Lämpörullat?

sisko

Jos joku muistaisi vuosien takaa sellaisia kattilassa keitettäviä oransseja rullia. Onkohan sellaisia vielä olemassa? Niissa oli joku neste sisällä ja tupsu laitettiin rullan ympärille ja panta päälle.
Kertokaahan joku, jos tiedätte mistä tällaisia saisi. Omani hukkuivat muutossa ja tuska kasvaa : )) Kiitos.

7

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen sisko

miksi et ostaisi nykyaikaisia lämpörullia?ei tarttis keittää, vaan laittaa töpseli seinään ja rullat päähän ja tulos on hyvä. hyvinvarustetut kaupat myy niitä ja omani maksoivat n.60e ja ovat kestävät ja kätevät.

• tumpelo

Kui pitkiin hiuksiin niitä voi käyttää?Entä kui paksuihin? Jaksatteko oikeesti laittaa niillä tukkaa? Päivittäin vai juhlatilaisuuksiin? Onko käyttö hankala opetella jos ei oo ikinä kihartanu?

• kolmas sisko

Itse olen ollut lämpörullien käyttäjä jo reilusti yli 5 vuotta, ja tyytyväinen oli ollut. Omani maksoivat kanssa noin 60 e, ja enpä ole hankintaa katunut. Käytän päivittäin, niin arkena kuin juhliakin varten. Käyttö vaati opettelua ehkä pari kertaa, mutta nyt menee täysin automaattisesti, ja kivan kampauksen saa aikaan n. 10-15 minuutissa! Suosittelen.

• sisko
        kolmas sisko kirjoitti:

Itse olen ollut lämpörullien käyttäjä jo reilusti yli 5 vuotta, ja tyytyväinen oli ollut. Omani maksoivat kanssa noin 60 e, ja enpä ole hankintaa katunut. Käytän päivittäin, niin arkena kuin juhliakin varten. Käyttö vaati opettelua ehkä pari kertaa, mutta nyt menee täysin automaattisesti, ja kivan kampauksen saa aikaan n. 10-15 minuutissa! Suosittelen.

Kiitos teille vastanneille. Ehkä nyt on hyvä syy vaihtaa 2000-luvulle : )) Tarve on vain vähäinen ja jotenkin "tottunut" keitettäviin. Huomenna kauppaan..

• iris
        sisko kirjoitti:

Kiitos teille vastanneille. Ehkä nyt on hyvä syy vaihtaa 2000-luvulle : )) Tarve on vain vähäinen ja jotenkin "tottunut" keitettäviin. Huomenna kauppaan..

Jos vertaatte lämpörullia ilmakihartimeen,niin edut-haitat? MInkä merkkiset rullanne ovat? Olin just aikeissa hommata uuden tehokkaan ilmakiharrin-kuivaajan,mutta olisko rullat vielä nopeemmat?

• kolmas sisko
        iris kirjoitti:

Jos vertaatte lämpörullia ilmakihartimeen,niin edut-haitat? MInkä merkkiset rullanne ovat? Olin just aikeissa hommata uuden tehokkaan ilmakiharrin-kuivaajan,mutta olisko rullat vielä nopeemmat?

Mulla on muistaakseni Braunin rullat. Sellaiset siniset. Mun mielestä näissä rullissa on tärkeintä se, että ne on "vesikäyttöiset", siis että niitä rullia ei pelkästään lämmitetä, ja sit isketä päähän, vaan että ne rullat lämmitetään siinä minimaalisesta vesisäiliöstä tulevassa höyryssä yks kerrallaan, ja laitetaan sitä mukaa hiuksiin.

• shade
        kolmas sisko kirjoitti:

Mulla on muistaakseni Braunin rullat. Sellaiset siniset. Mun mielestä näissä rullissa on tärkeintä se, että ne on "vesikäyttöiset", siis että niitä rullia ei pelkästään lämmitetä, ja sit isketä päähän, vaan että ne rullat lämmitetään siinä minimaalisesta vesisäiliöstä tulevassa höyryssä yks kerrallaan, ja laitetaan sitä mukaa hiuksiin.

itsellä on kyllä olemassa, sellaiset siniset eli braunin varmaan. niin, ne on tuolla kaapissa, ilman käyttöä=( mulla on melkein lapaluille asti kerroksittain leikatut hiukset. miten mun kannattais käyttää niitä? tosiaan joku kyseli noita etuja ja haittoja kihartimeen verrattunu, itsekin haluaisin kuulla. en osaa jotenkin käyttää noita rullia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe