Näkemykseni on, että yksityisautoilua olisi kiristettävä, ja julkista liikennettä kehitettävä.
Ei voi kun ihmetellä aamuruuhkissa yksin autoissa istuvia saastuttajia ja teiden ruuhkauttajia.
Painopiste julkisiin kulkuneuvoihin
11
564
Vastaukset
- evvk
No koska sulla on NÄKEMYS, että yksityisautouilua on kiristettävä (jo nykyisestä riistosta) ja julkista kehitettävä, niin annahan kuulua MITEN se tapahtuu? Ja varsinkin kehä kolmosen ulkopuolella. Jos kerran sinulla on näkemys, niin kerroppa nyt ratkaisu tilanteeseen???
- V8 turbo
Älä tuputa mulle elämän asenteitasi.
Käytä sinä vaan niitä kolhoosi kulkuneuvoja ,minä en.
Verorahoilla tuettu julkinen liikenne lopetettava välittömästi. - agraari-saddam
lähimmälle pysäkille 7 kilometriä matkaa... kylä mieluusti kulkisin 30 kilometrin työmatkan bussilla kuin omalla autolla, mutta kun ei niitä busseja kulje.... ja junakin menee alle 2 kilometrin päästä, mutta vr:n politiikan mukaan pysäkkejä on 100 km:n välein ja hellsinkistä pitää päästä äkkiäkiiruusti pois, mikä tosin on ymmärrettävää...
- hjassa
Kun saataisiin vanhat diesel-bussit pois
liikenteestä, niin olisi huomattavasti puhtaampi
ilma.
Busseja tyhjäkäytetään asemilla jatkuvasti.
Soitanko lappuliisat paikalle.
Eikö tyhjäkäynti ole kielletty. - hjassa
Kun saataisiin vanhat diesel-bussit pois
liikenteestä, niin olisi huomattavasti puhtaampi
ilma.
Busseja tyhjäkäytetään asemilla jatkuvasti.
Soitanko lappuliisat paikalle.
Eikö tyhjäkäynti ole kielletty.
- Seppo
Koko suomen infrastruktuuri on rakennettu ja ylläpidetään autoiluun liittyvillä veroilla ja muillla maksuilla.
Jos ei olisi yksityisiä autoilijoita jotka vapaaehtoisesti maksavat sinunkin viherpiipertäjän käyttämien teiden ja katujen rakentamisen ja kunnossapidon niin aika ankeata olisi sinunkin liikkua pisteestä A pisteeseen B.
Joten ole onnellinen ja nauti niistä puoli-ilmaisista, yksityisautoilijoiden ja muiden veronmaksajien tukemista bussimatkoistasi, suhteellisen hyväkuntoisilla ja turvallisilla teillä JA PIDÄ SE RUMA TURPASI KIINNI.- teiden
kunnossapito ym. olla aika olematonta jos ei olisi yksitys autoilijoita verotettavana kun niihin tarvittavat rahat jäisi vähiin tai ei riittäisi
- Työmatkailija
Kun nostavat TAAS bussilippujen hintoja, niin minäpä ostan toisenkin auton itselleni!
- nykyään?
Eco ei ilmeisesti ole ollut mukana kertaakaan, kun täydellä bussilla mennään "lepikkoon" 80km/h, silloin ei ole enää jaossa montaakaan "elämän jatkokorttia"! Bussi on olevinaan pirun turvallinen niin kauan, kun se pysyy pystyssä tai ei aja kolaria. Silloin, kun haveri sattuu, loppuu monelta viherpipertäjältäkin mussutus yksityisautoilun haitoista. Olishan kaikkiin linja-autoihin jo ajat sitten vaadittu matkustajille turvavyötkin mutta mihin ne kiinnitettäisiin, eipä löydy riittävän tukevaa kiinnitysalustaa mistään! Sitten on vielä tuo nykyinen ammattikuljettajien puute, joka on tuonut alalle henkilöitä, joiden paikka ei olisi lainkaan ratin takana! Turvallista bussimatkaa vaan ECO:lle!
- MJV
haisee hiki ja vanha viina.
t. Matti - mieluummin
Lisäisi julkisen liikenteen suosiota ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036