morsiameni petti hääyönä

pettynytkövai

Sammuin jossain vaiheessa juhlapaikalle ja herättyn lähdin etsii vaimoani. Löytyihän se! Kaksi työpaikkansa afrikkalaista vaihtotutkijaa pani häntä oikein kunnolla rantasaunassa! Sinne jäi horo spermaisena ja ero vierelle! Seuraava nainen ei oo pitkätukkainen blondi.....

13

821

Vastaukset

• Parempia provoja, kiitos.

Mutta jos leikitään, ettet provoillut... Niin siinähän oli vakka löytänyt kantensa: tuore vaimo on horo ja tuore aviomies holtiton juoppo! Sun mielestä on siis hyvien käytöstapojen mukaista vetää lärvit ja sammua OMISSA häissään?! Horo ja tollo, oiva yhdistelmä!!

• surkee provo!!!

• näin siinä kävi,!!

• eiprovo kirjoitti:

näin siinä kävi,!!

HYI OLKOON!!!(Jos tarina totta)!!! Eihän vaimo voi noin toimia! Itse olen blondi

vaimo,mutten ikinä pettäisi miestäni!!! Olen myös naimisissa.

• Oon sen verran lukenut näitä pettäjien kieroja kuvioita, että alan jo uskoa että tääkin voisi olla tosi. Tähänkin pettäjä varmasti kykenisi.

• en usko, että totta. Kaikkeas sitä ihmiset kirjoittaa huomiohakuisuudessaan.

• Vaikka olet juoppo, niin hyvä asia on että huora paljastui

• Tiedän sellaisenkin tapauksen missä sulhanen kävi panemassa tulevaa anoppiaan hääyönä 🙄👀

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sellaisenkin tapauksen missä sulhanen kävi panemassa tulevaa anoppiaan hääyönä 🙄👀

Kaikki miehet on sikoja ja naiset rakastaa sikoja.....laulettiin kerran yhdessä laulussa!!

• Löyttyyhän noita tapauksia. Yksi tuntemani nainen nussi jo häiden jäkeisenä päivänä toisen miehen kanssa (häävieras) joka jäi yöksi, naisen vanha "kaveri" oma mies oli yllättänyt ja erohan siitäkin tuli ja blondi siinäkin kyseessä. Jotkut ei tajua mitä tarkoittaa avioliitto.

• Taitaa olla yleisempää ja hyväksytympää polttaripanot. Minun vaimon polttarikassiin kuului kuului pakollisten viinapullon, sukkahousujen ja meikkien lisäksi kondomipaketti. Luulen että tuli tarpeeseen. Saattoi antaa silti paljaalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla yleisempää ja hyväksytympää polttaripanot. Minun vaimon polttarikassiin kuului kuului pakollisten viinapullon, sukkahousujen ja meikkien lisäksi kondomipaketti. Luulen että tuli tarpeeseen. Saattoi antaa silti paljaalla.

Polttareissa kuuluu tapahtuneen, silloin nainen miettii että nyt on viimeinen hetki ennen papin aamenta saada vierasta kullia ja sit harkintakyky pettää ja alkoholi säestää vielä lisää. Minä en ole kosinut kihlattuani koska kihlojenkin jälkeen nainen on osoittanut muutaman kerran että ei se kihlasormuskaan paljoo merkkaa.

• Totta tai tarua, tuntuu vain että useat lutkat on blondeja kuten minukin ex kumppani, blondi ja pettäjä nainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.