Ihan mielenkiinnosta haluisin udella mihin olette päässeet ensi kesäksi kesätöihin :)
itse lähden kaupungille tekemään kuukaudeksi puutarha hommia.
Minne menet kesätöihin ?
19
622
Vastaukset
- korkeakouluopiskelij
Ei tullut töitä. Varmaan ryyppään koko kesän.
- yliopisto-opiskelija
ulkoministeriön hommiin 4 kuukaudeks strasbourgiin. Palkka etenkin miellyttää. :=DDD
- korkeakouluopiskelij
Komento takas, ehdinkin ryyppäämään vain yhden kuukauden. Tuli työnjohtajan pesti konepajalla. Aika jeba.
- jeh6
pääsin jukuparkkiin kuukaudeks.. :)
- teekkari2
Menen teollisuuteen trukkikuskiks kuten viime kesänäkin. Eihän se omaan alaan liity mutta palkka on hyvä.
- telle17
Siivoojaksi Iss:lle 2 kuukaudeksi,lisäksi 2-3 viikoksi abc:lle 10e/h:) tästä tulee hyvin antoisa kesä!
- keruumestari
Varastoon keräämään itseäni.
- tytteliiiii
uimavalvojaksi :)
- mansikkatyttö
Sain tänään sähköpostiin mustaa valkoisella varmistuksen mansikanmyyjän paikasta Imatran kävelykädulla. :3
- hankeit
vakuutusyhtiöön palveluneuvojaksi
- 91919191
Fazer Amicalle jotai tiskaan ja tarjoileen ja siivoon ja semmosta :D
- Jippiiii
Meen heppatallille hevostenhoitajaksi muutamaks viikoks. Lapioimaan paskaa siis.
- Kuskin retale
Jakoautoa ajaan meen! Palkkaakin yli 2k€/kk, mut työtäkin on paljon ja raskasta. Mutta ah niin ihanaa!
- Velma1
Mä olen hautausmaalla koko kesän.
- amk-opiskelija
IKEAlle. Jättekiva hej! :)
- finninaama1
metsää istuttelen 15 v etelä-suomalainen. Ansiot urakkatöisssä 11 senttiä per taimi. Teen huolellisesti 7-9h päivässä, ansioo tulee oleen 8-15 euroo tuntii kohden. työmatkat 10-20km polkupyörällä!!!
- iipppp
Navettaan menen muutamaksi viikoksi.
- jjhhoo
Paikalliseen hoivakotiin pääsin töihin. Tehtäviin kuuluu mm. hoitotyössä avustamista, vanhusten ulkoilutusta, seuranpitoa ja siivousta. Siellä menee koko heinäkuu. Olihan se ihan hienoa vihdoinkin päästä kesätöihin kun kolmena aiempana kesänä olin ollut työttömänä.
- pekkekekkepyy
varastoon 2.5k kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446