Onko kenelläkään kokemuksia iyouwebuy verkkakaupan UV geelilampuista? Onko lamput ahaisesti hinnasta huolimatta tehokkaita? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita :)
Vastaukset 6
- tein itse säästin...
hyvää ei saa tosi halvalla. piste.
- neitinen3
en osaa noista lampuista mitään sanoa, mutta ostin heiltä tekohiukset ja yllätyin kuinka hyvä laatuiset ne ovat. Nehän olivat myös tosi halvat, noin puolet kilpailijan hinnasta.
- Mallu91
Itse ostin sellaisen UV geeli lamppu setin ja oon ollu tyytyväinen siihen. Kaikki toimii kuten pitääkin, ei valittamasta.
- efefffffff
Kaupassa ei ole vaihto tai palautusoikeutta vaikka Suomen lain mukaan PITÄÄ olla!
- taifuuni2
Tilasin 2kpl:ta sähkötoimisia pippurimyllyjä sain vaan yhden kappaleen niitä. Otin yhteyttä heihin ja sanoivat, että toisen pitäisi tulla lähiaikoina. Odottelin sitä aikani kyselin missä kyseinen tuote mahtaa olla niin eihän sitä oltu edes lähetetty joten taas on puhuttu aivan p...aa. Kaikenlaisia syitä kyllä kerrottiin ja sanottiin et postin kulku on varmasti sekaisin kun on ollut kuulemma taifuuni siellä. EN KYLLÄ TUOTA PULJUA KENELLÄÄN SUOSITTELE
- abcdefg2
Olihan alueella taifuuni ihan oikeasti: http://www.reuters.com/article/2013/09/22/us-asia-typhoon-idUSBRE98K02120130922
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261525
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1111280Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361142Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551111- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100776- 34748
- 25746
- 9665
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629