miten päivä meni ja miltä olo tuntui. Ennen ja jälkeen kuvat voin sitten vesipaaston lopuessa laittaa tänne. Huomenna, 10 päivä huhtikuuta, on ensimmäinen paastopäivä!
Parantava vesipaasto
5
232
Vastaukset
- vielä vähän aikaa
Tsemppiä paastoon! Itsellä on nyt seitsemäs päivä menossa ja jatkan ainakin vielä kolme päivää. Katson sitten tilannetta uudelleen, jatkanko vielä.
- Paastoillenmennään
Huipusti oot pysyny paastolla, oliko kolme ensimmäistä päivää vaikeimmat? Niin ja kiitos tsempeistä!
- vielä vähän aikaa
Paastoillenmennään kirjoitti:
Huipusti oot pysyny paastolla, oliko kolme ensimmäistä päivää vaikeimmat? Niin ja kiitos tsempeistä!
Mulla oli kahtena eka päivänä nälkä, mutta ei pahasti. Kolmannesta päivästä alkaen ei ole ollut näläntunnetta. On ollut tosi hyvä olo ja ajattelinkin jatkaa paastoamista vielä niin, että tulee kaksi viikkoa täyteen. Ainut huono puoli on ollut, että suu maistuu pahalle koko ajan ja joinain päivinä olen vesi kielellä suunnitellut tulevia kevyempiä ruokia. Paaston jälkeenhän pitää tosi varovasti alkaa vatsaa tottumaan ruokaan...mutta senhän varmasti jo tiedätkin.
- vielä vähän aikaa
Vieläkö olet jaksanut paastota, kun ei ole mitään kuulunut? Itsellä huomenna tulee kaksi viikkoa täyteen ja mahtava olo. Nyt jälkikäteen miettiessä huomasin, että sama hyöty tulee jo neljässä päivässä. Aiemmin olen pitänyt neljän ja 10 päivän mehupaastoja ja tullut siihen tulokseen, että seuraava paasto (ehkä vuoden päästä) on se neljä päivää. Jos nyt paastoat ensimmäistä kertaa, niin sulla oli ehkä liian pitkä aika tuo kaksi viikkoa?!
- 522525255252
Kesti kauan löytää tämä palsta mille olin kirjottanu vesipaastostani. :D Tosiaan siirsin paastoa parilla päivällä ja tein uuden keskustelun kun en tätä löytänyt. Nyt siis menneillään vasta toinen päivä ja täällä tää keskustelu http://keskustelu.suomi24.fi/node/11410619 . Niin no, vaikee sanoo vielä kun oon näin alussa. Tottakai jos pahalta tuntuu niin lopetan ennen kuin tulee toinen viikko täyteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766