Onko kenelläkään kokemuksia iyouwebuy verkkakaupan UV geelilampuista? Onko lamput ahaisesti hinnasta huolimatta tehokkaita? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita :)
iyouwebuy
6
546
Vastaukset
- tein itse säästin...
hyvää ei saa tosi halvalla. piste.
- neitinen3
en osaa noista lampuista mitään sanoa, mutta ostin heiltä tekohiukset ja yllätyin kuinka hyvä laatuiset ne ovat. Nehän olivat myös tosi halvat, noin puolet kilpailijan hinnasta.
- Mallu91
Itse ostin sellaisen UV geeli lamppu setin ja oon ollu tyytyväinen siihen. Kaikki toimii kuten pitääkin, ei valittamasta.
- efefffffff
Kaupassa ei ole vaihto tai palautusoikeutta vaikka Suomen lain mukaan PITÄÄ olla!
- taifuuni2
Tilasin 2kpl:ta sähkötoimisia pippurimyllyjä sain vaan yhden kappaleen niitä. Otin yhteyttä heihin ja sanoivat, että toisen pitäisi tulla lähiaikoina. Odottelin sitä aikani kyselin missä kyseinen tuote mahtaa olla niin eihän sitä oltu edes lähetetty joten taas on puhuttu aivan p...aa. Kaikenlaisia syitä kyllä kerrottiin ja sanottiin et postin kulku on varmasti sekaisin kun on ollut kuulemma taifuuni siellä. EN KYLLÄ TUOTA PULJUA KENELLÄÄN SUOSITTELE
- abcdefg2
Olihan alueella taifuuni ihan oikeasti: http://www.reuters.com/article/2013/09/22/us-asia-typhoon-idUSBRE98K02120130922
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368