25 v. nainen eikä ikinä seurustellut

tellmeyours

Millaisia mielikuvia herättää? Tapaillut joitain miehiä muttei koskaan ole ollut suhteessa.

32

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytfvgjh

Itse olen 27v mies, joka ei ikinä seurustellut. Tuskimpa tuo mikään este on jos kaksi ihmistä tuntee vetovoimaa toisiaan kohtaan. Ainakaan mulle ei olisi mikään este, jos ei ole aiempaa suhdetta.

• öalsdfg

Millaisia mielikuvia? Henkilöä tapaamatta voisi kuvitella ehkä ujoksi, ehkä rumaksi jne. Mutta jos meinaat, että olisiko se negatiivista, jos tapaisi kiinnostavan naisen, joka sitten kertoisi tämän asian, niin siihen vastaan ei. Ei ihmisen ole mikään pakko seurustella eikä 25 ole vielä edes mitenkään vanha. En siis pitäisi asiaa outona. Joku käy läpi 20 seurustelusuhdetta ennen vakiintumista ja joku menee naimisiin sen ensimmäisen kanssa.

• lifemocker

"run forrest run"

sori ei ainakaan mulle nappaa kokemattomat naiset, tietävät YLEENSÄ vain ongelmia kun kaikki parisuhdekokemus puuttuu!

• Lifeblocker

Olet aivan oikeassa! Sun kanssa tullakseen toimeen naisella on syytä olla PALJON parisuhdekokemusta!

• lifemocker
        Lifeblocker kirjoitti:

Olet aivan oikeassa! Sun kanssa tullakseen toimeen naisella on syytä olla PALJON parisuhdekokemusta!

kokemattomat naiset eivät käyttäydy kovinkaan loogisesti heillä on usein ties minkälaisia itsetunto ongelmia. ei heistä oikein aikuiseen ja tasapainoiseen parisuhteeseen ole!

• Ristiriitaista
        lifemocker kirjoitti:

kokemattomat naiset eivät käyttäydy kovinkaan loogisesti heillä on usein ties minkälaisia itsetunto ongelmia. ei heistä oikein aikuiseen ja tasapainoiseen parisuhteeseen ole!

Aika kumma kun tällä palstalla miehet yleensä hokee täysin päinvastaista. Eli kokeneet naiset ovat heidän mielestään huoria ja jakorasioita, joilla ei tee enää mitään koska ovat ns. käytettyjä. Siksi eivät kuulema kelpaa parsiuhteeseen. Miten on, pitääkö naisen olla todella kokenut vai ei? Vai jotain siltä väliltä. Itse en ole täysin kokematon, mutten kovin kokenutkaan. Jos on seurustellut useita kertoja, on myös maannut useiden miesten kanssa, siksi mainitsin tuosta seksistä tässä yhteydessä vaikka se ei olekaan ketjun pääaihe.

• lifemocker
        Ristiriitaista kirjoitti:

Aika kumma kun tällä palstalla miehet yleensä hokee täysin päinvastaista. Eli kokeneet naiset ovat heidän mielestään huoria ja jakorasioita, joilla ei tee enää mitään koska ovat ns. käytettyjä. Siksi eivät kuulema kelpaa parsiuhteeseen. Miten on, pitääkö naisen olla todella kokenut vai ei? Vai jotain siltä väliltä. Itse en ole täysin kokematon, mutten kovin kokenutkaan. Jos on seurustellut useita kertoja, on myös maannut useiden miesten kanssa, siksi mainitsin tuosta seksistä tässä yhteydessä vaikka se ei olekaan ketjun pääaihe.

yleensähhän se toimii parhaiten niitten kesken keillä on suht samanlainen parisuhdetausta

• hmph

Vähän ihmetystä herättää, mikä mahtaa olla syy? Tulee mieleen, että kyseessä on sitoutumiskammoinen tai sitten rima todella korkeella.

• 6+3

Itse en kyllä alkaisi suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole koskaan ennen seurustellut. Ei viitsi enää tässä vaiheessa alkaa kenellekään opettamaan ihmissuuhteiden alkeita.

Ensimmäinen mielikuva kyllä tosiaan on se, että naisessa on pahasti jotain vialla, jossei ole tuossa vaiheessa vielä kenellekään kelvannut tai kelpuuttanut ketään, joten ei herätä kiinnostusta.

• TheOtus

Mistä tälläisiä tyyppejä tulee?

Ei parisuhde ole mikään työpaikka, ei siihen tarvita kokemusta eikä koulutusta. Tuollaisen ajatusmaailman omaava ei opeta kenellekään mitään alkeita. Edes alkeita.

En tiennyt sitäkään että nykyään on tapana ensimmäisenä listata kuinka monen kanssa on seurustellut aiemmin? Jos nainen olisi seurustellut ennen minua kymmenen kanssa, se antaa sen kuvan että hänessä on jotain vialla! Jos niin moni suhde on mennyt pieleen niin mitkä ovat todennäköisyydet että uusin kestää?

(Hemmetti mikä paikka, mutta on tälläisten hölmöyksien lukeminen omalla kierolla tavallaan hauskaa!)

• ....

Pitääkö sulle esittää ex-miehiltä saadut suositukset, jotta voit edes harkita suhdetta? Kuinka monta suosittelijaa pitää löytyä?

• Ei kiitti

Vittumainen nirppanokka rumaki ämmä saa miehen.

• sdgasdgsdgdgsdgds

No minä ainakin haluan tapailla, selvittää mitä haluan ennen naimisiin menoa jonkun henkilön kanssa. En tiedä mikä kiire ihmisillä sitten on vakiintua aikaisin noin nuorena. Tai itse ainakin tunnen itseni 25v:nä nuoreksi ja sellaiseksi epävarmaksi etten vielä oikein tunne itseäni ja mitä haluan. Sitten kun oikea löytyy niin sitten haluan että se kestää. Saattaa mukana olla myös sitoutumiskammoa ja nirsoutta, mutta itsepä siitä "kärsin". :)

• 4+15

Itse olen 27v mies joka ei ole käynyt edes ensimmäisillä treffeillä joten minulle tuo sinun seurustelemattomuus olisi vain plussaa..

• noidankehrä

27v epätoivoinen vanhapiika. Millainen mies ei juoksisi karkuun viimeistään, kun kuulee etten ole koskaan seurustellut, suudellut, siis että olen täysin kokematon? Tilanteeni tuottaa sellaista häpeää, että en enää uskalla lähestyä miehiä, vaikka ihan sieluun koskee tämä kaipuu. Miten ikinä kestäisin sitä tilannetta, jossa täytyy tunnustaa kokemattomuutensa? Pelko ja häpeä estävät poistamasta niiden lähdettä - todella rasittava noidankehä.

• jysäri

Itse olen samanikäinen ja samassa tilanteessa oleva mies. Ei tuota kai ole pakkoa tunnustaa, esim. baarista varmasti löytyy joko mies, joka mielihyvin tuikkii kunhan lasket housusi. Naisen ei tarvitse edes lähestyä, sillä se on miehen hommaa. Muutaman kerran tuollaisten kanssa ja sitten oletkin korkattu ja kokenut.

Mitä tulee parisuhteeseen, en usko, etä miestä tai naista kiinnostaa onko alla aiempaa parisuhdetta. Mies ja nainen haluavat viihtyä toistensa seurassa ja säätää kaikenlaista tyhmää, ei se aikaisempaa parisuhdettavaadi.

• Kokematon XY

Sun pitää poistaa kokemattomuutesi sellaisen miehen kanssa joka myös yhtä kokematon. SIlloin kumpikaan ei odota eikä vaadi mitään ja molemmat tekevät toisilleen palveluksen.

Sen jälkeen et ainakaan ole neitsyt, mikä on varmasti itsetunnolle hyväksi.

• -OTK-

En minä ainakaan juoksisi karkuun kokematonta naista, koska etsin ihmistä enkä mitään seksikonetta. Ei siinä ole mitään hävettävää jos on kokematon. Kokemattomassa on se hyvä puoli, että hän osaa arvostaa ihmistä ihmisenä, koska hänellä ei ole huonoja kokemuksia. Itse en ainakaan kysele toisten kokeneisuudesta, koska se asia on henkilökohtainen, eikä se kuulu toisille jos et itse halua sanoa sitä. Tuntuisi jotenkin töykeältä jos kyselisin naiselta hänen seksihistoriaansa. Rohkeasti vain lähestymään miehiä, koska sinun ei tarvitse sanoa kenelläkään, että olet kokematon jos et niin halua.

• tällaisia kuvia

"Millaisia mielikuvia herättää?"

Unelma.

• eitäältketäälöyvy!

VOi perhanan perhana! Tää on iha p*rseestä ku puolet ihmisistä sanoo et toi seurustelemattomuus on huono juttu.

