se on viisainta nyt tässä vaiheessa. Tahtoo sanoa viisas väistyy tarvittaessa.
Teille uskovat aina olette mielessäni lämmöllä, teille kiusaajani, puolestanne rukoilen että löytäisitte RAUHAN, todellisen ILON Jeesuksessa.
Kakkea hyvää kevättä ja sitten kesää, ehkä joskus panen asiaa myös palstalle. Hei!
Väistyminen
29
135
Vastaukset
Oli palattava vielä kerta, on siten varmempaa lähteä, nääs kun ihmisen on kerran kuitenkin tehtävä tili sanotuista sanoista, jopa tahallisista ajatuksistakin jos ne ovat pahoja.
Käyntini tänne toi nimimerkki "Bankman" jäi kuitenkin selvittämättä hänen kanssaan. Eenokin kanssa meillä tuli sopu ja anteeksiantamus siunausta hänelle ja rauhaa.
Tavoitin osan Bankmanin viestiä googlella;
>>Bankman tomikselle - Helluntailaisuus - Suomi24
keskustelu.suomi24.fi> ... > Kristinusko > Helluntailaisuus3 Päivää sitten - OLET raukkamainen mies. Voiko sinua édes mieheksi kutsua? Palstalla EI ennen sinua JA avopuolisoasi leahimia ollut riitaa mutta nyt on lähes ...- tarkkailija 18
Mitä sinä tuommosesta bankmanista välität. Eihän se tiedä sitäkään että te, sinä ja leahimn ette ole pari. Me pitkäaikaiset kirjoittajat jotka tunnemme sinut, tiedämme sen. Ei tuollaisella bankmanilla ole "kaikki kamarit lämpiminä" muutenkaan.
Oletko muuten tietoinen siitä että jotkut vakinikit kirjoittelevat kaiken maailman bankmaneina ihan vain ärsyttääkseen kun eivät uskalla omalla nikillä kirjoittaa.
Tuleeko ketään mieleen joka on sinun avoliittoasi arvostellut.
Monesko kerta tämä muuten on kun poistut paikalta? - Another customer
tarkkailija 18 kirjoitti:
Mitä sinä tuommosesta bankmanista välität. Eihän se tiedä sitäkään että te, sinä ja leahimn ette ole pari. Me pitkäaikaiset kirjoittajat jotka tunnemme sinut, tiedämme sen. Ei tuollaisella bankmanilla ole "kaikki kamarit lämpiminä" muutenkaan.
Oletko muuten tietoinen siitä että jotkut vakinikit kirjoittelevat kaiken maailman bankmaneina ihan vain ärsyttääkseen kun eivät uskalla omalla nikillä kirjoittaa.
Monesko kerta tämä muuten on kun poistut paikalta?Just niin, nämä kaksnelosen sylkykuppiroiskaisut sun kannattaa siirtää ihan omaan arvoonsa : So what ?
- tomis...
tarkkailija 18 kirjoitti:
Monesko kerta tämä muuten on kun poistut paikalta?>>Monesko kerta tämä muuten on kun poistut paikalta?
- syljetty syntisäkki*
tomis... kirjoitti:
>>Monesko kerta tämä muuten on kun poistut paikalta?
No, itseasiassa, ei poistumisiaan tarvitse ilmoitella. Jokaisella meillä on se varsinainen oma elämä, hoidamme asioitamme, voimme olla pitkäänkin poissa, joskus vilkaisemme ja heitämme pari viestiä, joskus on koko päivä aikaa jaaritella, eikä siitä tarvitse erikseen ilmoitella.
Jos et kirjoita, et kirjoita, jossain vaiheessa voit taas kirjoittaa. Sitäpaitsi on muitakin keskustelufoorumeita kuin tämä ja niillä ovat toiset ihmiset. Tämä foorumi on viemäri: pahansuopia, ahdaskatseisia pikkusieluja täynnänsä. Lennelkää välillä avarammille laitumille. - tikkupullaa
tomis... kirjoitti:
>>Monesko kerta tämä muuten on kun poistut paikalta?
tomis... Sekin on luettavaksi en nyt sano synniksi,....................... tarkotitko avoliittoa ja valehtelua missä elät?
- juudan tytsy
syljetty syntisäkki* kirjoitti:
No, itseasiassa, ei poistumisiaan tarvitse ilmoitella. Jokaisella meillä on se varsinainen oma elämä, hoidamme asioitamme, voimme olla pitkäänkin poissa, joskus vilkaisemme ja heitämme pari viestiä, joskus on koko päivä aikaa jaaritella, eikä siitä tarvitse erikseen ilmoitella.
Jos et kirjoita, et kirjoita, jossain vaiheessa voit taas kirjoittaa. Sitäpaitsi on muitakin keskustelufoorumeita kuin tämä ja niillä ovat toiset ihmiset. Tämä foorumi on viemäri: pahansuopia, ahdaskatseisia pikkusieluja täynnänsä. Lennelkää välillä avarammille laitumille.välillä osaa
- 20x %%%%%%%%%%%%%%%
Mitä olisi helluntai-palsta ilman meitä syntisiä, ei fariseusten edessä edes kristityiksi kelpaavia, haukuttavia, kivitettäviä, helluntailahkon rikkirevittäviä? Jos te leahimnin kanssa poistutte, jään tänne ypöyksin ristiäni kantamaan, no onhan täällä tietysti kesto-haukuttu ja solvattu Mohis. Ja Eenokki-per'kele. Hänkin taitaa olla juutalainen, ei ihme, että häntäkin on vihattu. Sen niinku haistaa, että niissä on sellainen häijy henki, pitkä nenä niillä värisee, Kristuksen tappajilla. Sehän sen pahan luonnon selittääkin. Se on niillä verissä.
Älkää nyt tomis ja leahimn häipykö, aletaan me vetää omaa syntisten seurakuntaa!- on on on on
paksua
- lankman
Kopeta suotaminen ja huopaaminen ja tee täydellinen parannus!
Ryvet itsesäälissä ja aina tulee uutta kannemieltä jotain kohtaan. Itseään ei kukaan pääse pakoon. Vaikka koko palsta sinulta jäisi (mahdottomuus), ja tulisi uudet keskustelijat, aina tulisi bankman ketä et voisi sietää. - Red Cross
Tomumajaa pitää hoitaa. Hoitakaa sitä koska sitä täytyy hoitaa.
- mikkos...
"tikkupullaa, lanhkman, Red Cross"
Kuulkaas Jeesus on minun Herrani, ei ihmiset! Rattoisaa iltaa! Laulelkaa lauluja RAKKAUDESTA:- tomis...
Tv seiskassa Paavo Järvinen puhui juuri anteeksi pyytämisestä jota hän joskus joutuu tekemaan. Jos vastapuoli ei anna anteeksi, jää se silloin tuon vastapuolen ja Jumalan väliseksi asiaksi, ja anteeksi pyytäjä on vapaa Joten anteeksiantaminen on tärkeintä ihmiselle, ilman sitä on uskominen aika tuskaista.
tomis... kirjoitti:
Tv seiskassa Paavo Järvinen puhui juuri anteeksi pyytämisestä jota hän joskus joutuu tekemaan. Jos vastapuoli ei anna anteeksi, jää se silloin tuon vastapuolen ja Jumalan väliseksi asiaksi, ja anteeksi pyytäjä on vapaa Joten anteeksiantaminen on tärkeintä ihmiselle, ilman sitä on uskominen aika tuskaista.
Myöskin tässä lopussa paljastan erään asian, kun on joskus täällä kysytty multa, "miksi pyydän anteeksi sellaiselta joka on sanonut sinulle pahasti loukaten, eihän sinulla olisi silloin tarvis pyytää anteeksi vaan sillä loukkaajalla".
Tässä alla se Jeesuksen opetus asiasta, joten Jeesuksen seuraajana on alla olevat käskyt otettava todesta kohdallani. Siksi tuo Bankman juttu.
23 Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi.- Rec 11
tomumaja- kirjoitti:
Myöskin tässä lopussa paljastan erään asian, kun on joskus täällä kysytty multa, "miksi pyydän anteeksi sellaiselta joka on sanonut sinulle pahasti loukaten, eihän sinulla olisi silloin tarvis pyytää anteeksi vaan sillä loukkaajalla".
Tässä alla se Jeesuksen opetus asiasta, joten Jeesuksen seuraajana on alla olevat käskyt otettava todesta kohdallani. Siksi tuo Bankman juttu.
23 Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi.Ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä, ....
1Kor.13:5-6
Opettele ensin soveltamaan Sanaa itsellesi ja sitten siteeraa sitä toisille. - tomis...
Rec 11 kirjoitti:
Ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä, ....
1Kor.13:5-6
Opettele ensin soveltamaan Sanaa itsellesi ja sitten siteeraa sitä toisille.Tekstit ovat joskus raamatussa ihan selkeitä ja ainakin tuo Jeesuksen, sanotaanko käskyhän se on jos kuka kerta seuraa Jeesusta se on hänelle selvinnyt
Vielä palstasta. Olen ollut puhelimessa ehkä kymmenen palstalaisen kanssa, taitaa pari kolme heistä olla vielä kirjoittamassa ja heitä parjataan.yhäti.
