Siis on se kumma että tonne treffeille on eksyny kaikki tyypit jotka on elämäntapa liikkujia ja savuttomia sekä alkoholia käytetään vaan hyvin harvoin :DDD
Haha, miten se ei live elämässä oo ollenkaa niin että 1/ 100 poltaa esim tupakkaa, vituttaa tollanen paskan jauhaminen.
Itelläni ainaki lukee naisena suoraan millanen olen.
Lähenkin täst kaljalle ja tupakalle :)
Täydellistä porukkaa
6
260
Vastaukset
- elreino
Niiiiiiiin... moniko tuolla on oikeasti.. sitä mitä sanoo olevansa..
Ehkä 10%.. koko porukasta on oikeasti sitä mitä sanoo. - tavis mies.
Muuta mun luokse kuukaudeksi niin huomaat että minä en polta en juo kaljaa joka viikko ja käyn salilla usein.
- aito1
Ei se siis mua haittaa jos paheita on, vaa se että siellä kierrellää asioita :D
Sitte ei uskalleta kuvaa kuitenkaa laittaa! Taidan lopettaa koko touhun, vaikka siel viestejä kiitettävästi pukkaakin :)
- dyfughji
Ryyppääminen esim. on sosiaalista toimintaa ja sitä kautta on mahdollista etsiä seuraa tuolta ulkoa. Selvinpäin olevilla ei ole niin paljon mahdollisuuksia tutustua.
- aito1
Joo ei mulle tuolta seuraa löydy siis treffit sivuilta, koska EN halua sellasta miestä joka ei ota kun kerran pari vuoteen, eikä polta tupakkaa! Ite kuitenki tykkään oluen lipittelystä kerran viikossa ja poltan,
Sitä täs vaa ihmettelin et jännästi nää kaikki jotka ei sellasta harrasta ovat eksyny näille servereille
- "harrastus"
Totta on että tupakka jakaa mielipiteet
mutta mieti esim työpaikoilla olevia porukoita
kaikkein tiivein porukka löytyy tupakkapaikalta :)
miksi? ehkä olemme sosiaalisempia emmekä
moralisoi ihmisiä liikaa
tai ehkä "harrastuksemme" yhdistää
mutta katsele ympärille
sauhuttelevat ovat tiivis ja rento porukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779