Olisko kellään antaa omakohtaiseen kokemukseen perustuvaa tietoa kun aina kysyessä saa erilaisen vastauksen. Olen parisuhteessa Tunisialaisen miehen kanssa ja olen itse ollut siellä monen monta kertaa. Haluaiseimme että hän pääsisi myös käymään täällä minun luona Suomessa. Tiedän että viisumi haetaan..Kyse olisi vain 2 viikon matkasta koska hän ei saa enempää tällä hetkellä lomaa töistään. Olen lukenut suomen suurlähetystön sivuilta mitä pitäisi olla mutta aina kuitenkin tulee eri tietoa mitä ne todellisuudessa kysyyy. Jos jollain on tunisialainen mies ja saanut hänet käymään/asumaan suomeen niin olisi kiva jakaa tietoa..
Apua !!
Kiitos
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642