tilastotietoa=faktaa!!

jake

10

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake
      • 1_X

      • yssä

        Miten henkilöautoja mukamas -20% vähemmän 2004
        kun kappalemäärä näyttää rivin alaviivalla yli
        1000 autoa enemmän 7/2004 vert 7/2003
        Voiko joku viisas selittää???


      • Viisas
        yssä kirjoitti:

        Miten henkilöautoja mukamas -20% vähemmän 2004
        kun kappalemäärä näyttää rivin alaviivalla yli
        1000 autoa enemmän 7/2004 vert 7/2003
        Voiko joku viisas selittää???

        Ei kun lukuvirhe.

        -20% vähemmän uusia rekisteröity siis heinäkuussa,koko alkuvuonna vielä tuo tuhat enemmän ja ensikuussa tuokin suhde korjaantuu.

        Kohta alkaa armoton propagandasota,joka tuutista tulee kuinka uusien autojen myynti käy ennätysvauhtia vaikka kaupoissa ei näy asiakkaan asiakasta.


      • lotto
        Viisas kirjoitti:

        Ei kun lukuvirhe.

        -20% vähemmän uusia rekisteröity siis heinäkuussa,koko alkuvuonna vielä tuo tuhat enemmän ja ensikuussa tuokin suhde korjaantuu.

        Kohta alkaa armoton propagandasota,joka tuutista tulee kuinka uusien autojen myynti käy ennätysvauhtia vaikka kaupoissa ei näy asiakkaan asiakasta.

        Jos -21.1% on vasta 1kk myynti ja alkuvuosi silti 1000 autoa enemmän, niin voiko tässä vielä iloita.
        Loppuvuoden osalta voi tulos olla taas positiivinen.

        Mutta jos jengi tajuaa tilanteen , että muutos tänne orjavaltioon on tulossa, niin silloin myynti lähtee laskuun.


      • Halloo !!!
        Viisas kirjoitti:

        Ei kun lukuvirhe.

        -20% vähemmän uusia rekisteröity siis heinäkuussa,koko alkuvuonna vielä tuo tuhat enemmän ja ensikuussa tuokin suhde korjaantuu.

        Kohta alkaa armoton propagandasota,joka tuutista tulee kuinka uusien autojen myynti käy ennätysvauhtia vaikka kaupoissa ei näy asiakkaan asiakasta.

        Huomioikaa vielä se, että Joulukuussa 2002 tapahtui seuraavaa:

        Kun autokauppa ja VVM olivat yhdessä sopineet alentaa uusien veroa, niin he pakottivat eduskunnan hyväksymään lain. Samaan aikaan joulukuussa 2002 myytiin autoja 1.1.2003 TOIMITUKSIIN !
        Ne siis rekisteröitiin vuoden 2003 rekisteriin, eli siellä on vielä tuhansia autoja, jotka oikeasti myytiin 2002 !!!!

        Siis ero 2004 - 2003 on vielä suurempi kuin -20 %, ehkä jopa 50 000 henkilöautoa !!!!!

        Jotain varmaan kohta tapahtuu, ei uusien myynti saa laskea ;)


      • Voi
        lotto kirjoitti:

        Jos -21.1% on vasta 1kk myynti ja alkuvuosi silti 1000 autoa enemmän, niin voiko tässä vielä iloita.
        Loppuvuoden osalta voi tulos olla taas positiivinen.

        Mutta jos jengi tajuaa tilanteen , että muutos tänne orjavaltioon on tulossa, niin silloin myynti lähtee laskuun.

        Se on selvä enne tulevasta. Niin moni tietää jo että muutos on tulossa ja sitä nopeammin tulee mitä huonommin uusien kauppa käy - BOIKOTTI UUSILLE vanhan veromallin mukaisille
        Eiköhän jengi tajua :)


    • "puuta"

      Kohta taas ajelemme 80km/h, tai harvemmissa paikoin max 100km/h, ihan hyvin käy vanhempikin, lähinnä kiinnittää huomiota ajotyyliin, siellä se juju on, olisi vientiä sakuillekkin, opettaa heitäkin tavoille(3000-5000 kuollutta liikenteessä vuosittain, vammautuneita satoja tuhansia)

      Jo -90 lukuiset täysin riittävän hyviä, Sakemannit siellä vain pöyhistelee, 300Hv Bemareineen, antaa heidän vain pöyhistellä, me emme tarvitse semmoisia, ellei nyt sitten lompsa ala liikaa pullisteleen ettei sovi taskuun, ja pitää tämmöiseen purkaa

      • Nopeus

        Niin kun ei voi ajaa yleensä nopeampaa vauhta kuin max. 40 kmh aamuruuhkassa. Tarviiko nopeaa autoa


    • Harley

      Ja kaikki tämä vaan kun meidän kansanedustajat ja päättäjät saavat vapaasti jatkaa EU-kilpailuperiaatteiden vastaista toimintaa.Suomalaiset lampaat hyväksyy kaiken ja kansalaisiin suhtaudutaan alentuvasti ja aliarvioivasti.Täytyyhän nyt toki herrat ja narrit erotella toisistaan.Nämäkin verenimijät saavat palkkansa veronmaksajien rahoista joita me kaikki maksetaan.Jossakin muussa maassa olisi jo mellakat ja kapinat pystyssä mutta ei meillä.Siksi kansanedustajat ja päättäjät saavat jatkaa vapaasti kusetustaan kun todennäkoisesti luottavat siihen ettei tähän kusetukseen ja suoranaiseen valehteluun kukaan kyllästy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe