Minne menet kesätöihin ?

tuleva työnarkomaani

Ihan mielenkiinnosta haluisin udella mihin olette päässeet ensi kesäksi kesätöihin :)

itse lähden kaupungille tekemään kuukaudeksi puutarha hommia.

19

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkeakouluopiskelij

Ei tullut töitä. Varmaan ryyppään koko kesän.

• yliopisto-opiskelija

ulkoministeriön hommiin 4 kuukaudeks strasbourgiin. Palkka etenkin miellyttää. :=DDD

• korkeakouluopiskelij

Komento takas, ehdinkin ryyppäämään vain yhden kuukauden. Tuli työnjohtajan pesti konepajalla. Aika jeba.

• jeh6

pääsin jukuparkkiin kuukaudeks.. :)

• teekkari2

Menen teollisuuteen trukkikuskiks kuten viime kesänäkin. Eihän se omaan alaan liity mutta palkka on hyvä.

• telle17

Siivoojaksi Iss:lle 2 kuukaudeksi,lisäksi 2-3 viikoksi abc:lle 10e/h:) tästä tulee hyvin antoisa kesä!

• keruumestari

Varastoon keräämään itseäni.

• tytteliiiii

uimavalvojaksi :)

• mansikkatyttö

Sain tänään sähköpostiin mustaa valkoisella varmistuksen mansikanmyyjän paikasta Imatran kävelykädulla. :3

• hankeit

vakuutusyhtiöön palveluneuvojaksi

• 91919191

Fazer Amicalle jotai tiskaan ja tarjoileen ja siivoon ja semmosta :D

• Jippiiii

Meen heppatallille hevostenhoitajaksi muutamaks viikoks. Lapioimaan paskaa siis.

• Kuskin retale

Jakoautoa ajaan meen! Palkkaakin yli 2k€/kk, mut työtäkin on paljon ja raskasta. Mutta ah niin ihanaa!

• Velma1

Mä olen hautausmaalla koko kesän.

• amk-opiskelija

IKEAlle. Jättekiva hej! :)

• finninaama1

metsää istuttelen 15 v etelä-suomalainen. Ansiot urakkatöisssä 11 senttiä per taimi. Teen huolellisesti 7-9h päivässä, ansioo tulee oleen 8-15 euroo tuntii kohden. työmatkat 10-20km polkupyörällä!!!

• iipppp

Navettaan menen muutamaksi viikoksi.

• jjhhoo

Paikalliseen hoivakotiin pääsin töihin. Tehtäviin kuuluu mm. hoitotyössä avustamista, vanhusten ulkoilutusta, seuranpitoa ja siivousta. Siellä menee koko heinäkuu. Olihan se ihan hienoa vihdoinkin päästä kesätöihin kun kolmena aiempana kesänä olin ollut työttömänä.

• pekkekekkepyy

varastoon 2.5k kuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe