Jos joku muistaisi vuosien takaa sellaisia kattilassa keitettäviä oransseja rullia. Onkohan sellaisia vielä olemassa? Niissa oli joku neste sisällä ja tupsu laitettiin rullan ympärille ja panta päälle.
Kertokaahan joku, jos tiedätte mistä tällaisia saisi. Omani hukkuivat muutossa ja tuska kasvaa : )) Kiitos.
Lämpörullat?
7
908
Vastaukset
- toinen sisko
miksi et ostaisi nykyaikaisia lämpörullia?ei tarttis keittää, vaan laittaa töpseli seinään ja rullat päähän ja tulos on hyvä. hyvinvarustetut kaupat myy niitä ja omani maksoivat n.60e ja ovat kestävät ja kätevät.
- tumpelo
Kui pitkiin hiuksiin niitä voi käyttää?Entä kui paksuihin? Jaksatteko oikeesti laittaa niillä tukkaa? Päivittäin vai juhlatilaisuuksiin? Onko käyttö hankala opetella jos ei oo ikinä kihartanu?
- kolmas sisko
Itse olen ollut lämpörullien käyttäjä jo reilusti yli 5 vuotta, ja tyytyväinen oli ollut. Omani maksoivat kanssa noin 60 e, ja enpä ole hankintaa katunut. Käytän päivittäin, niin arkena kuin juhliakin varten. Käyttö vaati opettelua ehkä pari kertaa, mutta nyt menee täysin automaattisesti, ja kivan kampauksen saa aikaan n. 10-15 minuutissa! Suosittelen.
- sisko
kolmas sisko kirjoitti:
Itse olen ollut lämpörullien käyttäjä jo reilusti yli 5 vuotta, ja tyytyväinen oli ollut. Omani maksoivat kanssa noin 60 e, ja enpä ole hankintaa katunut. Käytän päivittäin, niin arkena kuin juhliakin varten. Käyttö vaati opettelua ehkä pari kertaa, mutta nyt menee täysin automaattisesti, ja kivan kampauksen saa aikaan n. 10-15 minuutissa! Suosittelen.
Kiitos teille vastanneille. Ehkä nyt on hyvä syy vaihtaa 2000-luvulle : )) Tarve on vain vähäinen ja jotenkin "tottunut" keitettäviin. Huomenna kauppaan..
- iris
sisko kirjoitti:
Kiitos teille vastanneille. Ehkä nyt on hyvä syy vaihtaa 2000-luvulle : )) Tarve on vain vähäinen ja jotenkin "tottunut" keitettäviin. Huomenna kauppaan..
Jos vertaatte lämpörullia ilmakihartimeen,niin edut-haitat? MInkä merkkiset rullanne ovat? Olin just aikeissa hommata uuden tehokkaan ilmakiharrin-kuivaajan,mutta olisko rullat vielä nopeemmat?
- kolmas sisko
iris kirjoitti:
Jos vertaatte lämpörullia ilmakihartimeen,niin edut-haitat? MInkä merkkiset rullanne ovat? Olin just aikeissa hommata uuden tehokkaan ilmakiharrin-kuivaajan,mutta olisko rullat vielä nopeemmat?
Mulla on muistaakseni Braunin rullat. Sellaiset siniset. Mun mielestä näissä rullissa on tärkeintä se, että ne on "vesikäyttöiset", siis että niitä rullia ei pelkästään lämmitetä, ja sit isketä päähän, vaan että ne rullat lämmitetään siinä minimaalisesta vesisäiliöstä tulevassa höyryssä yks kerrallaan, ja laitetaan sitä mukaa hiuksiin.
- shade
kolmas sisko kirjoitti:
Mulla on muistaakseni Braunin rullat. Sellaiset siniset. Mun mielestä näissä rullissa on tärkeintä se, että ne on "vesikäyttöiset", siis että niitä rullia ei pelkästään lämmitetä, ja sit isketä päähän, vaan että ne rullat lämmitetään siinä minimaalisesta vesisäiliöstä tulevassa höyryssä yks kerrallaan, ja laitetaan sitä mukaa hiuksiin.
itsellä on kyllä olemassa, sellaiset siniset eli braunin varmaan. niin, ne on tuolla kaapissa, ilman käyttöä=( mulla on melkein lapaluille asti kerroksittain leikatut hiukset. miten mun kannattais käyttää niitä? tosiaan joku kyseli noita etuja ja haittoja kihartimeen verrattunu, itsekin haluaisin kuulla. en osaa jotenkin käyttää noita rullia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058