Tässä näemme suomen autokannan tilan v. 2003 ja todennäköisesti on jopa huonontunut. Hyvä Suomi !!
http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/tilastot_sivu.asp?sid=3263&pid=92&jid=5177&pohja=&frame=self&links=no&upf=no&kieli=
tilastotietoa=faktaa!!
10
1651
Vastaukset
- jake
Jos verrataan ensirekisteröintiä heinäkuu 2003 ja 2004. Taitaa olla odotusta ilmassa. Vain tyhmä ostaa nyt UUDEN auton siis ensirekisteröi suomeen. PDF-tilasto ohessa
http://194.157.221.15/markkinointijarjestelma/julkaisu/tiedostot/hein_kuu_2004.pdf- 1_X
HyväHyvä...että myynti on laskussa. Autoverostusta on Pakko muuttuu tulevaisuudessa ja ehkäpä siihen ei menekään 50 vuotta...
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?article=113450&print=true
Lukaise viimeinen kappale "Autoverotuksen muutos valmistelussa". - yssä
Miten henkilöautoja mukamas -20% vähemmän 2004
kun kappalemäärä näyttää rivin alaviivalla yli
1000 autoa enemmän 7/2004 vert 7/2003
Voiko joku viisas selittää??? - Viisas
yssä kirjoitti:
Miten henkilöautoja mukamas -20% vähemmän 2004
kun kappalemäärä näyttää rivin alaviivalla yli
1000 autoa enemmän 7/2004 vert 7/2003
Voiko joku viisas selittää???Ei kun lukuvirhe.
-20% vähemmän uusia rekisteröity siis heinäkuussa,koko alkuvuonna vielä tuo tuhat enemmän ja ensikuussa tuokin suhde korjaantuu.
Kohta alkaa armoton propagandasota,joka tuutista tulee kuinka uusien autojen myynti käy ennätysvauhtia vaikka kaupoissa ei näy asiakkaan asiakasta. - lotto
Viisas kirjoitti:
Ei kun lukuvirhe.
-20% vähemmän uusia rekisteröity siis heinäkuussa,koko alkuvuonna vielä tuo tuhat enemmän ja ensikuussa tuokin suhde korjaantuu.
Kohta alkaa armoton propagandasota,joka tuutista tulee kuinka uusien autojen myynti käy ennätysvauhtia vaikka kaupoissa ei näy asiakkaan asiakasta.Jos -21.1% on vasta 1kk myynti ja alkuvuosi silti 1000 autoa enemmän, niin voiko tässä vielä iloita.
Loppuvuoden osalta voi tulos olla taas positiivinen.
Mutta jos jengi tajuaa tilanteen , että muutos tänne orjavaltioon on tulossa, niin silloin myynti lähtee laskuun. - Halloo !!!
Viisas kirjoitti:
Ei kun lukuvirhe.
-20% vähemmän uusia rekisteröity siis heinäkuussa,koko alkuvuonna vielä tuo tuhat enemmän ja ensikuussa tuokin suhde korjaantuu.
Kohta alkaa armoton propagandasota,joka tuutista tulee kuinka uusien autojen myynti käy ennätysvauhtia vaikka kaupoissa ei näy asiakkaan asiakasta.Huomioikaa vielä se, että Joulukuussa 2002 tapahtui seuraavaa:
Kun autokauppa ja VVM olivat yhdessä sopineet alentaa uusien veroa, niin he pakottivat eduskunnan hyväksymään lain. Samaan aikaan joulukuussa 2002 myytiin autoja 1.1.2003 TOIMITUKSIIN !
Ne siis rekisteröitiin vuoden 2003 rekisteriin, eli siellä on vielä tuhansia autoja, jotka oikeasti myytiin 2002 !!!!
Siis ero 2004 - 2003 on vielä suurempi kuin -20 %, ehkä jopa 50 000 henkilöautoa !!!!!
Jotain varmaan kohta tapahtuu, ei uusien myynti saa laskea ;) - Voi
lotto kirjoitti:
Jos -21.1% on vasta 1kk myynti ja alkuvuosi silti 1000 autoa enemmän, niin voiko tässä vielä iloita.
Loppuvuoden osalta voi tulos olla taas positiivinen.
Mutta jos jengi tajuaa tilanteen , että muutos tänne orjavaltioon on tulossa, niin silloin myynti lähtee laskuun.Se on selvä enne tulevasta. Niin moni tietää jo että muutos on tulossa ja sitä nopeammin tulee mitä huonommin uusien kauppa käy - BOIKOTTI UUSILLE vanhan veromallin mukaisille
Eiköhän jengi tajua :)
- "puuta"
Kohta taas ajelemme 80km/h, tai harvemmissa paikoin max 100km/h, ihan hyvin käy vanhempikin, lähinnä kiinnittää huomiota ajotyyliin, siellä se juju on, olisi vientiä sakuillekkin, opettaa heitäkin tavoille(3000-5000 kuollutta liikenteessä vuosittain, vammautuneita satoja tuhansia)
Jo -90 lukuiset täysin riittävän hyviä, Sakemannit siellä vain pöyhistelee, 300Hv Bemareineen, antaa heidän vain pöyhistellä, me emme tarvitse semmoisia, ellei nyt sitten lompsa ala liikaa pullisteleen ettei sovi taskuun, ja pitää tämmöiseen purkaa- Nopeus
Niin kun ei voi ajaa yleensä nopeampaa vauhta kuin max. 40 kmh aamuruuhkassa. Tarviiko nopeaa autoa
- Harley
Ja kaikki tämä vaan kun meidän kansanedustajat ja päättäjät saavat vapaasti jatkaa EU-kilpailuperiaatteiden vastaista toimintaa.Suomalaiset lampaat hyväksyy kaiken ja kansalaisiin suhtaudutaan alentuvasti ja aliarvioivasti.Täytyyhän nyt toki herrat ja narrit erotella toisistaan.Nämäkin verenimijät saavat palkkansa veronmaksajien rahoista joita me kaikki maksetaan.Jossakin muussa maassa olisi jo mellakat ja kapinat pystyssä mutta ei meillä.Siksi kansanedustajat ja päättäjät saavat jatkaa vapaasti kusetustaan kun todennäkoisesti luottavat siihen ettei tähän kusetukseen ja suoranaiseen valehteluun kukaan kyllästy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514