Luin kirjan Parantava paasto ja tulin siihen tulokseen että haluan kokeilla puhdasta vesipaastoa. Aion vesipaastota ainakin kaksi viikkoa, riippuen olosta. Kirjottelen tänne joka ilta miten päivä meni ja miltä olo tuntui. Ennen ja jälkeen kuvat voin sitten vesipaaston lopuessa laittaa tänne. Huomenna, 10 päivä huhtikuuta, on ensimmäinen paastopäivä!
Parantava vesipaasto
5
244
Vastaukset
- vielä vähän aikaa
Tsemppiä paastoon! Itsellä on nyt seitsemäs päivä menossa ja jatkan ainakin vielä kolme päivää. Katson sitten tilannetta uudelleen, jatkanko vielä.
- Paastoillenmennään
Huipusti oot pysyny paastolla, oliko kolme ensimmäistä päivää vaikeimmat? Niin ja kiitos tsempeistä!
- vielä vähän aikaa
Paastoillenmennään kirjoitti:
Huipusti oot pysyny paastolla, oliko kolme ensimmäistä päivää vaikeimmat? Niin ja kiitos tsempeistä!
Mulla oli kahtena eka päivänä nälkä, mutta ei pahasti. Kolmannesta päivästä alkaen ei ole ollut näläntunnetta. On ollut tosi hyvä olo ja ajattelinkin jatkaa paastoamista vielä niin, että tulee kaksi viikkoa täyteen. Ainut huono puoli on ollut, että suu maistuu pahalle koko ajan ja joinain päivinä olen vesi kielellä suunnitellut tulevia kevyempiä ruokia. Paaston jälkeenhän pitää tosi varovasti alkaa vatsaa tottumaan ruokaan...mutta senhän varmasti jo tiedätkin.
- vielä vähän aikaa
Vieläkö olet jaksanut paastota, kun ei ole mitään kuulunut? Itsellä huomenna tulee kaksi viikkoa täyteen ja mahtava olo. Nyt jälkikäteen miettiessä huomasin, että sama hyöty tulee jo neljässä päivässä. Aiemmin olen pitänyt neljän ja 10 päivän mehupaastoja ja tullut siihen tulokseen, että seuraava paasto (ehkä vuoden päästä) on se neljä päivää. Jos nyt paastoat ensimmäistä kertaa, niin sulla oli ehkä liian pitkä aika tuo kaksi viikkoa?!
- 522525255252
Kesti kauan löytää tämä palsta mille olin kirjottanu vesipaastostani. :D Tosiaan siirsin paastoa parilla päivällä ja tein uuden keskustelun kun en tätä löytänyt. Nyt siis menneillään vasta toinen päivä ja täällä tää keskustelu http://keskustelu.suomi24.fi/node/11410619 . Niin no, vaikee sanoo vielä kun oon näin alussa. Tottakai jos pahalta tuntuu niin lopetan ennen kuin tulee toinen viikko täyteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754