Miksi ovat nuo mainitut poistunet, minä tunnen kyllä heidät koska olen ollut puhe kontaktissa, eli palsta pyrkii vääristämään täällä kirjoittajia. Jos joku aikoo tosissaan parannusta tehdä tai on julkisesti Jeesuksen seuraaja, saa hän tuntea sen kyllä ennenpitkää nahoissaan ja siksi nuo uskovat ovatkin lähteneet.
täällä palstalla saattaa helposti katkeroituakin, sehän onkin noitten kiusaajien tarkoitus, vahingoittaa. Toivon heille siltikin kaikille Jumala siunatkoon..
Helluntailais-karismaattiset voisivat opiskella anteeksipyytämistä ja ottaa mallia tässä tapauksessa Tomumajasta. Niinkuin tietenkin me muutkin.
- tarkenna?
Mistä bankmanin pitäisi pyytää sinulta anteeksi?
- tomis...
>>Koska minulta ei jäänyt mitään hänta vastaan toki, vaan itse haluan jos olen hänelle ilkeä ollut tai sanonutt joskus pahasti, sen oitis pyydän häneltä anteeksi ja muiltakin joilta on anteeksi pyytämistä pyydän anteeksi.
Hei Mikko!
Hyvää kevättä sinne onnen laitumille.
Sinulle ja lapin akalle.
Pysyhän palstalla,eikähän met pienestä suutu....
Ei haukku tapa,
jos ei rakennakkaan.
Pysymme täällä,eikö niin.
Ihan kiusallamme.
Muista ne enkelin kyyneleet.
Täällä niitä saa,niitä kyyn eleitä vaan....Hei Leahimn. Meistä on tullut hyvät ystävät, olen siitä hyvin iloinen
Tää riippuvuus minua itsessäni kiusaa, nettiriippuvuutta ei moni tunnusta, siitä on irtaannuttava ajoissa.
Olin muuten aikanen juomaan kahvia, siitä ihan huomauteltiin ja olin kovasti siihen riippuvainen, nyt en nenää juo kahvia.
Kun jättää nämä keskustelusivut silloin ainoastaan pääsee siitäkin riippuvuudesta.
Täälläkin on viimein kevät olen päässyt lenkkeilemäänkin, pitkien sisällä oleskeluiden sijaan, nyt siis nautin täysillä ulkoilusta.
Kaikkea hyvää sinun elämäsi varrelle, Jumala siunua sinatkoon t. Mikko.- 1dl-juudan tytsy*
tomumaja- kirjoitti:
Hei Leahimn. Meistä on tullut hyvät ystävät, olen siitä hyvin iloinen
Tää riippuvuus minua itsessäni kiusaa, nettiriippuvuutta ei moni tunnusta, siitä on irtaannuttava ajoissa.
Olin muuten aikanen juomaan kahvia, siitä ihan huomauteltiin ja olin kovasti siihen riippuvainen, nyt en nenää juo kahvia.
Kun jättää nämä keskustelusivut silloin ainoastaan pääsee siitäkin riippuvuudesta.
Täälläkin on viimein kevät olen päässyt lenkkeilemäänkin, pitkien sisällä oleskeluiden sijaan, nyt siis nautin täysillä ulkoilusta.
Kaikkea hyvää sinun elämäsi varrelle, Jumala siunua sinatkoon t. Mikko.Jaaha. Te ette sitten olleetkaan avopari, niinkuin S24-Helluntaipalstalla on asia varmana tiedotettu.
Kaikkea hyvää teille molemmille ja avopuolisoille. - Nipa ja Kerttu
1dl-juudan tytsy* kirjoitti:
Jaaha. Te ette sitten olleetkaan avopari, niinkuin S24-Helluntaipalstalla on asia varmana tiedotettu.
Kaikkea hyvää teille molemmille ja avopuolisoille.On ne avopari.
- Bankman
Hyvä kun vetäydyt pois. Aloituksesi ei kiinnostanut ketään niin laitoit syötiksi lisätekstiä. Nyt joitain on kuitannut.
Kysyn; mistä sinulta täytyisi pyytää anteeksi?
Sano suoraan äläkä kaartele.- Bankman
Lisäys tomumajalle ja meille kaikille.
Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.
Ps.139:2,7,23-24
- G.Zimmermann
Mitei voi uskovainen elää AVOLIITOSSA, sehän on mitä törkeintä haureutta, jos niinkuin Herran ja Raamatun mukaaan aikoo elää???
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta sain sellaisen kuvan, että tuo nm "tomumaja" elää "lapin akan" kanssa avoliitossa!!!???- typerys!
Meinaatko että se papin aamen muuttaa jotenkin asiaa.
- Älä elvistele
"se on viisainta nyt tässä vaiheessa. Tahtoo sanoa viisas väistyy tarvittaessa".
PIDÄTKÖ tomumaja itseäsi kovinkin viisaana?
Muista vanha sanonta - ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820