iyouwebuy

kiinnostunut3

Onko kenelläkään kokemuksia iyouwebuy verkkakaupan UV geelilampuista? Onko lamput ahaisesti hinnasta huolimatta tehokkaita? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita :)

6

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tein itse säästin...

hyvää ei saa tosi halvalla. piste.

• neitinen3

en osaa noista lampuista mitään sanoa, mutta ostin heiltä tekohiukset ja yllätyin kuinka hyvä laatuiset ne ovat. Nehän olivat myös tosi halvat, noin puolet kilpailijan hinnasta.

• Mallu91

Itse ostin sellaisen UV geeli lamppu setin ja oon ollu tyytyväinen siihen. Kaikki toimii kuten pitääkin, ei valittamasta.

• efefffffff

Kaupassa ei ole vaihto tai palautusoikeutta vaikka Suomen lain mukaan PITÄÄ olla!

• taifuuni2

Tilasin 2kpl:ta sähkötoimisia pippurimyllyjä sain vaan yhden kappaleen niitä. Otin yhteyttä heihin ja sanoivat, että toisen pitäisi tulla lähiaikoina. Odottelin sitä aikani kyselin missä kyseinen tuote mahtaa olla niin eihän sitä oltu edes lähetetty joten taas on puhuttu aivan p...aa. Kaikenlaisia syitä kyllä kerrottiin ja sanottiin et postin kulku on varmasti sekaisin kun on ollut kuulemma taifuuni siellä. EN KYLLÄ TUOTA PULJUA KENELLÄÄN SUOSITTELE

• abcdefg2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59