Ite oon käyny treffeillä useampaan otteeseen. Mut kaikki ilmeisesti on ollut sellasia, jotka ei oo sytyttäny. Tai ovat alkaneet liian läheisiksi liian nopeasti. Mä en tajua onko mussa sit joku vika ku en mee mukaan noihi juttuihin. Sanokaa, jos olen ymmärtänyt väärin, mut eikös sellasen ihmisen kanssa aleta seurustella jota kohtaan tuntee jotakin? Miks alkaisin seurustella ihmisen kanssa, josta näen jo alkuun että tästä ei tule mitään? Pakko kai seuraavan treffiehdokkaan kanssa alkaa seurustella ni voi sit sanoo, et olen kyllä seurustellut, homma kaatui siihen et mies oli idiootti.. Mun mielestä on vaan väärin, että alkais seurustella jonkun kanssa, ja antais tälle turhaa toivoo, jos kerran ei ole itse iha satasella mukana koko hommassa...

Hitto mää lähen luostariin.

• m24

En halua yhdenillan tyttöä

• rumamies

Olen mies 35 enkä ikinä seurustellut. Olen ruma joten en usko seurustelevani koskaan

• tititiityy

Minäkin olen ruma enkä ole koskaan seurustellut ja olen vanhempi kuin aloittaja. Tilaisuus olisi seurusteluun ollut muutaman kerran joten en usko että ulkonäkö jättää ketään yksin pelkästään.

• gghcgj

On varmaa aivan eri asia se ettei ole ollut seurustelussa kuin se etteikö olisi ollut vipinää.

Rumuusesta. Huono on se, jos nyt ei ole kelvannut kellekkään niin ettei olisi saanut vastakkaisen sukupuolen huomiota laisinkaan, mutta ainahan ne syyt on sillekkin että on tylyttänyt vaikkei olisikaan ollut vara.

Rima korkealle on ihan ok

• The Red Pill

''Millaisia mielikuvia herättää?''

Ihan normaalilta kuulostaa.

Monilla naisilla on niin korkeat odotukset suhteille ja toiveet miehistä että he ovat ennemmin sinkkuina kuin laskeutuisivat sieltä pinkkien päiväunien ja fantasioiden korkeuksista maan tasalle.

Jotkut näistä naisista herää ennen pitkään todellisuuteen ja löytää sen unelmamiehensä sieltä ihan tavallisten ja arkisten Pekkojen ja Taavien seasta, toiset taas ei koskaan.

• likeavirginhey

kyllä minulle ainakin kelpais.itse olen 30v samassa jamassa.alkaa kohta usko loppuun että jonkun löytäisin

• likeavirginhey

30v mies siis

• setä tietää

Vähän ajettu, pientä laittoa vaille. Kiihtyy ja murisee.
      Ihan hyvältä kuulostaa, digi-somet ja standardi skeneho:t naputtaa, sonot !
      Ota ohjat käsiin !

• 329583240

Olin itse 24 ja mieheni 25-vuotias kun tapasimme. Emme kumpikaan olleet aiemmin seurustelleet, molemmilla oli takana vain irrallisia ja lyhyitä suhteita. Nyt 7 vuotta myöhemmin olemme onnellisesti naimisissa ja edelleen toisillemme parhaat mahdolliset puolisot. Uskon, että meitä jopa auttoi se, että kummallakaan ei ollut tietynlaista "painolastia" tai tottumuksia vahhoista suhteista. Saimme opetella yhdessä seurustelua, enkä vaihtaisi miestäni mihinkään. Ja uskon, että tunne on molemmin puoleinen.

• kiltti mies.

Pettäjät ja juopot saa naisia mut ei kunnollinen mies. Tarvii kai laittaa lottoo tänään et jos voittais paljon rahaa niin naisetkin alkais kiinnostumaan minusta.

• lifemocker

sulla on vaan ilmeisesti äärettömän paskat sosiaaliset taidot. kiltteydellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä

• Id told me to

Miksi tuon pitäisi herättää jotain mielikuvia?
      Jotkut meistä aloittavat tuollaiset suhteet aiemmin, jotkut myöhemmin ja jotkut eivät koskaan, muttei se itsessään vielä ihmisestä hirveästi kerro.
      Inhottavaa ja tavallaan jopa sairasta tämä mentaliteetti, että ihmistä pidetään jonain kummajaisena, jos ei tiettyyn ikään mennessä ole seurustellut tai harrastanut seksiä ja sen seurauksena saa sitten Suomi24sessa lukea kun parikymppiset sinkkumiehet pohtivat, että pitäisikö käydä huorissa kun on niin "vanhana" vielä neitsyt (hui kamalaa!) ja että mahtaako enään ketään saadakkaan kun ei kukaan yli kahdeksantoistavuotiaana vielä kokematon juuri kellekkään kelpaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      62
      7552
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      119
      1487
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1439
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe