morsiameni petti hääyönä

pettynytkövai

Sammuin jossain vaiheessa juhlapaikalle ja herättyn lähdin etsii vaimoani. Löytyihän se! Kaksi työpaikkansa afrikkalaista vaihtotutkijaa pani häntä oikein kunnolla rantasaunassa! Sinne jäi horo spermaisena ja ero vierelle! Seuraava nainen ei oo pitkätukkainen blondi.....

13

2136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8iujhdbh

      Parempia provoja, kiitos.

      Mutta jos leikitään, ettet provoillut... Niin siinähän oli vakka löytänyt kantensa: tuore vaimo on horo ja tuore aviomies holtiton juoppo! Sun mielestä on siis hyvien käytöstapojen mukaista vetää lärvit ja sammua OMISSA häissään?! Horo ja tollo, oiva yhdistelmä!!

    • reujj

      surkee provo!!!

      • eiprovo

        näin siinä kävi,!!


      • ITSEKIN VAIMO
        eiprovo kirjoitti:

        näin siinä kävi,!!

        HYI OLKOON!!!(Jos tarina totta)!!! Eihän vaimo voi noin toimia! Itse olen blondi

        vaimo,mutten ikinä pettäisi miestäni!!! Olen myös naimisissa.


    • En ihmettele mitään

      Oon sen verran lukenut näitä pettäjien kieroja kuvioita, että alan jo uskoa että tääkin voisi olla tosi. Tähänkin pettäjä varmasti kykenisi.

    • huomiohakuinenpersoo

      en usko, että totta. Kaikkeas sitä ihmiset kirjoittaa huomiohakuisuudessaan.

    • Anonyymi

      Vaikka olet juoppo, niin hyvä asia on että huora paljastui

      • Anonyymi

        Tiedän sellaisenkin tapauksen missä sulhanen kävi panemassa tulevaa anoppiaan hääyönä 🙄👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sellaisenkin tapauksen missä sulhanen kävi panemassa tulevaa anoppiaan hääyönä 🙄👀

        Kaikki miehet on sikoja ja naiset rakastaa sikoja.....laulettiin kerran yhdessä laulussa!!


    • Anonyymi

      Löyttyyhän noita tapauksia. Yksi tuntemani nainen nussi jo häiden jäkeisenä päivänä toisen miehen kanssa (häävieras) joka jäi yöksi, naisen vanha "kaveri" oma mies oli yllättänyt ja erohan siitäkin tuli ja blondi siinäkin kyseessä. Jotkut ei tajua mitä tarkoittaa avioliitto.

      • Anonyymi

        Taitaa olla yleisempää ja hyväksytympää polttaripanot. Minun vaimon polttarikassiin kuului kuului pakollisten viinapullon, sukkahousujen ja meikkien lisäksi kondomipaketti. Luulen että tuli tarpeeseen. Saattoi antaa silti paljaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yleisempää ja hyväksytympää polttaripanot. Minun vaimon polttarikassiin kuului kuului pakollisten viinapullon, sukkahousujen ja meikkien lisäksi kondomipaketti. Luulen että tuli tarpeeseen. Saattoi antaa silti paljaalla.

        Polttareissa kuuluu tapahtuneen, silloin nainen miettii että nyt on viimeinen hetki ennen papin aamenta saada vierasta kullia ja sit harkintakyky pettää ja alkoholi säestää vielä lisää. Minä en ole kosinut kihlattuani koska kihlojenkin jälkeen nainen on osoittanut muutaman kerran että ei se kihlasormuskaan paljoo merkkaa.


    • Anonyymi

      Totta tai tarua, tuntuu vain että useat lutkat on blondeja kuten minukin ex kumppani, blondi ja pettäjä nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe