Liian vanha Converseihin?

Teinikengät90

en ole koskaan omistanut converseja ja joskus 19v ajattelin, että olen ylipäätään liian vanha käyttämään tennareita, ja siitä lähtien olen pitänyt kaiken maailman balleriinoja ja remmikorkoja.

Mutta nyt, 23-vuotiaana haluaisin jotkut keltaiset tai pinkit converset, semmoiset oikein huolettoman näköiset. Kehtaako semmoisia pitää =D

Tajuan, että pukeutua voi miten haluaa, mutta ne kun on vaan niin teinikengät....

4

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 27

      Olen pohtinut samaa. Näin kaupassa hienot mustat converset mutta en kehdannut ostaa.

    • -60

      Minulla on vieläkin tallessa vanhat valkoiset tennarit. Käytin niitä n. 16 - 17 vuotiaana. Niihin on piirretty punainen sydän varpaiden päälle. Onpa mukava juttu kun tulevit uudelleen muotiin, säästöä tennarikustannuksissa. Housuina oli silloin ruskee vakosamettia, pohkeisiin kiverrettynä. Sekä pitkä, melkein polveen asti, pystyraita puna-valko-musta " t-paita " , muistutti erotuomaripaitaa.

    • Conssit rules!

      Converset, jos mitkä, ovat "asenne" kengät... kyllä niitä voi pitää kaiken ikäiset.

      Eli Conssien käyttäjiä ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat heistä!

      Jopa Madonna diggaa niitä (haastattelussa kertoi lainaavansa tyttärensä Converseja vapaa-ajallaan).

    • teini-ikäiset käyttää monenlaisia vaatteita ja kenkiä, jos kaikkia niitä pitää teinityylinä, niin mitä jää sit teini-iän jo ylittäneille..?

      itse olen kulkenut tennareissa yli 15 vuotta
      merkillä ei ole ollut niin väliä, yhdet ainoat converset oli joskus mut niissä oli mun makuuni liian kapean näköiset kärjet.. ja ovat myöskin mielestäni aika kalliita kun vastaavan näköisiä merkittömiä saa yli puolet halvemmalla.

      mur

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe