ilmaisleirintä pihalla

mijo

Kun tuolla http://hospitality.karavaanari.info sivuilla ei tämä aihe saanut keskustelua aikaiseksi, niin miten täällä...

Eli kerrohan mielipiteesi vieraanvaraisuuden tarjoamisesta / vastaanottamisessa ilmaisen pihaleirinnän muodossa? Eli edullisen yönyli majoituksen käyttämisen ja uusiin ihmisiin tutustumisen..

Onko ajatus mielenkiintoinen, vastenmielinen, tuhoaako se viimeisenkin kaupallisen leirintäalueen kannattavuuden kauniissa suomenmaassamme...

6

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yön-yli

      Minä en ainakaan kenenkään nurkissa halua yöpyä, enkä halua että oma asuntoni pihassa olisi leiriläisiä.

    • Pyrstner

      miettiny tuonlaista, mutta WC, pesu- ym. tilat ovat ongelma. En mielelläni päästä vieraita ihmisiä omiin "sosiaalitiloihini". Huoltorakennuksen rakentaminen ei minua kiinnosta. ...Että silleen...

    • lahjomaton

      Olen jo 3 vuoden ajan sillointällöin yöpynyt maalla. Usein olen tarjonnut rahaa lupaa kysyessäni yhdestä yöstä maatilan rannassa. Maksua ei ole otettu mutta vaatimuksena on ollut etten häiriköi ja että siivoan jälkeni. Muutamat ovat jopa tarjonneet sähkön ja mahdollisuuden kalastaa. Uusia tuttavuuksia on kertynyt ja muutamien kans olen jakanut viinipullon iltaa istuessamme... Asuntoautossani on omat vesitankit ja suihku sekä wc joten en ole riippuvainen sellaisista palveluista.

    • hilma

      Oot sie ihan tosissais ku ehotat, et mie ottasi kaiken maaliman kulkiat tontilein. Ite ois justiinsa lähössä toiselle paikkakunnalle nii, että jättäsitkö sie heijät sinne omin nokkinensa? Entä ku heil pitäis olla kaik palvelut tarjolla sähkö, sauna, huusi… Mitä sie sanot ku hyö tarvii pyykkikonee käyttöö tai heijä jätevestankki pitäs tyhjentää? Annatko sie tyhjentää sen marjapensaa juurelle vai mihi?

      • Älähä sie rupee älisemmään ...

        Varsinki ku viinoo on mukana kunnon lasti,eevätkä pihtoo sen torjoilun kanssa.Mää sie vuan kylille,suattaa olla hyväntuoksusia emäntiikin niillä kaanareilla mukana.Sie haeset navetalle...phyit,mie voisin niitättöö nuo heenät niillä ja jos ne pesis vielä tuvan matotkin siinä samassa.Sanottas et tää on sitä muatila matkailuu...oekeeta ekstriimiä.Pittäähän sitä elämässä olla laivvia,Nykäs Masakin on sammoo mieltä ja siehän eukko niin oot sen perrään aena.

        T:Muatilan isäntä


    • Jesse Jeesiö

      Minulla on tonttia yllin-kyllin vaikka muille jakaa, on suota, järvenrantaa, puronvartta, kanjoni ja tunturimaisemaa. Voi hyvä yksinkertaisuus, että jonkun pitää vonkata jonkun pihamaata yöpymistä varten. Minkä ihmeen takia nykyisissä matkailuvälineissä on wc, suihku ja kaikki tarpeellinen, jos vielä vonkataan ihmisten nurkkiin. Autossani on kaikki mitä tarvitsen, yleensä en niitä tarvitse koska peseydynkin luonnonläheisesti luonnonvesissä, mutta hesassa tai muualla ruuhkasuomessa käydessäni, käytän matkailuautoni hienouksia jopa siitä nauttien. Eikä se pääkaupunki niin valmiiksi ole vielä rakennettu etten sieltä vielä löydä yöpymispaikaksi rauhallista yleistä paikkaa joissa kaiken kukkuraksi on jatkuva vartiointi, vartiointia ei minulla yllämainituissa kohteissa olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe